مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسپانیا

نوآفرینی در اسپانیا

نوآفرینی در اسپانیا

وآفرینی در اسپانیا جایگاه بسیار مهمی در صنعت و خدمات این کشور دارد. فناوری ‌های جدید در اسپانیا مجموعه‌ ای چند قسمتی است. که نوآوری اسپانیا را برجسته می‌ کند و توسط بخش انتشار سفارشی Technology Review با همکاری کمیسیون تجارت اسپانیا تولید شده است. اسپانیا به سرعت در حال تبدیل شدن به یک رهبر در نوآوری و تولید راه حل های پیشرفته در صنایع هوافضا، انرژی های تجدیدپذیر، تصفیه آب، راه آهن، بیوتکنولوژی، ماشین آلات صنعتی و مهندسی عمران است. این کشور مصمم به تعمیق و تشدید تخصص مولد خود در صنایع وابسته به فناوری و نوآوری است. در ادامه مقاله نوآفرینی در اسپانیا در خصوص مهاجرت و شرایط اخذ ویزا از طریق نوآفرینی به شما توضیح خواهیم داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور اسپانیا و سرمایه گذاری مشاور شماست.

به عنوان یک کارآفرین، شما با موفقیت کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید. با این حال، شما به این فکر می کنید که چگونه با پولی که می توان دوباره سرمایه گذاری کرد، در مالیات ها و هزینه ها صرفه جویی بیشتری کرد. شما یاد گرفته اید که می توانید کسب و کار خود را به خارج از کشور ببرید. چه کشورهایی در ازای راه اندازی کسب و کار شما در مناطق مختلف املاک و مستغلات، شهرها و شهرک ها، گزینه های سودمند مالی مانند ویزای کارآفرین دارند. بسیاری از کشورها به دنبال پر کردن سیستم اقتصادی خود با مشاغل جدید هستند که به نوبه خود باعث افزایش و ایجاد فرصت های شغلی جدید می شود. با دعوت از کارآفرینان برای ایجاد کسب و کار در کشورشان سرمایه مالی بیشتری به آنها می دهد اسپانیا یکی از این کشورهاست.

بخش های نوآفرینی در اسپانیا

بخش های نوآفرینی و فناوری اسپانیا در دهه های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است. در پزشکی شخصی و سوابق سلامت الکترونیکی، در نمک ‌زدایی، در انرژی ‌های تجدیدپذیر و در بسیاری از زمینه‌ های دیگر، شرکت ‌های اسپانیایی تجربه ‌ای را در خانه ایجاد کرده‌ اند که با موفقیت زیادی به خارج از کشور برده‌ اند. در بخش حمل و نقل، اسپانیا شبکه قابل توجهی از خطوط ریلی سریع السیر ایجاد کرده است که در سراسر کشور کشیده شده و مراکز عمده اقتصادی را به هم متصل می کند. این دستاورد راه آهن اسپانیا را به یک الهام بخش واقعی تبدیل کرده است. ایالات متحده، موفقیت ریلی اسپانیا را به عنوان الگویی معرفی کرد که اهداف دولت را برای سیستم ریلی خودمان شرح داد. سیستم مراقبت های بهداشتی اسپانیا به طور مداوم کمتر از سایر کشورهای صنعتی به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی هزینه کرده است.

در حالی که شهروندان آن از آنچه که سازمان بهداشت جهانی آن را یکی از بهترین سیستم های مراقبت بهداشتی می داند، لذت برده اند. این امر به دلیل تلاش ها و موفقیت های شرکت های اسپانیایی به میزان کم به دست آمده است. دولت اسپانیا و شرکت ‌های اسپانیایی نیز روی انرژی‌ های تجدیدپذیر شرط‌ بندی کرده‌اند و اکنون از مزایای آن لذت می‌برند. نه تنها اسپانیا دارای درصد بی سابقه ای از برق تولید شده توسط منابع تجدیدپذیر بادی، انرژی حرارتی خورشیدی، و پنل های فتوولتائیک است، بلکه شرکت هایی که این امکان را فراهم کرده اند از آن زمان در برخی از مهم ترین پروژه های بین المللی انرژی تجدیدپذیر پیشرو بوده اند.

مزایا نوآفرینی در اسپانیا

بررسی نوآفرینی و سرمایه گذاری در بخش غذایی اسپانیا

اسپانیا یک کشور مبتی بر صادرات و واردات غذایی است. این کشور پس از چین و ایالات متحده، سومین صادرکننده بزرگ میوه و سبزیجات در جهان است، در حالی که بخش غذایی آن سهم عمده ای در اقتصاد ملی دارد و حدود 10% از تولید ناخالص داخلی (GDP) را تشکیل می دهد. اسپانیا محل آزمایش ایده آلی برای ابتکارات در زمینه بهبود خاک، مدیریت آب، کشاورزی محیط کنترل شده و روباتیک است. این کشور همچنین دارای یک صنعت بسته بندی قوی است که می تواند به استارت آپ ها در زمینه پروتئین جایگزین، تولید زیستی و مواد جدید کمک کند تا با سرعت بیشتری رشد کنند. اما به عنوان یک بازیگر پیشرو در دگرگونی زنجیره ارزش غذایی کشاورزی از طریق نوآوری مبتنی بر فناوری، شهرتی ایجاد نکرده است. با این حال، طی چند سال گذشته، اسپانیا دستخوش دگرگونی مداوم شده است.

در این بخش شاهد زمینه هایی هستید که در اسپانیا به نوآفرینی نیاز دارند:

زمینه های نوآفرینی در بخش مواد غذایی در اسپانیا

مزایای نوآفرینی در اسپانیا

تشویق نوآوری، بهبود فناوری و پروژه ‌های تحقیق و توسعه همچنان یکی از اهداف اولویت ‌دار مقامات دولتی اسپانیا است، زیرا این عامل تعیین‌ کننده افزایش رقابت‌ پذیری و توسعه اقتصادی و اجتماعی یک کشور است. قانون علم، فناوری و نوآوری چارچوب قانونی را برای تقویت تحقیقات علمی و فنی، توسعه تجربی و نوآوری در اسپانیا ایجاد می کند که بر اساس طرحی مبتنی بر تصویب استراتژی ‌های اسپانیایی مرتبط برای علم، فناوری و نوآوری، که به‌ عنوان اسناد مرجع چند ساله برای دستیابی به اهداف قانونی و به ‌عنوان پایه ‌ای برای تهیه یک طرح دولتی به ‌کار می ‌روند که از طریق آن، ابتکارات مورد نیاز برای اجرای چنین اهدافی را به تفصیل ابزار می‌ کند. دانش جدید، سیستمی مولد که مبتنی بر نقاط قوت فعلی است و پویاتر و نوآورتر است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص نوآفرینی در اسپانیا هستید:

بخش های نوآفرینیرتبه در اسپانیا
صادرات محصول1
صنایع غذایی2
تکنولوژی3
فضای مجازی و اینترنت4

اهداف نوآفرینی در اسپانیا

برای این منظور، 7 هدف کلی تعیین شده است. علم، فناوری و نوآوری را به عنوان حوزه های کلیدی برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در دستور کار 2030 قرار دهید. به منظور دستیابی به این هدف، با همسویی با برنامه‌ های تحقیق و توسعه و فناوری اتحادیه اروپا، به اولویت ‌های سیاسی اتحادیه اروپا کمک کنید و از عوامل مسئول سیستم علم، فناوری و نوآوری حمایت کنید. در مسیر نوآفرینی اولویت بندی و پاسخگویی به چالش های پیش روی صنایع استراتژیک ملی از طریق تحقیق و توسعه و توسعه، به منظور تقویت توسعه اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و زیست محیطی کشور پیگیری می شود. ایجاد دانش و رهبری علمی، بهینه سازی موقعیت کارکنان و مؤسسات تحقیقاتی و همچنین کیفیت زیرساخت ها و تجهیزات آنها از وظایف یک نوآفرین در اسپانیا است.

هدف از نوآفرینی تقویت کیفیت و تعالی علمی، حمایت از یک اثر سیستمی است که به تعداد زیادی از گروه ‌ها می‌ رسد و از آن سود می‌برد، و همچنین استفاده از دانش علمی برای توسعه فناوری ‌های جدید قابل استفاده توسط شرکت ‌ها و تقویت ارتباطات جامعه می باشد. ظرفیت و تأثیرگذاری بر بخش دولتی و خصوصی نیز ممکن است بررسی شود. وزارت علوم، نوآوری و دانشگاه ‌ها مسئولیت ترویج پژوهش و نوآوری و مدیریت روابط بین‌ الملل در این زمینه و نمایندگی اسپانیا در برنامه ‌ها و سازمان ‌های بین‌المللی و اتحادیه اروپا را بر عهده می‌ گیرد. نو آفرینی به منظور تقویت رویکردهای بین‌ رشته ‌ای و چند رشته ‌ای، تقویت و ارائه پشتیبانی از استفاده مقطعی از فناوری ‌های توانمند سازی ضروری، فناوری ‌های دیجیتال مخرب یا فناوری ‌های عمیقی که کسب و کار و جامعه را قادر به پیشرفت می‌ کند.

در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ رشد استارت آپ اسپانیا و رشد نوآفرینی در اسپانیا می باشید:

نرخ رشد استارت آپ اسپانیا

زمینه های نوآفرینی در اسپانیا

هر کشوری اخطارهای خاص خود را در راه اندازی کسب و کار در هر کشور دارد. به عنوان مثال، کنسولگری اسپانیا در برنامه ویزای کارآفرین اسپانیایی که توسط وزارت امور خارجه اسپانیا حمایت می شود، مزایای بسیاری را به کارآفرینان ارائه می دهد. اگر کسب و کار شما بتواند به صنایع مورد نیاز اسپانیا بیافزاید، شانس شما برای تبدیل شدن به یک تجارت بسیار موفق بیشتر است. به عنوان پایه ای برای مزایای ویزای کارآفرینی اسپانیا، به صنایع موجود در اسپانیا نگاه کنید. صنایع اصلی در اسپانیا شامل تجهیزات، کارخانه ها، ماشین آلات، خرده فروشی، الکترونیک، نساجی، مواد غذایی، کارخانه های خودروسازی، کشتی سازی، مواد شیمیایی و مهندسی می باشد. به یاد داشته باشید که کسب و کار شما باید چیزی نوآورانه باشد و این بخشی از آینده ای است که در آن فناوری حکومت می کند و بازار بین المللی را دعوت می کند.

باید برای بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا و نوافرینی در این کشور تحقیق کنید. برای پذیرش به عنوان یک تجارت جدید در اسپانیا، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • کسب و کار شما باید برای اسپانیایی ها اشتغال ایجاد کند و یک محرک مثبت برای اقتصاد کشور باشد: مشخصات حرفه ای متقاضی، آموزش و تجربه حرفه ای او و همچنین مشارکت او در پروژه مهم است.
  • کسب و کار شما باید یک فرصت سرمایه گذاری خوب باشد.
  • کسب و کار شما باید با محیط فناوری بهبود یافته اسپانیا و توسعه اجتماعی-اقتصادی این کشور مطابقت داشته باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه قوانین سرمایه گذاری در اسپانیا و شرایط اخذ ویزا به سوالات شما پاسخ می دهد.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در اسپانیا

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در اسپانیا پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در اسپانیا چیست؟ ارائه طرح تجاری و مورد تایید در اسپانیا و داشتن سرمایه کافی
  • سرمایه لازم برای اخذ ویزای نوآفرینی در اسپانیا چقدر است؟ حداقل سرمایه لازم برای شروع نوآفرینی در اسپانیا بسته به نوع فعالیت  €3000 یا €60000 (یورو) می باشد.
  • بخش های اصلی نوآفرینی در اسپانیا کدامند؟ صادرات محصول، صنایع غذایی، تکنولوژی و فضای مجازی و اینترنت
  • بهترین شهرهای اسپانیا برای نوآفرینی کدامند؟ مادرید، بارسلونا، والنسیا و بیلبائو
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *