مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته قلب و عروق در اکوادور

رشته قلب و عروق در اکوادور

رشته قلب و عروق در اکوادور در دانشگاه های پزشکی اکوادور ارائه می شود. اکوادور یکی از کشورهای لاتین در آمریکای جنوبی است. البته باید توجه داشته باشید که این کشور کیفیت چندان بالایی ندارد و مدرک صادر شده در خود اکوادور اعتبار دارد و نمی توان در سطح جهانی روی آن حساب باز کرد. لذا برای تحصیل رشته های پزشکی و رشته های تخصصی مانند رشته قلب و عروق پیشنهاد می شود کشورهایی با اعتبار بالاتر را انتخاب کنید. برای کسب مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید و مسیری مناسب و مطمئن برای مهاجرت خود بیابید.

تحصیل رشته قلب و عروق در اکوادور

قلب یکی از مهمترین اعضای بدن انسان است چرا که ما بدون قلبمان نمی توانیم زنده بمانیم. قلب ما با پمپاژ خون به تمام قسمت ‌ها در بدنمان جریان دارد. این جریان خون به همه اندام های دیگر اجازه عملکرد می دهد. وقتی مشکلی در قلب اتفاق می افتد، به متخصصان نیاز داریم تا کمک کنند. این وظیفه متخصصان قلب است. متخصصان قلب و عروق بیماران بزرگسالی را با انواع مختلفی از شرایط پزشکی درمان می کنند. این شرایط می تواند منجر به علائم ترسناک مانند درد قفسه سینه یا غش شود. برخی از بیماران در تنفس مشکل دارند. متخصصان قلب گاهی اوقات به صورت آماده کار می کنند. آنها باید برای مقابله با شرایط اضطراری در دسترس باشند حتی اگر قرار نیست کار کنند.

برای تبدیل شدن به یک متخصص قلب در اکوادور، به مدرک پزشکی نیاز دارید. لذا باید با تحصیل رشته قلب و عروق در اکوادور تخصص لازم را کسب کنید. این معمولاً 5 سال طول می کشد تا تکمیل شود. دانشگاه های اکوادور دوره هایتخصصی مختلفی را ارائه می کنند که یکی از آنها تحصیل رشته قلب و عروق در اکوادور است. در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در اکوادور معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه سن فرانسیسکو دکیتو
2دانشگاه مرکزی اکوادور
3دانشگاه کوئنکا
4دانشگاه کاتولیک اکوادور

تحصیل رشته قلب و عروق در اکوادور

تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه سانفرانسیسکو دکیتو اکوادور

دانشگاه سانفرانسیسکو د کیتو (USFQ) یک دانشگاه خصوصی و غیر انتفاعی است که در کیتو، اکوادور واقع شده است. تربیت پزشکان مهربان و ممتاز، رهبران عرصه سلامت در هر محیطی که از دانش، مهارت و توانایی گسترده در ارتقای سلامت، پیشگیری و درمان بیماری برخوردار باشند. هدف نهایی این دانشگاه ایجاد تاثیر مثبت بر کیفیت زندگی فرد و جامعه است. متخصصانی که از واقعیت ملی آگاه هستند و می توانند در جهان به طور مؤثر عمل کنند، به عوامل محیطی، حیاتی، آزاد، اخلاقی، عادلانه و متحول نیز متعهد هستند. آموزش رسمی در رشته های مختلف از جمله تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه سانفرانسیسکو دکیتو اکوادور دنبال می شود.

دانشکده علوم بهداشت با چندین دانشگاه در ایالات متحده و اروپا برای انجام مبادلات، کارآموزی و تحقیقات خارج از کشور توافقاتی دارد. شهریه دوره های کارشناسی تقریباً $7000 (دلار) در سال است. گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در USFQ ارزان نیست. یک سال تحصیل برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی $17000 (دلار) هزینه دارد. علاوه بر این، بورسیه های ارائه شده توسط دانشگاه می تواند بخشی از هزینه های تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه سانفرانسیسکو دکیتو اکوادور را پوشش دهد.

تحصیل پزشکی در اکوادور در اینجا بررسی شده است.

کار در رشته قلب و عروق در اکوادور

متخصصان قلب و عروق با کار در رشته قلب و عروق در اکوادور بیماران بزرگسالی را با انواع مختلفی از شرایط پزشکی درمان می کنند. این پزشکان همچنین ممکن است بیمارانی را درمان کنند که از موارد زیر رنج می برند:

  • نقص های قلبی
  • سوفل قلب
  • آنژین صدری (درد قفسه سینه ناشی از باریک شدن رگ ها)
  • فشار خون بالا (فشار خون بالا)
  • یک سوراخ در قلب

اولین قدم در درمان بیماری قلبی، تشخیص است. متخصصان قلب از بیماران در مورد علائم و سابقه پزشکی آنها می پرسند. سپس معاینه فیزیکی انجام می دهند. گاهی اوقات، آنها می توانند مشکل را فقط با گوش دادن به قلب تشخیص دهند. اما معمولاً باید آزمایشات بیشتری انجام دهند. برای مثال، ممکن است آزمایش خون یا نوار قلب (ECG) را درخواست کنند. در برخی موارد، پزشک باید کاتتریزاسیون قلبی انجام دهد. این آزمایش شامل وارد کردن لوله های نازک به قلب از طریق رگ خونی است. پس از شناسایی مشکل، درمان می تواند آغاز شود. معمولاً درمان به شکل دارویی است. متخصص قلب، داروی مناسب را برای بیمار تجویز می کند. آنها همچنین ممکن است به بیمار خود پیشنهاد دهند که تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کند. اغلب، این توصیه مبتنی بر ایجاد عادات سالم تر است.

برخی از بیماری های قلبی آنقدر جدی هستند که نمی توان آنها را تنها با دارو درمان کرد. در عوض ممکن است یک روش پزشکی غیر جراحی مورد نیاز باشد. با کار در رشته قلب و عروق در اکوادور می توان درآمد خوبی داشت.

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در اکوادور در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در اکوادور

تحصیل پزشکی در دانشگاه آزوف اکوادور

دانشگاه آزوف در سال 1968 در کوئنکا تاسیس شد. در ابتدا، این دانشگاه بخشی از دانشگاه کاتولیک سانتیاگو د گوایاکیل و بعداً دانشگاه کاتولیک پاپ اکوادور بود. در سال 1990، پس از انجام کلیه الزامات قانونی، توسط قانون جمهوری خواه به عنوان دانشگاه آزاوا شناخته شد. در سال 2006، این اولین دانشگاه در اکوادور بود که توسط شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی (CONEA) مورد تایید قرار گرفت. دانشگاه از طریق 28 مدرسه خود، که در 6 دانشکده توزیع شده اند، تحصیلات کارشناسی را ارائه می دهد. تحصیلات تکمیلی از طریق اساتید و تخصص ها انجام می شود. این پیشنهاد دانشگاهی پاسخگوی نیازهای شناسایی شده در منطقه و کشور اکوادور که در چارچوب تعهد خدمت به جامعه است.

این دانشگاه در کنار سایر رشته ها به ارائه رشته پزشکی نیز می پردازد. متقاضیان باید امتحانات خود را به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش بگذرانند. شهریه تحصیل پزشکی در دانشگاه آزوف اکوادور حدود $6000 (دلار) در سال است. جهت تحصیل در اکوادور می توانید اطلاعات لازم را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید و همچنین سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *