مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته قلب و عروق در اسلوونی

رشته قلب و عروق در اسلوونی

رشته قلب و عروق در اسلوونی در دانشگاه های پزشکی این کشور ارائه می شود. رشته قلب و عروق به یکی از دروس مهم و رشته ای تخصصی است. دانشگاه های پزشکی این کشور از جمله دانشگاه لیوبلیانا دوره های تخصصی مختلفی را در مرکز پزشکی و دیگر موسسات وابسته خود ارائه می کند. رشته قلب و عروق یکی از رشته های ارائه شده در دوره های پزشکی در این کشور است. هزینه تحصیل پزشکی در اسلوونی سالانه در حدود 10000€ (یورو) می باشد.در این مقاله همکاران و تیم ترجمه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رشته قلب و عروق در اسلوونی را بررسی کرده اند.

تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی

قلب یک رشته پیچیده است، بنابراین بسیاری از متخصصان قلب در اسلوونی با تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی یا سایر کشورها در زمینه های مختلف تخصص دارند. همه متخصصان قلب در اسلوونی، متخصصین قلب و عروق بالینی هستند که بر تشخیص، مدیریت پزشکی (استفاده از داروها) و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی تمرکز می کنند. برخی از متخصصان قلب و عروق بالینی در زمینه قلب و عروق کودکان تخصص دارند، به این معنی که آنها مشکلات قلبی را در کودکان تشخیص داده و درمان می کنند. زمانی که متخصصان قلب و عروق تنها بیماران بزرگسال را درمان می کنند، در قلب بزرگسالان تخصص دارند. سایر متخصصان بالینی قلب ممکن است در روش های مداخله ای (آنژیوپلاستی با بالون و قرار دادن استنت)، اکوکاردیوگرافی یا الکتروفیزیولوژی تخصص داشته باشند.

متخصصان قلب در موسسات پزشکی اسلوونی روش هایی را برای درمان بیماری های قلبی و عروقی تحقیق و توسعه می دهند. در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه لیوبلیانا
2دانشگاه ماریبور

تحصیل رشته قلب و عروق در اسلوونی

تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه لیولیانا اسلوونی

دانشکده پزشکی به بخش های کارشناسی و کارشناسی ارشد در بخش پزشکی عمومی و بخش پزشکی دندان تقسیم می شود. هر دو بخش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به آموزش دانشجویان می پردازند. سخنرانی ها در دانشکده پزشکی دانشگاه لیوبلیانا و در موسسات بهداشت عمومی با وضعیت موسسات آموزشی برگزار می شود. پس از فارغ التحصیلی، به داوطلبان عنوان دکترای پزشکی یا دکترای پزشکی دندانپزشکی اعطا می شود. دانشکده پزشکی دانشگاه لیوبلیانا نیز برنامه های تحصیلات تکمیلی منتهی به دکترا را ارائه می دهد. علاوه بر این، دانشکده در برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سایر دانشگاه ها و کالج ها، اعضای دانشگاه لیوبلیانا، شرکت می کند.

دانشکده پزشکی دانشگاه لیوبلیانا نیز مطابق با برنامه صادر شده توسط وزارت آموزش، علوم، فرهنگ و ورزش به کارهای علمی و تحقیقاتی می پردازد. تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی در دانشکده پزشکی ارائه می شود. دانشکده پزشکی دانشگاه لیوبلیانا در برنامه ‌های همکاری بین‌المللی رشته ‌های پزشکی شرکت می‌کند و به عنوان متخصصان برتر در حوزه ‌های تحت پوشش مؤسسه‌ های آن فعالیت می‌کند.

کار در رشته قلب و عروق در اسلوونی

متخصصان قلب در اسلوونی، پزشکانی هستند که در تشخیص و درمان بیماری ها یا بیماری های قلب و عروق خونی – سیستم قلبی عروقی تخصص دارند. همچنین با کار در رشته قلب و عروق در اسلوونی باید بتوانید در مورد عوامل خطر بیماری قلبی بیمار، بیمار مطلع کنید و به بیمار توضیح دهید که چه اقداماتی می توانید برای سلامت قلب را بهتر انجام دهد. وقتی با یک بیماری پیچیده مانند بیماری قلبی سر و کار داریم، مهم است که تطابق مناسب بین بیمار و متخصص پیدا شود. تشخیص بیماری قلبی یا عروقی اغلب با پزشک مراقبت های اولیه شروع می شود، که سپس بیمار را به یک متخصص قلب ارجاع می دهد. متخصص قلب علائم و سابقه پزشکی بیمار را ارزیابی می کند و ممکن است آزمایش هایی را برای تشخیص قطعی تر توصیه کند.

سپس، متخصص قلب تصمیم می گیرد که آیا می توان وضعیت بیمار را تحت مراقبت با استفاده از داروها یا سایر درمان های موجود مدیریت کرد. اگر متخصص قلب به این نتیجه برسد که بیمار نیاز به جراحی دارد، بیمار را به یک جراح قلب و عروق ارجاع می دهد که در جراحی قلب، ریه و رگ های خونی تخصص دارد. حتی زمانی که به متخصصان دیگر ارجاع می شوند، تحت مراقبت متخصص قلب خود باقی می مانند. میزان درآمد کار در رشته قلب و عروق در اسلوونی بالاست.

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در اسلوونی در نمودار زیر آمده است:

درآمد ماهیانه متخصص قلب و عروق در اسلوونی

بیمارستان کودکان دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

بیمارستان کودکان دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی (UCHL) به عنوان بخشی از مرکز پزشکی دانشگاه لیوبلیانا (UMCL) بیمارستان ملی کودکان مرکزی با مراقبت های بهداشتی درجه سوم و چهارم است. این بیمارستان پایگاه آموزشی ملی برای اطفال در اسلوونی است و یکی از 17 کلینیک یا موسسه مراقبتی در UMCL با 2166 است. پزشکان این بیمارستان ماموریت 3 گانه مراقبت بهداشتی، آموزشی و تحقیقاتی را دنبال می کنند. UCML تنها بیمارستانی در اسلوونی است که مراقبت‌های تخصصی را برای برخی بیماری ‌ها، از جمله بیماری ‌های نادر با علاقه خاص به اختلالات ارثی ژنتیکی مانند خطاهای ذاتی متابولیسم و ​​نقص‌های ایمنی اولیه ارائه می‌کند که در UCHL مدیریت می‌شوند. یک برنامه انتقال برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری های نادر از مراقبت های کودکان به بزرگسالان در دسترس است.

فعالیت های UMCL و UCHL عبارتند از:

  • خدمات مراقبت های بهداشتی با امکانات تشخیصی و مدیریتی برای بیماران بستری
  • خدمات تخصصی و سایر فعالیت های مراقبت های بهداشتی برای بیماران سرپایی
  • آموزش، تحقیق و توسعه تجربی در پزشکی و علوم طبیعی
  • خدمات داروسازی و تجارت عمده فروشی محصولات دارویی
  • تخصص چند رشته ای برای بیماری های نادر، از جمله مشاوره ژنتیک
  • توانبخشی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با اختلالات مختلف رشدی، عواقب صدمات یا بیماری ها در سیستم حرکتی و عصبی آنها با اختلالات حرکتی غالب
  • سایر فعالیت های مورد نیاز برای پشتیبانی از عملکردهای اساسی

برای مهاجرت تحصیلی به اسلوونی می توانید اطلاعات لازم را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخوانید و برای مهاجرت و انتخاب بهترنی گزینه های مهاجرت با کارشناسان موسسه مشورت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *