شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت ایندیانا آمریکا

ساعت ایندیانا آمریکا

ساعت ایندیانا آمریکا را می توانید از طریق یک جستجوی ساده بفهمید. ایندیانا، ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا است. این ایالت همانطور که شعارش ادعا می کند، بر سر چهارراه آمریکا می نشیند. از شمال با دریاچه میشیگان و ایالت میشیگان، از شرق با اوهایو، از جنوب با کنتاکی و از غرب با ایلینویز همسایه است و آن را به بخشی جدایی ناپذیر از غرب میانه آمریکا تبدیل می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به آمریکا و اخذ ویزای تجاری این کشور مشاور شماست.

این ایالت از نظر مساحت کل در بین 50 ایالت آمریکا در رتبه 38 قرار دارد و به جز هاوایی، کوچکترین ایالت در غرب کوه های آپالاچی است. ایندیانا با نامی که عموماً به معنای سرزمین سرخپوستان است، در 11 دسامبر 1816 به عنوان نوزدهمین ایالت اتحادیه پذیرفته شد. پایتخت ایالت ایندیانا ایندیاناپولیس می باشد. امروزه اقتصاد ایندیانا اساساً بر خدمات، تولید و تا حد بسیار کمتری کشاورزی استوار است. نواحی شمالی آن در جریان اصلی کمربند صنعتی قرار دارد که از پنسیلوانیا و نیویورک تا ایلینوی امتداد دارد. فعالیت های کشاورزی در منطقه مرکزی، که در کمربند ذرت، که از اوهایو تا نبراسکا امتداد دارد، قرار دارد، سنگین ترین است. اگرچه ایندیانا از نظر تاریخی بخشی از شمال است، اما بسیاری از بخش‌ های این ایالت شخصیتی شبیه به جنوب را نشان می‌دهند.

معرفی ساعت ایندیانا آمریکا

ایندیانا یکی از اولین ایالت‌هایی بود که با استفاده از سیستم شهرک و محدوده ایجاد شده توسط کنگره در سال 1785 مورد بررسی قرار گرفت. مردم ایالت های اقیانوس اطلس میانه و دوباره از اوهایو ساکن ایندیانای مرکزی شدند. و مردم ایالت های جنوبی، به ویژه کنتاکی و تنسی ، در جنوب ایندیانا ساکن شدند. پس از سال های اولیه تأسیس، این ایالت منعکس کننده مناطق فرهنگی بزرگتر شرق ایالات متحده بوده است. از دیدگاه شغلی، 3 منطقه اصلی سکونت در ایندیانا وجود دارد. اولین آنها منطقه شمال صنعت و کشاورزی کامیون است. در این منطقه، آسمان شب ‌های شمال غربی ایندیانا توسط کوره ‌های فولادی آن روشن می‌شود و در طول روز، ابرهای دود صنعتی اغلب شهرهایی مانند گری و هاموند را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

در جنوب به دره واباش، زمین های کشاورزی غنی وجود دارد که عمدتاً از طریق زهکشی و پاکسازی مرداب ها به دست می آید. ساوت بند یک شهر تولیدی مهم و یک مرکز آموزشی برجسته در منطقه شمال مرکزی است. بخش شمال شرقی این ایالت بیشتر جنگلی و مرتع است، اگرچه الخارت و فورت وین مراکز صنعتی اصلی هستند. دشت های حاصلخیز منطقه کشاورزی مرکزی دومین منطقه شغلی ایندیانا را تشکیل می دهد. ایندیاناپولیس، شهری که پس از ورسای، فرانسه، و واشنگتن دی سی طراحی شده است، بر این منطقه تسلط دارد. بسیاری از رشد آن از طریق مهاجرت از مناطق روستایی و الحاق رخ داده است. ایندیاناپولیس، یک مرکز راه ‌آهن و بزرگراه، کمربند کشاورزی اطراف را به عنوان مرکز توزیع خدمت می‌کند. همچنین یک شهر صنعتی بزرگ است.

همچنین دانشگاه های خوبی در این ایالت وجود دارد که عبارتند از:

  • دانشگاه ایندیانا
  • دانشگاه پردیو
  • دانشگاه ایالتی بال
  • دانشگاه نوتردام
  • دانشگاه ایندیاناپولیس

فصول و ساعت ایندیانا آمریکا

فصول و ساعت ایندیانا آمریکا

بهار زمان بازارهای کشاورزان و تخم مرغ استراواگانزا است. در این فصل درختان جوانه زده شکوفه های زیبا نسیم تازه زیباست. بهار در ایندیانای شمالی تقریباً عالی به نظر می رسد. تابستان ایندیانا را می توان پیاده روی کنسرت زیر ستاره ها سواحل خلاصه کرد. جشنواره ها بلوبری و رفتینگ در آب های سفید مسیرهای دوچرخه سواری هوای تابستان ایندیانا عالی است. شما تمام وسایل را برای یک روز تابستانی عالی در ایندیانای شمالی پیدا خواهید کرد. فصل پاييز را می توان در فوتبال و نمایشگاه های هنری مترسک ها و کدو تنبل و دید. همچنین شاخ و برگ های رنگارنگ. در وفور روز پاییزی تند می توانید هوای مطبوعی را تجربه کنید. زمستان زمان سورتمه سواری جشن های تعطیلات و تزیینات خیره کننده کریسمس و اسکیت روی یخ است. برخی نیز ماهیگیری در دریاچه یخ زده را تجربه می کنند.

این ایالت ایندیانا ممکن است خنک باشد، اما این بدان معنا نیست که در تمام سال اینجا سرد است. به طور متوسط، گرم ترین ماه ما جولای است با بالاترین دمای ثبت شده 109 درجه فارنهایت. خنک ترین ماه ما ژانویه است، با کمترین رکورد که در سال 1943 ثبت شده است. ژوئن بیشترین بارندگی را با میانگین بارندگی مشاهده می کند. ایندیانا دارای 4 فصل مجزا و آب و هوای معتدل است که معمولاً از سرما و گرما در امان است. در ژانویه، دمای روزانه در جفرسونویل، در رودخانه اوهایو در جنوب، معمولا از (حدود 6- درجه سانتیگراد) به (حدود 4 درجه سانتیگراد) افزایش می یابد، در حالی که در ساوث بند، نزدیک دریاچه میشیگان. در شمال، دما معمولاً از اواسط (حدود -9 درجه سانتیگراد) تا (حدود 9- درجه سانتیگراد) متغیر است.

اختلاف ساعت ایندیانا آمریکا

از 2 آوریل 2006 تمام ایندیانا ساعت تابستانی را رعایت می کند. از 2 آوریل 2006 – 8 شهرستان ایندیانا شامل دیویس، دوبویز، ناکس، مارتین، پری، پایک، پولاسکی و استارک از مناطق زمانی شرقی به مرکزی نقل مکان کردند. از 11 مارس 2007 شهرستان پولاسکی به منطقه زمانی شرقی بازگشت. قبلاً شهرستان پولاسکی از 2 آوریل 2006 به وقت شرقی به وقت مرکزی منتقل شده بود. دولت فدرال درخواست پولاسکی را برای بازگشت به منطقه زمانی شرقی تأیید کرده است. از44 نوامبر 2007 به اجرا درآمد. 5 شهرستان دیویس، دوبویز، ناکس، مارتین و پایک از زمان مرکزی به وقت شرقی نقل مکان کردند، زمانی که ساعت تابستانی به پایان رسید. استارت آپ آمریکا هم می تواند یک مطلب موثر و مفید برای شما باشد.

در نمودار زیر شاهد میزان مهاجر در ایالت ایندیانا می باشید:

میزان مهاجر در ایالت ایندیانادر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت ایندیانا آمریکا می باشید:

زبانپایتخترتبه در پرجمعیتی در غربرتبه در شهرهای بزرگ امریکا
انگلیسیایندیاناپولیس14

اختلاف ساعت ایران با ایندیانا آمریکا

اگر می خواهید در خصوص اختلاف ساعت ایران و ایندیانا بدانید در این بخش در مورد آن صحبت می کنیم. در طول 24 ساعت یک روز کاری می توان یک محدوده زمانی را برای ارتباط انتخاب کرد. ممکن است برای جلسه های کاری بین المللی و کار در آمریکا یا تحصیلات از راه دور و شرکت در کلاس های آموزشی این ایالت خود را با ساعت ایندیانا هماهنگ کنید. تا از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر زمان خود را باید تعیین کنید. بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8:00 صبح تا 9:30 صبح وقت خود را در ایندیاناپولیس، IN امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 16:30 تا 18:00 در تهران، ایران خواهد بود. تهران، ایران 8 ساعت و 30 دقیقه از ایندیاناپولیس، ایندیانا جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کار آمریکا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *