ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

نوآفرینی در استونی

نوآفرینی در استونی

نوآفرینی در استونی برای اخذ اقامت و راه اندازی کسب و کار تصمیم مناسبی برای آینده شغلی شما است. استونی از کوچکترین کشورهای اتحادیه اروپا است. برای ارائه برخی خدمات مالی به مجوز نیاز است، و این ممکن است در ابتدا برای شرکت ‌های تازه ‌کاری که می‌خواهند خدمات یا محصولات مالی نوآورانه ارائه کنند، بد به نظر برسد. مرکز نوآوری به عنوان یک شریک در این امر با کمک به شرکت ها برای غلبه بر موانع اولیه ای که ممکن است در هنگام اجرای یک ایده جدید به دلیل پیچیدگی قوانینی که بخش مالی را پوشش می دهد، ایجاد شود، کار می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به استونی برای سرمایه گذاری و نوآفرینی مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه نوآفرینی در استونی

شاخص هایی مانند تولید ناخالص داخلی سرانه می توانند تا حدودی موفقیت عملکرد اقتصادی یک کشور را تخمین بزنند. با این وجود، پدیده‌هایی که بیشتر اجتماعی هستند، بر هسته و عوارض جانبی انتخاب‌ها، تغییرات، داستان‌های موفقیت جمعی و فردی روشن می‌شوند. استونی در سرمایه انسانی و توسعه فناوری سرمایه گذاری می کند و بازده به طور گسترده توزیع می شود. کیفیت بالاتر زندگی و ایجاد شغل منبعی از غرور است، اما همچنین یک سرمایه گذاری قابل اعتماد در آینده است. عوامل تعیین کننده این روندها البته چندگانه و ترکیبی هستند. با این حال، داده ها و تحقیقات به وضوح به دو عنصر بالقوه در ایجاد این گرایش اشاره می کنند – مهارت ها و نوآوری. تعداد زیادی از نوآفرینان تصمیم می گیرند در این کشور بمانند و از فرصت هایی که این کشور ارائه می دهد استفاده کنند.

برای دسترسی نامحدود به خدمات آنلاین و در دسترس بودن خدمات الکترونیکی عمومی . پاسخ دهندگان همچنین فرهنگ گسترده پرداخت بدون نقد و کارت را مورد توجه قرار می دهند. سهولت دریافت شماره موبایل محلی و اینترنت پرسرعت در خانه نیز از ویژگی های این ویژگی است. داده ها نشان دهنده تعهد عمومی استونی به جذب استعدادهای خارجی است. پس از این مرحله به مهاجران کمک کنید تا اصول اولیه شروع یک زندگی و شغل جدید را در کشور دنبال کنند. به عنوان سهم بین المللی های شاغل در استونی می توانید وام بگیرید. تحقیقات آکادمیک نشان داده است، در واقع، نوآوری می تواند به عنوان یک عامل جذب برای مهاجرت با مهارت بالا محسوب شود. اقتصادی که به روی افراد بسیار ماهر باز باشد، بهره وری و توسعه فناوری بیشتر را تقویت می کند.

مزایا نوآفرینی در استونی

در میان کشورهایی که چنین فرصت هایی را برای استارت آپ های فناوری و نوآفرینی فراهم می کنند، استونی یکی از کشورهایی است که برجسته است. مقامات این کشور به استارت آپ های سراسر جهان تمرکز و پیشرفت واقعی را نشان داده اند. یکی از ابتکارات استونی که به جذب استارتاپ ها کمک می کند ویزای استارتاپی یا ویزای نوآفرینی است. این ویزا استونی نوع خاصی از ویزا است که به بنیانگذاران از سراسر جهان اجازه می دهد محصولات نوآورانه خود را در استونی توسعه دهند. این به استارتاپ ها مزایای مالیاتی و اعتباری، دسترسی به خدمات دولت الکترونیک و فرصت های سرمایه گذاری در یکی از قوی ترین حوزه های قضایی را می دهد. مدت زمان ویزا 1 سال با امکان تمدید 6 ماه اضافه می باشد.

برای دریافت ویزای مذکور در استونی شرایط درخواست ویژه ای وجود دارد. یکی از این شرایط یک تجارت مبتنی بر فناوری، نوآورانه و مقیاس پذیر است و انتظار می رود مدل کسب و کار پتانسیل رشد جهانی را در خود جای دهد. ویزای استارتاپ برای نوآفرینانی که مبتنی بر فناوری است که مشکلات جهانی را حل می‌کنند، صنایع را مختل می‌کنند و به هزاران نفر خدمت می‌کنند. شرایط لازم برای دریافت ویزا و سرمایه گذاری در استونی کاملاً ساده است، بنابراین مشاهده آنها در جدول راحت است. بر اساس نتایج آخرین جدول امتیازات نوآوری اروپا، استونی برای سومین سال متوالی در بین نوآوران قوی باقی مانده است، اما بزرگترین جهش توسعه در 7 سال گذشته را داشته است. بر اساس نتایج آنها، جدول امتیاز کشورها را به 4 دسته تقسیم می کند: رهبران نوآوری، نوآوران قوی، نوآوران متوسط ​​و نوآوران نوظهور.

در نمودار زیر شاهد تعداد نوآفرینی های بین المللی ثبت شده در استونی می باشید:

تعداد نوآفرینی های بین المللی ثبت شده در استونی

شرایط نوآفرینی در استونی

علاوه بر این، مشخص می شود که چگونه تقاضا برای کارگران کم مهارت می تواند باعث مهاجرت از خارج از منطقه مرجع شود. مناطقی که افزایش شدیدتر یا حضور مشاغل با فناوری پیشرفته را نشان می دهند منجر به نرخ خالص مهاجرت بالاتر می شود. در نتیجه، تحرک نیروی کار به یک جزء کلیدی در اثربخشی ضریب شغلی با فناوری پیشرفته تبدیل می‌شود. رشد بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات استونی در طول زمان با تعهد تجدید شده در سراسر کشور به جذب استعداد مطابقت دارد. تعداد بالایی از متخصصان تصمیم می گیرند به استونی نقل مکان کنند و آن را “خانه دور از خانه” خود کنند. به این ترتیب کارآفرینی در استونی همچنین به دوام مسیر برجسته توسعه اقتصادی کمک می کنند. افراد محلی و بین المللی، با سرمایه گذاری در مهارت ها و نوآوری، همه با هم در آینده خود سرمایه گذاری می کنند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای نوآفرینی در استونی عبارت است از:

  • سند مسافرتی معتبر
  • نامه تاییدیه کمیته استارت آپ در مورد صلاحیت به عنوان یک استارت آپ یا تایید در مورد شرکت در یک برنامه شتاب دهنده واجد شرایط
  • 1 عکس رنگی
  • سندی که پرداخت هزینه دولتی را تأیید می کند
  • بیمه نامه معتبر برای استونی
  • مدارک دال بر وسایل معیشت کافی
  • مدارک مربوط به محل اقامت برنامه ریزی شده شما در استونی

الزامات نوآفرینی در استونی

این مشارکت مشترک بسیاری از ذهن ‌های باهوش در ساخت مداوم یک مدل موفقیت است. پایداری آن در انحطاط های فراوان ارزش افزوده نهفته است که در نهایت، همچنان قادر به تولید آن خواهید بود. هنگامی که کمیته استارتاپ درخواست شما را تایید کرد و کد خاصی دریافت کردید، باید به سفارت استونی مراجعه کنید تا مدارک خود را برای ویزای راه اندازی و اجازه اقامت ارائه دهید. یک تجارت مبتنی بر فناوری، نوآورانه و مقیاس پذیر. انتظار می رود مدل کسب و کار شما پتانسیل رشد جهانی را در خود جای دهد. ویزای نوآفرینی برای استارت آپ های مبتنی بر فناوری است که مشکلات بزرگ را حل می کنند، صنایع را مختل می کنند و به میلیون ها نفر خدمت می کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه هزینه و مدت زمان برای نوآفرینی در استونی می باشید:

مدت زمان پردازشهزینه ثبت به دلارهزینه ویزا به دلارهزینه اثبات ایده به دلار
1 سال و نیم1000$400$$5000

الزامات نوآفرینی در استونی

اخذ ویزای نوآفرینی استونی

تاییدیه کمیته استارتاپ مبنی بر اینکه شما با تعریف استارت آپ مطابقت دارید و می توانید ویزای استارت آپ را دنبال کنید. درخواست شما توسط افرادی که به صورت روزانه با استارتاپ ها کار می کنند بررسی می شود. آنها چشم های عقابی دارند، بنابراین شرکت های سنتی این برش را انجام نمی دهند. حداقل €160 (یورو) برای هر ماه که می خواهید در استونی بگذرانید. این به €1920 (یورو) برای ویزای 1 ساله ترجمه می شود. این حداقل چیزی است که طبق قانون لازم است. گفته می شود، با توجه به اینکه آپارتمان های اجاره ای مناسب حدود €500 (یورو) در ماه علاوه بر هزینه های زندگی در استونی معمولی هزینه دارد، برای لذت بردن از یک زندگی راحت در استونی به پول بیشتری نیاز دارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت از طریق کارآفرینی در استونی مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *