شرایط لیختن اشتاین, مهاجرت به کشور لیختین اشتاین

ساعت به وقت لیختن اشتاین

ساعت به وقت لیختن اشتاین

ساعت به وقت لیختن اشتاین را در این مقاله بررسی و همچنین در خصوص فصول این کشور صحبت خواهیم کرد. لیختن اشتاین منابع طبیعی با ارزش تجاری ندارد. تقریباً تمام مواد خام از جمله چوب باید وارد شود. تمام مناطق جنگلی به منظور حفظ اکولوژی دامنه های کوه و محافظت در برابر فرسایش محافظت می شود. هیچ صنعت سنگینی وجود ندارد، اما نگرانی‌ های تولیدی کوچک در سرتاسر کشور گسترش یافته است. تولید شامل فلزکاری، داروسازی، ابزار دقیق، تجهیزات الکترونیکی، فرآوری مواد غذایی و ساخت کالاهای مصرفی است. در سال 1921 لیختن اشتاین فرانک سوئیس را به عنوان واحد پول خود پذیرفت و در سال 1923 به اتحادیه گمرکی با سوئیس پیوست.

گردشگری بخش پیشرو در اقتصاد لیختن اشتاین است و توسط دولت حمایت می شود. بیشتر بازدیدکنندگان از کشورهای اروپایی اطراف می آیند و فعالیت های خود را در Vaduz متمرکز می کنند. ثبت ده ها هزار شرکت خارجی در لیختن اشتاین منبع درآمد مالیاتی را فراهم می کند. شاهزاده نیز به دلیل وضعیت سیاسی باثبات و قوانین آن که محرمانه بودن بانکی مطلق را فراهم می کند، به مرکز بانکداری تبدیل شده است. فشارهای آمریکا و اتحادیه اروپا در اوایل قرن بیست و یکم منجر به اصلاح بخش بانکی شد و این کشور تلاش کرد وجهه خود را به عنوان بهشت مالیاتی از بین ببرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط تحصیلی به لیختن اشتاین مشاور و همراه شماست.

معرفی لیختن اشتاین

لیختن اشتاین، شاهزاده اروپای غربی واقع بین سوئیس و اتریش است. این یکی از کوچکترین کشورهای اروپا است. پایتخت آن وادوز است. دو سوم شرقی کشور از دامنه های ناهموار رشته کوه های Rhätikon، بخشی از آلپ مرکزی تشکیل شده است. بلندترین قله گراسپیتز است که به 8527 فوت می رسد و بخش بزرگی از شاهزاده در ارتفاع بالای 6000 فوت قرار دارد. دامنه ‌های پایین ‌تر کوه ‌ها توسط جنگل ‌های همیشه سبز و گل ‌های آلپ پوشیده شده است، در حالی که قله ‌های برهنه آن‌ ها توسط برف پوشیده شده است. کوه های این کشور توسط رودخانه سمینا زهکشی می شوند. بخش غربی توسط رودخانه راین اشغال شده است. دشت سیلابی که همراه با دره رودخانه ایل، دشتی مثلثی شکل را تشکیل می دهد که به سمت شمال گسترش می یابد.

لیختن اشتاین یک پادشاهی مشروطه است. رئیس دولت آن شاهزاده است که بر اساس وراثت از طریق خط مردانه که توسط مقررات خاندان شاهزاده تعیین می شود، به سلطنت می رسد. قانون اساسی 1921 یک لندتاگ (رژیم غذایی) تک مجلسی را پیش بینی می کند ک ه از 25 عضو تشکیل شده است که برای دوره های 4 ساله انتخاب می شوند. مناطق سنتی ازوادوز وشلنبرگ هنوز به ‌عنوان مناطق منحصربه ‌فرد به رسمیت شناخته می‌ شوند. به ‌ترتیبUpper Country (Oberland) وLower Country (Unterland) و حوزه ‌های انتخاباتی جداگانه را تشکیل می‌ دهند. همه شهروندان 18 ساله یا بیشتر که در شاه نشین زندگی می کنند واجد شرایط رای دادن در انتخابات ملی هستند.

فصول و ساعت به وقت لیختن اشتاین

بهار در اوایل ماه مارس به کشور می آید. میانگین دما در این ماه از 46 تا 55 درجه فارنهایت تغییر می کند. ماه مارس دوره خوبی برای سفر به این کشور است. فقط 3 روز در ماه باران می بارد و میزان بارندگی آن در حدود 47 میلی متر است. روزهای صاف و آفتابی 16 روز در این ماه وجود دارد. در آوریل اینجا گرمتر است. دما به شدت افزایش نمی یابد. میانگین دما در طول روز حدود 60 درجه فارنهایت و 41 درجه فارنهایت در شب باقی می ماند. باران همچنان نادر است و هوا آفتابی است. در ممکن است دما تا 62 درجه فارنهایت افزایش یابد. بارندگی 8 روز در ماه است و باد شدیدتر است.

در دره های لیختن اشتاین دمای هوا در تمام تابستان بالا است. هوای گرم روز اغلب بعدازظهرها با رعد و برق و باران های شدید قطع می شود. بادهای شدید جنوبی، که فوهن نیز نامیده می شود، برای تابستان در این کشور به ویژه در پایان فصل معمول است. در تابستان اغلب باران می بارد و میانگین بارندگی سالانه آن حدود 950 میلی متر است. بخش عمده بارش ها در دوره ابتدایی تیرماه تا پایان شهریور ماه می باشد. رگبار و رعد و برق و هوای ابری نیز برای تابستان این کشور معمول است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوای آوریل می باشید:

حداکثر میانگین درجه حرارتحداقل میانگین درجه حرارتساعت آفتابی در روزروزهای بارانیمیزان بارش به میلی متر
1448780

فصول و ساعت به وقت لیختن اشتاین

پاییز و زمستان لیختن اشتاین

پاییز در اوایل سپتامبر به کشور می آید. در این ماه میانگین دما حدود 61 درجه فارنهایت در روز و حدود 39 درجه فارنهایت در شب است. در ماه حدود 6 روز باران می بارد و 85 میلی متر در آن باران می بارد. روزهای آفتابی صاف 17 روز در ماه سپتامبر وجود دارد. کاهش شدید دما در ماه اکتبر همچنان ادامه دارد. بارندگی در این ماه بیشتر و روزهای آفتابی کمتر و کمتر می شود. در ماه نوامبر هوا به اندازه کافی سرد است اما هوا هنوز راحت است. باران های شدید اغلب حتی در پایان این ماه نیز ادامه دارد.

زمستان در اوایل دسامبر به لیختن اشتاین می آید و 3 ماه طول می کشد. روزهای ابری و کسل کننده زمستانی برای فصل زمستان در این کشور رایج است. برف اغلب در تمام طول فصل زمستان می بارد و در اوایل فصل به ندرت باران می بارد. آب و هوا در لیختن اشتاین می تواند در مناطق مختلف کاملاً متفاوت باشد در حالی که در آسمان کوهستانی ابری با ابرهای سنگین آفتابی است. در کوه های مرتفع که آب و هوا سردتر و بادتر است، بسته به ارتفاع، بارش برف برای مدت طولانی تری رخ می دهد. در کوهستان، حتی بارندگی بیشتر است و بیش از 80 اینچ در سال است.

می توانید مقاله تحصیل در لیختن اشتاین را مطالعه کنید. در نمودار زیر شاهد تعداد ساعات آفتابی در پاییز در لیختن اشتاین می باشید:

تعداد ساعات آفتابی در پاییز در لیختن اشتاین

اختلاف ساعت لیختن اشتاین و ایران

برای برنامه ریزی جلسه های کار در لیختن اشتاین و یا تحصیل از راه دور اطلاع از اختلاف ساعت الزامی است. بدین منظور باید بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر وقت خود را در اصفهان، ایران امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در شاآن، لیختن اشتاین خواهد بود. اگر در اصفهان، ایران زندگی می‌کنید و می ‌خواهید با یکی شخصی در شاآن، لیختن اشتاین تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با لیختن اشتاین تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 بعد از ظهر به وقت لیختن اشتاین خواهد بود، زیرا شاان، لیختن اشتاین 2 ساعت و 30 دقیقه از اصفهان، ایران فاصله دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره شرایط اخذ ویزای کار لیختن اشتاین مشاوره کاملی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *