شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت فلوریدا آمریکا

ساعت فلوریدا آمریکا

اگر می خواهید به فلواریدای آمریکا سفر کنید و یا مهاجرت کاری و تحصیل دارید قطعا ساعت فلوریدا آمریکا و اختلاف آن با ایران برای شما مهم است. در آمریکا می توانید برای تجارت و سرمایه گذاری هم اقدام کنید. فلوریدای آمریکا ایالتی سرشار از فرصت های کاری و تحصیلی است. فلوریدا، ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا. این ایالت در سال 1845 به عنوان بیست و هفتمین ایالت پذیرفته شد. فلوریدا پرجمعیت ترین ایالت جنوب شرقی و دومین ایالت جنوبی پرجمعیت پس از تگزاس است. پایتخت تالاهاسی است که در شمال غربی پانه‌دله قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به ایالات متحده آمریکا و همچنین اخذ ویزای تحصیلی دانشگاه های آمریکا مشاور شماست. در این مقاله به معرفی ایالت فلوریدا می پردازیم.

فلوریدا نقش برجسته ای در مبارزات تاریخی قدرت های اروپایی برای کنترل قاره آمریکا و کارائیب ایفا کرد. سنت آگوستینکه در سال 1565 در سواحل شمال شرقی فلوریدا تأسیس شد، قدیمی ترین سکونتگاه اروپایی در محدوده ای است که قرار بود به مرزهای قاره ایالات متحده تبدیل شود. آب و هوا و مناظر «ایالت آفتاب» مدت ‌هاست که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده است. گردشگری از کشاورزی و تولید به عنوان مؤلفه اصلی اقتصاد فلوریدا پیشی گرفته است، و چشم انداز اشتغال در بخش خدمات این ایالت که به سرعت در حال رشد است، به طور همزمان بسیاری از مهاجران، عمدتاً از آمریکای لاتین را به خود جذب کرده است. در نتیجه، فلوریدا مرتباً در میان ایالت هایی با سریع ترین رشد جمعیت مهاجر قرار می گیرد.

معرفی فلوریدا آمریکا

موقعیت جغرافیایی عامل کلیدی در توسعه طولانی و رنگارنگ فلوریدا بوده است و به توضیح ویژگی برجسته معاصر این ایالت کمک می کند. بخش اعظم فلوریدا بر روی شبه جزیره ای قرار دارد که به سمت جنوب شرقی از قاره آمریکای شمالی بیرون زده است و آب های اقیانوس اطلس را از آب های خلیج مکزیک جدا می کند و به سمت کوبا و دریای کارائیب فراتر می رود. فلوریدا تنها با دو ایالت دیگر، هر 2 در امتداد مرز شمالی خود، مرز زمینی مشترک دارد: جورجیا (شرق) و آلاباما (غرب). نزدیکترین قلمرو خارجی جزیره بیمینی در باهاما است، حدود 50 مایل (در شرق نوک جنوبی ایالت. فلوریدا جنوبی ترین قسمت از 48 ایالات متحده است که شمالی ترین نقطه آن در حدود 100 مایل جنوب تر از مرز جنوبی کالیفرنیا قرار دارد.

خط ساحلی دریایی فلوریدا بیش از 8400 مایل شامل حدود 5100 مایل در امتداد خلیج است. در میان ایالت های ایالات متحده، تنها آلاسکا خط ساحلی طولانی تری دارد. این ایالت در نزدیکی مراکز جغرافیایی و جمعیتی نیمکره غربی قرار دارد، در موقعیتی که نه تنها یک ورودی به خلیج مکزیک را فرا می گیرد، بلکه به یک چهارراه استراتژیک بین آمریکای شمالی و جنوبی و مسیرهای تاریخی به دنیای اروپا و مدیترانه مشرف است. کاوشگر اسپانیایی خوان پونس د لئون در سال 1513 در آنجا فرود آمد و نام این منطقه را لا فلوریدا (به معنای “گل” در اسپانیایی) گذاشت و آن را برای اسپانیا ادعا کرد.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری ایالت فلوریدا آمریکا می باشید:

نرخ بیکاری ایالت فلوریدا آمریکا

فصول و ساعت فلوریدا آمریکا

از نظر اقلیمی، فلوریدا به 2 منطقه تقسیم می شود. منطقه گرمسیری به طور کلی در جنوب یک خط غربی شرقی قرار دارد که از برادنتون در امتداد ساحل جنوبی دریاچه اوکیچوبی تا ساحل ورو کشیده شده است، در حالی که شمال این خط، ایالت نیمه گرمسیری است. تابستان ها در سراسر فلوریدا یکنواخت است. هوای یخبندان کوتاه مدت (اما اغلب برای کشاورزی فلج کننده) می تواند تا جنوب میامی رخ دهد، اما کیز هرگز یخ زده نبوده است. بارندگی در تابستان بسیار زیاد است و در ماه های زمستان آب و هوای خشک تر حاکم است. میانگین بارندگی سالانه از 40 اینچ در کی وست تا 62 اینچ در وست پالم بیچ متغیر است. در نواحی شمالی گاهی برف می بارد و تا جنوب میامی گزارش شده است.

طوفان فصل از ژوئن تا نوامبر است، اگرچه سپتامبر ماهی است که در طی آن احتمال وقوع آنها بیشتر است. از جمله طوفان های قابل توجه تر، طوفان بزرگ است که هزاران نفر از مردم فلوریدی را کشت و مرگبارترین آنها برای ضربه زدن به ایالت باقی مانده است و طوفان اندرو که جنوب فلوریدا را ویران کرد و خسارات مالی زیادی به بار آورد. میانگین دمای سالانه تغییرات کمی نشان می دهد، از 68 درجه فارنهایت در تالاهاسی در شمال تا 77 درجه فارنهایت در کی وست در جنوب. میانگین ماهانه مربوطه از اواسط 40 درجه فارنهایت در شمال تا اواسط 50 درجه فارنهایت در جنوب در ژانویه، و در 80 درجه فارنهایت پایین است.

اختلاف ساعت فلوریدا با آمریکا

برای مهاجرت به آمریکا با ویزای توریستی هم دانستن اختلاف ساعت مهم است. ساده ‌ترین راه برای به خاطر سپردن «ریاضی منطقه زمانی» برای ایالت ‌هایی که ساعت تابستانی را به رسمیت می‌شناسند. 3 ساعت تفاوت از شرق به اقیانوس آرام، 2 ساعت تفاوت از شرق به کوه، و 1 ساعت تفاوت از شرق به مرکز. اگر در فلوریدا ظهر است، ساعت 11 صبح به وقت شرقی در ایلینوی، 10 صبح در کلرادو و 9 صبح در کالیفرنیا است. اگر در فلوریدا نیمه شب است، ساعت 11 شب به وقت شرقی در ایلینوی، 10 شب در کلرادو و 9 شب در کالیفرنیا است. اگر در فلوریدا ساعت 7:37 بعد از ظهر است، در ایلینوی ساعت 6:37 بعد از ظهر به وقت شرقی، 5:37 بعد از ظهر در کلرادو و 4:37 بعد از ظهر در کالیفرنیا است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص ایالت فلوریدا می باشید:

زبانپایتختبزرگ ترین شهربزرگ ترین کلان شهر
انگلیسیتالاهاسیجکسون ویلمیامی

اختلاف ساعت فلوریدا با آمریکا

اختلاف ساعت فلوریدا آمریکا با ایران

در واقع ساعات مشترکی میان فلوریدا و تهران در طول ساعات کار اداری یا برای مصاحبه با موسسات کاریابی در آمریکا وجود ندارد. اما می توانید به زمان تهران از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر می توانید کارهای خود را برنامه ریزی کنید. برای برنامه ریزی تماس با ایالت فلوریدا در بهترین زمان برای هر 2 طرف، باید بین ساعت 16:30 تا 18:00 وقت خود را در تهران، ایران امتحان کنید. این در نهایت بین ساعت 8:00 صبح تا 9:30 صبح در میامی، FL خواهد بود. اگر در تهران، ایران زندگی برای ارتباط و مشاوره و جلسات در ایالت فلوریدا می ‌توانید بین ساعت 15:30 بعد از ظهر تا 7:30 صبح به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا میامی، فلوریدا 8 ساعت و 30 دقیقه از تهران، ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای EB2-EB3 در آمریکا مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *