مهاجرت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسپانیا

بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

با بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا می توانید اقامت را دریافت کنید. افراد می توانند با مطالعه مقاله فوق به اطلاعات دقیقی دست یابند. افراد می توانند از مزایای آن که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بیان کرده مطلع شوید. در حال حاضر روش های متفاوتی برای سرمایه گذاری وجود دارد که هر کدام شرایط خود را دارد.

این کشور به دلیل رشد خوبی که در سال های اخیر داشته و توانسته خود را از رکود اقتصادی خارج کند در حال حاضر فرصت خوبی را برای سرمایه گذاران و کارآفرینان ایجاد کرده است. این کشور در حال حاضر سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان و چهارمین اقتصاد اروپا محسوب می شود. همچنین از این نظر در جایگاه خوبی قرار گرفته است. این کشور با جذب بیش از 80 میلیون و سرمایه 92278 میلیون € (یورو) در رتبه اول اروپا و رتبه 2 جهان قرار گرفت که باعث می شود در بخش توریسم و گردشگری یکی از مکان های مناسب برای سرمایه گذاری باشد.

درباره بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

این کشور یکی از مهمترین اقتصادهای جهان است. از نظر اندازه در رتبه سیزدهم قرار دارد. از ظرفیت بسیار بالایی برای جذب سرمایه گذاری خارجی برخوردار است. درخواست سرمایه گذاری در این کشور برای سرمایه گذاری نه تنها در بازار داخلی آن بلکه به عنوان بازار سوم در اسپانیا نیز وجود دارد. این امر به این دلیل است که این کشور موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی ممتازی در اتحادیه اروپا دارد و به بیش از 2200 میلیون مشتری بالقوه در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا دسترسی دارد. پیوندهای محکم اقتصادی، تاریخی و فرهنگی این کشور همچنین اسپانیا را به عنوان دروازه تجاری کاملی برای آمریکای لاتین تبدیل کرده است. علاوه بر این، این کشور دارای اقتصاد دانش بنیان مدرن است و تقریباً 73% فعالیت اقتصادی را شامل می شود.

رشد سریع تجارت بین المللی و سرمایه گذاری های خارجی در سال های اخیر، این کشور را به یکی از کشورهای بین المللی با محوریت جهان تبدیل کرده است. با توجه به تجارت کالا، این کشور در رتبه 16 در جهان به عنوان صادر کننده و در رتبه 15 به عنوان وارد کننده قرار دارد. در حالی که در تجارت خدمات، رتبه 11 را به عنوان صادرکننده و بیستمین مقام به عنوان وارد کننده را از آن خود کرده است.

همچنین صادرات و واردات کالاهای این کشور به ترتیب 1.8% و 1.9% از کل صادرات و واردات جهان را تشکیل می دهد. همانطور که انتظار می رود، کشورهای اتحادیه اروپا شرکای اصلی تجارت این کشور هستند. بر این اساس، در سال 2018 صادرات این کشور به اتحادیه اروپا 65.6% از کل صادرات و فروش 51.5% در اروپا را به خود اختصاص داده است. همچنین واردات از اتحادیه اروپا 53.8% از کل واردات این کشور را به خود اختصاص داده است.

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا

اگر به دنبال تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری خود در سطح بین المللی هستید، اسپانیا مقصد بسیار جذابی است. قیمت املاک و مستغلات در سال اخیر به دنبال یک رکود اقتصادی کاهش یافت که منجر به قیمت‌ های فوق ‌العاده ارزان ملک برای خارجی ‌هایی شد که بر امور مالی خود تأثیری نداشتند. در حالی که اقتصاد از آن زمان به طور قابل توجهی بهبود یافته است (تا حدی به دلیل برنامه هایی مانند ویزای طلایی)، هنوز سناریوهایی برای سرمایه گذاری املاک در خارج از اسپانیا با سودهای سرمایه و فرصت های بازگشت سرمایه وجود دارد. سرمایه گذارانی که مایل به راه اندازی کسب و کار در اسپانیا هستند، نیز می توانند نوعی ویزای کارآفرینی دریافت کنند و به آنها اقامت موقت در این کشور اعطا کند.

در این بخش شاهد فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا هستید:

فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا

بررسی بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

در حال حاضر روش های متفاوتی برای سرمایه گذاری در این کشوروجود دارد، که هر کدام نیاز به حداقل سرمایه گذاری مشخصی خواهد داشت. یکی از بهترین روش ها که منجر به اخذ ویزای طلایی و اقامت دائم این کشور می شود. سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات است. با استفاده از این روش متقاضیان می توانند به سرمایه حداقلی 500000€ (یورو) با خرید ملک و مستغلات در این کشور سرمایه گذاری کنید و از ویزای طلایی این کشور بهره مند شوید. علاوه بر این روش های دیگری برای سرمایه گذاری در این کشور مانند ثبت شرکت، خرید سهام شرکت ها و موارد دیگر وجود دارد.

به صورت تیتروار روش های سرمایه گذاری در این کشور در لیست زیر بیان شده است.

  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و مستغلات با سرمایه حداقل 500000€ (یورو)
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اسپانیا
  • سرمایه گذاری از طریق مشارکت با شرکت های تاسیس شده
  • سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی با سرمایه حداقل 1 میلیون € (یورو)
  • سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی با سرمایه حداقل 2 میلیون € (یورو)

خرید ملک و بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در اسپانیا خرید املاک و مستغلات در این کشور است. در پی افت شدید اقتصاد در این کشور در سال 2013 و کمبود نقدینگی مقامات اسپانیایی این قانون را وضع کردند. بدین ترتیب سرمایه گذاران خارجی می توانند با حداقل سرمایه 500 میلیون € (یورو) از طریق خرید ملک و مستغلات اقامت اسپانیا را دریافت کنند و ویزای طلایی را اخذ کنند. شایان ذکر است که نوع ملک خریداری شده می تواند تجاری، مسکونی، اداری و غیره باشد و از این بابت محدودیتی وجود ندارد. بنابراین سرمایه گذاران می توانند با خرید ملک تجاری کسب و کار خود را نیز راه بیاندازند و همچنین اقامت این کشور را بدست بیاورند. همچنین توجه داشته باشید برای خرید ملک مسکونی بایستی ملک متناسب با تعداد اعضاء خانواده باشد تا در صورت درخواست برای ویزای همراه خانواده مشکلی از نظر اسکان به وجود نیاید.

خرید ملک و بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

شرایط سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اسپانیا

افرادی که جهت سرمایه گذاری برای خرید ملک اقدام می کنند در ابتدا بایستی شماره شناسایی NIE را در دفاتر پلیس این کشور دریافت کنند. متقاضیان همچنین بایستی در ابتدا با درخواست ویزای توریستی به اسپانیا سفر کنند و مقدمات ثبت قرارداد و خرید ملک را مهیا کنند. بایستی توجه به موقعیت ملک، کاربری ملک، هزینه نگهداری، میزان سود دهی در آینده و بسیاری دیگر از موارد قابل توجه برای متقاضیان باشد. یکی از موارد مهم برای کسب اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری، حضور 6 ماهه در 1 سال در اسپانیاست. بنابراین متقاضیان برای تمدید این نوع سرمایه گذاری نباید بیش از 6 ماه به صورت پیوسته خارج از کشور اسپانیا باشند. علاوه بر این پس از گذشت 1 سال فرد سرمایه گذار می تواند برای اقامت همسر و فرزند مجرد خود اقدام کند.

از جمله مدارک و شرایط لازم برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک بدین ترتیب می باشد:

  • ارائه شماره شناسایی NIE
  • ارائه سند ملک خریداری شده با نام خریدار و فروشنده
  • ارزش ملک حداقل 500000€ (یورو)
  • مدارک مستند مبنی بر پرداخت و نحوه پرداخت آن (به طور خاص، اگر هزینه قبل از اجرای عمل دریافت شده است، مبلغ و میزان آن یا چک یا هر سند انتقال پول باید ارائه شود.)
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • ارائه گواهی پزشکی
  • ارائه مدارک شناسایی وکیل و وکالتنامه در صورت داشتن

مزایا و معایب خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک یا ویزای طلائی اسپانیا مزایایی به همراه دارد. سفر به اتحادیه اروپا و معاهده شنگن بدون ویزا از بارزترین مزایا می باشد. این موارد به شرح زیر هستند:

مزایامعایب
اخذ پاسپورت پس از 10 سالهزینه 500 میلیون € (یورو)
اخذ اقامت دائم اسپانیااجبار تحصیل در مدارس برای فرزندان
اخذ ویزای همراهحضور حداقل 183 روز در 1 سال
معافیت از پرداخت مالیات سالانهطول رویه یک سال

علاوه بر این سرمایه گذارانی که مایل به شروع ثبت شرکت در اسپانیا هستند نیز می توانند نوع ویزای کارآفرینی را دریافت کنند که در این صورت به آنها اقامت موقت در این کشور اعطاء می شود. سرمایه گذاران در این صورت باید شهروندان اسپانیایی را استخدام کرده و درصد خاصی از مشاغل را در این کشور ایجاد کنند. با انجام این کار، شرکت جدید شما برای 2 سال اول مشاغل 15% مالیات خواهد داشت و پس از آن سالانه 25% مالیات به آنها تعلق خواهد گرفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه و کارنامه ای درخشان در زمینه مهاجرت به روش های متفاوت به کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکایی آماده همکاری و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

سوالات مکرر در باب بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر شما در باب بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا چیست؟ یکی از بهترین روش ها که منجر به اخذ ویزای طلایی و اقامت دائم این کشور می شود. سرمایه گذاری از طریق املاک و مستغلات است. با استفاده از این روش متقاضیان می توانند به سرمایه حداقلی 500000€ (یورو) با خرید ملک و مستغلات در این کشور سرمایه گذاری کنید و از ویزای طلایی این کشور بهره مند شوید.
  • بهترین فرصت های سرمایه گذاری در اسپانیا کدامند؟ -سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و مستغلات با سرمایه حداقل 500000€ (یورو)-سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اسپانیا-سرمایه گذاری از طریق مشارکت با شرکت های تاسیس شده-سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی با سرمایه حداقل 1 میلیون € (یورو) سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی با سرمایه حداقل 2 میلیون € (یورو)
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *