مهاجرت کاری اندونزی

استخدام NET Developer.در اندونزی

استخدام NET Developer.در اندونزی

نرخ استخدام NET Developer.در اندونزی که یکی از کشورهای آسیایی است به نسبت کشورهای اروپایی کمتر است اما روند آن در سال های اخیر افزایش داشته است. کارشناسان سفارشات مشتریانی را دریافت می کنند که برای انجام تکالیف برنامه نویسی به کمک نیاز دارند. این موارد شامل انواع گزارش ‌های فنی، نوشتن کد منبع، محاسبات و غیره است. همه سفارش ‌ها با دستورالعمل‌ ها، ضرب‌الاجل‌ ها و اندازه‌ های متفاوتی ارائه می ‌شوند، که این یک موقعیت عالی برای متخصصان جوانی است که به دنبال مشاغل توسعه ‌دهنده جوان انعطاف‌پذیر هستند. بعلاوه، شما آزاد هستید که وظایف را بر اساس دانش و تخصص خود انتخاب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اخذ اقامت اندونزی از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer.در اندونزی

سطح پیشرفته زبان انگلیسی (نوشتن)؛ مهارت های تحلیلی قوی؛ آشنایی با زبان های برنامه نویسی؛ امکان تکمیل حداقل 10 سفارش در ماه از شرایط مهم است. مدرک کالج در علوم کامپیوتر، بوت کمپ کدنویسی یا گواهینامه مربوطه امتیاز محسوب می شود. حداقل نیم سال سابقه کاری ترجیح داده می شود. شرکت ها دارای انواع مشاغل توسعه دهنده از راه دور در دسترس است. توسعه دهنده های وب با نوشتن کد با طراحی خوب و کارآمد؛ ایجاد برنامه های کاربردی برای وب سایت ها؛ دانش کاری جاوا اسکریپت، پایتون، جاوا یا PHP کار خود را انجام می دهند. توسعه دهنده Front-end در حوزه ساخت وب سایت های سفارشی؛ توسعه برنامه های کاربردی برای کاربر کار می کند. توسعه دهنده Back-end با ایجاد برنامه های کاربردی سمت سرور؛ عیب یابی و رفع اشکال فعالیت می کند.

مدیر سیستم های شبکه نیز وطیفه شناسایی و حل مشکلاتی که در شبکه ها و سیستم های کامپیوتری ایجاد می شود را دارد. صدور گواهینامه سیسکو؛ دانش کار با Python، Bash، Powershell، Metasploit Framework یا مشابه، یا اسکریپت های Shell از دیگر وظایف او به شمار می رود. مدیر پایگاه داده نیز در زمینه ایجاد طرحواره های پایگاه داده؛ یافتن راه هایی برای ذخیره، سازماندهی و مدیریت داده ها؛ دانش کار SQL، MySQL، Python، R، PHP، Oracle، Google Script، R Script، Google Analytics فعالیت می کند.

وظایف net developer در اندونزی

مشاغل net developer پاره وقت فرصتی بی نظیر برای دریافت حقوق بالا با شرایط شخصی شما هستند. میزان حقوق می‌تواند از 300$ (دلار) در ماه در فصل کم تا (اما نه محدود به) $1200 (دلار) در ماه در فصل پرفروش، بسته به تعداد سفارش ‌هایی که تکمیل می ‌کنید، متغیر باشد. برنامه انعطاف پذیر شغلی از مهم ترین مزیت های این شغل در اندونزی است. سفارشات جدید 24 ساعته در دسترس هستند. پاداش های فصلی تا $150 (دلار) 2 بار در سال پرداخت می شوند. پشتیبانی از چت بلادرنگ از طریق یک کانال خصوصی Slack فرصت های هیجان انگیز برای استفاده از مهارت های فنی، تحلیلی و خلاقانه در اختیار شما قرار می دهد.

شرح شغل و ظایف یک Net developer در اندونزی عبارت است از:

  • توسعه، به روز رسانی و نگهداری وب سایت برای کشورهای مختلف
  • توسعه وبFront-end و Back-End
  • کدنویسی و استفاده از طیف گسترده ای از فناوری های وب از جمله PHP، JQuery، NodeJS و REST API
  • ادغام API شخص ثالث از طریق OAuth، Messaging System API، Chat System API
  • ایجاد و ادغام لایه سرویس موتور جستجو
  • ترجمه الزامات و طرح‌ ها به وب‌ سایت کاربردی
  • ساخت برنامه ‌های وب امن، سریع و مقیاس ‌پذیر
  • اجرای بهترین استانداردهای تمرین توسعه نرم ‌افزار

الزامات استخدام NET Developer.در اندونزی

حداقل مدارک تحصیلی در این زمینه نیاز است. حداقل 3 سال تجربه مرتبط در توسعه وب نیاز است. دارای تجربه در PHP، JQuery، NodeJS، MySQL و Oracle و دارای تجربه در محیط های Github و CI/CD باشد. همچنین توسعه دهنده دارای تجربه در توسعه و کار با REST API و سابقه موثر در حوزه در توسعه محصول و در برنامه نویسی شی گرا و طراحی وب سایت های ریسپانسیو مورد نیاز است. حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن در علوم کامپیوتر و یا گواهینامه های معتبر به همراه رزومه و مدرک انگلیسی از الزامات اولیه جهت اخذ زمان مصاحبه است.

شرایط استخدام NET Developer.در اندونزی

شرایط استخدام NET Developer.در اندونزی

هنگام درخواست به دنبال نماد تأیید شده باشید و همیشه در مورد شرکت های کشور اندونزی تحقیق کنید. از موقعیت هایی که کارفرمایان به عنوان بخشی از فرآیند درخواست خود نیاز به پرداخت یا کار بدون غرامت دارند، اجتناب کنید و گزارش دهید. همچنین در خصوص کار از راه دور نیز بررسی کنید. پیدا کردن یک شغل پاره وقت می تواند دردسرساز باشد. FastJobs یک پلت فرم پورتال شغلی آنلاین اولین موبایل است که جویندگان کار را به کارفرمایان متصل می کند. برنامه موبایل FastJobs به روشی سریع و آسان به شما شغل بعدی را می ‌دهد.

پر کردن فرم های طولانی ثبت نام و نوشتن نامه های پوششی در نهایت به زمان و سلامت شما آسیب می زند. حتی ممکن است در برخی موارد این سوال را مطرح کرده باشید که آیا یک شغل پاره وقت ارزش این همه تلاش را دارد یا خیر. لیست های موجود مشاغل غیر اجرایی، پاره وقت، قراردادی و تعطیلات کوتاه مدت را می توان به راحتی در حال حرکت پیدا کرد. با چند ضربه سریع انگشت خود ثبت نام کنید، انتخاب کنید و اعمال کنید. به همین سادگی است. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در اندونزی را نیز مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد افزایش تعداد net developer ها در اندونزی هستید:

تعداد افزایش به نسبت سال قبلسال
12402020
10922021
27102022

حقوق نت دولوپرها در اندونزی

حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای net developer از 5150000 IDR (روپیه) در ماه (حداقل حقوق) تا 17800000 IDR (روپیه) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. میانگین حقوق 12100000 IDR (روپیه) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهنده وب کار می کنند کمتر از 12100000 IDR (روپیه) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 12100000 IDR (روپیه) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 7750000 IDR (روپیه) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 7750000 IDR (روپیه) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 16100000 IDR (روپیه) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 16100000 IDR (روپیه) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای کار اندونزی شرایط اقامت از طریق اندونزی و مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *