مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته ایمنی شناسی در فرانسه

رشته ایمنی شناسی در فرانسه

رشته ایمنی شناسی در فرانسه در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های فرانسوی ارائه میشود. فرانسه همچنین به عنوان جمهوری فرانسه شناخته میشود. یک کشور مستقل از اروپا است که مرزهای خود را از دریای مدیترانه تا اقیانوس اطلس گسترش می دهد. این کشور با ایتالیا، اسپانیا، آلمان، سوئیس و بلژیک مرز مشترک دارد. در قاره های مختلف فرانسه میزبان طیف گسترده ای از مناظر است که از دشت های ساحلی در شمال تا رشته کوه های آلپ در جنوب شرقی، توده مرکزی در جنوب مرکزی و پیرنه در جنوب غربی امتداد دارند. این کشور دارای دانشگاه های معتبری است که رشته های متنوع از جمله رشته ایمنی شناسی در فرانسه را ارائه می کند. برای بررسی رشته ایمنی شناسی در فرانسه همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مقاله را ارائه کرده اند.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه

سیستم مراقبت های بهداشتی فرانسه توسط سازمان جهانی بهداشت به عنوان بهترین مراقبت های بهداشتی کلی در جهان شناخته شد. گزارش های مقامات بهداشتی فرانسه حاکی از آن است که %0.4 از جمعیت فرانسه از اختلالات شدید ایمنی رنج می برند که عمدتاً از ایدز تشکیل شده است. موارد اختلالات آلرژیک و التهابی باعث می شود که ایمنی کلی تکاملی یا ایمنی سلامت عمومی کشور ثابت بماند و نظارت مستمر، مطالعه و تمرین بر جنبه هایی مانند علائم و درمان این بیماری ها به پیشرفت بیماری کمک کند.

پیشرفت‌های تحقیقاتی در کشور منتشر شده است و به طور مداوم از طریق فهرست مجلات ایمونولوژی فرانسه نظارت می‌شود. مجلات ایمونولوژی فرانسوی در اوایل دهه 1850 انتشار خود را آغاز کردند. ژورنال ایمونولوژی یکی از ژورنال های معروف و پرتیراژ بین المللی است. این مجلات اصلی ایمونولوژی، فرانسه تمام مطالعات و تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه به خصوص در آزمایشگاه های محبوب فرانسه گزارش می دهد. مجله ایمونولوژی بالینی و سلولی به طور مشخص در فهرست مجلات ایمونولوژی فرانسه قرار دارد. این مجلات معروف ایمونولوژی فرانسوی همیشه به عنوان یک به روز رسانی قابل اعتماد از پیشرفت های بالینی عمل می کردند.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در فرانسه و در بهترین دانشگاه های فرانسه معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه پاریس
2دانشگاه سوربن
3دانشگاه پاریس ساکلای
4دانشگاه لورین
5دانشگاه استراسبورگ
6دانشگاه ایکس-مارسی
7دانشگاه مونتپلیه

مرکز رشته ایمنی شناسی مارسی-لومینی فرانسه

مرکز رشته ایمنی شناسی مارسی-لومینی فرانسه

مرکز رشته ایمنی شناسی مارسی-لومینی فرانسه در سال 1976 تأسیس شد، یک مؤسسه تحقیقاتی بین‌المللی مشهور در رشته خود است که سازمانی و شیوه ‌های طراحی شده برای پرورش خلاقیت و ریسک ‌پذیری محققان خود را توسعه داده است. همه مدل ها، همه مقیاس ها، همه زمینه های ایمونولوژی معاصر از کرم گرفته تا انسان، از مولکول ‌ها تا کل ارگانیسم، از فیزیولوژی تا آسیب ‌شناسی، CIML به همه حوزه‌ های ایمونولوژی معاصر، در مدل ‌های مختلف و در مقیاس ‌های مختلف می ‌پردازد. اینها شامل پیدایش جمعیت ‌های سلولی متعدد، شیوه ‌های تمایز و فعال ‌سازی آن ‌ها، نقش آن‌ ها در سرطان ها، بیماری ‌های عفونی و التهابی، و مکانیسم‌ های مرگ سلولی است.

هر ساله بیش از 50 دانشجوی فرانسوی و خارجی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در تیم های تحقیقاتی CIML کار می کنند و حدود 10 نفر از آنها هر ساله از پایان نامه خود در CIML دفاع می کنند. برای همه این دانشجویان، سالهای گذراندن در CIML تعیین کننده خواهد بود و انتخاب شغل علمی آنها را مشروط خواهد کرد. در طول آموزش، آنها با مثال و تمرین یاد می گیرند، خلاقیت خود را در کنار ایمونولوژیست های درجه یک جهانی به کار می گیرند و با آنها در اکتشافات بیولوژیکی بزرگ مشارکت می کنند. آنها همچنین با کار در آزمایشگاه ‌های دانشکده پزشکی هاروارد و همکاری با پزشکان، مهندسان و دانشمندان سایر رشته ‌ها، فرصت مقابله با فرهنگ‌ های دیگر را خواهند داشت.

با 10 شغل پردرآمد در فرانسه آشنا شوید.

کار در رشته ایمنی شناسی در فرانسه

پیچیدگی سیستم ایمنی منبع بی پایانی برای دانشمندان است. بخش ایمونولوژی برای کار در رشته ایمنی شناسی در فرانسه متشکل از تیم هایی است که سیستم طبیعی محافظت بدن در برابر بیماری ها را بررسی می کنند. وظیفه آنها در بخش ایمونولوژی این است که مکانیسم های این سیستم را کشف کنند تا بتوانند دلیل ظهور برخی بیماری ها را درک کنند تا راهبردهای جدیدی برای مقابله با آنها ارائه کنند و راه را برای توسعه واکسن های جدید هموار کنند.

چندین تیم در بخش این تحقیقات در حال بررسی توسعه سیستم ایمنی هستند. برخی از دانشمندان این بخش چگونگی رشد سیستم ایمنی در جنین ها، نوزادان و بزرگسالان را بررسی می کنند. دیگران میلیاردها میکروب در بدن انسان (معروف به میکروبیوتا) را که نقش حیاتی در توسعه ایمنی دارند، با هدف درک چگونگی زندگی یا دفاع بدن در برابر این میکروب‌ ها بررسی می‌کنند.

میزان درآمد کار در رشته ایمنی شناسی در فرانسه جهت کار در فرانسه در نمودار زیر آمده است:

درآمد سالانه متخصص ایمونولوژی در فرانسه

دکترای ایمونولوژی در دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه

برنامه تحصیلات تکمیلی و دکترای ایمونولوژی در دانشگاه پاریس ساکلای فرانسه جنبه های متعدد ایمونولوژی را در زمینه زیست شناسی و پزشکی توسعه می دهد. این برنامه تحصیلات تکمیلی، مقاطع کارشناسی ارشد، دانشکده های دکترا و تیم های تحقیقاتی دانشگاه پاریس-ساکلی را در زمینه ایمونولوژی هماهنگ می کند. این رشته انضباطی توسعه و عملکرد طبیعی (یعنی ایمنی ضد عفونی و ضد سرطانی) و پاتولوژیک (مانند خودایمنی، بیماری های التهابی، آلرژی ها) و عملکرد سیستم ایمنی را پوشش می دهد.

  • ایمونولوژی یک رشته مقطعی است که از تحقیقات پایه تا کاربرد این دانش در پزشکی در رویکردهای تشخیصی یا درمانی را شامل می شود.
  • ایمونولوژی در بسیاری از زمینه های پزشکی از طریق بیماری های سیستم ایمنی و همچنین در توسعه درمان هایی مانند ایمونوتراپی (آنتی بادی های مونوکلونال، سلول درمانی)، واکسیناسیون یا پیوند اعضا نقش دارد.
  • ایمونولوژی زمینه تحقیقات خود را به عنوان مثال به مطالعه کل سیستم خونی (هماتولوژی) و هموپاتی های مرتبط، بیماری های عفونی، سرطان ها و بیماری های ژنتیکی خاص گسترش می دهد.

با داشتن ویزای تحصیلی فرانسه که شرایط آن در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیح داده شده است می توانید برای تحصیل در این کشور اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *