مهاجرت تحصیلی شیلی

تحصیل دکترا در شیلی

تحصیل دکترا در شیلی

تحصیل دکترا در شیلی آخرین مرحله پایان آموزشی در این کشور می باشد که از مزایای زیادی برخودار می باشد. دوره تحصیلی حدود 2 تا 4 سال است. سطح آموزشی در این کشور در مقطع دکترا از سطح علمی بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تحصیل در این مقطع را از نظر علمی مورد بررسی قرار می دهند.

ارز رایج این کشور CLP (پزو شیلی) می باشد. هزینه تحصیل در این کشور، در این مقطع تحصیلی در مقایسه با دانشگاه های واقع در اروپا و آمریکای لاتین بسیار پایین تر خواهد بود. میانگین شهریه دانشگاه های تحصیلی در مقطع دکترا حدود 2232908.86CLP (پزو شیلی) در طول 1 سال تحصیلی خواهد بود. در این مقاله سوالات تخصصی زیر قابل تشریح خواهند بود:

  • مدارک لازم برای تحصیل در این مقطع چیست؟
  • برنامه های آموزشی در مقطع دکترا در این کشور چه برنامه هایی است؟

برنامه های آموزشی تحصیل دکترا در شیلی

مقطع دکترا در این کشور برنامه های آموزشی بسیاری دارد. هر کدام از این دوره های آموزشی هر کدام دارای تعدادی دانشگاه می باشد. در مقطع دکترا حدود 6 دوره آموزشی وجود دارد. تحصیل آموزش در مقطع دکترا در این کشور در رتبه 1 قرار گرفته است. حدود 158 دوره آموزشی دکترا در 37 دانشگاه این کشور موجود است.

دوره های آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

مقاطع مختلف در شیلی

محبوب ترین دوره های آموزشی در مقطع دکترا در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

رتبهرشته آموزشیتعداد دانشگاه
1آموزش17
2علم ریاضی11
3علم بیولوژی10
4مهندسی10
5علوم انسانی8
6کشاورزی7

اخذ بورسیه برای تحصیل دکترا در شیلی

دولت شیلی از طریق کمیسیون ملی تحقیقات علمی و فناوری (CONICYT) به داوطلبان دکترا که در کشورهای خارج از شیلی تحصیل می کنند بورسیه تحصیلی ارائه می دهد. ایده این است که ذینفعان بازگشته از این برنامه بافت فرهنگی شیلی را غنی کنند. این مزایا شامل 100% تمام هزینه های تحصیل و بلیط رفت و برگشت به محل تحصیل می باشد. همچنین یک بار پرداخت $500 (دلار) و کمک هزینه سالانه $1100 (دلار) برای کتاب و بیمه درمانی وجود دارد. علاوه بر این، برای هزینه های زندگی در شیلی در ماه با توجه به هزینه زندگی کشور مورد نظر و برای هر عضو اضافی خانواده مانند فرزندان یا همسر، کمک هزینه در نظر گرفته می شود. این برنامه برای 4 سال بودجه در نظر گرفته است.

الزامات تحصیل دکتری در شیلی

متقاضیان باید دارای مدرک دانشگاهی و فارغ التحصیل در %30 برتر کلاس خود باشند. ثبت نام یا پذیرش در دوره دکتری خارج از شیلی ضروری است. متقاضیان باید شهروند یا ساکن شیلی باشند. انتظار می رود متقاضی وارد شده به دکتری روانشناسی، به دلیل رتبه فارغ التحصیلی، تجربه پژوهشی، تدریس، شرکت در پروژه های تحقیقاتی، تحصیلات تکمیلی و یا موارد دیگر، برتری علمی نشان دهد. شایستگی های اولیه مورد انتظار عبارتند از: دارا بودن دانش نظری عملی اولیه در روش تحقیق و تحلیل آماری توصیفی و استنباطی. توانایی پیشنهاد روابط بین متغیرهای مرتبط با فرآیندهای روانی و داشتن تجربه اولیه در فعالیت های آموزشی یا پژوهشی از دیگر الزامات تحصیل دکترا در شیلی می باشد.

بهترین شهر برای تحصیل دکترا در شیلی

در شهرهای این کشور امکان تحصیل در مقطع دکترا وجود دارد. در پایتخت این کشور، سانتیاگو، تعداد دانشگاه هایی که امکان تحصیل در مقطع دکترا وجود دارد، بیشتر از سایر شهرهای این کشور می باشد. در حالت کلی تعداد دانشگاه های این کشور برای پذیرش در مقطع دکترا کم تر از تحصیل در سایر مقاطع است. در حال حاضر متقاضیان تمایل به تحصیل در شیلی در این مقطع در پایتخت را دارند.

آمار تحصیل در مقطع دکترا در شهرهای مختلف این کشور در جدول زیر ذکر شده است:

نام شهرتعداد دانشگاه
Santiago13
Valparaiso4
Concepcion3
Providencia3
Temuco3
Antofagasta2
Arica1
Coquimbo1
Nunoa1
Osorna1

دانشگاه های محبوب در مقطع تحصیل دکترا در شیلی

تعداد دانشگاه های که در این کشور در مقطع دکترا، دانشجویان بین المللی را می پذیرد، بسیار زیاد می باشد. هر کدام از این دانشگاه ها در شهرهای مختلف این کشور واقع شده اند، که دانشگاه های محبوب در پایتخت این کشور می باشند. نحوه پذیرش در دانشگاه های این کشور بسته به مدارک و اسناد معتبر می باشد، که در هنگام اخذ پذیرش آنلاین می باید تمامی این مدارک ارائه شود.

مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش در شیلی در لیست زیر بیان شده است:

  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی متقاضی
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه عکس پرسنلی مناسب
  • ارائه گواهی تمکن مالی معتبر
  • ارائه رسید پرداخت ثبت نام اولیه
  • ارائه گواهی عدم سو پیشینه
  • رزومه معتبر متقاضی
  • ارائه بیمه خدماتی
  • ارائه نامه انگیزشی
  • ارائه تحقیقات پروپوزال

دانشگاه های محبوب در این کشور که امکان تحصیل در مقطع دکترا امکان پذیر می باشد، در جدول زیر بیان شده است:

نام دانشگاهموقعیت مکانی
University sekProvidensia
University Diego PortalesSantiago
University of ValparaisoValparaiso
University of the AmericasSantiago
University of ConcepsionConcepsion
University of Los lagosOsorno
University of MagellanPunta Arenas

دانشگاه های محبوب در مقطع تحصیل دکترا در شیلی

برنامه های تحصیلی در مقطع دکترا در سانتیاگو شیلی

دوره دکترا در پایتخت این کشور، دوره تحصیلی پیشرفته ای می باشد. برای ورود به این دوره تحصیلی می باید، مقطع کارشناسی ارشد را پشت سر گذاشته باشید. این مقطع تحصیلی حاصل علایق و دستاورد های مهم متقاضیان در تحقیقات می باشد. تعداد دوره های دکترای در این کشور زیاد می باشد.

نمونه ای از مقطع تحصیلی دکترا در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

پارامترشرح
نام دوره تحصیلیدوره دکترا بیوتکنولوژی
نوع دورهتمام وقت
طول دوره5 سال
زبان دورهاسپانیایی

تعداد دوره های مقطع تحصیلی دکترا نیز در این بخش مورد تفسیر قرار گرفته است:

نام رشته تحصیلیتعداد دوره های آموزشی دکترای
مدیریت و کسب وکار2
علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات1
آموزش و کاروزی1
بهداشت و سلامتی2

بررسی علت تحصیل دکترا در شیلی

در این کشور تحصیل در مقطع دکترا از مزایای بسیاری برخوردار می باشد. هر ساله متقاضیان بسیاری از کشور های مختلف از دانشگاه های این کشور فارغ التحصیل می شوند. فرصت های شغلی بسیاری برای متقاضیان امکان پذیر خواهد بود. دلایل تحصیل در این کشور بسیار می باشد.

چند نمونه از علت های بارز تحصیل در این کشور در مقطع دکترا در جدول زیر شرح داده شده است:

پارامترشرح
رتبه آموزش جهانی59
رتبه اشتغال زایی جهانی33
رتبه اقتصاد جهانی41
رتبه امنیت جهانی54

کشور شیلی امروزه مقصدی مناسب برای متقاضیان از نظر مهاجرت تحصیلی می باشد. این کشور هر ساله در 3 مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دانشجوی بین المللی می پذیرد. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه های این کشور می توانند در شغل مورد نظر فعالیت داشته باشند و کسب درآمد داشته باشند. محققان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، با کسب تجربه کافی در زمینه های مختلف تحصیلی در این کشور، به خصوص در زمینه تحصیل دکترا اطلاعات کافی در اختیار شما قرار می دهند. مشاورین و وکلای مجرب ما در بخش مشاوره آماده پاسخ گویی به سوالات شما در این باب خواهند بود. در این باره مطالعه مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی در سایت مرجع ما به شما پیشنهاد داده می شود. جهت مشاوره تلفنی و حضوری نیز در کنار شما خواهیم بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *