مهاجرت کاری استونی

کارآفرینی در استونی

کارآفرینی در استونی

کارآفرینی در استونی یکی از طرق رسیدن به اقامت در این کشور می باشد و هر ساله سرمایه گذاران زیادی اقدام به کارآفرینی در استونی می کنند. مهاجرت به کشور استونی می تواند از طرق مختلفی از جمله تحصیلی، کاری،سرمایه گذاری و کارآفرینی، مهاجرت برای ازدواج مهاجرت برای تولد و سایر طرق این کشور انجام شود. متخصصان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با افتخار آماده مطلع سازی تمامی هموطنان و ایرانیان عزیز در زمینه های مختلف مهاجرتی و حقوقی می باشند. زندگی در کشور کم جمعیت استونی و کسب اقامت این کشور شرایط خاصی دارد. مردم کشور استونی به زبان های استونیایی و انگلیسی صحبت می کنند. لازم به ذکر است که جمعیت کشور کوچک استونی به 1400000 نفر می رسد.

شرایط کارآفرینی در استونی

در کشور استونی تکنولوژی در بخش زیر ساخت های این کشور در حال توسعه و پیشرفت چشمگیری می باشد. در کشور استونی تکنولوژی در بخش های مختلف چون زمینه زمینه های درمانی، تحصیلی، امکانات مختلف، تفریحی و سایر موارد استفاده می شود. این امر باعث شده تا سرمایه گذاران زیادی به دلیل پیشرفت و توسعه این کشور اقدام به کارآفرینی در استونی کنند. کشور استونی یکی از بهترین مقاصد سرمایه گذاری و کارآفرینی می باشد.

کشور به عنوان کشور پیشرفته در زمینه دیجیتال شناخته شده است. متقاضیان می توانند اکثر امور خود را به صورت اینترنتی و با کمک تکنولوژی انجام دهند. میزان مالیات در کشور استونی بسیار کم تر از سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشد. این موضوع نیز یکی از مهم ترین عوامل جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان به کشور استونی شده است.

یکی دیگر از مزایای کارآفرینی در استونی کم بودن هزینه های زندگی و اقامت در این کشور می باشد. در کنار مقرون به صرفه بودن هزینه های تصحیل در کشور استونی، کیفیت زندگی در این کشور بالا می باشد. سیستم آموزشی این کشور از بهترین و استانداردترین متدهای جهانی برای ارائه برنامه های آموزشی به دانشجویان استفاده می کند. این امر باعث وجود نیروی کار جوان و قوی در کشور شده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به نوشتار کارت آبی اتحادیه اروپا از شرایط کسب این کارت به صورت کامل آگاه و مطلع شوید.

طرق کارآفرینی در استونی

کارآفرینی در استونی می تواند با سرمایه گذاری در زمینه ها و بخش های مختلف، تاسیس کمپانی های معتبر و قانونی و ایجاد کسب و کار انجام شود. کشور استونی یکی از کوچک ترین و کم جمعیت ترین کشورهای اروپایی می باشد. در سال های اخیر به یکی از جذاب ترین مقصد های سرمایه گذاری در جهان تبدیل شده است. عوامل موفقیت کشور استونی وجود قوانین تجاری آزاد، سیستم بانکی رقابتی، ارز و پول قابل تمدید و محیط مناسب برای سرمایه گذاری می باشند. لازم به ذکر است که سرمایه گذاران بین خارجی می توانند با سرمایه گذاری در کشور استونی در بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنایع سبز و همچنین فناوری زیستی به موفقیت چشمگیری برسند.

ثبت شرکت در استونی برای تمامی افراد و سرمایه گذاران بین المللی امکان پذیر می باشد. تمامی حقوق و قوانین برای تمامی سرمایه گذاران یکسان و مشابه می باشد. سرمایه گذاران خارجی حتما باید پیش از تاسیس کمپانی در کشور استونی از شرایط و قوانین این امر به صورت کامل آگاه باشند و اطلاعات کاملی داشته باشند. متقاضیان باید با شرایط حقوقی و مقررات ثبت شرکت در استونی آشنا باشند تا بتوانند پروسه تاسیس کمپانی و شروع کسب و کار در این کشور را با موفقیت به پایان برسانند. شرکت ها و کمپانی های قابل تاسیس و ثبت در استونی عبارتند از کمپانی های خصوصی با مسئولیت محدود، کمپانی های سهامی (عام و خاص)، کمپانی های مشارکتی (کامل و محدود)، کمپانی های مالکیت شخصی، شعبه کمپانی های خارجی.

طرق کارآفرینی در استونی

سرمایه گذاری در کشور استونی

کارآفرینی در استونی از طریق سرمایه گذاری در این کشور در زمینه های مختلف مانند تاسیس کمپانی، خرید ملک و مستغلات و همچنین خرید اوراق قرضه دولتی امکان پذیر می باشد. میزان مالیات در بخش سرمایه گذاری در کشور استونی بسیار پایین تر از سایر کشورهای اروپایی است. این مورد یک نقطه قوت برای دولت کشور استونی به شمار می رود.

سرمایه گذارانی که در کشور استونی سرمایه گذاری گذاری می کنند و درآمد خود را از طریق کمپانی های معتبر بدست می آورند، از پرداخت مالیات و عوارض به طور کلی معاف می باشند. کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری در استونی در بخش خرید ملک و مستغلات مسکونی و تجاری یکی از رایج ترین راه های کسب اقامت این کشور است. هر ساله متقاضیان زیادی از سراسر اروپا و سایر نقاط جهان برای سرمایه گذاری در بخش املاک در کشور استونی به این کشور مهاجرت می کنند.

سرمایه گذاری در بخش ملک و مستغلات تجاری و مسکونی در کشور استونی می تواند موجب اقامت متقاضیان و سرمایه گذاران در کشور استونی شود. خرید ملک در این کشور قوانین خاصی دارد. متقاضیان و سرمایه گذاران حتما باید از شرایط و قوانین کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری در استونی در بخش خرید ملک و مستغلات مسکونی و تجاری آگاه و مطلع باشند. هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعت درباره شرایط سرمایه گذاری در کشورهای آمریکایی و کشورهای اروپایی به مقاله سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا مراجعه کنند.

تاسیس کمپانی در کشور استونی

شروع فعالیت تجاری و تاسیس کمپانی در کشور استونی با مراجعه به اداره ثبت تجاری استونی انجام می شود. محبوب ترین نوع کمپانی در کشور استونی کمپانی های خصوصی محدود می باشند. متقاضیان می توانند با تاسیس کمپانی معتبر در کشور استونی با سایر کمپانی های بین المللی در ارتباط باشند. همکاری ها و فعالیت های تجاری و بین المللی داشته باشند. تاسیس کمپانی در استونی موجب می شود تا متقاضیان بتوانند به صورت قانونی در بانک های معتبر استونی اقدام به افتتاح حساب بانکی کنند.

مراحل تاسیس کمپانی در کشور استونی عبارتند از انتخاب نام کمپانی، ارائه اسناد مورد نیاز، افتتاح حساب معتبر، کسب تاییدیه از دفتر اسناد رسمی و سپس تحویل مدارک به دفتر ثبت نهاد حقوقی می باشد. تاسیس کمپانی در کشور استونی (در موارد خاص) می تواند به صورت اینترنتی نیز انجام شود. همچنین هزینه های تاسیس کمپانی در کشور استونی به صورت زیر می باشد:

موردهزینه به یورو
انتخاب نام کمپانی€18
ثبت کمپانی در دفتر نهاد حقوقی€50
ثبت کمپانی در دفتر اسناد رسمی€160
خدمات و امور حقوقی€350
تمبر€33
ثبت آدرس کمپانی€300

تاسیس کمپانی در کشور استونی می تواند موجب اقامت دائمی افراد شود. همچنین یکی دیگر از بهترین روش های کسب اقامت کشور استونی، سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در این کشور می باشد. شما عزیزان می توانید برای مراجعه با مراجعه به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت کامل از شرایط مهاجرت به استونی مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه برای “کارآفرینی در استونی

  1. سارا گفت:

    آیا وام هم میده این کشور؟

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما در خصوص شرایط کارآفرینی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. محمود اخلاقی گفت:

    سلام برای کار آفرینی آیا میشود از ایران کلایی را از ایران خریداری ودر استونی تبدیل به کالایی دیگر کرد و بیزنسی راه اندازی کرد آیا تحریم ایران در استونی هم مشکل ساز است با تشکر

    1. صادقی گفت:

      با سلام لطفا در خصوص مشاوره سرمایه گذاری و کارآفرینی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *