شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت همیلتون نیوزلند

ساعت همیلتون نیوزلند

ساعت همیلتون نیوزلند برای متقاضیانی که می خواهند در این شهر اقامت داشته باشند و به زندگی روزمره بپردازند یکی از اطلاعات مهم خواهد بود. دروازه ای به جزیره شمالی مرکزی، همیلتون (Kirikiriroa در مائوری) بزرگترین شهر داخلی نیوزلند است که در رودخانه فوق العاده Waikato قرار دارد. با جمعیتی جوان، باهوش و مبتکر، روحیه گرم و صمیمانه همیلتون، تاریخ غنی و شکوه متضاد این اطمینان را به بازدیدکنندگان می دهد که مکان هایی برای استراحت، لذت بردن و تجارت را انتخاب کنند. از پارک‌ ها و باغ‌ های باشکوه گرفته تا محوطه ‌های فرهنگی پر رونق، این شهر ترکیبی پر جنب و جوش از گزینه ‌های ناهارخوری عالی و تفریحات شبانه و همچنین ترکیبی متنوع از انتخاب‌های اوقات فراغت، سبک زندگی و فعالیت را ارائه می‌ دهد.

Waikato دریاچه ها و تالاب های متعددی را در امتداد پایین دست خود تشکیل داده است. شاخه های اصلی آن Waipa و Poutu هستند. شهرهای بزرگ در دره آن عبارتند از تاوپو، روتوروا، کمبریج و همیلتون (رئیس ناوبری برای کشتی های بخار کوچک). چندین نیروگاه ساخته شده بر روی رودخانه بین تاوپو و کاراپیرو منبع اصلی برق آبی هستند. دریاچه های مصنوعی ایجاد شده توسط نیروگاه ها مناطق تفریحی محبوبی هستند. یک نیروگاه حرارتی در هانتلی، با استفاده از زغال سنگ استخراج شده در آن نزدیکی، در سال 1980 شروع به کار کرد. این رودخانه که نام آن مائوری به معنای “آب جاری” است، صحنه چندین درگیری بین بریتانیایی ها و قبایل وایکاتو بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری به همیلتون مشاور شماست.

معرفی همیلتون نیوزلند

همیلتون، شهر، شورای منطقه ای وایکاتو، شمال مرکزی جزیره شمالی، نیوزیلند است. در (130 کیلومتری) بالای دهانه رودخانه Waikato قرار دارد. همیلتون به عنوان یک سکونتگاه نظامی در محل یک متروک به وجود آمد. روستای مائوری این شهر در سال 1877 به عنوان یک منطقه و در سال 1945 یک شهر اعلام شد و به نام کاپیتان جان همیلتون، یک افسر نیروی دریایی سلطنتی که در جنگ با مائوری ها کشته شد، نامگذاری شد. این شهر در حال حاضر مهم ترین مرکز داخلی نیوزلند است. از طریق راه آهن و جاده به اوکلند (70 مایلی شمال غربی) و ولینگتون (343 مایل جنوب) متصل است و فرودگاه آن هم پروازهای داخلی و هم بین المللی را ارائه می دهد.

همیلتون به عنوان یک منطقه چوپانی و چوب بری عمل می کند. صنایع شامل لبنیات و فرآوری گوشت، آبجوسازی، آجرسازی، چوب بری، مهندسی و تولید مواد غذایی انبار، ماشین آلات کشاورز، پوشاک، کارتن های مقوایی، پلاستیک، ساختمان های پیش ساخته و گاز زغال سنگ است. همیلتون روی خطوط لوله گاز طبیعی از میدان های کاپونی و مائوئی قرار دارد. همیلتون با 2 ساعت رانندگی از 2 بندر اصلی دریایی کشور (اوکلند و تاورانگا)، فرودگاه بین‌المللی اوکلند (فرودگاه ورودی و خروجی اصلی نیوزیلند، منطقه صنعتی وسیع اوکلند جنوبی) فاصله دارد. این شهر همچنین در مرکز شبکه جاده ای در حال توسعه جزیره شمالی بالایی قرار دارد.

در لیست زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص همیلتون هستید:

  • بزرگترین شهر داخلی NZ است.
  • طولانی ترین رودخانه NZ، Waikato، به مدت 16 کیلومتر از شهر می گذرد.
  • Kirikiriroa، نام شهر مائوری به معنای شن و ماسه طولانی است.
  • جمعیت همیلتون در 67 ناحیه در NZ رتبه چهارم را دارد.

فصول و ساعت همیلتون نیوزلند

در همیلتون، تابستان ها راحت است. زمستان ها سرد، مرطوب و بادخیز است و در تمام طول سال نیمه ابری است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از همیلتون برای فعالیت در هوای گرم از اوایل ژانویه تا اوایل مارس است. فصل گرم به مدت 3 ماه ، از 16 دسامبر تا 20 مارس، با میانگین دمای روزانه بالای 72 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در همیلتون فوریه است که میانگین دمای آن 76 درجه فارنهایت و کمینه آن 59 درجه فارنهایت است. فصل خنک به مدت 4 ماه ، از 26 می تا 8 سپتامبر، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 60 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در همیلتون جولای است، با میانگین کم دمایی 42 درجه فارنهایت و حداکثر 57 درجه فارنهایت.

در همیلتون، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها، تغییرات فصلی ملایمی را در طول سال تجربه می‌کند. قسمت روشن تر سال در همیلتون از 2 ژانویه شروع می شود و 3 ماه طول می کشد و در حدود 16 آوریل به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در همیلتون مارس است که در طی آن به طور متوسط آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری در 68% مواقع است. ابری ترین ماه سال در همیلتون جولای است که در طی آن آسمان به طور متوسط در %47 مواقع ابری یا ابری است. یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی مایع یا معادل مایع داشته باشد. شانس روزهای مرطوب در همیلتون در طول سال متفاوت است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دما در همیلتون هستید:

میانگین دما در ژانویهمیانگین دما در جولایماه کم بارانماه پرباران
-189فوریهجولای

اختلاف ساعت همیلتون نیوزلند و ایران

با توجه به وضعیت کار در نیوزلند می توانید یک محدوده زمانی معین را در نظر داشته باشید تا بتوانید کارهای اداری خود را پیگیری کنید. بدین منظور می توانید از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (کرمان، ایران) پوشش دهیم. اگر می خواهید تماس بین المللی میان همیلتون نیوزلند و ایران را برقرار کنید باید، باید بین ساعت 8 صبح تا 10:30 صبح به وقت خود در کرمان، ایران تلاش کنید. در نهایت بین ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر در همیلتون، نیوزلند خواهد بود. اگر در کرمان، ایران زندگی می‌ کنید و می‌ خواهید با یکی از دوستان خود در همیلتون نیوزلند تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 23:30 تا 15:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

در نمودار زیر شاهد میزان جمعیت جوان در همیلتون نیوزلند هستید:

میزان جمعیت جوان در همیلتون نیوزلند

در ایران و ساعت به وقت نیوزلند اختلاف زمانی زیادی وجود دارد. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا همیلتون نیوزلند 7 ساعت و 30 دقیقه از کرمان ایران جلوتر است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌ خواهید در محل کار با فردی در همیلتون، نیوزلند تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 1:30 صبح تا 9:30 صبح به وقت خود امتحان کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای تحصیلی نیوزلند مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *