شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت کرایست چرچ نیوزلند

ساعت کرایست چرچ نیوزلند

ساعت کرایست چرچ نیوزلند را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم و در خصوص اختلاف ساعت آن با ایران اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. شهر کرایست چرچ شهری با شکوه است که در آن ماجراهای اکشن و ورزش های شدید در فضای باز وجود دارد. کرایست ‌چرچ دارای ماجراجویی ‌های بسیار عالی هم در نزدیکی و هم مرکز اصلی کاوش در جزیره جنوبی است. فعالیت ‌ها و تورهای ماجراجویی کرایست ‌چرچ برای همه سنین و سطوح جسارت مناسب است و همه چیز را از یک سفر دریایی منظره‌ آمیز و پیاده روی رویایی در پایین رودخانه گرفته تا یک غواصی شگفت ‌انگیز در آسمان و یک پرش بانگی غوطه ‌ورکننده آدرنالین ارائه می‌ دهد. بیایید و حس ماجراجویی خود را با یک ورزش مهیج در فضای باز احاطه شده توسط مناظر شگفت انگیز سرزمین میانه ترکیب کنید.

کرایست چرچ زمانی که عمدتا به محیط های کشاورزی غنی خود وابسته بود، در نیمه دوم قرن بیستم گسترش یافت و به دومین مرکز صنعتی مهم نیوزیلند تبدیل شد که با کمک امکانات حمل و نقل خوب، منابع کافی آب آرتزین و نیروی برق آبی فراوان و ارزان قیمت به کارهای سنتی منجمد گوشت و تولید محصولات پشمی و کشاورزی آن، تولید پوشاک، فرش، لاستیک، چوب و چوب پنبه، تجهیزات حمل و نقل، لاستیک، صابون، کود، شیشه، کفش، و آرد اضافه شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند مشاور و راهنمای شماست.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در کرایست چرچ نیوزلند هستید:

نرخ اشتغال در کرایست چرچ نیوزلند

معرفی کرایست چرچ نیوزلند

کرایست چرچ، شهر، شورای منطقه ای کانتربری، جزیره جنوبی شرقی، نیوزیلند، در رودخانه آون قرار دارد. این آخرین و موفق ترین پروژه استعماری بود که از آن الهام گرفته شده بود. کرایست چرچ توسط انجمن کانتربری تأسیس شد که در سال 1848 عمدتا با تلاش جان رابرت گادلی تشکیل شد و قصد داشت یک شهرک نمونه کلیسای انگلستان ایجاد کند. مهاجران اولیه با 5 کشتی در سال‌ های 1850–1851 وارد شدند. محل سکونت آنها، معروف به Canterbury، به نام Christ Church، آکسفورد، کالجی که گادلی در آن شرکت کرده بود، تغییر نام داد. کرایست چرچ که در سال 1862 به عنوان یک شهر معرفی شد و در سال 1868 به عنوان یک منطقه تبدیل شد، در سال 1903 گسترش یافت و اکنون پرجمعیت ترین شهر در جزیره جنوبی و دومین شهر بزرگ (پس از اوکلند) در نیوزیلند است.

بندر این شهر Lyttelton است، یک لنگرگاه طبیعی در آب های عمیق 11 کیلومتر که توسط تونل های راه آهن و جاده از طریق تپه های پورت به آن متصل می شود. صادرات اصلی بندر شامل زغال سنگ، پشم، گوشت، محصولات لبنی و گندم است. عمده واردات محصولات نفتی، کودهای شیمیایی، آهن و فولاد است. کرایست چرچ نیز توسط یک فرودگاه بین المللی و راه آهن اصلی ساوث چرچ خدمات رسانی می کند. از آنجایی که بیشتر زمین های شهر به پارک ها، باغ های عمومی و سایر مناطق تفریحی اختصاص دارد، کرایست چرچ لقب «باغ شهر دشت ها» را به خود اختصاص داده است. یکی از مراکز آموزشی اصلی کشور است. دانشگاه لینکلن 1990 در ابتدا در سال 1878 به عنوان یک کالج کشاورزی تشکیل دهنده دانشگاه کانتربری)، کالج مسیح و دانشگاه کانتربری 1873 تأسیس شد.

فصول و ساعت کرایس چرچ نیوزلند

کرایست چرچ آب و هوای معتدل اقیانوسی دارد. کرایست چرچ از آب و هوای نسبتا خشکی برخوردار است و باران در روزهای کمتری نسبت به سایر شهرهای بزرگ نیوزلند می بارد. کرایست چرچ به طور متوسط 2100 ساعت آفتابی در سال دارد. آب و هوا در تمام طول سال راحت است، اگرچه شب های زمستان ممکن است سرد باشد و یخبندان در کرایست چرچ بسیار بیشتر از ولینگتون یا اوکلند است. شهر بزرگ از 4 فصل لذت می برد. پاییز رنگ ‌های باشکوهی هستند و معمولاً روزهای فوق‌ العاده‌ای را قبل از رفتن به زمستان ایجاد می ‌کنند. در زمستان معمولاً دمای هوا در شب به زیر 0 درجه سانتیگراد می رسد و پس از آن یک روز صاف و شفاف همراه با آسمان آبی است.

بارش برف می تواند یک یا 2 بار در سال بیشتر در تپه های پورت یا در شهرهای خارج از کرایست چرچ رخ دهد. وقتی برف در خود شهر فرود می آید، معمولا برای مدت طولانی ته نشین نمی شود. بهار هوای ناآرام به ارمغان می آورد، با این حال کرایست چرچ به عنوان باغ شهر نیوزلند شناخته می شود. بنابراین شکوفه ها در رنگی کاملا باشکوه هستند که عکس های خیره کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد. عموما بهار به تابستان ‌های گرم و خشک با بارش‌ های کم منتهی می ‌شود که روزهای خوب زیادی را برای لذت بردن از فرهنگ معمولی کیوی در باربیکیو، سواحل و تفریح ​​فراهم می‌کند. شدت نور خورشید اصلی ترین خطر آب و هوایی است که ساکنان کرایست چرچ به ویژه در تابستان با آن مواجه هستند. در اوج تابستان شاخص UV در نیوزلند بسیار بالاست.

اختلاف ساعت اوکلند نیوزلند با کرایست چرچ

اختلاف ساعت اوکلند نیوزلند با کرایست چرچ

از آنجایی که اوکلند، نیوزلند و کرایست چرچ نیوزلند در یک منطقه زمانی قرار دارند، می توانید در ساعات معمولی خود با شخصی تماس بگیرید و در کرایست چرچ نیوزلند همان ساعت در اوکلند نیوزلند خواهد بود. لذا در هر زمانی از ساعات ادارای که در کرایست چرچ باشید می توانید با همان زمان در اوکلند تماس بگیرید. این یکی از مزایا برای کار و زندگی در نیوزلند محسوب می شود که می توانید خود را به راحتی بدون چالش های زمان هماهنگ کنید.

میانگین دمای کرایست چرچ نیوزلند در ماه های مختلف بدین شرح می باشد:

میانگین دمای کرایست چرچ در ژانویه به سانتی گرادمیانگین دمای کرایست چرچ در جولای به سانتی گرادمیانگین دمای کرایست چرچ در فوریه
221141

سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند هم یک روش عالی برای سرمایه گذاری است. سایر مؤسسات قابل توجه عبارتند از:

  • باغ های گیاه شناسی
  • افلاک نما
  • موزه کانتربری
  • موزه حمل و نقل و علم
  • گالری هنری کرایست چرچ
  • مرکز هنرهای معاصر

اختلاف ساعت کرایست چرچ نیوزلند با ایران

برای برنامه ریزی تماس بین تهران و کرایست چرچ، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. تهران 7:30 ساعت از کرایست چرچ عقب است. اگر در تهران هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه مهمانان بین ساعت 9 صبح تا 10:30 صبح برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در کرایست چرچ، این ساعت کاری معمولی بین 4:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می ‌خواهید با کسی در کرایست‌ چرچ تماس بگیرید و در هر زمان در دسترس هستید، می ‌توانید بین ساعت 11:30 شب تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7 صبح تا 11 شب به وقت کرایست چرچ خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت نیوزلند از طریق خرید ملک مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *