مهاجرت تحصیلی تایلند

شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند

گرفتن ویزای کار تایلند

دانشجویان خارجی که خواهان تحصیل در خارج هستند، با وجود شهریه های گران ممکن است تمایل به دانستن شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند باشند. لحظه ای که دانشجویان از فرودگاه بین المللی بانکوک دیدن می کنند، می دانند از نظر فرهنگی و اقتصادی پیشرفته این کشور عالی است. این کشور به دانشجویان بین المللی فرصتی را می دهد تا از عجیب ترین کشورهای آسیایی، از سواحل گرمسیری گرفته تا غذاهای اصیل تایلندی و مناظر شهری و صداهای بانکوک، دیدن کنند. دانشجویان بین المللی ممکن است برای مطالعات زبان، هنر و فرهنگ، یا رشته های معاصر تر مانند علوم و فنون یا تجارت و صنعت به این کشور سفر کرده باشند.

در آموزش، یک برنامه سریع تر نیازی به آموزش بهتر ندارد و یک برنامه ارزان تر به معنای تحصیلات بدتر نخواهد بود. شاید، شما بتوانید یک برنامه بین المللی ارزان تر را با کمک هزینه شخصی خود تأمین مالی کنید و فقط به این دلیل که انتخاب شما بسیار گران است، به بورسیه تحصیلی نیاز خواهید داشت. با این وجود اکثر بورسیه های تحصیلی سعی در جذب بهترین استعداد، بهترین دانش آموزان به برنامه های خود دارند. شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند و امکانات مالی که در اختیار دانشجویان قرار داده می شود، مواردی است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به آن پرداخته است.

بررسی شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند

در این کشور، بخش های خصوصی و دولتی در حمایت از دانشجویانی که پتانسیل های رهبری عالی و سوابق تحصیلی برجسته ای از خود نشان داده اند اما برای تحصیل از طریق بورسیه تحصیلی تغییر مالی یافته اند، کمک کرده اند. تعداد دانشجویان بهره مند از این بورسیه تحصیلی در طول سال ها افزایش یافته است که میزان قابل توجهی از گسترش را نشان می دهد. در دوره های اخیر حتی دانشجویان بین المللی نیز با پیشنهادات بورسیه تحصیلی این کشور روبه رو شده اند.

انواع بورسیه های تحصیلی که توسط این کشور ارائه می شود، عبارتند از:

  • بورسیه های دولتی
  • صندوق های خصوصی
  • بورسیه تحصیلی رویال

شرایط بورسیه تحصیلی دولت در تایلند

یکی از بورسیه هایی که در این کشور ارائه می شود، بورسیه تحصیلی دولت است. بورسیه تحصیلی دولت این کشور، به دانشجویان بین المللی که انتخاب می شوند، کمک های مالی فراوانی می کند. کمک هزینه مالی که توسط این بورسیه تامین می شود، در نمودار زیر آمده است:

کمک هزینه مالی توسط بورسیه تحصیلی دولت تایلند به بات

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، کمک هزینه مالی که توسط بورسیه تحصیلی دولت تامین می شود، 7000THB (بات) می باشد. علاوه بر هزینه های زندگی، شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند که توسط دولت به دانشجویان اختصاص داده می شود، عبارتند از:

  • کمک هزینه تسویه حساب به میزان 6000THB (بات) در بدو ورود به این کشور
  • کمک هزینه کتاب به میزان 10،000THB (بات) در سال
  • کمک هزینه پایان نامه به عنوان مبلغ یکجا 20،000THB (بات) برای کارهای اجباری یا جمع آوری داده ها و مبلغ یکجا
  • مقدار 12000THB (بات) برای چاپ پایان نامه یا 8000THB (بات) برای چاپ مستقل (IS)

تسهیلاتی به اهدا کنندگان جوایزی که نیاز به ویزا دارند ارائه خواهد شد که عبارتند از:

  • دریافت هزینه
  • شهریه
  • بیمه پزشکی
  • بلیط هواپیما کلاس اقتصادی از طریق اقتصادی ترین مسیر از کشور کاندیدا به این کشور
  • سفر داخلی در این کشور از طریق اقتصادی ترین مسیر از فرودگاه بین المللی، به فرودگاه انجام می شود.

علاوه بر این، برنامه تحصیلات تکمیلی بین المللی این کشور(TIPP) با بودجه کامل، برای دانشجویان خارجی که مایل به گذراندن دوره کارشناسی ارشد در موسسات شرکت کننده در این کشور هستند، در دسترس است. برنامه بین المللی تحصیلات تکمیلی این کشور (TIPP) با تبادل تجربیات و بهترین روش هایی که به توسعه بلند مدت و پایدار برای همه کمک می کند، همکاری جنوب و جنوب را تشویق می کند.

شرایط بورسیه تحصیلی رویال در تایلند

طرح بورسیه تحصیلی دولت رویال این کشور بودجه ای را برای دانشجویی که قصد تحصیل در هر 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا دارد، فراهم می کند. در واقع، این بورسیه بیشتر شبیه یک طرح جایزه تحقیقاتی است که کمک هزینه جهت کمک مالی به دانشجویان از طریق آموزش آکادمیک در این کشور است. این برنامه ویژه هر 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است.

برنامه ها در مناطق تحصیلی تحت پوشش بورسیه تحصیلی OCSC به نیاز به نیروی انسانی از وزارتخانه ها، دفاتر و ادارات بستگی دارد. از شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند که توسط بورسیه تحصیلی رویال ارائه می شود، این است که فرد تابعیت تایلندی داشته باشد. جدا از این، بورسیه های تحصیلی دیگری نیز برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در خارج وجود دارد. بودجه ای که این نوع بورسیه تحصیلی در نظر گرفته است برای دانشجویان دوره کارشناسی به مدت 2 سال برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به مدت 3 سال تأمین خواهد شد.

گرفتن ویزای کار تایلند

شرایط صندوق های خصوصی در تایلند

جوایز فریمن برای تحصیل در آسیا بودجه ای را برای دانشجویان مقطع کارشناسی در تایلند جهت ادامه تحصیل در این کشور و سایر کشورهای آسیا ارائه می دهد. این کشور، در طول تاریخ کاملا از دسترس بسیاری از دانشجویان خارج شده است. شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند که توسط صندوق های خصوصی این کشور تامین می شود، عبارتند از:

  • حداقل معدل 2.8
  • حداقل مدرک کارشناسی

همچنین، جهت واجد شرایط بودن، شما باید کمک مالی مبتنی بر نیاز دریافت کنید یا نیاز به کمک مالی را نشان دهید. کمک هزینه هایی که ارائه می شود، در جدول زیر آمده است:

مدت اعتبارکمک هزینه به دلار
1 ترم تابستانی3000$
1 ترم تحصیلی5000$
به مدت 1 سال تحصیلی7000$

مشارکت بین المللی برای یادگیری خدمات و رهبری از برنامه داوطلب تحصیل در خارج از کشور در چیانگ مای، این کشور حمایت مالی می کند. در طول ترم خود، در حالی که در هفته بین 10 تا 15 ساعت خدمات اجتماعی دارید، فرهنگ، زبان و جامعه تایلندی را مطالعه خواهید کرد. بودجه بورسیه تحصیلی ISPL توسط اهدا کنندگان مستقل ارائه می شود و هر ترم متفاوت است. چنانچه تمایل به تحصیل در این کشور یا سایر کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی دارید، با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *