شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت کالیفرنیا آمریکا

ساعت کالیفرنیا آمریکا

برای اطلاع از اختلاف ساعت کالیفرنیا آمریکا و هماهنگی ها با ایران باید این مورد را بررسی کرد. کالیفرنیا از ایالات تشکیل دهنده آمریکا است. هیچ نسخه ای از مبدأ نام کالیفرنیا به طور کامل پذیرفته نشده است، اما حمایت گسترده ای برای این ادعا وجود دارد که از یک رمان اسپانیایی اوایل قرن شانزدهم، Las sergas de Espandián ماجراهای اسپلندیان گرفته شده است که یک بهشت را توصیف می کند. جزیره ای پر از طلا و سنگ های قیمتی به نام کالیفرنیا. تأثیر مهاجران اسپانیایی قرن 18 و 19 در معماری و نام ‌های مکان کالیفرنیا مشهود است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات متدوال شما در زمینه مهاجرت به آمریکا است.

اقتصاد کالیفرنیا بزرگترین اقتصاد ایالات متحده است و تنها تعداد معدودی از کشورهای صنعتی از آن پیشی گرفته اند. سرمایه داران در کالیفرنیا در جستجو و به کارگیری سرمایه تخیلی بوده اند و بسیاری از بانک ها و شرکت های بزرگ کشور در این ایالت مستقر هستند. در سال 1965 کالیفرنیا جایگزین نیویورک به عنوان ایالت پیشرو در صادرات کالاهای تولیدی شد. با توسعه دره سیلیکون در اواخر دهه 1970، کالیفرنیا به یک رهبر جهانی در تولید رایانه و لوازم الکترونیکی تبدیل شد. در پایان قرن بیستم، اقتصاد این ایالت کارگران با تحصیلات عالی را از سراسر جهان جذب می کرد. علاوه بر این، کالیفرنیا تسلط خود را در صنعت هوافضا حفظ کرده است.

معرفی کالیفرنیا آمریکا

کالیفرنیا از شمال به ایالت اورگان آمریکا، از شرق به ایالت های نوادا و آریزونا، از جنوب به ایالت باجا کالیفرنیای مکزیک و از غرب به اقیانوس آرام محدود می شود. از سواحل بارانی شمالی تا صحرای خشک کلرادو در جنوب، و از دریای مدیترانه مانند مرکزی و جنوبی تا فلات آتشفشانی شمال شرق دور، کالیفرنیا سرزمین تضادهای فیزیکی خیره کننده است. بالاترین و پایین ترین نقطه در 48 ایالت همجوار به ترتیب در ایالت کالیفرنیا کوه ویتنی و دره مرگ است. کشاورزی کمتر از یک دهم درآمد دولت را تشکیل می دهد. با این حال، کالیفرنیا بیش از نیمی از سبزیجات و میوه های این کشور را تولید می کند. مزارع و باغ های این ایالت صدها محصول کشاورزی با تنوع شگفت انگیز را از زمین های کشاورزی عمدتاً آبی به دست می آورند.

ماهیت سیال زندگی اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایالت که عمدتاً با هجوم مردم از ایالت ها و کشورها دیگر شکل گرفته است. برای قرن ها کالیفرنیا را به آزمایشگاهی برای آزمایش شیوه های جدید زندگی تبدیل کرده است. جمعیت کالیفرنیا که بیشتر در امتداد ساحل متمرکز شده است، شهری ترین جمعیت ایالات متحده است و بیش از سه چهارم مردم این ایالت در این منطقه زندگی می کنند. لس آنجلس ،سانفرانسیسکو ومناطق شهری سن دیگو علیرغم شهرنشینی و از دست دادن زمین برای صنعت، کالیفرنیا همچنان در تولید محصولات کشاورزی پیشتاز این کشور است. حدود نیمی از زمین های ایالتی متعلق به فدرال است. پارک های ملی واقع در سراسر ایالت به حفظ طبیعت و منابع طبیعی اختصاص داده شده است.

در نمودار زیر شاهد نژادهای ایالت کالیفرنیا در آمریکا هستید:

نژادهای ایالت کالیفرنیا در آمریکا

فصول و ساعت کالیفرنیا آمریکا

فصول واقعی، برخلاف فصول تقویمی، لزوماً برابر نیستند. برای مثال در شمال شرقی، زمستان حدود 5 ماه، بهار حدود 1 یا 2 ماه، تابستان 3 یا 4 ماه و پاییز 1 یا 2 ماه طول می کشد. طبق استانداردهای نیوانگلند، دشت کالیفرنیا زمستانی ندارد، تقریباً شش ماه بهار و شش ماه تابستان است، یکی دو ماه آخر که ممکن است مناسب ندانید که آن را نوعی پاییز بی‌درخش بنامید. روش دیگر، شاید دقیق ‌تر نگاه کردن به آن این است که ما فقط دو فصل داریم: یک فصل مرطوب خنک از نوامبر تا مارس، و یک فصل گرم و خشک در بقیه سال. تقریباً در هر کجای جهان معتدل شمالی زندگی می‌کنید، تقریباً همیشه می‌توانید با نگاه کردن به بیرون از پنجره بگویید چه فصلی از سال است. هزینه زندگی در آمریکا یک مقاله جامع در این خصوص است.

نوامبر و دسامبر باران بزرگ دنیا را تازه می کند و علف های جدید و شب های سرد می آیند. رنگ پاییز اواخر مرحله و میوه رسیده. پرندگان زمستانی به زور وارد می شوند. مانزانیتاها شکوفه می دهند. ژانویه و فوریه باران و شب های یخبندان. تپه ها تازه و سرسبز، اما هنوز هیچ چیز زیادی در حال پیچش نیست. گیاهان زودرس در گل از جمله خردل و اولین مهاجر بهار. مارس و آوریل اوج گل وحشی. ورود مهاجران نو گرمسیری رفتن پرندگان زمستانی باد از شمال. زمان کاشت گل و سبزیجات تابستانی است. ماه مه و ژوئن تپه های در حال خشک شدن و سپیده دم و اوج لانه سازی. بادها از خشکی به ساحل منتقل می شوند. آخرین فرصت برای کاشت گل و سبزیجات تابستانی است. ژوئیه و آگوست در تابستان یک هوای مطبوع و معتدل است با کمی گرمای دلنشین.

اختلاف ساعت کالیفرنیا آمریکا با ایران

در نظر داشته باشید که اختلاف ساعت ایران و آمریکا بسیار است و برای اینکه یک شریک کاری خوب باشید باید به جزئیات تماس و هماهنگی جلسات دقت داشته باشید. همچنین اگر محصل باشید و بخواهید در این ایالت تحصیل کنید باید مراقب اختلاف ساعت باشید. برای امور اداری محدوده را از 6 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت (کالیفرنیا) تنظیم کنید. اگر بخواهید یک جلسه 2 طرفه داشته باشید باید بین ساعت 6 صبح تا 8 بعد از ظهر وقت خود را در کالیفرنیا امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 5:30 عصر تا 7:30 صبح در تهران، ایران خواهد بود. در کالیفرنیا می‌توانید بین ساعت 7:30 عصر تا 11:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 11 ساعت و 30 دقیقه از کالیفرنیا جلوتر است.

دانشگاه IRVINE کالیفرنیا در آمریکا یکی از دانشگاه خوب این ایالت است. در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت کالیفرنیا هستید:

زبان رسمیزبان های رایجپایتختبزرگ ترین شهرکلان شهر
انگلیسیاسپانیایی-چینیساکرامنتولس انجلسلس انجلس

اختلاف ساعت کالیفرنیا آمریکا با ایران

اختلاف ساعت کالیفرنیا آمریکا با دیگر ایالات

در حالی که می خواهید با دیگر ایالات تماس تلفنی و یا جلسات کاری خود را تنظیم کنید باید اختلاف ساعات را در نظر داشته باشید. برای تماس و ارتباط با تگزاس می توانید بین ساعت 9:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در کالیفرنیا امتحان کنید. در نهایت بین 11:30 صبح تا 5:00 بعد از ظهر در تگزاس خواهد بود. یا به طور بالعکس می توانید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تگزاس (TX) 2 ساعت جلوتر از کالیفرنیا CA است. شاید بخواهید در محل کار با فردی در تگزاس تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 7 صبح تا 3 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید که این نیز امکان پذیر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط ثبت نام متاهلین در لاتاری آمریکا راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *