شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت پنسیلوانیا آمریکا

ساعت پنسیلوانیا آمریکا

اگر می خواهید به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کنید شاید ساعت پنسیلوانیا آمریکا در صورتی که بخواهید در این ایالت اقامت داشته باشید مهم است. پنسیلوانیا، با نام رسمی مشترک المنافع پنسیلوانیا، ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا، یکی از 13 ایالت اصلی آمریکا می باشد. این ایالت تقریباً مستطیل شکل است و حدود 300 مایل (480 کیلومتر) از شرق به غرب و 150 مایل از شمال به جنوب امتداد دارد. از شمال به دریاچه ایری و ایالت نیویورک محدود می شود. در شرق توسط نیویورک و نیوجرسی و در جنوب توسط دلاور، مریلند، و ویرجینیای غربی و در غرب توسط پانل ویرجینیای غربی و توسط اوهایو محتصره شده است. هریسبورگ پایتخت این ایالت در دامنه ‌های کوه ‌های آپالاچی قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه مهاجرت به پنسیلوانیا آمریکا مشاور شماست. در ادامه مقاله در خصوص فصول و معرفی این ایالت بیشتر پرداخته ایم.

دشت Piedmont موازی با ارتفاعات Piedmont در شمال غربی آن است. از سنگ های رسوبی ساخته شده است که سنگ های آتشفشانی در آن نفوذ کرده اند. برخی از این سنگ های آتشفشانی برآمدگی ایجاد می کنند. نبرد گتیسبورگ در آنجا جنگید، ارتش شمالی در پشته های بلند برتری بر نیروهای جنوبی در دشت داشت. سنگ ‌های آهکی به دشت ‌های حاصلخیز مانند دشت Conestoga در لنکستر منحرف شده‌اند. شهرستان دورتر در شمال غربی دو بخش از یک رشته کوه بزرگتر قرار دارد. شاخک جنوبی، که تا ناحیه کارلایل امتداد دارد، شمالی ترین گسترش سیستم خط الراس آبی است. بخش شمالی، معروف به ریدینگ شاخک، بخش کوچکی از منطقه توپوگرافی بزرگ نیوانگلند است. یک شکاف بزرگ بین این شاخک ها وجود دارد.

معرفی پنسیلوانیا آمریکا

پنسیلوانیا به همراه نیویورک، نیوجرسی، دلاور و مریلند به عنوان یکی از ایالت های اقیانوس اطلس میانه طبقه بندی می شود. گاهی اوقات گفته می شود که مکان مرکزی آن در ساحل شرقی منبع نام مستعار آن، ایالت کیستون است. با این حال، در هیچ نقطه ای اقیانوس اطلس را لمس نمی کند. با این وجود، آب تقریباً به اندازه ثروت زمین در رشد این ایالت حیاتی بوده است. رودخانه دلاور مرز بین پنسیلوانیا و نیوجرسی را تشکیل می دهد. در شمال غربی، یک پانل کوچک اوهایو و نیویورک را جدا می کند و یک اسکله به طول 40 مایل در دریاچه ایری تشکیل می دهد که به ایالت امکان دسترسی به بارج های سنگ آهن و سایر تجارت های دریاچه های بزرگ را می دهد.

این ایالت دارای دو منطقه بزرگ شهری است. فیلادلفیا بخشی از کمربند جمعیتی ساحل شرقی است که از بوستون تا نورفولک، ویرجینیا امتداد دارد. این بندر بزرگ در رودخانه دلاور و یکی از شلوغ ترین مراکز کشتیرانی جهان است. در غرب،پیتسبورگ در لبه شرقی منطقه صنعتی بزرگ قرار دارد که در امتداد دشت های دریاچه های بزرگ تا شیکاگو امتداد دارد. پنسیلوانیا شامل بخش‌ هایی از مناطق فیزیوگرافی بزرگ است که فراتر از مرزهای آن امتداد دارند. مناطقی که از بخش‌های شرقی و مرکزی ایالت عبور می‌کنند به موازات یکدیگر در امتداد جهت مورب گسترده شمال شرقی-جنوب غربی قرار دارند. در بخش جنوب شرقی ایالت، بخشی از دشت ساحلی اقیانوس اطلس، نوار باریکی از زمین های شنی کم ارتفاع است که بلافاصله در مجاورت رودخانه دلاور قرار دارد. این مکان محل سکونت ویلیام پن و شهر اولیه فیلادلفیا بود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت پنسیلوانیا آمریکا می باشید:

پایتختبزرگ ترین شهررتبه در پرجمعیت ترینرتبه در تولید درخت کریسمس
هریسبورگفیلادلفیا333

فصول و ساعت پنسیلوانیا آمریکا

آب و هوای پنسیلوانیا در طول سال تغییر می کند. این ایالت 4 فصل سال را با برف، مناظر پاییزی، بارش های بهاری و تابستان های گرم تجربه می کند. کسانی که مایل به تجربه زیبایی تغییر رنگ برگ ‌ها در کوه ‌های پنسیلوانیا هستند، باید در آغاز و تا اواسط اکتبر از این ایالت دیدن کنند. سال به سال بسته به میزان بارندگی یا کم بارانی که داشته اند متفاوت است. می ‌توانید برگ ‌هایی را با رنگ‌ های نارنجی، زرد، طلایی، قرمز و قهوه‌ ای مشاهده کنید که روی کوه ‌ها و جاده‌ های درخت ‌کاری شده پراکنده شده‌اند. برخی از اهالی پنسیلوانیا مشتاقانه منتظر اولین روز زمستان هستند (معمولاً 21 یا 22 دسامبر در ایالات متحده) برخی دیگر اینطور نیستند. اسکی بازان مشتاقانه منتظر بیرون آمدن در پیست های یکی از پیست های اسکی متعدد در سراسر ایالت هستند.

در حالی که بارش برف هر سال و در سرتاسر ایالت متفاوت است، PA معمولاً در هر زمستان چند بار سرزمین عجایب زمستانی سفید را دریافت می کند که زمین را می پوشاند. برف روی زمین و شاخه های درخت تصویری کاملاً زیبا ایجاد می کند. منطقه دریاچه ایری (شمال غربی) ایالت می تواند چند فوت برف ببارد اگر برف بزرگی داشته باشیم. ارتفاعات لورل از جمله نواحی جانستون استیت کالج آلتونا نیز در زمان‌ های معینی دچار برف یا بیشتر شده‌ اند. در PAاولین روز تابستان در ایالات متحده معمولاً 20 یا 21 ژوئن است. در PA، بسیاری از پارک ‌های تفریحی و پارک ‌های ایالتی در آخر هفته روز یاد بود باز می ‌شوند و مکان تابستانی مورد علاقه پنسیلوانیایی ‌ها و گردشگران برای بازدید در تعطیلات آخر هفته یا روزهای هفته هستند.

آب و هوا و ساعت پنسیلوانیا آمریکا

آب و هوا و ساعت پنسیلوانیا آمریکا

در برخی از تابستان ‌ها بارندگی زیادی بوده است و در برخی تابستان‌ ها دوره ‌های خشکی داشته‌ اند. معمولاً جولای و آگوست گرم ترین ماه ها هستند. دما می تواند برای جولای و آگوست با رطوبت بالا در زمان هایی باقی بماند. پنسیلوانیا به طور کلی دارای آب و هوای قاره ای مرطوب است که با نوسانات گسترده در دمای فصلی، با بادهای غالب از سمت غرب مشخص می شود. میانگین دما در ماه جولای حدود 70 درجه فارنهایت و در ژانویه حدود 28 درجه فارنهایت است. فصل رشد از نزدیک به 200 روز در جنوب شرقی تا 90 روز در بخش شمال مرکزی ایالت متغیر است. به طور متوسط سالانه حدود 40 اینچ بارندگی در این ایالت می بارد. آب و هوای روزانه تحت تأثیر عبور جبهه های گردباد در سیستم باد غربی است. مقاله چگونگی افزایش شانس در لاتاری آمریکا شاید یک مطلب جالب برای شما باشد.

در جدول زیر شاهد میانگین دما در ماه های ایالت پنسیلوانیا می باشید:

ماهمیانگین دما
ژانویه2
می21
سپتامبر24
دسامبر5

اختلاف ساعت پنسلوانیا آمریکا و دیگر ایالات

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه براساس قوانین مهاجرتی آمریکا در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 12:00 تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در پنسیلوانیا امتحان کنید. در نهایت بین 9:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر در کالیفرنیا خواهد بود. اگر در پنسیلوانیا زندگی می ‌کنید و می ‌خواهید با ایالت کالیفرنیا ارتباط بگیرید می ‌توانید بین ساعت 10 صبح تا 2 بامداد به وقت خود با او تماس بگیرید. این بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا کالیفرنیا (CA) 3 ساعت از پنسیلوانیاPA عقب است. اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار با فردی در کالیفرنیا تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 12:00 تا 8:00 شب به وقت خود امتحان کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در ایالت پنسیلوانیا می باشید:

نرخ اشتغال در ایالت پنسیلوانیا

اختلاف ساعت ایران و پنسیلوانیا آمریکا

در صورت تمایل برای برقراری تماس تلفنی و یا تماس تصویری و شرکت در ویدئو کنفرانس باید از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (تهران، ایران) خود را آماده کنید. همچنین بدین منظور باید بین ساعت 16:30 تا 18:00 وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. این بین ساعت 8:00 صبح تا 9:30 صبح در فیلادلفیا، PA خواهد بود. اگر در تهران، ایران زندگی می‌ کنید و می‌ خواهید با یکی از دوستان خود در فیلادلفیا، PA تماس بگیرید، می ‌توانید بین ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 7:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا فیلادلفیا، پنسیلوانیا 8 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب تر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به آمریکا مشاور و راهنمای شما خواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *