شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت آلاباما آمریکا

ساعت آلاباما آمریکا

برخی از افراد ساعت آلاباما آمریکا را برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت های کاری بررسی می کنند. اکثریت جمعیت این ایالت از اجداد اروپایی هستند. که عمدتاً از مهاجران قرن نوزدهمی که از مناطق مجاور به شرق و شمال آمده بودند. آلابامایی ‌های آفریقایی ‌تبار حدود یک چهارم جمعیت را تشکیل می ‌دهند و تا حد زیادی اجدادشان در این ایالت به دوران برده ‌داری می ‌رسد. سایر اقلیت های قومی و همچنین ساکنان خارج از کشور، تنها بخش کوچکی از جمعیت آلاباما را تشکیل می دهند. وابستگی های مذهبی در این ایالت عمدتاً مسیحی و عمدتاً پروتستان هستند و گروه های بزرگی از باپتیست ها و متدیست ها را تشکیل می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کار در ایالت آلاباما مشاور شماست.

بیرمنگام همچنان منطقه شهری اصلی این ایالت است که اقتصاد آن به طور فزاینده خدمات محور است. موبایل، شهر بندری ایالت و دومین منطقه بزرگ شهری، از زمان تجربه یک جهش رشد بزرگ در دهه 1970، با سرعت متوسطی در حال گسترش است. از دهه 1960، هانتسویل در نتیجه تأسیسات دفاعی ملی و صنایع پیشرفته با فناوری پیشرفته در حال گسترش است. رشد دولت ایالتی به افزایش جمعیت مونتگومری کمک کرده است. در میان 50 ایالت، آلاباما نسبتاً فقیر است و درآمد متوسط خانواده بسیار کمتر از میانگین ملی باقی مانده است. با این حال، فقر روستایی میانگین ایالت را به سمت پایین منحرف می‌کند، اما روندهای امیدوارکننده ‌تر و پایگاه اقتصادی قوی‌ تر موجود در مناطق شهری را پنهان می‌ کند. بخش اعظم این امر بر اساس سهم مستمر تولید در اقتصاد دولتی بوده است، اما یک پیشرفت مهم، رشد مداوم بخش خدمات بوده است.

معرفی ایالت آلاباما آمریکا

آلاباما که ایالت تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا است در سال 1819 به عنوان ایالت بیست و دوم به اتحادیه پذیرفته شد. آلاباما یک شکل تقریباً مستطیلی بر روی نقشه ایجاد می کند که در جهت شمال به جنوب کشیده شده است. از شمال با تنسی، از شرق با گرجستان و از غرب با می سی سی پی همسایه است. پانه فلوریدا دسترسی آلاباما به خلیج مکزیک را مسدود می کند، مگر در گوشه جنوب غربی آلاباما، جایی که خلیج موبایل واقع شده است. مونتگومری مرکز ایالت است. این ایالت تنوع توپوگرافی زیادی را ارائه می دهد. دره کشاورزی غنی رودخانه تنسی قسمت شمالی منتهی الیه ایالت را اشغال می کند. در شمال شرقی آلاباما، زمین شکسته حاشیه جنوب غربی کوه‌های آپالاچی شروع می‌شود و در یک پیشروی جنوب غربی در سراسر نیمه شمالی ایالت ادامه می‌یابد.

چشم انداز آلاباما صحنه بسیاری از بحران های بزرگ در اسکان این قاره و توسعه کشور بوده است. این میدان جنگ برای قدرت ‌های اروپایی بود که برای سرزمین‌ های دنیای جدید رقابت می‌کردند، برای جنگ بین مهاجران اروپایی و جوامع بومی، برای مبارزات بین شمال و جنوب در طول جنگ داخلی آمریکا، برای جنبش حقوق مدنی، و برای سایرین. نیروهای تغییر اقتصادی و اجتماعیکه در سال های پس از اواسط قرن بیستم به طور گسترده بسیاری از جنبه های جنوب عمیق را تغییر داده است. اگرچه آلاباما در بسیاری از رتبه ‌بندی ‌های مهم اجتماعی و اقتصادی همچنان در بخش پایین ‌تر در سطح ملی زندگی می ‌کند، در برخی زمینه ‌ها، به ‌ویژه در روابط قومیتی، از جمله ادغام مدارس و انتخاب سیاه ‌پوستان آمریکایی ‌ها در مناصب سیاسی، بهبودهایی حاصل شده است.

فصول و ساعت آلاباما آمریکا

فصول و ساعت آلاباما آمریکا

آب و هوای آلاباما از نوع نیمه گرمسیری مرطوب (طبقه بندی آب و هوای کوپن با تابستان های بسیار گرم، زمستان های معتدل و بارندگی در طول سال است. آلاباما در کوچه دیکسی مستعد گردباد در جنوب شرقی ایالات متحده واقع شده است. جورجیا در شرق، فلوریدا در جنوب شرقی، خلیج مکزیک در جنوب، می سی سی پی در غرب، و تنسی در شمال با این ایالت مرز مشترک دارند. آب‌ های گرم خلیج مکزیک، عرض ‌های جغرافیایی نزدیک به استوا نسبت به قطب، و سیستم ‌های گرمسیری عمدتاً بر آب و هوا تأثیر می‌ گذارند. آلاباما، ایالت Yellowhammer، دارای ارتفاع متوسط ​​150 متر از سطح دریا است که بلندترین نقطه آن در کوه Cheaha 735 متر است. منطقه کوهستانی شمالی متشکل از رودخانه ها، دریاچه ها و نهرها است که رودخانه اصلی آن تنسی است.

تابستان های آلاباما دارای دمای متوسط ​​بالای 90 درجه فارنهایت است و از گرم ترین تابستان های ایالات متحده است. در بسیاری از مناطق جنوبی، بیشینه‌های روزانه معمولاً به طور میانگین (33 درجه سانتیگراد) است. روزها در نزدیکی ساحل به دلیل نزدیکی به خلیج مکزیک کمی ملایم تر است، اما شب ها نسبت به مناطق داخلی گرم تر است. زمستان ‌ها معتدل تا سرد است و در شمال شرقی متوسط ​​دمای آن زیر صفر است. بخش‌ های مرکزی و جنوبی دمای نسبتاً ملایمی دارند اما گاهی اوقات شب ‌های یخبندان را تجربه می ‌کنند. پاییز نسبت به فصل بهار معتدل و خشک است. بهار مرطوب و مستعد گردباد و رعد و برق است. طوفان تگرگ عمدتاً از فوریه تا مه رخ می دهد، در حالی که مه در فصل زمستان در ساحل فرود می آید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دما در آلاباما آمریکا هستید:

میانگین بارندگی سالانهمیزان رطوبت هواروزهای آفتابی در سالبالاترین دما به سانتی گرادکم ترین دما به سانتی گراد
56 اینج%7521044-17

اختلف ساعت ایران و آلاباما آمریکا

برنامه ریزی جلسات برای بیرمنگام، آلاباما و تهران، ایران ممکن است برای شما دشوار باشد اما نگران نباشید یک راه حل وجود دارد. شما باید یک محدوده زمانی مشخص را برای امور بین المللی خود توسعه دهید اگر ساعت کاری شما از 8 صبح تا 6 است ممکن است برای جلسات خود با آلاباما در ساعت 8 شب نیز آماده باشید. با توجه به اختلاف ساعت محدوده را برای پوشش از ساعت 7 صبح تا 7 بعد از ظهر به وقت شما گسترش دهید. همچنین برای مذاکرات آنلاین و جلسه های مصاحبه شغلی و یا حتی تحصیلی باید بین ساعت 7 صبح تا 9:30 صبح وقت خود را در بیرمنگام، AL امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 16:30 تا 19 در تهران، ایران خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در ایالت آلاباما در سال اخیر هستید:

نرخ بیکاری در ایالت آلاباما

هزینه زندگی در آمریکا مقاله کاملی در خصوص هزینه ها در این کشور است که می توانید مطالعه کنید. اگر در بیرمنگام، AL زندگی می‌کنید باید هنگام تماس با تهران ایران این اختلاف ساعات و همچنین ساعت به وقت آمریکا را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال می‌ توانید بین ساعت 9:30 شب تا 1:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 9 ساعت و 30 دقیقه از بیرمنگام، آلاباما جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای لاتاری آمریکا برای ایرانیان و شرایط زندگی در ایالت آلاباما مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *