شرایط استرالیا, مهاجرت به کشور استرالیا

ساعت استرالیای جنوبی

ساعت استرالیای جنوبی

ساعت استرالیای جنوبی منطبق بر مشخصات جغرافیایی احتساب می شود و شما می توانید برای تعیین جلسات کاری و یا وقت مصاحبه زمان مناسبی بیابید. استرالیای جنوبی که حدود یک هشتم از کل مساحت استرالیا را اشغال می کند، از نظر وسعت در میان 8 ایالت و قلمرو این کشور، چهارمین وسعت است. مردم آن کمتر از %8 از جمعیت استرالیا را تشکیل می دهند و در بین جمعیت ایالت ها و مناطق در رتبه پنجم قرار دارند. استرالیای جنوبی دارای بسیاری از ویژگی های اقتصاد استرالیا به طور کلی است. به ویژه یک پایگاه کشاورزی و معدن که به شدت به سمت بازارهای صادراتی گرایش دارد. یک روبنای تولیدی که عمدتا به بازار داخلی مربوط می شود و تا حد قابل توجهی به کمک تعرفه بر کالاهای وارداتی وابسته است.

برآورد ارزش کالاهای تولید شده در اوایل قرن بیست و یکم نشان داد که بیش از نیمی از کل درآمد ایالت از تولید و تقریباً یک چهارم از کشاورزی حاصل می ‌شود. بیشتر باقیمانده از معادن، معادن و گاز طبیعی استخراج می شد مزارع، و بخش کوچکی از ماهیگیری به دست آمد. بخش کوچکی از نیروی کار در فعالیت های اولیه کشاورزی، جنگلداری، ماهیگیری و معدن به کار گرفته می شد. بخش کمی بزرگتر حدود یک دهم در تولید بود. بقیه نیروی کار در ساخت و ساز، فروش، آموزش، مالی، اداری و خدمات اجتماعی و شخصی بودند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و سرمایه گذاری در استرالیای جنوبی مشاور شماست.

معرفی استرالیای جنوبی

استرالیای جنوبی، ایالت جنوب مرکزی استرالیا است. یکی از خشک ‌ترین و بایرترین بخش ‌های قاره را اشغال می‌کند، اما حاشیه جنوبی آن شامل زمین ‌های پرآب و حاصلخیز است و بیشتر جمعیت در آن قرار دارند. از غرب به استرالیای غربی، از شمال به قلمرو شمالی، از شمال و شرق به کوئینزلند و از شرق به نیو ساوت ولز و ویکتوریا محدود می شود. در جنوب آن با خلیج بزرگ استرالیا روبرو است، دریای حاشیه ای در جنوب اقیانوس هند (به نام اقیانوس جنوبی در استرالیا). پایتخت آدلاید است، در ساحل جنوبی. بخش ‌های مستقر استرالیای جنوبی انتهای غربی هلالی از زمین‌ های نزدیک به سکونت و مولد در جنوب شرقی استرالیا را تشکیل می ‌دهند که مرکز اقتصادی این کشور است. پیوندهای تجاری این ایالت با ملبورن و سیدنی قوی ترین است.

جغرافیای استرالیای جنوبی

در منتهی الیه شمال غربی رشته ‌های ماسگریو و اورارد قرار دارند که از گرانیت و گنیس تشکیل شده ‌اند و تپه ‌های گرد طاس یا زمین تپه‌ ای ناهموار را تشکیل می ‌دهند. در غرب دور، صحرای بزرگ ویکتوریا به استرالیای غربی امتداد می ‌یابد که از تپه‌ های شنی با گرایش غرب به شرق تشکیل شده است. در جنوب این منطقه به بخش شرقی می‌ پیوندد. دشت نولاربور، یک فلات آهکی مسطح پر از فروچاله ‌ها و در زیر آن غارهای بسیار طولانی که برخی از قدیمی‌ترین شواهد تاریخ‌ نگاری انسان در استرالیا را در خود جای داده است. این دشت با اقیانوس در سر خلیج بزرگ استرالیا در ردیفی از صخره های دیدنی ملاقات می کند.

بخش جنوب مرکزی ایالت خلیج‌ ها و رشته ‌ها و دشت ‌های مجاور به دلیل بارش‌ های بیشتر و خاک ‌های متنوع و پربارتر، جذاب ‌ترین منطقه برای سکونتگاه‌ های اروپایی بود. ویژگی اصلی کمانی از سنگ های رسوبی است که عمدتاً از ماسه سنگ و کوارتزیت است که از جزیره کانگورو از طریق رشته کوه لوفتی تا رشته کوه فلیندرز امتداد دارد. این صخره ها به طور مکرر چین خورده و گسله شده اند و رشته ای از رشته های باریک، دره های میانی یا کناری و دشت های کوچک آبرفتی را ایجاد کرده اند. منطقه استموری پلین ودشت جنوب شرقی، بر روی ذخایر غنی از آهک از زمان سنوزوییک اولیه (تقریبا 50 میلیون سال پیش) توسعه یافته است. دشت موری با تپه های شنی تثبیت شده با گرایش غرب به شرق مشخص می شود.

فصول و ساعت استرالیای جنوبی

فصول و ساعت استرالیای جنوبی

استرالیای جنوبی خشک ترین ایالت استرالیا است. تنها حدود یک پنجم منطقه بارندگی سالانه بیش از (250 میلی متر) دارد و کمتر از نیمی از آن بیش از (400 میلی متر) دارد. بارندگی بیشتر در امتداد سواحل جنوبی و رشته کوه لوفتی و فلیندرز با گرایش شمال به جنوب رخ می دهد. بیشترین ریزش ها در نزدیکی کوه لوفتی (1200 میلی متر) و کمترین آن در مجاورت دریاچه ایر (150 میلی متر) یا کمتر رخ می دهد. با تأثیرات آب و هوایی دریایی که توسط خلیج اسپنسر و خلیج سنت وینسنت به داخل کشیده شده است، منطقه ساحلی جنوبی این ایالت دارای آب و هوای مدیترانه ای با زمستان های مرطوب تا خنک و تابستان های گرم و خشک است. در مقابل، بارندگی در مناطق خشک داخلی بسیار نامنظم است.

2 تأثیر غالب آب و هوا از اقیانوس جنوبی به جنوب و از قسمت داخلی قاره به شمال سرچشمه می گیرند. اینها می توانند تضادهای شدید دمایی را در هر زمانی از سال ایجاد کنند، به ویژه در تابستان، زمانی که بادهای سوزان شمالی می توانند ظرف چند ساعت جای خود را به خنک کردن ساکنان جنوبی از اقیانوس بدهند. استرالیای جنوبی به غیر از خشکسالی، نسبتا عاری از رویدادهای آب و هوایی مخرب است. طوفان های شدید نادر هستند و خطر سیل حداقل است. آتش سوزی های تابستانی جدی ترین خطرات مربوط به آب و هوا هستند. آتش سوزی های گسترده و مخرب قابل توجهی در ژانویه 1939 و فوریه 1983 رخ داد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای استرالیای جنوبی می باشید:

میانگین حداکثر دمای روزانه از اوج تابستانی به سانتی گرادمیانگین در ژانویه تا کمینه زمستانی به سانتی گرادمیانگین حداقل دمای روزانه در فوریه به سانتی گرادمیانگین حداقل دمای روزانه در جولای
2915177

اختلاف ساعت استرالیای جنوبی و شمالی

اطلاع از ساعت استرالیای جنوبی برای تعیین برنامه ریزی و تعیین یک زمان مناسب برای جلسات کاری میان استرالیا برای شما الزامی است. همچنین برای کارآفرینی در استرالیا نیز ممکن است با این مشکلات مواجه شوید. از آنجایی که استرالیای جنوبی و قلمرو شمالی در حال حاضر دارای مناطق زمانی معادل هستند، می‌توانید در ساعات معمولی خود با فردی تماس بگیرید و در قلمرو شمالی همان ساعتی خواهد بود که در استرالیای جنوبی است. بهتر است بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در استرالیای جنوبی امتحان کنید. همچنین برای اخذ ویزای بازنشستگی استرالیا هم ممکن است ساعت را بررسی می کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در استرالیای جنوبی هستید:

نرخ اشتغال در استرالیای جنوبی

اختلاف ساعت استرالیای جنوبی با ایران

با دانستن اختلاف ساعت استرالیای جنوبی و ایران می توانید برای مصاحبه های تحصیلی و یا مصاحبه های شغلی خود را آماده کنید. بدین منظور از ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 2 تا 5 بعد از ظهر در آدلاید، استرالیا خواهد بود.  اگر در تهران هستید و می ‌خواهید با استرالیای جنوبی تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 2 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا آدلاید، استرالیای جنوبی 5 ساعت جلوتر از تهران، ایران است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای سرمایه گذاری در استرالیا مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *