مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته گوارش در آفریقای جنوبی

امکانات تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی برای علاقمندان به تخصص رشته گوارش فرصت خوبی است زیرا آفریقای جنوبی هزینه های بسیار مناسبی برخوردار است. در این کشور دانشجویان بین المللی می توانند به زبان انگلیسی در دانشگاه های بین المللی تحصیل کنند. یکی از رشته های پرطرفدار در آفریقای جنوبی رشته گوارش است و لذا شما باید سوابق تحصیلی خوبی داشته باشید تا از دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای است با سوابق درخشان در حوزه مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو و شما می توانید با تماس با مشاوران در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید.

موسسه رشته گوارش در آفریقای جنوبی

مرکز آموزشی انجمن گوارش آفریقای جنوبی آکادمی بیماری‌ های گوارشی SAGES-ADD، به طور رسمی در 23 ژوئن 2000 در بیمارستان Baragwanath در شهرستان تاریخی Soweto افتتاح شد. این موسسه 4 دسته خدمات ارائه می دهد. مراقبت از بیمار، که روزانه توسط واحد گوارش برای بیماران بستری و سرپایی، تحقیقات، تدریس و کنگره ها و جلسات ارائه می شود. این مؤسسه هم تحقیقات علمی در حال انجام و هم تحقیقات قراردادی را برای شرکت های داروسازی ارائه می دهد. نتایج این کار در کنگره سالانه انجمن گوارش آفریقای جنوبی ارائه شده است. جراحان و پزشکان متخصص در مؤسسه آموزش می بینند و ثبت نام کنندگان پزشکی و جراحی به عنوان بخشی از آموزش های تکمیلی در این واحد چرخش می کنند. فارغ التحصیلان دانشگاه Witwatersrand در هر دو واحد آموزشی و سمینارهای مبتنی بر مشکل تدریس می شوند و این موسسه به دائما میزبان تعدادی از دانشجویان کارشناسی از دیگر کشورهاست.

در نهایت، موسسه جلساتی را هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی از طریق کنفرانس های تلفنی سازماندهی می کند. هفته نامه CPD و جلسات ارائه در داخل واحد و با متخصصین گوارش خصوصی برگزار می شود. این موسسه در طول سال سخنرانی های مشاوره ای دارویی مختلفی برگزار می کند. اخیراً، این مؤسسه توسط انجمن گوارش آفریقای جنوبی SAGES به تصویب رسید” و برنامه آموزشی بسیار موفق به سایر مراکز در سراسر آفریقای جنوبی گسترش یافته است. این برنامه اکنون به عنوان انجمن گوارش آفریقای جنوبی آکادمی بیماری های گوارشی SAGES-ADD شناخته می شود. در رشته گوارش در آفریقای جنوبی این موسسه یکی از بهترین ها است و شما می توانید با اساتید بین المللی نیز ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی

این کشور آرزو دارد که متخصصان رشته گوارش نیروی محرکه گوارش در آفریقای جنوبی باشند و به طور سازنده در توسعه علمی و عملی این رشته در جنوب صحرای آفریقا کمک کنند. کشور آفریقای جنوبی از طریق آکادمی های بیماری های گوارشی خود، تلاش می کند تا آموزش و توسعه گوارش را به عنوان یک رشته در منطقه تسهیل کند و فرصت هایی را برای آموزش متمرکز بر دستگاه گوارش و آموزش کارکنان مراقبت های بهداشتی اولیه، پرستاران و پزشکان در آفریقا فراهم کند. برای ترویج علاقه و تسهیل مطالعه بیماری ها و ناهنجاری های دستگاه گوارش از جمله کبد، سیستم صفراوی و پانکراس کنفرانس های بین المللی برگزار می کنند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی در می باشید:

مدت تحصیلسوابق تحصیلینرخ فارغ التحصیلنرخ اشتغالنرخ پذیرش
4 سالکارشناسی پزشکی%72%88%38

امکانات تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی

امکانات تحصیل رشته گوارش در آفریقای جنوبی

انتشار موثر دانش علم و عمل گوارش و زمینه های مرتبط با آن از طریق دوره های آموزشی مختلف متناسب با سطوح مختلف تحصیلی و ارتقاء توسعه مستمر حرفه ای از طریق دوره های بعدی، سمپوزیوم ها و کنگره ها از مزایا تحصیل رشته گوارش در این کشور است. این مرکز آموزشی در محوطه بیمارستان کریس هانی باراگوانات واقع شده است. این مرکز شامل یک فضای پذیرش، فضای آزمایشگاه تحقیقاتی و یک اتاق کنفرانس و کتابخانه است. یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت در سایت وجود دارد. امکاناتی برای اسکان کارآموزان در طبقه فوقانی ساختمان شامل اتاق خواب، آشپزخانه و سالن تلویزیون وجود دارد. 6 اتاق در واحد آندوسکوپی وجود دارد: 2 اتاق برای گاستروسکوپی، یکی برای کولونوسکوپی و یک اتاق برای ERCP با رادیولوژی.

کار در حوزه رشته گوارش در آفریقای جنوبی

هزینه تحصیل پزشکی در آفریقای جنوبی و تخصص گوارش به نسبت درآمد آن مناسب است. چشم انداز شغلی برای متخصصین گوارش بسیار خوب به نظر می رسد. اداره آمار کار آفریقای جنوبی پیش‌بینی کرده است که استخدام پزشکان GI بین سال‌های آینده به میزان %14 افزایش خواهد یافت، که نتیجه آن افزایش و پیری جمعیت است. در حالی که میانگین حقوق متخصص گوارش افزایش یافته است اما تعداد متخصصان گوارش در این کشور پایین آمده است. لذا از متخصصان بین المللی بسیار استقبال می شود. لازم به ذکر است که اگر متخصصان بین المللی به زبان های انگلیسی و زبان این کشور مسلط باشند فرصت های شغلی آن ها افزایش خواهد یافت. در هر سال میزان درآمد رشته های پزشکی در آفریقای جنوبی افزایش می یابد. البته که برای کار در این حوزه بادی ویژگی های مهارتی و رفتاری نیز داشته باشید.

اینکه برای متخصص گوارش به چه مهارت هایی نیاز است را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • مهارت های ارتباطی: متخصصان گوارش باید ارتباطات خوبی داشته باشند.
  • شفقت: بیمارانی که مریض یا مجروح هستند ممکن است در درد یا ناراحتی شدید باشند.
  • جزئیات گرا: بیماران باید درمان و داروهای مناسب را دریافت کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق در هر سال در حوزه کاری رشته گوارش در آفریقای جنوبی می باشید:

میزان افزایش حقوق در حوزه کاری تخصص گوارش در آفریقای جنوبی

الزامات کار در رشته گوارش در آفریقای جنوبی

اکثر متخصصان گوارش در کلینیک های تخصصی گوارش در شیفت های مختلف پس از اتمام تحصیل خود به کار و خدمت رسانی به مردم می پردازدند. آندوسکوپی با کپسول ویدیویی آندوسکوپی کپسولی شامل بلعیدن یک کپسول کوچک با یک دوربین در داخل برای مشاهده داخل دستگاه گوارش است. این عملیات توسط متخصص گوارشی که از دانشگاه های آفریقای جنوبی فارغ التحصیل شده است انجام می شود. همچنین عملیات دیگر برای درمان بیماران در موارد اورژانسی نیز صورت می پذیرد. همه پزشکان و متخصصان رشته گوارش در این کشور برای انجام این حرفه ملزم به گذراندن معاینات مجوز پزشکی هستند. گذراندن آزمون مجوز پزشکی آفریقای جنوبی، که توسط هیئت ملی بازرسان پزشکی و فدراسیون هیئت‌های پزشکی ایالتی اداره می‌شود، معمولاً مورد نیاز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی و شرایط اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی مشاور و راهنمای شما خواهد بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *