مهاجرت تحصیلی تایلند

مقطع کارشناسی در تایلند

مقطع کارشناسی در تایلند

مقطع کارشناسی در تایلند یک مدرک پیشرفته و رایج است که به طور معمول حدود 4 سال تحصیل در آن مدت طول می کشد تا دانشجو دوره تحصیلی را تکمیل کند. در تایلند دانشجویان بین المللی می توانند در مقطع کارشناسی در رشته های مختلف به زبان انگلیسی و تایلندی تحصیل کنند. در کشور تایلند دانشجویان بین المللی می توانند در طول تحصیل خود به صورت پاره وقت کار کنند. آموزش دانش آموزان هنگام کسب مدرک خود ممکن است فرصت های شغلی باورنکردنی را پس از فارغ التحصیلی به همراه داشته باشد. در چند سال اخیر نمودار تحصیل دانشجویان بین المللی در تایلند روند صعودی را داشته است. با اینکه تایلند در آسیاواقع شده است اما بسیاری از دانشجویان اروپایی نیز برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

بسیاری از این جمعیت در واقع مسافران و توریست هایی هستند که پس از گذراندن دوره چند روزه تفریحی در این کشور تصمیم به تحصیل در این کشور می گیرند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی در تایلند دانشجویان باید ابتدا دانشگاه یا رشته مد نظر خود را انتخاب کنند و سپس با مراجعه به وب سایت دانشگاه ها از مدارک لازم مطلع شوند و سپس در جهت آماده سازی آن تلاش کنند تا در مواعد مقرر مدارک را تحویل دهند. اینکه شما بخواهید به زبان انگلیسی تحصیل کنید ممکن است انتخاب های شما را محدود کند اما همواره چندین رشته خوب ارائه می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به تایلن شما را یاری می کند.

میزان دانشجویان بین المللی در این کشور در چند سال اخیر رو به افزایش است. در نمودار زیر این روند را مشاهده می کنید:

میزان دانشجویان بین المللی در تایلند

دانشگاه های تایلند

دانشگاه Chulalongkorn یکی از بهترین دانشگاه های تایلند محسوب می شود که توسط پادشاه واژیراوود در سال 1917 تاسیس شد و در مرکز شهر بانکوک واقع شده است و رویدادهای مختلفی را از جمله Loy Krathong جشن روز ماه کامل در ماه نوامبر) و نمایشگاه آکادمیک Chulalongkorn برگزار می کند. 25700 دانشجو در مقطع کارشناسی هستند. دانشگاه دیگر دانشگاه چولالونگ کورن می باشد که از نظر موضوع از جمله چندین رشته مهندسی، زبان های مدرن، شیمی، علوم بیولوژیکی، داروسازی و پزشکی، در میان بهترین ها قرار دارد. دانشگاه Mahido واقع در بانکوک، رتبه 44 را در رتبه بندی آسیایی کسب کرده است. دانشگاه مهیدول در سال 1888 به عنوان اولین دانشکده پزشکی تایلند تاسیس شد، اکنون یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی تایلندی است.

این مدرسه با حدود 147 میلیون $ (دلار) سالانه بیشترین بودجه تحقیقاتی در کشور را دریافت می کند. این دانشگاه 20600 دانشجوی کارشناسی دارد. در رتبه بندی دانشگاه های جهانی دانشگاه Mahidol در میان 150 دانشگاه برتر پزشکی در جهان قرار دارد. دانشگاه Chiang Mai با بالاترین رتبه در دانشگاه تایلند در خارج از پایتخت رتبه 102 آسیا و 601-650 در جهان را دارد. این مدرسه در سال 1965 به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی تاسیس، اولین موسسه آموزش عالی در شمال تایلند بود و اکنون میزبان بیش از 36300 نفر است. دانشگاه چیانگ مای با پردیس اصلی خود واقع در مرکز شهر چیانگ مای و کوه Doi Suthep از زمین نیمه جنگلی بهره مند است که همگی در خیابان های اصلی چیانگ مای واقع شده اند.

دانشگاه های معتبر دیگری نیز برای تحصیل در مقطع کارشناسی در تایلند وجود دارد که در لیست زیر برخی از آن ها را مشاهده می کنید:

  • دانشگاه ثماسات
  • دانشگاه Kasetsart
  • دانشگاه فناوری کونگ مونگوت
  • دانشگاه Khon Kaen
  • دانشگاه شاهزاده سونگ کلا
  • موسسه فناوری King Mongkut Ladkrabang

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در تایلند

به عنوان یک دانشجو، یکی از جنبه های مهم تحصیل در خارج از کشور هزینه های زندگی است و از آن طرف تایلند پیشگام مقرون به صرفه بودن است. به طور کلی، دانشجویان دریافتند که هزینه تحصیل و زندگی در هر جای تایلند به طور قابل توجهی ارزان تر از بسیاری از جوامع دیگر است. از هزینه های تحصیلی گرفته تا هزینه های دیگر مانند غذا، حمل و نقل و اسکان، دانشجویان از زندگی راحتی برخوردار می شوند که می توانند بودجه خود را پس انداز کنند و به راحتی زندگی کنند. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، هزینه ها بین دوره های مختلف متفاوت است. حمایت مالی محدودی ممکن است از سوی بورسیه ها و دانشگاه های تحصیل شما صورت بگیرد. همچنین دانشجویان می توانند در طول دوره تحصیل خود کار کنند و درآمد کسب کنند.

دانشجویان بین المللی علاقمندند که بدانند که هزینه های تحصیل در تایلند چگونه است. جدول زیر هزینه های تحصیل در دانشگاه های تایلند را نشان می دهد:

دانشگاهرشتههزینه به دلار
دانشگاه مای فه لوانگعلوم و صنایع غذایی، مهندسی کامپیوتر، علوم رایانه ای، مهندسی اطلاعات و ارتباطات، مهندسی نرم افزار، شیمی کاربردی، بیوتکنولوژی7034$
دانشگاه Ramkhamhaengروزنامه نگاری چندرسانه ای، پخش رادیو و تلویزیون7214$
دانشگاه صوراتانی راجباتمدیریت جهانی صنعت جهانگردی و مهمان نوازی7890$

دانشگاه Dhonburi Rajabhat

تجارت8657$

بررسی تحصیل مقطع کارشناسی در تایلند

بررسی تحصیل مقطع کارشناسی در تایلند

تایلند دارای حدود 80 دانشگاه دولتی است که برای عموم آزاد است و بیش از 70 دانشگاه خصوصی دارد. دانشگاه های بودجه ای دولتی در تایلند با درج 2 موسسه مذهبی به 63 مدرسه پذیرش عمومی، 2 دانشگاه آزاد و 15 موسسه خودگردان تقسیم می شوند. اکثر دانشگاه های تایلند از چندین دانشجوی خارجی دعوت می کنند تا برای پذیرش درخواست دهند و برای اطمینان از اینکه دانشجویان خارجی با اولویت برخورد می کنند، طرح های بسیار مناسبی ایجاد کرده اند. در حال حاضر، بیش از 20000 دانشجوی خارجی در رشته های مختلف از تجارت گرفته تا، مهندسی و حقوق در دانشگاه تایلند تحصیل می کنند. ما شما را به تحصیل در تایلند، یکی از هیجان انگیزترین کشورهای قاره آسیا دعوت می کنیم. این کشور دارای لیست طولانی از دانشگاه های معتبر و موسسات عالی است.

این کشور فرصتی را برای کشف زندگی در بسیاری از شهرهای دلپذیر خود فراهم می کند که هر روز یک تجربه و فرصتی برای کشف چیزهای جدید است. در حال حاضر، تایلند با داشتن برخی از بهترین امکانات و شرایط برای اخذ مدرک با کیفیت از یک کشور خارجی، در رده اول لیست تحصیل در خارج از کشور در آسیا و سومین در جهان است. موسسات عالی تایلند در زمینه هایی مانند مهندسی، کشاورزی، حقوق، الهیات، علوم محیطی و فیزیک بسیار مورد احترام هستند. اکثر دانشگاه های این کشور از دانشجویان خارجی استقبال می کنند و منابع کافی را برای تأمین تعداد روزافزون فراهم می کنند. سیستم آموزش در تایلند با علاقه شدید به نوآوری و فناوری کاملاً شفاف و شفاف دارد. شما می توانید برای تحصیل رشته هنر در تایلند و یا مهاجرت به اندونزی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *