مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته گوارش در شیلی

رشته گوارش در شیلی

رشته گوارش در شیلی یک مقطع تحصیلی برای تکمیل و اخذ تخصص گوارش می باشد که شما می توانید در دانشگاه های این کشور این رشته ادامه دهید. در شیلی برای اخذ پذیرش در رشته گوارش باید تحصیل کارشناسی شما در حوزه پزشکی باشد. در این کشور می توانید پس از تخصص گوارش در کلینیک ها و بیمارستان ها شیلی به عنوان متخصص گوارش کار کنید. همچنین پس از انجام مراحل معینی می توانید مجوز مطب تخصصی خود را نیز اخذ کنید. برای تحصیل در رشته گوارش در شیلی یکی از موارد مهم تحصیل به زبان انگلیسی است که در چند دانشگاه این کشور این برنامه وجود دارد. می توانید در طول تحصیل خود از بورسیه های خاص این رشته نیز بهره مند شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به سوالات شما در حوزه مهاجرت و تحصیل در رشته تخصص گوارش مشاوره ارائه می دهد.

تحصیل در شیلی

این کشور دانشگاه هایی دارد که در رتبه بندی های آموزشی اصلی جایگاه خوبی دارند. شیلی موافقت نامه های دوجانبه ای برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با کشورهای منطقه دارد که دسترسی به بورسیه ها و همچنین مدارک ویزای دانشجویی را تسهیل می کند. به همین ترتیب، دانشگاه های شیلی موافقت نامه های متعددی را با موسسات در سراسر جهان امضا کرده اند. در سراسر موسسات مختلف بیش از 5000 برنامه تحصیلات تکمیلی و تحصیلات تکمیلی را پیدا خواهید کرد که از بین آنها می توانید انتخاب کنید. بسیاری از این موارد به صورت از راه دور آموزش داده می شوند و به محض اینکه ویروس کرونا اجازه دهد، کلاس های حضوری برای افرادی که این ترتیب را ترجیح می دهند از سر گرفته می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ مراجعه به متخصصان گوارش در شیلی می باشید:

میزان مراجعه به متخصصان گوارش در کشور شیلیدر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته گوارش در شیلی می باشید:

مدت تحصیلبورسیههزینه تحصیل به دلارنرخ فارغ التحصیلینرخ اشتغالتعداد دانشگاه ها
3-4 سالبله$4600-$10000%79%806

تحصیل رشته گوارش در شیلی

هر ماژول از طریق دوره های آموزشی و آزمون کتبی مورد بررسی قرار می گیرد شما یک پایان نامه 100000 کلمه ای را تکمیل خواهید کرد، علاوه بر یک ارائه شفاهی ده دقیقه ای و 15 را ارائه می دهید. پروژه نهایی شانس شما برای انجام تحقیقات عمیق و مستقل در مورد موضوعی است که مستقیماً به شما و اهداف شغلی شما علاقه دارد. پروژه ها تقریباً همیشه مبتنی بر آزمایشگاه هستند و به برخی از جنبه های گوارش، کبد یا تغذیه مربوط می شوند. شما مهارت هایی از جمله پیش زمینه خواندن، روش های برنامه ریزی، انجام کارهای آزمایشگاهی، تجزیه و تحلیل، نوشتن، ارائه و بحث در مورد داده ها را یاد خواهید گرفت و توسعه می دهید. مهارت هایی که در پروژه های مبتنی بر آزمایشگاه خواهید آموخت، عمومی هستند و می توانند به راحتی در تحقیقات بالینی یا بیمار در آینده به کار روند.

اخذ مدرک آنلاین در گوارش به نیاز به افزایش مهارت ها و دانش حرفه ای در زمینه گوارش پاسخ می دهد، زیرا رقابت فزاینده ای برای استخدام در عرصه مراقبت های بهداشتی و همچنین افزایش تخصص وجود دارد. برای متخصصان مراقبت های بهداشتی که با موفقیت دیپلم را در گوارش تکمیل می کنند، احتمالاً پیشرفت شغلی و همچنین فرصتی مستقیم برای بهبود مراقبت از بیمار تسهیل می شود. شما در طول تحصیل توسط یک تیم متعهد از کارشناسان آموزشی معتبر بین المللی پشتیبانی خواهید شد. دوره های تحصیل رشته گوارش در شیلی به طور کامل به صورت آنلاین از طریق آموزش از راه دور خودگردان برگزار می شود. شما در طول دوره خود با بحث های آکادمیک تحریک شده توسط معلم، که بر اساس سناریوهای موردی غنی از بالینی است، راهنمایی دریافت خواهید کرد.

تحصیل رشته گوارش در شیلی

دروس رشته گوارش در شیلی

آناتومی، بافت شناسی، ایمونولوژی، فیزیولوژی (داروشناسی و علوم اعصاب)، زیست شناسی سلولی و ژنتیک عملکرد روده را بررسی خواهید کرد. علاوه بر این، سخنرانی‌ها بر روش‌های تحقیق تمرکز دارند و به شما این امکان را می‌دهند که پایه شواهدی را که زیربنای محتوای تدریس شده است، ارزیابی کنید. شما مهارت های مهم مطالعه مانند تهیه پیش نویس مقاله، رویکرد انتقادی و ارجاع را خواهید آموخت. همچنین یک نمای کلی از مطالعه بیماری های کبد و لوزالمعده در بزرگسالان با تمرکز بر تحقیقات و علم زیربنای این تخصص را در اختیار شما قرار می گیرد. بیماری کبد در بارداری؛ فلزات و جگر؛ بیماری خود ایمنی کبد؛ و کبد و HIV نیز تدریس می شود. همچنین جنبه‌ های گاستروانترولوژی مجرای بزرگسالان، به استثنای بیماری عملکردی دستگاه گوارش، نگاه خواهید کرد.

در طول تحصیل خود در رشته گوارش در شیلی بر روی تحقیق و علم که زیربنای این تخصص است تمرکز خواهید کرد. بخشی از ماژول شامل آموزش و تجربه تکنیک های تشخیصی پیچیده در واحد فیزیولوژی دستگاه گوارش است. این شامل مانومتری مری و روده کوچک، مانومتری با وضوح بالا، امپدانس و تکنیک های پزشکی هسته ای است. همچینی مروری کامل بر بیماری های گوارشی و کبدی در کودکان و نوجوانان به همراه بیماری های عفونی گوارشی خواهید داشت. در ترم های اخر تحصیل دانش و درک اصول و عملکرد آندوسکوپی و تحقیقات گوارش را به دست خواهید آورد. اگر تجربه ای در آندوسکوپی دارید، این ماژول به عنوان یک به روز رسانی در نظر گرفته شده است، و به عنوان مقدمه ای برای تازه کارها که به شما امکان می دهد بعد از اتمام آموزش های بیشتر را تسریع کنید.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش هزینه های تحصیل پزشکی در شیلی می باشید:

میزان افزایش هزینه های تحصیل پزشکی در شیلی

کار در حوزه رشته گوارش در شیلی

کار پس از تحصیل در شیلی در حوزه گوارش در بیمارستان ها امکان پذیر است. متخصصان گوارش به مطالعه، تشخیص و درمان بیماری های معده، کبد و روده می پردازند. آنها پزشکانی هستند که در زمینه گوارش تخصص دارند. دو مورد از شایع ترین بیماری هایی که آنها نیاز به درمان دارند عبارتند از هپاتیت، التهاب کبد ناشی از عفونت های ویروسی یا دارو، و سیروز کبدی که معمولاً مربوط به اعتیاد به الکل است. هپاتیت C اخیراً کشف شد و قبلاً به عنوان هپاتیت غیر A یا غیر B شناخته می شد. متخصصین گوارش واجد شرایط انجام آندوسکوپی هستند که امکان تجسم اندام های داخلی را از طریق استفاده از ابزار انعطاف پذیری که از طریق دهان یا رکتوم وارد می شود، می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور شیلی و تحصیل دکترا در شیلی مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *