مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته گوارش در اسلوونی

رشته گوارش در اسلوونی

رشته گوارش در اسلوونی رشته ای است که می توانید در خصوص مری و معده و کبد به صورت تخصصی آموزش ببینید و در پایان تحصیل نیز مدرک معتبری اخذ کنید. در این کشور شرایط مناسبی برای تحصیلات پزشکی در دانشگاه وجود دارد. شما می توانید با ارائه مدارک تحصیلی معتبر در مقطع کارشناسی و همچنین مدرک گواهی زبان انگلیسی در رشته گوارش در اسلوونی به زبان انگلیسی تحصیل کنید. یکی از مزایا تحصیلات در کشور اسلوونی در بخش پزشکی این است که می توانید تحصیلات معتبر بین المللی داشته باشید که همواره در دیگر کشورها نیز به رسمیت شناخته می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به اسلوونی و تحصیل رشته گوارش در این کشور مشاور و راهنمای شما می باشد. در ادامه بیشتر در زمینه تحصیلات پزشکی و رشته گوارش در اسلوونی توضیح می دهیم.

تحصیل رشته گوارش در اسلوونی

این دوره تخصص تخصصی شما را در زمینه جراحی گوارش در سطح فوق لیسانس توسعه می دهد. این دوره که با حمایت مشاوران متخصص گوارش جراحی ارائه شده است برای پزشکان واجد شرایطی است که در بخش جراحی گوارش کار می کنند و مایل به کسب مدرک تحصیلات تکمیلی هستند. شما درک خود را از مفاهیم و اصول زیربنای مراقبت از بیماران تحت عمل جراحی گوارش و همچنین توانایی خود برای یافتن، ارزیابی انتقادی و به کارگیری شواهد تحقیقاتی مرتبط برای اطمینان از اثربخشی بالینی توسعه می دهید. دانش و مهارت‌هایی که توسعه می‌دهید، تصمیم‌گیری بالینی و عملکرد تحقیقاتی شما را در بخش جراحی گوارش افزایش می‌دهد و شما را قادر می‌سازد تا به پایگاه دانش کمک کنید. شما تشویق می‌شوید که بر روی موضوعات موضوعی در عمل جراحی گوارش فعلی تمرکز کنید، و بر جنبه‌هایی از عمل که مربوط به علایق و عملکرد خاص شما هستند تمرکز کنید.

در نمودار زیر شاهد افزایش نرخ اشتغال در حوزه رشته گوارش در کشور اسلوونی می باشید:

نرخ اشتغال رشته گوارش در اسلوونیدوره را می توان طی یک سال تمام وقت یا 2 سال پاره وقت انجام داد. این دوره شما را قادر می سازد تا اعمال زیر را انجام دهید:

  • درک بیشتر از اصول و مفاهیم بالینی زیربنای عمل در جراحی گوارش و جراحی کم تهاجمی را توسعه دهید.
  • توسعه بیشتر دانش، مهارت ها و نگرش های لازم برای انجام تمرین و تحقیقات مبتنی بر شواهد در زمینه تخصصی جراحی گوارش و جراحی کم تهاجمی
  • تعهد به یادگیری مادام‌العمر و رویکردی کنجکاوانه به عملکرد بالینی در جراحی گوارش و جراحی کم تهاجمی را تقویت کنید که به شما امکان می‌دهد مهارت‌هایی را برای تمرین ایمن و بهبود عملکرد خود به دست آورید.

بیمارستان های گوارش در اسلوونی

بیمارستان کودکان دانشگاه لیوبلیانا به عنوان عنوان بخشی از مرکز پزشکی دانشگاه لیوبلیانا UMCL بیمارستان ملی کودکان مرکزی با مراقبت های بهداشتی درجه سوم و چهارم م باشد. UCHL پایگاه آموزشی ملی برای اطفال در اسلوونی است و یکی از 17 کلینیک/موسسه مراقبتی در UMCL با 2166 است. هدف اصلی UMCL ارائه خدمات باکیفیت به بیماران اهل اسلوونی در تمام مناطق مراقبت های بهداشتی برای بیماران اطفال و بزرگسالان است و اعتبار بین المللی را به دست آورده است. پزشکان 1212 UCML ماموریت سه گانه مراقبت بهداشتی، آموزشی و تحقیقاتی را دنبال می کنند. در این کشور این بیمارستان تنها بیمارستانی است که در زمینه گوارش و کبد و مری و معده خدمات تخصصی در زمینه سرطان ارائه می دهد.

فعالیت های UMCL و UCHL در اسلوونی عبارتند از:

  • خدمات بهداشتی در زمینه سلامت معده و هضم غذا
  • رژیم های غذایی بیماران گوارشی
  • انجام آزمایش های معده و مری و روده و کبد
  • ارائه خدمات تخصصی پزشکی و مشاوره
  • تحقیقات در علوم و بیماری های جدید
  • داروسازی در زمینه گوارش
  • تحقیقات بین المللی
  • جذب دانشجویان بین المللی
  • ارائه خدمات اختصاصی نوزادان و کودکان
  • بستری بیمارهای اورژانسی
  • خدمت رسانی به بیماران سرپایی
  • رسیدگی به مسمویت های متفاوت

در بخش زیر شاهد بیماری هایی مرتبط با گوارش هستید که در کشور اسلوونی در حال حاضر رو به افزایش می باشند:

بیشترین بیماری های غالب در اسلوونی در حوزه گوارش

دانشگاه های رشته گوارش در اسلوونی

UCHL یک HCP بیمار محور است که مراقبت از بیماران را به شیوه‌هایی که برای بیماران و خانواده‌هایشان معنادار و ارزشمند است، انجام می‌دهد. UCHL بیماران و خانواده/والدین را در تصمیم‌گیری تشویق می‌کند و اهمیت مراقبتی را که به اولویت‌ها، نیازها و ارزش‌های بیمار احترام می‌گذارد و پاسخگو است، تشویق می‌کند. اطلاعات مربوط به دسترسی به حمایت های بالینی، اجتماعی، فیزیکی و مالی در دسترس است. گنجاندن روانشناس و مددکار اجتماعی در مدیریت بیماران بخشی از مراقبت های پزشکی یکپارچه در UCHL است. یکی دیگر از رشته های مهم رشته قلب و عروق در اسلوونی می باشد. در این کشور دانشگاه های انگشت شما اما معتبری رشته گوارش را به دانشجویان آموزش می دهند. پس از اتمام تحصیل خود در کشور اسلوونی می توانید تحقیقات را در این خصوص ادامه دهید و تکمیل کنید.

رشته بیهوشی در اسلوونی نیز مانند رشته گوارش به زبان انگلیسی در چند دانشگاه ارائه همی شود. در جدول زیر شاهد زیر دانشگاه های رشته گوارش در اسلوونی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در اسلوونیرتبه در اروپارتبه در جهان
University of Ljubljana1182601
University of Maribor2409801
University of Primorska35692284
University of Nova Gorica49194278

دانشگاه های رشته گوارش در اسلوونی

شرایط تحصیل رشته گوارش در اسلوونی

این دوره منوط به تایید مجدد رسمی توسط دانشگاه است و ممکن است قبل از چرخه/دریافت سپتامبر 2023 تغییر کند. محتوای دوره جدید باید تا می 2023 در این صفحه در دسترس باشد. زمینه های کاری پیشرو شامل آزمایش های تشخیصی و روش های درمانی است آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی گاستروسکوپی برای تشخیص و درمان تغییرات شدید در معده، مری و اثنی عشر استفاده می شود. آندوسکوپی دستگاه گوارش تحتانی یا کولونوسکوپی با ایلوسکوپی معاینه کل کولون و آخرین قسمت روده کوچک است. به این ترتیب متخصصان باتجربه می توانند مخاط را با تجهیزات پیشرفته به دقت بررسی کرده و برای بررسی بیشتر نمونه برداری کنند. اگر پولیپ در روده بزرگ شناسایی شود که می تواند نمایانگر تغییرات پیش سرطانی باشد، می توان فورا بدون درد آن را برداشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در اسلوونی مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *