شرایط هند

مشکلات زندگی در هند

مشکلات زندگی در هند

با وجود اینکه مشکلات زندگی در هند کم است اما متقاضیانی که قصد اخذ اقامت را دارند در هنگام تصمیم گیری باید به این نکات توجه داشته باشند. مردم ساکن مناطق روستایی این کشور حدود 67% جمعیت را تشکیل می دهند. با این حال، این کشور در سال های اخیر شاهد افزایش جمعیت شهری خود بوده است. زیرا، نسبت سرخپوستان ساکن در مناطق روستایی به آرامی و در عین حال پیوسته کاهش می یابد. این روند با رشد روزافزون ساکنان تحصیل کرده و طبقه متوسط در کلان شهرهای این کشور و مهاجرت تعداد زیادی از جوانان به شهرها همراه است. این کشور کشوری جوان است. بیش از 65% مردم زیر 35 سال هستند.

افزایش تعداد کارگران ماهر به موقعیت کشور به عنوان نیروی نوظهور در بازار جهانی کمک کرده است که همچنان توجه خارجی را به خود جلب می کند. شرکت های چند ملیتی که علاقه مند به استفاده از بازار هند هستند. به طور فزآینده ای کارکنان خود را به مأموریت های خود می فرستند و به زندگی مهاجران در این کشور رونق می بخشد و شهرها را متنوع می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش تصمیم به توضیح مشکلات زندگی در هند را گرفته است.

زندگی در هند

این کشور یکی از سریع ترین رشد اقتصادی جهان و بزرگترین دموکراسی است و انتظار می رود تا سال 2028 از چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان پیشی بگیرد. از قله های هیمالیا تا ساحل اقیانوس هند، چشم انداز آن شامل نقاط دیدنی مانند تاج محل و رود مقدس یک مکان ماندگار زیارتی و یک راه نجات برای میلیون ها نفر گنگ است. این کشور با سیستم سیاسی فدرال، مردم، زبان ها و فرهنگ ها، ملتی وسیع است که خانه برخی از قدیمی ترین تمدن های باقی مانده در جهان است.

فرصت های فراوانی برای مهاجران واجد شرایط و با تجربه برای یافتن کاری چالش برانگیز و مفید در بخش های مختلف وجود دارد. اما اگر قصد دارید از کشور خود برای ایجاد زندگی جدید در این کشور حرکت کنید، باید مسائل مهمی مانند مراقبت های بهداشتی، بازارهای کار، مسکن، آب و هوا و تفاوت های فرهنگی را در نظر بگیرید.

زندگی در این کشور شامل شکاف های وسیع بین فقیر و ثروتمند است و این کشور دومین کشور پرجمعیت جهان است. اما به همین دلیل است که این کشور از نظر فرهنگی بسیار ثروتمند است و از تعیین خود ایالات متحده به عنوان یک دیگ ذوب فراتر رفته است.

مواردی که این کشور به آن معروف است، در نمودار زیر آمده است:

موارد معروف هندتشخیص دوگانگی زندگی در این کشور هنگام برنامه ریزی سفر بسیار مهم است. زیرا، در کشوری با چنین تفاوت های ساختاری، اقتصادی و طبقاتی، بدی ها با خوبی ها همراه است.

معایب زندگی در هند

اگر به فکر مهاجرت به هند یا سفر طولانی مدت به این کشور هستید، بدانید که مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است. این به این بستگی دارد که آیا این کشور برای شما مناسب است یا خیر. مهم ترین مشکلات زندگی در هند عبارتند از:

  • جمعیت بسیار زیاد
  • آب آشامیدنی در این کشور وجود ندارد.
  • بهداشت

جمعیت زیاد از مشکلات زندگی در هند

جمعیت زیاد از مشکلات زندگی در هند

آنچه درباره هند باید بدانید جمعیت زیاد این کشور است. نرخ رشد این کشور در چند دهه گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. که ناشی از افزایش شهرنشینی، افزایش سطح تحصیلات، به ویژه در میان زنان و افزایش فقر است. در حالی که رشد جمعیت این کشور در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی کند شده است، هنوز سریع تر از چین رشد می کند و انتظار می رود تا سال 2026 از جمعیت چین فراتر رود. زمانی که هر 2 حدود 1.46 میلیارد نفر خواهند داشت. پس از سال 2030، انتظار می رود این کشور پرجمعیت ترین کشور جهان باشد.

پیش بینی می شود که این کشور تا سال 2060 به 1.65 میلیارد نفر به بالاترین جمعیت خود برسد و پس از آن کاهش آن آغاز شود. تعداد کودکان در این کشور بیش از یک دهه پیش به اوج خود رسیده بود و اکنون در حال کاهش است. جمعیت این کشور با گذشت سال ها به طور مداوم در حال افزایش است. مهم تر از همه، جمعیت سریع تر از جمعیت چین در حال افزایش است. انتظار می رود هند در سال 2024 از چین به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان پیشی بگیرد. اما انتظار می رود که مانند چین، رشد در نیمه دوم قرن بیست و یکم رکود کند و در نهایت کاهش یابد. جمعیت بالای این کشور موجب شلوغی آن شده و در نهایت به مشکلات زندگی در هند تبدیل شده است.

نمودار زیر جمعیت این کشور را بین سال های 2017 تا 2020 نشان می دهد:

نمودار جمعیت هند

دیگر مشکلات زندگی در هند

از مشکلات زندگی در هند می توان به آب و هوای آن اشاره کرد. آب و هوا می تواند خفه کننده باشد. این کشور کشوری عظیم است و درجه حرارت از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. اما مرطوب ترین کشور جهان نیز است.

جدول زیر بیشترین دما و کمترین دما را در این کشور نشان می دهد:

پارامتردما به درجه سلسیوس
بالاترین دما32
کمترین دما12

در حالی که اکثریت این کشور نسبتا امن است. برخی از اماکن عمومی، به ویژه مکان هایی که مورد توجه گردشگران است. رانندگان این کشور، بدون رعایت قوانین رانندگی می کنند. آلودگی و نظافت عمومی می تواند یکی از موضوعاتی باشد که در مناطق پرجمعیت وجود دارد. ساعات کار طولانی تر است. مهاجران به طور متوسط بیش از 4 ساعت بیشتر در هفته کار نسبت به سایر مناطق جهان کار می کنند.

جمعیت این کشور در سال 2023 طبق بانک جهانی 1.38 میلیارد نفر است. این کشور که دومین کشور پرجمعیت جهان و یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد است، هم چالش ها و هم فرصت هایی را در زمینه بهداشت عمومی تجربه می کند. این کشور مرکز صنایع داروسازی و بیوتکنولوژی است. دانشمندان در سطح جهانی، آزمایشات بالینی و بیمارستان ها هنوز کشور با چالش های بهداشتی دلهره آور مانند سوء تغذیه کودکان، میزان بالای مرگ و میر نوزادان و مادران، رشد بیماری های غیرواگیر، نرخ بالای تصادفات جاده ای و سایر مسائل مربوط به سلامتی روبرو است. کادر مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شما عزیزان را در زمینه اخذ اقامت هند راهنمایی و هدایت کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *