شرایط آمریکا, مهاجرت تحصیلی آمریکا

ساعت اوهایو آمریکا

ساعت اوهایو آمریکا

ساعت اوهایو آمریکا را در این مطلب بررسی خواهیم کرد و به بحث در خصوص فصول در این ایالت در قلمرو شرقی می پردازیم. اولین ایالتی که از قلمرو شمال غربی حک شد ، اوهایو در 1 مارس 1803 به هفدهمین عضو اتحادیه تبدیل شد. الگوی زندگی آن چنان نمایانگر کل کشور است که اغلب برای آزمایش نگرش ها، ایده ها و محصولات تجاری استفاده می شود. به طور قابل توجهی، اوهایو 8 رئیس جمهور ایالات متحده را از طریق تولد یا محل اقامت خود تأمین کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به آمریکا و اخذ ویزا از طریق سرمایه گذاری در آمریکا مشاور شماست.

در دسترس بودن ایالت شاید عامل کلیدی در رشد آن بوده است. موقعیت آن بین ساحل شرقی و قلب غرب میانه و عدم وجود موانع طبیعی برای حرکت، آن را به راهرویی برای سفرهای شرق به غرب تبدیل کرده است. علاوه بر این، این ایالت در قلب کمربند صنعتی قدیمی کشور، نزدیک به منابع عمده مواد خام و نیروی کار و به بازارهای شرق، غرب میانه و جنوب قرار دارد. موقعیت مکانی خوب، ذخیره غنی منابع طبیعی، خاک های مولد، انرژی ارزان و امکانات حمل و نقل فراوان، اوهایو را به یکی از ایالت های صنعتی بزرگ تبدیل کرده است. بیش از نیمی از جمعیت کشور در 500 مایل مرزهای آن قرار دارند.

معرفی ایالت اوهایو

اوهایو از ایالات تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا می باشد. این ایالت در لبه شمال شرقی منطقه غرب میانه دریاچه ایری در شمال، پنسیلوانیا در شرق، ویرجینیای غربی و کنتاکی در جنوب شرقی و جنوب، ایندیانا در غرب و میشیگان در شمال غربی قرار دارد. اوهایو از نظر مساحت در بین 50 ایالت در رتبه 34 قرار دارد و یکی از کوچکترین ایالت های غرب کوه های آپالاچی است. با این حال، از نظر جمعیت، این ایالت نزدیک به بالاترین رتبه است. پایتخت اوهایو، پس از واقع شدن Zanesville در سال های اولیه ایالتی شدن، سرانجام در تازه تاسیس و در مرکز قرار گرفت. نام این ایالت از رودخانه اوهایو گرفته شده است که به نوبه خود از یک کلمه ایروکوئی به معنای “آب بزرگ” نشات گرفته است.

سیستم حمل و نقل اصلی اوهایو در سال های اول تشکیل ایالت، مانند دوره سرزمینی، بر مسیرهای آبی منطقه متکی بود. دریاچه ایری و رودخانه اوهایو گذرگاه شرقی-غربی را برای بازرگانان بومی، پیشگامان و مهاجران فراهم می‌ کردند و بسیاری از رودخانه ‌ها دسترسی به داخل را فراهم می‌کردند. توسعه زیرساخت های حمل و نقل گسترده تر اندکی پس از تشکیل دولت آغاز شد. در سال 1811 اولین قایق های بخار در رودخانه اوهایو و 7 سال بعد در دریاچه ایری ظاهر شدند. در دهه 1820 عصر ساخت کانال آغاز شد و حدود 30 سال به طول انجامید. بین سال های 1825 و 1837، دولت فدرال اولین بزرگراه ملی، جاده کامبرلند (ملی) را گسترش داد. اولین راه آهن در سال 1832 ساخته شد و در دهه 1850 خطوط راه آهن بزرگ شرق به غرب در سراسر ایالت ساخته شد.

شهرهای اوهایو

“شهر ملکه” سینسیناتی در گوشه جنوب غربی ایالت است. این مرکز مهم اقتصادی و فرهنگی اگرچه اغلب به عنوان یک کلان شهر خواب ‌آلود در غرب میانه شناخته می ‌شود، اما تعداد بی ‌شماری از جاذبه‌ ها، امکانات رفاهی و گزینه ‌های سرگرمی برای افراد محلی و بازدیدکنندگان دارد. سینسیناتی علاوه بر سیستم آموزشی عالی و بازار کار قوی، ارتباطات خوبی با سایر شهرهای مجاور دارد در حالی که تپه‌ های سرسبز اطراف آن هرگز دور نیستند. کلمبوس جهان وطنی هر دو بزرگترین شهر و پایتخت ایالت اوهایو است. در حالی که این شهر دارای مجموعه ای تقریبا بی پایان از موزه ها، مکان های تاریخی، و مناظر ورزشی است، اقتصاد متنوع و کیفیت بالای زندگی این شهر چندین دهه است که متخصصان جوان و خانواده ها را مجذوب خود کرده است.

یکی دیگر از شهرهای فوق ‌العاده برای زندگی که اغلب در برنامه ‌های سفر بازدیدکنندگان دیده نمی ‌شود، تولدو فوق ‌العاده در انتهای غربی دریاچه ایری است. اکنون چهارمین شهر بزرگ این ایالت است، و دارای صحنه‌ های هنری و فرهنگی است که می ‌توان با عمارت‌ های باشکوه و خانه ‌های معماری جالبی که در خیابان ‌های محله ‌های تاریخی آن قرار گرفته‌ اند، تماشا کرد. یانگستون با یک مرکز هنرهای نمایشی درخشان و همه دریاچه‌ ها، مسیرها، و زمین‌های گلف متروپارک میل کریک که می ‌توانید از آن لذت ببرید، جواهری است که اغلب نادیده گرفته می ‌شود و شیوه زندگی آرام و دوست ‌داشتنی دارد.

فصول و ساعت اوهایو آمریکا

اوهایو دارای آب و هوای مرطوب قاره ای (طبقه بندی آب و هوای کوپن Dfa، در بیشتر ایالت و آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب Köppen Cfa در منتهی الیه جنوب است. گرما از شمال به جنوب افزایش می یابد، با تابستان های معمولی گرم و زمستان های سرد. اوهایو در منطقه دریاچه های بزرگ آمریکای شمالی واقع شده است. میشیگان در شمال غربی، دریاچه ایری در شمال، پنسیلوانیا در شرق، ویرجینیای غربی در جنوب شرقی، کنتاکی در جنوب و ایندیانا در غرب با ایالت هم مرز هستند. عرض های جغرافیایی زیاد، فقدان رشته کوه های مرتفع و نزدیکی به دریاچه های بزرگ، بازیگران اصلی بر اقلیم هستند.

در جدول زیر شاهد میزان بارش در ایالت اوهایو هستید:

میزان بارندگی سالانهمیانگین بارندگی ماهانهبارش برفسطح رطوبت نسبی در طول سال
38 اینچ2 اینچ16 اینچ75%

تابستان‌ ها در اوهایو گرم و مرطوب است و میانگین دمای بالا تا (32 درجه سانتی‌گراد) در اوج افزایش می ‌یابد. دریاچه ایری دمای هوا را در مناطق ساحلی شمال شرقی در طول بهار و تابستان تا چند درجه معتدل می کند. توده های هوای قطبی از شمال و هوای گرم استوایی از جنوب با هم برخورد می کنند تا تغییرات مکرر در فصل سرد ایجاد کنند. زمستان ‌ها سرد و در آستانه تلخی هستند و در ماه ژانویه در شمال، دمای آن کمتر از 15 درجه فارنهایت (9.4- درجه سانتی‌ گراد) است. طوفان های برفی اثر دریاچه در ساحل جنوب شرقی دریاچه ایری رخ می دهد. بهار دارای دمای گرم است اما مستعد گردباد و رعد و برق است. پاییز آسمانی ابری اما دمایی مطبوع و بارش کمتر دارد.

در نمودار زیر شاهد دما در ایالت اوهایو آمریکا هستید:

دما در ایالت اوهایو آمریکا

بررسی ساعت اوهایو آمریکا

منطقه زمانی شرقیET کل اوهایو و همچنین شانزده ایالت دیگر را در بر می گیرد. همچنین در بخش های کوچک تا بزرگ 5 ایالت دیگر ایالات متحده نیز اعمال می شود. منطقه زمانی شرقی بیش از هر منطقه زمانی دیگری ایالت را پوشش می دهد و حدود نیمی از جمعیت ایالات متحده ساعت شرقیET را مشاهده می کنند. ET به 2 شکل تقسیم می ‌شود: زمان استاندارد شرقیEST و زمان روشنایی شرقی ESTخارج از ماه های تابستان اعمال می شود و 5 ساعت از زمان هماهنگ جهانی UTC-5 عقب است، در حالی که EDT 4 ساعت عقب تر از UTC است و در دوره های تابستانی استفاده می شود.

ساعت نیویورک آمریکا با ایالت اوهایو متفاوت است. منطقه زمانی شرقی، همراه با اوهایو، بخش‌ هایی از کانادا، یک ایالت مکزیک، برخی جزایر کارائیب و بخش‌ هایی از آمریکای مرکزی و جنوبی را نیز پوشش می ‌دهد. با توجه به این واقعیت که نیمی از جمعیت ایالات متحده و پایتخت این کشور را پوشش می دهد، منطقه زمانی شرقی به عنوان منطقه زمانی غالب در ایالات متحده در نظر گرفته می شود و معمولاً منطقه زمانی شماره 1 است که توسط شبکه های تلویزیونی در سراسر کشور فهرست شده است. معرفی دانشگاه اوهایو یک دلیل بزرگ برای مهاجرت های تحصیلی به این ایالت است.

اختلاف ساعت ایران و اوهایو آمریکا

باید بگوییم که مابین ایران تهران و اوهایو اختلاف زمانی زیادی وجود دارد. یک محدوده زمانی را برای انجام کارهای بین المللی خود از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر در نظر داشته باشید. جداول زمانی میان تهران و کلیوند را برای خود ترسیم کنید. در زمینه امور مصاحبات و جلسات کاری میان این 2 شهر باید ساعت 8 صبح تا 9:30 صبح وقت خود را در کلیولند، OH امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 16:30 تا 18:00 در تهران، ایران خواهد بود. همچنین در کلیولند، اوهینیا هستید و قصد تماس با تهران، ایران را دارید بین ساعت 22:30 تا 2:30 بعد از ظهر تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 8 ساعت و 30 دقیقه از کلیولند، اوهایو جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مدارک ضروری ثبت نام لاتاری آمریکا مشاور شماست.

5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ساعت اوهایو آمریکا

  1. فرشته گفت:

    سلام روز بخیر و خسته نباشید برای اوهایو امریکا و خصوصا درباره ساعات اوهایو امریکا خوب وکافی توضیح داده بودید. ممنونم بابت نگارش این مقاله و اطلاعاتی که درباره ایالت اوهایو داده بودید. من دارم چندین ایالات امریکا رو برای تحصیل بررسی میکنم درباره دانشگاه اوهایو هم خوندم ولی نمیتونم تصمیم بگیرم

    1. صادقی گفت:

      پیشنهاد میشه در خصوص مهاجرت به آمریکا لینک را مطالعه و با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *