دسته بندی نشده

مشکلات زندگی در هلند

مشکلات زندگی در هلند

کشور هلند یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت بوده اما آگاهی از مشکلات زندگی در هلند می تواند به متقاضیانی که قصد اقامت در این کشور را دارند. در تصمیم گیری بهتر کمک کند. زندگی در این کشور در نتیجه شبکه آبراهه ای که بلژیک، فرانسه و آلمان را به هم متصل می کند. این کشور به عنوان دروازه ورود به اروپا شناخته می شود. این شهر با جمعیتی تقریبا 16.6 میلیون نفر، مکانی بسیار پرجمعیت برای زندگی است و یکی از شلوغ ترین نقاط اروپا است. این کشور بسیار مسطح است و 27% از کل کشور در زمین های احیا شده ساخته شده است. این امر باعث گسترش گسترده دایک ها در سراسر کشور شده است، که امروزه به خاطر آن مشهور است.

این کشور از نظر فرهنگی غنی است و دارای بسیاری از مشهورترین هنرمندان جهان از جمله رامبراند، ورمیر، ون گوگ و موندریان است. این کشور یک مکان نسبتا محبوب برای مهاجران است که اکثر آن ها می توانند به راحتی با شیوه زندگی مردم این کشور سازگار شوند. مهاجران آنقدر از اینجا استقبال می کنند که افرادی که دارای وضعیت اقامت هستند مجاز به شرکت در انتخابات محلی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش مشکلات زندگی در هلند را بررسی کرده و اطلاعات کاملی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

درباره هلند

شما به عنوان فردی تازه وارد در جامعه این کشور، اغلب با ویژگی های زندگی در این کشور روبرو می شوید. هرکس راه خود را در یک گردش، که هفته ها قبل برنامه ریزی شده است و همیشه به موقع شروع می شود، پرداخت می کند. زندگی در اینجا تا کوچکترین جزئیات ساختار یافته است. تا حدی به این دلیل که این کشور کوچک دارای تراکم جمعیت بالایی است. با 506 نفر در متر مربع در بالای هند قرار دارد. ریشه های کالوینیستی ملت همچنین بر احترام، صداقت، پذیرش، پشتکار، کارآمدی، قابلیت اطمینان و خود انضباطی تأکید می کند. راه حل ها باید برای همه مفید باشد.

علاوه بر اندازه کشور، این توضیح می دهد که چرا این کشور بسیار باز و بردبار، در عین حال به طرز عجیبی هنجار است. به عنوان مثال، داروهای نرم به صورت رایگان در دسترس هستند. اما فقط در کافی شاپ های مشخص شده هنگامی که شناسنامه خود را ارائه می دهید، قانونی است. همه برای مردم این کشور طبیعی است. اما برای خارجی ها بسیار گیج کننده است.

به طور کلی، مردم این کشور دوستانه هستند و همیشه آماده گفتگو هستند. اما آن ها وقت خود را صرف استقبال از شما در زندگی خود می کنند. اما با انجام این کار، با شما به عنوان یک عضو خانواده رفتار می شود. صرفه جویی و عادی بودن بر شیوه های زندگی پرهزینه ارزش دارد. این کشور همچنین یکی از امن ترین کشورهای اروپاست. با این حال، فردگرایی هنوز مورد انتظار است.

بررسی مشکلات زندگی در هلند

این کشور دارای یک جامعه بزرگ مهاجران است. استاندارد بالای زندگی، دوچرخه، اقتصاد پایدار و میزان پایین جرم و جنایت این کشور را به کشوری جذاب برای مهاجران تبدیل کرده است. اما، برای هر مزیتی، یک ضرر وجود دارد. این همه طلا و براق در مناطق جلگه ای این کشور نیست.

مهم ترین مشکلات زندگی در هلند عبارتند از:

  • مالیات بالا
  • داشتن یک ماشین گران است.
  • کمبود مسکن
  • صنعت خدمات ممکن است آن چیزی نباشد که به آن عادت کرده اید.

یافتن مکانی برای زندگی واقعا دشوار است. زیرا، بسیاری از مردم اینجا دقیقا همان کار را انجام می دهند. مهم این است که از قبل به دنبال مسکن باشید و حتی در آن صورت، هیچ تضمینی وجود ندارد که بلافاصله مکانی پیدا کنید. اگر به دنبال ماندن در پایتخت نیز هستید، ارزان و آسان نیست.

داشتن خودرو در این کشور قطعا یک سرمایه گذاری است. اما داشتن یک ماشین گران است. گران بودن آن به دلیل خرید، سوخت رسانی، تعمیر و بیمه آن است. این امر عمدتا به این دلیل است که افراد از داشتن یک ماشین منصرف می شوند. اما تا کنون این کار چندان خوب نیست. زیرا، افراد بیشتری از همیشه ماشین دارند.

مالیات بالا از مشکلات زندگی در هلند

مالیات بالا از مشکلات زندگی در هلند

این کشور به دلیل نرخ های مالیاتی بسیار معروف خود در مورد همه چیز شناخته شده است. مالیات بر درآمد به ویژه در مقایسه با سایر نقاط اروپا بسیار زیاد است و همچنین داشتن ماشین گران است. ممکن است متوجه شوید که اقلام الکترونیکی در این کشور گران تر هستند و برخی از غذاها نیز می توانند کمی گران باشند. با این حال، هنگامی که می دانید چگونه و کجا خرید کنید، می توانید معاملات خوبی را بدست آورید. قیمت اجاره به طور کلی در سراسر کشور بسیار بالا است. اما این به دلیل عرضه و تقاضا است. به طور کلی، برای تمامی مشاغل حقوق ماهیانه کار در هلند بسیار خوب است. بنابراین، در نهایت همه چیز نسبی است.

جدول زیر نرخ مالیات بر درآمد را نشان می دهد:

حقوقنرخ مالیات
بین 0€ تا 35.130€19.20%
بین 35.130€ تا 58.508€37.10%
بالای 58.508€49.50%

هزینه زندگی در هلند

در نظرسنجی استاندارد زندگی مرسر، تنها شهر این کشور که در 50 شهر برتر قرار گرفت، آمستردام بود. با این حال، بسیاری از شهرها در این کشور دارای استانداردهای بالای زندگی، فضای سبز وسیع و زیرساخت های عمومی با کیفیت مناسب و مقرون به صرفه تر از پایتخت هلند هستند.

از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:

شهرهای مقرون به صرفه هلند

با وجود ارائه کیفیت یکسان برای غذا، مسکن، خدمات عمومی و حمل و نقل عمومی هزینه زندگی در هلند معمولا ارزان تر از همتایان اروپای غربی آن است. مردم این کشور نسبت به کشورهای فرانسه، انگلستان، بلژیک یا آلمان حقوق کمی دریافت می کنند، اما بیشتر از اسپانیا، ایتالیا و پرتغال است. مسکن بخش بزرگی از هزینه زندگی این کشور برای مهاجران است. دلیل آن تقاضای زیاد و عرضه کم املاک اجاره ای با کیفیت، به ویژه تأثیر بر هزینه زندگی در آمستردام است. برای دانشجویان و افراد مجرد با حقوق متوسط، اشتراک خانه بهترین گزینه است، اما همیشه نمی توانید شرایطی را که در کشور خود به آن عادت کرده اید تضمین کنید.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در هلند

چنانچه قصد دارید با اطلاعات به روز درباره مهاجرت به هلند آگاه شوید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *