شرایط آمریکا, مهاجرت به کشور آمریکا

ساعت واشینگتن دی سی آمریکا

فصول و ساعت واشینگتن دی سی آمریکا

ساعت واشینگتن دی سی آمریکا نسبت به دیگر ایالات آمریکا از اهمیت بیشتری برخودار است که در این مقاله بررسی خواهد شد. در سال 1790 کنگره ایالات متحده یک قلمرو به مساحت 100 مایل مربع ایجاد کرد تا به عنوان مقر دائمی دولت فدرال عمل کند. (این قلمرو بعداً منطقه کلمبیا نام گرفت که شهر واشنگتن در داخل آن ساخته شد.) مکان قلمرو جدید در میان ایالت های ساحل شرقی متمرکز بود و حدود 90 مایل از اقیانوس اطلس در داخل خشکی بود. توسط مریلند و ویرجینیا واگذار شد. در اواسط قرن 19، زمین در جنوب رودخانه پوتوماک که توسط ویرجینیا واگذار شده بود، به ایالت بازگردانده شد و این ناحیه به اندازه امروزی آن کاهش یافت.

واشنگتن شهری خارق‌العاده است، شهری با شخصیت‌های متعدد: یک شهر فدرال فعال، یک کلان شهر بین ‌المللی، یک مقصد گردشگری زیبا، یک گنجینه بی ‌نظیر از تاریخ و آثار باستانی کشور، و یک مرکز جهانی که فضای شهر کوچک همسایه‌ ای را حفظ می ‌کند. اغلب تاریخ پر جنب و جوش محلی و مسائل پیچیده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آن را تحت الشعاع قرار می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل و کار در واشنگتن دی سی آمریکا مشاور شماست.

معرفی واشینگتن دی سی آمریکا

واشینگتن، دی سی، دی سی در منطقه کامل کلمبیا، شهر و پایتخت ایالات متحده آمریکا است. این شهر به طور همزمان با ناحیه کلمبیا (این شهر اغلب به عنوان DC شناخته می شود) است و در ساحل شمالی رودخانه پوتوماک در سر ناوبری رودخانه قرار دارد. یعنی نقطه انتقال بین آبراه و حمل و نقل زمینی. ایالت مریلند از شمال، شرق و غرب با ناحیه کلمبیا همسایه است و ایالت ویرجینیا در ساحل جنوبی رودخانه پوتوماک با ناحیه هم مرز است. پس از جنگ داخلی آمریکا (1861-1865)، شهر واشنگتن فراتر از مرزهای برنامه ریزی شده اولیه خود گسترش یافت و از نظر قانونی از ناحیه کلمبیا قابل تشخیص نبود. واشنگتن دی سی، یک قلمرو است، نه یک ایالت، و از سال 1974 توسط یک شهردار و شورای شهر منتخب محلی اداره می شود که کنگره بر روی آن حق وتو را حفظ می کند.

منطقه شهری واشنگتن نزدیک به 4000 مایل مربع و شامل 10 شهرستان، 5 شهرستان در مریلند ( مونتگومری ، پرنس جورج، فردریک، چارلز، و کالورت ) و 5 در ویرجینیا ( آرلینگتون ، فیرفکس ) است. با ایجاد مشاغل جدید، به ویژه مشاغل در صنایع با فناوری پیشرفته، در مریلند و ویرجینیا، جمعیت حومه شهرها تا 50% در هر دهه افزایش یافت. با این حال، در دهه اول قرن بیست و یکم، جمعیت واشنگتن شروع به افزایش کرد زیرا کارگران جوان تر به محله های شهری احیا شده نقل مکان کردند. علیرغم این تغییرات در جمعیت، اقتصاد ناحیه و اقتصاد مریلند و ویرجینیا نزدیک به هم وابسته هستند.

فصول و ساعت واشینگتن دی سی آمریکا

اگر در ماه های ژوئن، جولای و آگوست از DC بازدید می کنید، برای گرما و رطوبت بالا آماده باشید. رطوبت واقعاً مسئله بزرگی است، به خصوص اگر از آب و هوایی می آیید که آن را ندارید. به عنوان مثال، یک پیش بینی ممکن است بیش از 85 درجه را نشان دهد، که چندان بد به نظر نمی رسد. با این حال، هنگامی که به DC می رسید، رطوبت ممکن است مانند اواسط تا بالای دهه 90 باشد. در تابستان استفاده از ضد آفتاب و آب ضروری است. یک بطری آب خوب به همراه داشته باشید، چیزی که بتوانید در طول روز دوباره آن را پر کنید. شما همچنین می خواهید یک چتر کوچک بسته بندی کنید، حتی اگر برنامه هواشناسی مورد علاقه شما فقط احتمال کمی باران را پیش بینی کند. همیشه احتمال رعد و برق عصر در تابستان وجود دارد.

نکته ای که در مورد زمستان ها در DC وجود دارد این است که بله آنها سرد هستند اما سرد نیستند. گفته می شود، ما گهگاه دچار سرماخوردگی طولانی مدت می شوید. در سال 2018 برای روزهای متوالی آنقدر سرد بود که رودخانه ‌های پوتوماک و آناکوستیا هر دو یخ زدند. بنابراین، اگر در طول زمستان می آیید، یک کلاه کت و دستکش بپوشید و برای فعالیت های داخل خانه برنامه ریزی کنید. با این حال، فکر نکنید که فعالیت در فضای باز کاملاً دور از ذهن است. هر بهار روزهای زیبایی وجود دارد. اما، به خصوص در ماه مارس، می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. مارس گاهی اوقات می تواند در عرض چند ساعت از زیبا و بهاری به سرد و زمستانی تغییر کند. ماه می معمولاً بهارترین آب و هوا را دارد.

در جدول زیر شاهد دمای واشنگتن دی سی در تابستان و زمستان هستید:

میزان بارندگیمیانگین دمای روز در زمستانمیانگین دمای روز تابستان
3-4 اینچ2 روز24

اختلاف ساعت واشینگتن دی سی آمریکا با کالیفرنیا

اختلاف ساعت واشینگتن دی سی آمریکا با کالیفرنیا

اختلاف ساعت واشینگتن دی سی و کالیفرنیا را در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم. برنامه های زمانی برای ارتباط با کالیفرنیا بهتر است بین ساعت 12 تا 5 بعد از ظهر وقت خود را در واشنگتن دی سی امتحان کنید که این زمان حدود 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در کالیفرنیا خواهد بود. در صورتی که در واشنگتن دی سی باشید و با کالیفرنیا تماس بگیرید، بهتر است بین ساعت 10 صبح تا 2 بامداد به وقت خود با او یا آن ها تماس بگیرید. این زمان بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا کالیفرنیا (CA) 3 ساعت از واشنگتن، ناحیه کلمبیا عقب تر است. همچنین شاید بخواهید بین ساعت 12 تا 8 شب به وقت خود امتحان کنید. دانشگاه واشنگتن WASHINGTON آمریکا یکی از مهم ترین جذابیت ها برای مهاجران است.

اختلاف ساعت واشینگتن دی سی آمریکا با ایران

برای آنکه از واشیینگتن دی سی با تهران تماس بگیرید و یا بالعکس از تهران با این شهر ارتباط داشته باشید باید 8 صبح تا 8 شب هم در مواردی برای خود زمان تعیین کنید. برای تحصیل رشته ژنتیک در آمریکا به دلیل اختلاف ساعات زیاد ممکن است با این چالش ها رو به رو شوید. این ساعت در تهران 16:30 تا 18 در تهران، ایران خواهد بود. برای ارتباطات با خانواده و دوستان فرصت ها ها بیشتر است و بین ساعت 22:30 تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 11 شب به وقت آنها خواهد بود، زیرا تهران، ایران 8 ساعت و 30 دقیقه از واشنگتن، ناحیه کلمبیا جلوتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار پس از تحصیل در آمریکا مشاور شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *