شرایط لیتوانی, مهاجرت به کشور لیتوانی

ساعت ویلنوس لیتوانی

ساعت ویلنوس لیتوانی

ساعت ویلنوس لیتوانی در این مقاله بررسی می شود. ویلنیوس پایتخت لیتوانی در محل تلاقی رودخانه‌ های نریس (ویلیای روسیه) و ویلنیا واقع شده است. پس از بازسازی، ویلنیوس منشور خودگردانی خود را در سال 1387 دریافت کرد و یک اسقف کاتولیک رومی در آنجا تأسیس شد. شهر و تجارت آن رونق گرفت و رشد کرد. در سال 1525 یک چاپخانه راه اندازی شد و در سال 1579 یک آکادمی یسوعی افتتاح شد. این شهر مصیبت های زیادی را متحمل شد. از 1920 تا 1939 آن را در لهستان گنجانده شد در سال 1939 توسط نیروهای شوروی تصرف شد و به لیتوانی بازگردانده شد.

اتحاد جماهیر شوروی، لیتوانی، از جمله ویلنیوس را در ژوئن 1940 ضمیمه کرد. حکومت شوروی باعث تبعید دسته جمعی لیتوانیایی‌های قومی از ویلنیوس شد و بسیاری از روس‌ها به شهر نقل مکان کردند. در سال 1970، جمعیت ویلنیوس %43 از لحاظ قومی لیتوانیایی و %18 لهستانی بودند. در سال 1991 ویلنیوس دوباره پایتخت لیتوانی مستقل شد. بسیاری از ساختمان‌ های تاریخی باقی مانده ‌اند که نمایانگر سبک ‌های معماری گوتیک، رنسانس ، باروک و کلاسیک هستند. خرابه‌ های قلعه گدیمیناس در تپه قلعه بر شهر قدیمی، با خیابان‌ های باریک و پیچ در پیچش که از دامنه‌ های جنگلی اطراف محل تلاقی رودخانه ‌ها بالا می ‌روند، مسلط است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به ویلنوس لیتوانی مشاور و راهنمای شماست.

معرفی ویلنوس لیتوانی

یک کلیسای گوتیک قرن شانزدهمی سنت آن و چندین کلیسای باروک قرن هفدهمی، وجود دارد. قدمت کلیسای جامع در اصل به سال 1387، اما به شکل کنونی آن به سال 1801 می رسد. در اطراف شهر قدیمی بخش های جدیدتر شهر، با پلان خیابان مستطیل شکل، بلوک های آپارتمانی بزرگ، ساختمان های اداری، و کارخانه های مدرن قرار دارند. ویلنیوس امروزی یک مرکز صنعتی مهم است که ماشین ‌های ابزار، ماشین ‌آلات کشاورزی، ماشین‌ حساب ‌های الکترونیکی و سایر دستگاه ‌های الکتریکی و الکترونیکی، منسوجات، پوشاک و مواد غذایی تولید می ‌کند. این شهر مرکز فرهنگی لیتوانی است. دانشگاه ایالتی V. Kapsukas جانشین آکادمی یسوعی در سال 1579 است و موسسه مهندسی عمران ویلنیوس در سال 1969 تأسیس شد. مؤسسات هنرهای زیبا و مدارس تربیت معلم و چندین تئاتر و موزه وجود دارد. گالری هنری، تالار سابق شهر را اشغال می کند که در قرن هجدهم ساخته شده است.

درست در کنار رودخانه ‌های نریس و ویلنله، شهر قدیمی زیبا و شلوغی وجود دارد که میراثی از فرهنگ ‌های بسیاری را ترکیب می‌ کند. شهر قدیمی پر از داستان ها و افسانه های بزرگ است و تا به امروز ضروری، خاص و زنده باقی مانده است. به نظر می رسد که خود شهر قدیمی ویلنیوس از اهمیت آن آگاه است. برج قلعه گدیمیناس مکانی است که زمانی دوک های بزرگ لیتوانی قدیم در آن زندگی می کردند. روزی روزگاری، این قلعه تاج افتخار دوک نشین بزرگ لیتوانی بود که بر اروپا تسلط داشت. این قلعه توسط دوک بزرگ گدیمیناس ساخته شد.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجران در ویلنوس در لیتوانی می باشید:

مهاجران در ویلنوس در لیتوانی

فصول ویلنوس لیتوانی

با 4 فصل متمایز، آب و هوای لیتوانی قاره ای مرطوب است، با نفوذ دریایی معتدل از دریای بالتیک. در نتیجه، تا حد زیادی در بیشتر سال خوشایند باقی می ماند. آب و هوای لیتوانی معتدل است، اگرچه در زمستان ممکن است سرد باشد، با شرایط متغیرتر در بخش شرقی جمهوری که پایتخت آن، ویلنیوس، واقع شده است. تابستان میانگین دمای 18 درجه سانتی گراد با حداکثر دمای بعدازظهر از 25 تا 28 درجه سانتی گراد و باران فراوان دارد. تابستان مرطوب ترین فصل است و آسمان ابری معمول است، باران اغلب در ماه جولای می آید و با پیشرفت تابستان افزایش می یابد.

جولای گرم ترین ماه است که در اواسط تابستان دمای هوا می تواند به 30 درجه سانتی گراد برسد. با این حال، در برخی از مناطق کوهستانی، دما از 18 تا 24 درجه سانتیگراد متغیر است و به راحتی می تواند تا 5 درجه سانتیگراد خنک در شب کاهش یابد. روزهای تابستان طولانی هستند و فقط چند ساعت تاریکی وجود دارد. وقتی هوا خنک می‌شود، اپراها و باله‌ ها از آسمان سرد و خاکستری به آرامش می‌ رسند. در لیتوانی آب و هوای بهاری مشابه است اما به ندرت باران می بارد و تقریباً هر روز خورشید می تابد.

در نمودار زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوا در ویلنوس می باشید:

میانگین حداکثر دما در ژانویه به سانتی گرادمیانگین دمای ژانویه به سانتی گراددما در ماه ژوئن به سانتی گراددما در ژوئیه به سانتی گراددما در ماه آگوست به سانتی گراد
-1.923202628

زمستان در ویلنوس لیتوانی

زمستان که از نوامبر تا اواسط مارس طول می‌کشد ، می‌تواند بسیار سرد و دماهای معمولاً زیر نقطه انجماد باشد. بارش برف سنگین رایج است. زمستان ها معمولا سرد، مرطوب و ابری است و روزها بسیار کوتاه هستند. مناطق ساحلی در ماه ژانویه کاهش دما را تجربه می کنند. علیرغم آب و هوای معتدل ‌تر در ساحل، زمستان‌ ها اغلب به دلیل بادهای شدید ساحلی می ‌تواند بسیار سرد به نظر برسد. لباس های سنگین زمستانی، چکمه ها و لباس های بارانی ضروری است. در زمستان، بارش برف مکرر است، اگرچه معمولاً زیاد نیست. دوره های سرماخوردگی از روسیه، که بار دیگر تکرار می شد، می تواند شدید باشد. رکورد سرما 37- درجه سانتیگراد است که در ژانویه 1940 ثبت شد.

در ویلنیوس، متوسط دمای سردترین ماه (ژانویه) -3.8 درجه سانتیگراد و گرمترین ماه ژوئیه است. در ژانویه، سردترین ماه سال، هوا در ویلنیوس معمولاً بسیار سرد است. میانگین دما 4- درجه سانتیگراد با حداقل 6- درجه سانتیگراد و حداکثر 1.7 درجه سانتیگراد است. در سردترین شب های ماه، دما معمولاً تا حدود -19 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. با این حال، در ژانویه 2003 به 29- درجه سانتیگراد کاهش یافت. در ماه فوریه، هوا در ویلنیوس معمولا بسیار سرد است. میانگین دما -3 درجه سانتی گراد، با حداقل -5 درجه سانتی گراد و حداکثر 5- درجه سانتی گراد است. در سردترین شب های ماه، دما معمولاً تا حدود -17 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. با این حال، در فوریه 2012 به -26 درجه سانتیگراد کاهش یافت.

اختلاف ساعت ویلنوس لیتوانی

برای اینکه بتوانید یک جلسه بسیار مناسب در زمینه کارآفرینی در لیتوانی با ویلنوس لیتوانی برگزار کنید یا برای برقراری تماس تلفنی باید در نظر داشته باشید که ایران 1 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از ویلنیوس، لیتوانی است. همچنین ممکن است برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در لیتوانی لازم باشد تا یک ارتباط اینترنتی را برنامه ریزی کنید. در این مسیر باید با احتیاط قدم بردارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سابقه درخشان خود در زمینه مهاجرت از طریق مختلف به لیتوانی و همچنین اخذ اقامت لیتوانی از طریق سرمایه گذاری مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *