مهاجرت سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند

امروزه سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند باعث ایجاد رونق اقتصادی در این کشور شده است و موجب پذیرش تقاضا افراد در باب این رویه شده است. مهاجرت به کشور نیوزلند از راه های مختلفی امکام پذیر است و البته هر روشی هم شرایط خاص خود را می طلبد. روش سرمایه گذاری مربوط به قشر خاصی از افراد جوامع خارجی است که ارای سرمایه بزرگی باشند. به دلیل این که به طور کلی کشوری گران محسوب می شود پس سرمایه ایی عظیم نیز برای سرمایه گذاری در این کشور نیاز است. در این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در نظر دارند تا اطلاعات بسیار مفیدی به متقاضیان و هموطنان گرامی در زمینه سرمایه گذاری در هلدینگ در کشور نیوزلند با توجه به قوانین سال 2023 و همچنین مراحل آن ارائه خواهند داد.

شرایط سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند

نیوزلند دارای اقتصادی با ثبات و باز است و به طور مداوم به عنوان یکی از آسان ترین کشورها برای انجام فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری شناخته می شود. نیوزلند به دلیل حمایت از سرمایه گذاران و فرصت های مختلف جهت شروع یک کسب و کار و یا تجارت، در ارزیابی بانک جهانی و شرکت بین المللی دارایی، رتبه اول را در جهان به دست آورده است. سیستم مالیاتی و همچنین سادگی امور سرمایه گذاری و تجارت در این کشور نیز از عوامل اصلی جذب سرمایه گذاران خارجی به کشور نیوزلند می باشند. البته یکی از مهمترین جذابیت های نیوزلند وجود آرامش زندگی و سبک زندگی آسان است.

یک شرکت هلدینگ در نیوزلند شرکتی است که معمولاً با داشتن اکثریت سهامداری کنترل یک شرکت دیگر را در اختیار دارد. به طور کلی، یک شرکت هلدینگ شرکتی است که هیچگونه فعالیت تجاری نداشته باشد. برخی از مزایای سرمایه گذاری در هلدینگ ها عبارتند از:

مزایای سرمایه گذاری در هلدینگ

در عوض، شرکت هلدینگ دارایی دارد. این دارایی ها می توانند شامل موارد زیر شوند:

  • سهام در سایر شرکت ها
  • شرکت های با مسئولیت محدود
  • شرکت های مشارکت محدود
  • صندوق های سهام خصوصی
  • صندوق های تامینی
  • سهام عمومی
  • اوراق بهادار
  • املاک و مستغلات
  • نام های تجاری
  • ثبت اختراعات
  • علامت تجاری
  • حق چاپ و تقریباً هر چیزی که دارای ارزش باشد.

آشنایی با سرمایه گذاری هلدینگ در نیوزلند

هلدینگ محتویات یک سرمایه گذاری است که توسط یک شخص یا نهاد مانند صندوق متقابل یا صندوق بازنشستگی نگهداری می شود. دارایی های هلدینگ ممکن است طیف گسترده ای از محصولات سرمایه گذاری را شامل شود، از سهام، اوراق قرضه و صندوق های متقابل گرفته تا گزینه ها، معاملات آتی و صندوق های مبادله ای و ابزارهایی مانند سهام خصوصی و صندوق های تامینی.

مراحل ثبت شرکت و سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند به چندین بخش تقسیم می شوند که به صورت زیر است:

مراحلامور
1ارزیابی نیازهای تجاری
2تعیین ساختار تجاری
3ثبت برنامه شغلی
4ایجاد حساب بانکی
5تامین شرکت هلدینگ
6نگهداری سوابق حسابداری برای معاملات

ارزیابی نیازهای تجاری و سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند

اولین مرحله ثبت شرکت و سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند ارزیابی نیازهای تجاری می باشد. یک شرکت هلدینگ یک تجارت ترکیبی است که سرمایه گذاری در سایر شرکت ها با نام شرکت های عامل را در اختیار دارد. شرکت هلدینگ به غیر از امور مرتبط به وام و تصمیم گیری در زمینه سرمایه گذاری، هیچ فعالیت تجاری را انجام نمی دهد. اما شرکت هلدینگ وام را به شرکت عملیاتی که انجام هر نوع فعالیت تجاری را به عهده دارد ارائه و یا اجاره می دهد. دو مزیت متداول یک شرکت هلدینگ کاهش مالیات و حمایت از دارایی است. قبل از تشکیل یک شرکت هلدینگ در کشور نیوزلند، باید نیازهای تجاری و مزایایی را که می خواهید برای دستیابی به آن فعالیت کنید، در نظر بگیرید.

تعیین ساختار تجاری و سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند

دو نوع ساختار برای تاسیس یک شرکت هلدینگ در کشور نیوزلند وجود دارد که شامل شرکت سهامی و شرکت با مسئولیت محدود هستند. شما باید تعیین کنید که کدام فرم متناسب با نیازهای شما باشد، زیرا فرم انتخابی ممکن است بر مالیات و بدهی شما تأثیر بگذارد. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک تشکیل یک شرکت هلدینگ از نوع شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند، زیرا ساختار این نوع شرکت به طور کلی شامل حمایت از دارایی یکسان نمی شود.

ثبت برنامه شغلی و سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند

ثبت برنامه شغلی در نیوزلند

در سومین مرحله ثبت شرکت در نیوزلند و سرمایه گذاری در هلدینگ این کشور باید یک برنامه شغلی ثبت کنید. شما شرکت هلدینگ خود را مطابق قوانین ایالتی و نوع شغلی که می خواهید تشکیل دهید تشکیل می دهید. خواه یک شرکت با مسئولیت محدود یا شرکتی را تشکیل دهید، باید با ذکر نام بیزینس ها، نام نماینده تجارت و مقالات مربوط به شرکت برای ثبت نام خود را در این کشور اقدام کنید. اساسنامه شما باید هدف شرکت شما، اسامی اعضای شرکت و نحوه تصمیم گیری های تجاری را بیان کند.

همانطور که گفته شد، چهارمین مرحله ثبت شرکت و سرمایه گذاری در هلدینگ این کشور به ایجاد حساب بانکی تخصص یافته است. برای حفظ استقلال به عنوان شرکت های جداگانه، شرکت هلدینگ و شرکت عامل باید حسابهای بانکی جداگانه و سوابق حسابداری را حفظ کنند. شما باید با ارائه شناسه مالیاتی شرکت جدید خود هنگام ایجاد حساب، یک حساب تجاری ویژه برای شرکت هلدینگ خود در کشور نیوزلند باز کنید و تمام وجوه مورد استفاده را واریز کنید.

تامین شرکت در هلدینگ نیوزلند

در این مرحله متقاضیان و سرمایه گذاران باید شرکت هلدینگ خود را تامین کنند. برای شروع استفاده از شرکت هلدینگ، باید شرکت تأمین شود تا بتواند در شرکت عامل سرمایه گذاری کند. ثروت شرکت های شما باید در شرکت هلدینگ ذخیره شود و شما می توانید به شرکت عامل وام ارائه دهید تا در صورت نیاز عملیات مالی را انجام دهد.

نگهداری سوابق حسابداری برای معاملات شرکت آخرین مرحله ثبت شرکت و سرمایه گذاری در هلدینگ نیوزلند است. همانطور که شرکت های عامل و هلدینگ خود را اداره می کنید، سوابق حسابداری دقیقی از معاملات انجام شده بین کسب و کارتان را باید حفظ کنید. سوابق حسابداری جداگانه برای حفظ تمایز حقوقی بین نهادها بسیار مهم است. شرکت هلدینگ باید مبالغی را که از شرکت هلدینگ در اجاره درآمد کسب می کند، دریافت کند، تا آنجا که آن مبلغ از هزینه تملک دارایی فراتر می رود. شما باید سوابق را حفظ کنید تا در پایان سال، بتوانید تمام نقل و انتقالات بین شرکت های هلدینگ و عامل خود را انجام دهید. هموطنان عزیزی که به فکر زندگی در نیوزلند و کسب اقامت نیوزلند از طریق سرمایه گذاری در زمینه های مختلف هستند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *