مهاجرت به کشور مالتا

مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا

مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا

دانشجویانی که در سال 2023 علاقمند به تحصیل در کشورهای اروپایی هستند می­ توانند مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا را آماده نمایند. مالتا یکی از کشورهای کوچک و کم جمعیت اروپایی است که از اعضاء حوزه شنگن به حساب می­ آید. مالتا کشوری توریستی است که دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی این کشور علاوه بر تحصیل در کشوری مرفه، از زیبائی های گردشگری این کشور نیز بهره ­مند خواهند شد.

تدریس در دانشگاه های کشور مالتا به زبان انگلیسی ارائه می­ گردد. دانشجویان جهت تحصیل در این کشور نیازی به یادگیری زبان درکشور مالتا نخواهند داشت. دانشجویان عزیز می­ توانند با برقرای ارتباط با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا آگاهی های لازم را کسب نمایند.

بررسی مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا

همچنین از آنجائیکه این کشور سالانه شاهد حضور گردشگران زیادی می ­باشد. اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند. دانشجویان به راحتی می­ توانند با مردم این کشور ارتباط برقرار نموده است. به انجام کارضمن تحصیل در مالتا بپردازند. یکی دیگر از مزایایی تحصیل درکشور زیبای مالتا این است که دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی این کشور براحتی می­ توانند به تمامی کشورهای حوزه شنگن سفر نمایند.

در اولین قدم دانشجویان باید مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا را به دانشگاه مورد نظر خود ارسال نمایند. پس از موافقت دانشگاه با درخواست تحصیل دانشجو، متقاضی می ­تواند برای اخذ ویزای تحصیلی مالتا اقدام نماید. مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا از جمله موارد مهمی است که دانشجویان قبل از تحصیل در این کشور باید از آن آگاه گردند. از علاقه مندان به تحصیل در مالتا دعوت می­ نمائیم تا مطالب را به دقت مطالعه فرمایند. برخی از شرایط پذیرش تحصیلی در مالتا عبارتند از:

شرایط پذیرش تحصیلی در مالتا

تحصیل و مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا

سیستم آموزشی کشور مالتا از کیفیت و استانداردهای بالایی برخوردار است. این کشور در گذشته یکی از مستعمرات دولت انگلستان بود. به همین دلیل تمامی سیستم های آموزشی این کشور برگرفته از سیستم آموزشی انگلستان است. دانشجویانی که از کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده برای تحصیل به مدت 3 ماه و یا کمتر به این کشور مراجعت می­ نمایند نیازی به اخذ ویزای تحصیلی این کشور نخواهند داشت. اما دانشجویان سایر کشورها برای تحصیل در این کشور می­ باید ویزای تحصیلی این کشور را اخذ نمایند.

دانشجویان جهت تحصیل در کشور مالتا باید در 2 مرحله مدارک خود را به مقامات این کشور تحویل نمایند:

  1. مرحله اول: آماده نمودن تمامی مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا به دانشگاه مورد نظر خود جهت پذیرش
  2. مرحله دوم: آماده نمودن تمامی مدارک جهت تحویل نمودن به سفارت این کشور برای اخذ ویزای تحصیلی

مدارک لازم برای اخذ پذیرش از مالتا

همانطور که بیان نمودیم ابتدا دانشجویان بایستی موافقت دانشگاهی را برای تحصیل خود در این کشور اخذ نمایند. بدین منظور دانشجو ابتدا تمامی مدارک زیر را به دانشگاه مربوطه باید ارسال نماید:

  • مدرک هویتی دانشجو (کارت ملی و شناسنامه) به همراه مدارک شناسایی همراهان
  • پاسپورت معتبر دانشجو به همراه پاسپورت سایر همراهان
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی به همراه ترجمه آنها که ارسال ترجمه آنها به دانشگاه کافی است.
  • تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه مورد نظر

دانشجو باید تمامی مدارک فوق را به صورت آنلاین به دانشگاه مورد نظر خود ارسال نماید. پس از اینکه دانشگاه مورد نظر با درخواست وی موافقت نمود، ایمیلی مبنی پذیرش وی در دانشگاه برای دانشجو ارسال خواهد شد. دانشجو با در دست داشتن نامه پذیرش دانشگاه به همراه سایر مدارک بایستی جهت اخذ ویزای تحصیلی مالتا اقدام نماید.

مدارک تکمیلی و شرایط لازم برای پذیرش در مالتا

دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی باید تمامی مدارک زیر را به سفارت این کشور در کشور مبدأ خود تحویل نماید:

  • ارائه فرم درخواست ویزای تحصیل در کشور مالتا که توسط دانشجو تکمیل شده است.
  • ارائه 2 قطعه عکس
  • ارائه بلیط بازگشت از این کشور
  • ارائه مدارکی که دال بر توانایی دانشجو برای تأمین هزینه های زندگی در طول دوره تحصیلی می ­باشد.
  • ارائه مدارکی که نشان دهنده محل اقامت فرد در هنگام ورود به این کشور است.
  • ارائه نامه پذیرش دانشگاهی در این کشور
  • ارائه رزومه کاری
  • ارائه آزمایشات پزشکی مبنی بر سلامت دانشجو
  • ارائه گواهی عدم سوء سابقه دانشجو
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی که بسته به مقطع تحصیلی دانشجویان متفاوت است.

دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور را دارند بایستی دارای مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 و برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارای مدرک آیلتس با حداقل نمره 6 و برای مدرک دکترا بایستی حداقل نمره 7 باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آگاهی های لازم جهت تحصیل در بهترین دانشگاههای این کشور را در اختیار دانشجویان قرار می ­دهد.

محدودیت های تحصیل در مالتا

تحصیل دانشجویان در دانشگاه های این کشور با محدودیت سنی همراه است. به گونه ای که تنها دانشجویان با حداکثر سن 23 سال می ­توانند وارد دوره­ کارشناسی و دانشجویان با حداکثر سن 32 سال اجازه ورود به مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان برای ورود به مقطع دکتری حداکثر باید 42 ساله باشند.

از دیگر مدرک و شرایط لازم برای پذیرش در این کشور نداشتن گپ تحصیلی است. بدین معنا که دانشجویان پس از پایان تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد بلافاصله بایستی وارد مقطع تحصیلی دکترا گردند. البته در برخی موارد که دانشجو پس از اتمام تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد به انجام کارهای تحقیقاتی و یا مشغول به کار گردیده باشد با ارائه مدارکی به دانشگاه اجازه ورود به مقطع بالاتر را خواهد داشت.

دانشجویان بین المللی در مالتا

هم اکنون دانشگاه های این کشور پذیرای 11500 دانشجو می ­باشند. بیش از 1000 دانشجو از این میان را دانشجویان بین المللی تشکیل می­ دهد. تحصیل در دانشگاه های این کشور در تمامی مقاطع تحصیلی امکان پذیر است. تقریبا تمامی رشته های تحصیلی در دانشگاه های این کشور ارائه می ­گردد. دانشجویان زیادی از سرتاسر جهان به این کشور مراجعه می ­نمایند. به گونه ای که هم اکنون این کشور میزبان دانشجویان 92 کشور از سراسر جهان می­ باشد. شایان ذکر است که دانشجویان می توانند به پشتوانه تحصیل خود، از مزایای متعدد اقامت مالتا و منطقه شنگن بهره مند شوند.

دانشجویان جهت تحصیل در مالتا در مقطع کارشناسی بایستی دارای مدرک تحصیلی 12 ساله از مدارس باشند. همچنین دانشجویانی که دارای مدرک کاردانی هستند پس از گذراندن دوره پری مستر در این کشور می­ توانند به طور مستقیم وارد دوره­ کارشناسی ارشد دانشگاه های این کشور گردند. دانشجویان با سوالات متداولی در زمینه مدارک و شرایط لازم برای اخذ پذیرش در این کشور روبرو می­ گردند از جمله:

  • آیا جهت اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه های مالتا مدارک جداگانه ای باید ارائه نمود؟
  • آیا مدارک تحصیلی که دانشگاه های مالتا به دانشجویان اعطاء می ­نمایند در تمامی جهان شناخته شده است؟
  • تحصیل پزشکی در این کشور چگونه است؟

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمامی سوالات عزیزان در زمینه مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در این کشور می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *