مهاجرت سرمایه گذاری در استرالیا

نوآفرینی در استرالیا

نوآفرینی در استرالیا

برای درک بهتر نوآفرینی در استرالیا باید به صنایع و تکنولوژی مدرن این کشور نگاه کنید تا دریابید در کدام قسمت می توانید موفق ظاهر شوید. برخی از عوامل اصلی رشد بهره وری گذشته رو به افول هستند، و بخش نوپا فناوری محلی دارای پتانسیلی برای کمک به صدها میلیارد دلار و صدها هزار شغل در اقتصاد ما در 2 دهه آینده از نیرو و ایده های بین المللی بهره می برد.

استرالیا باید برای تبدیل شدن به کشوری بسیار نوآورتر از این مرحله عبور کند. با انجام این کار، استرالیا می‌تواند استانداردهای بالای زندگی خود را ارتقا دهد و در عین حال مطمئن شود که همچنان از کار معنادار در کنار پیشرفت و نوآفرینی بهره مند شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط سرمایه گذاری در استرالیا و ویزای نوآفرینی برای مهاجرت و اقامت در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه نوآفرینی در استرالیا

فراتر از اینکه دولت به عنوان قهرمان تفکر آینده عمل می کند، این کشور باید ایده ها و اختراعات را با جاه طلبی و فرهنگی که آموزش، تحقیق و توسعه و صنعت را ترکیب می کند، تحریک و حمایت کند. تنها در این صورت است که اقتصاد و جامعه ما در رقابت جهانی نوآوری رشد خواهند کرد، اما برخی از مهارت ‌ها و استراتژی ‌هایی که به احتمال زیاد نتایج ارزشمندی در این زمینه‌ها ایجاد می‌کنند کدامند؟ تحصیلات یکی از این موارد مورد نیاز برای نوآفرینی در استرالیا می باشد. آموزش برای تجهیز استرالیایی ها به مهارت های مرتبط با تغییر شیوه های کار و زندگی بسیار مهم است. با این حال، اگرچه مجموعه مهارت ‌های مترقی که با روندهای صنعت زمان واقعی همسو هستند، کالایی داغ هستند، حتی برای محافظت از آینده نیز به نگهداری مداوم نیاز دارند.

بنابراین، تعهد باید به یادگیری باید مادام العمر بین رشته ای باشد تا از تلاش های نوآوری خود حمایت کنید، جایی که سرمایه گذاری در ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد منسجم و مرتبط نقش مهمی را ایفا می کند. به عنوان مثال، با تحول دیجیتال و نوآوری های تکنولوژیکی که در کسب و کار عادی شده است، همه کارگران باید مهارت هایی را کسب کنند که باعث شود آنها در نقش های خود مرتبط و رقابتی در حرفه خود باقی بمانند. قابلیت ‌های فنی قوی مانند مهندسی نرم ‌افزار، علم داده و تجزیه ‌و تحلیل به خوبی به متخصصان صنایع دیجیتالی‌ شده کمک می‌کند، اما درک چگونگی ادغام فناوری در عملیات و تیم ها اکنون به همان اندازه مهم است. با اتوماسیون و نفوذ هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف، طراحی UX، مدیریت فرآیند و امنیت اطلاعات تنها تعدادی از این مهارت ‌های مورد تقاضا هستند.

مزایا نوآفرینی در استرالیا

گسترش مجموعه افرادی که می توانند به ارزش افزوده های نوآورانه کمک کنند نیز به گرد هم آوردن مهارت های فنی سخت تر و مهارت های “قدرت” قابل انطباق و قابل انتقال در متخصصان ما و فرهنگ های محل کار آنها بستگی دارد. رهبری همکاری و هماهنگی با دیگران، برقراری ارتباط و متقاعد کردن مؤثر در میان گروه ‌ها و سلسله مراتب مختلف، تفکر انتقادی و تحلیلی، حل مشکلات به صورت خلاقانه و اصیل از مهم ترین مزایا نوآفرینی در استرالیا می باشد. ظرفیت برای نوآوری می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود یابد، اگر بدانید چگونه می‌توانید ذهنیت باز را به بینش ‌ها و تکنیک ‌ها و همچنین فناوری ‌ها بیاورید یک قدم بزرگ در نوآفرینی برداشته اید.

یافتن راه هایی برای ایمن سازی و به اشتراک گذاری تحقیق و توسعه تجاری و فرامرزی، اثربخشی آن و وضعیت استرالیا را به عنوان مرکزی برای تفکر تازه و برنامه های الهام گرفته بهبود می بخشد. استعداد، همکاری و سرمایه ‌گذاری همگی باعث پیشرفت چشمگیر می‌شوند، اما راه ‌های جدیدی برای چارچوب ‌بندی مشکلات نیز به ‌عنوان اساسی راه ‌حل‌ های باکیفیت ظاهر شده‌اند. در دنیایی که دائماً از هم گسیخته می‌شود، سازمان ‌هایی که درجاتی از تفکر جدید و نوآورانه را دعوت نمی‌ کنند و به دنبال طراحی راه ‌حل‌ های بهتر و سریع‌ تر هستند، کمتر با تغییرات کنار می‌آیند و احتمال بیشتری دارد که از نظر رقابتی عقب بمانند. اتخاذ رویکردهای تفکر طراحی که می پرسند “چگونه؟” در پاسخ به چالش ها می توان با تلاش برای بررسی مسائل قبل از استخراج حداکثر سود از حداقل زمان و سرمایه گذاری منابع، با این موضوع مقابله کرد.

شرایط و ویژگی های نوآفرینی در استرالیا

شرایط و ویژگی های نوآفرینی در استرالیا

تفکر مبتنی بر طراحی توسط کسب ‌و کارها به ‌عنوان جایگزینی سازگار و پاسخ‌گو برای توسعه «پیش‌گویانه» ایده‌ های محصول با سرمایه‌ گذاری آهسته ‌تر و بالاتر مورد استقبال قرار گرفته است. یک مدیر لایق در نوآفرینی توسعه سریع تر، ارزان تر و پاسخگوتر را هدایت می کند، که برای زمان های سریع و از نظر اقتصادی نامطمئن مانند این مورد عالی است. تحریک شرکت ‌های با رشد بالا و افزایش بهره‌ وری در سازمان ‌ها، نیز از ویژگی های نوآفرینی و استارت آپ استرالیا می باشد. اگر بتوانید هر دو را متعادل کنید، به شکوفایی مستمر در استرالیا یک قدم نزدیک‌تر خواهید بود. دولت برخی زیر ساخت ‌ها و مشوق ‌ها را برای پروژه‌ های نوآوری فراهم می‌کند، اما بخش خصوصی باید به پیشروی در ایجاد رقابتی ثروت از انجام کارهای جدید یا کارهای موجود بهتر ادامه دهد.

برای برآورده کردن شرایط اخذ ویزای نوآفرینی استرالیا باید:

  • معیارهای ویزای جریان نوآوری تجاری وزارت امور داخلی را برآورده کنید.
  • قصد زندگی در استرالیای جنوبی را داشته باشید.
  • یک سرمایه‌گذاری و/یا فعالیت تجاری در استرالیای جنوبی پیشنهاد دهید که با نامزدی ایالت استرالیای جنوبی ” مزایای ایالت ” برای جریان نوآوری کسب و کار 888 مطابقت داشته باشد.
  • متقاضیان 55 سال یا بیشتر در زمان دعوت باید نشان دهند که این پیشنهاد با رعایت آستانه سرمایه گذاری بالاتر، مزایای اقتصادی استثنایی برای استرالیای جنوبی خواهد داشت.
  • اطلاعات دقیقی در مورد دوام و تأثیر اقتصادی این پیشنهاد در استرالیای جنوبی ارائه دهید.

نوآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا

سرمایه گذاری به روشی متمرکز در خط مقدم این امر قرار دارد. با وجود محصولات پیچیده، خدمات و مدل ‌های کسب ‌و کار رایج، تعداد کمی از شرکت ‌ها دارای ترکیب منابع مناسب برای اتخاذ رویکردی کاملاً داخلی برای نوآوری هستند. از این رو، بسیاری از رهبران صنعت و نام‌ های معروف امروزی کسانی هستند که به طور سیستماتیک به روشی متمرکز سرمایه‌ گذاری می‌کنند و مجموعه ‌ای از پروژه ‌های «جریان جدید» را در کنار دارایی‌ های اصلی خود مدیریت می‌کنند. آن ‌ها عملکرد نوآوری را به ‌طور استراتژیک اندازه‌گیری می‌کنند، مشارکت‌ ها را در آن تشخیص می ‌دهند و به آن پاداش می‌دهند، و مجموعه پروژه را برای دستیابی به بازده کلی بیشتر، صرف ‌نظر از اینکه به ‌صورت دستی یا عملی روی آن ‌ها کار می‌کنند، اصلاح می‌کنند.

در جدول زیر شاهد هزینه های اولیه برای نوآفرینی در استرالیا می باشید:

هزینه های اولیه نوآفرینیمبلغ به دلار
اخذ ویزای نوآفرینی2000$
اخذ وام و سرمایه گذار فرشته$500
هزینه شرکت در نمایشگاه ها1000$
هزینه های متفرقه700$

کارآفرینی در استرالیا از لحاظی به نوآفرینی شباهت دارد. در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در اثر نوآفرینی در استرالیا می باشید:

نرخ اشتغال در اثر نوآفرینی در استرالیا

اخذ ویزای نوآفرینی در استرالیا

جریان نوآوری تجاری: صاحبان مشاغل موفقی که می خواهند در استرالیای جنوبی تجارت کنند. جریان سرمایه‌گذار: سرمایه ‌گذاران یا صاحبان کسب‌وکار موفقی که مایل به سرمایه‌گذاری 2.5 $میلیون (دلار) استرالیا ($3.75 میلیون (دلار) استرالیا در صورت بالای 55 سال سن) هستند و در طول مدت ویزای موقت از صندوق سرمایه‌گذاری پیروی می‌کنند. جریان سرمایه گذار قابل توجه: افرادی که مایل به سرمایه گذاری $5 میلیون (دلار) استرالیا در یک صندوق سرمایه گذاری مطابق با مدت زمان ویزای موقت هستند. جریان کارآفرین: افرادی که از یک ارائه ‌دهنده خدمات منتخب حمایت می‌کنند تا یک فعالیت کارآفرینی منطبق با آن را انجام دهند که پیشنهاد می‌شود منجر به تجاری ‌سازی یک محصول یا خدمات در استرالیا یا توسعه یک تجارت در استرالیا شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری و نوآفرینی مشاور شماست.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در استرالیا

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در استرالیا پاسخ داده شده است:

  • شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در استرالیا چیست؟ ارائه طرح تجاری و  فعالیت کارآفرینانه منطبق در استرالیا و تسلط به زبان انگلیسی و سرمایه لازم
  • سرمایه لازم برای اخذ ویزای نوآفرینی در استرالیا چقدر است؟ حداقل سرمایه لازم برای اخذ ویزای نوآفرینی در استرالیا 200000AUD (دلار استرالیا) است.
  • جایگاه استرالیا از نظر نوآفرینی کجاست؟ استرالیا در میان 10 کشور برتر از نظر نوآفرینی قراردارد و نرخ اشتغال
  • بهترین شهرهای استرالیا برای نوآفرینی کدامند؟ سیدنی، ملبورن، بریسبن، پرث و آدلاید
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *