مهاجرت تحصیلی امارات

رشته قلب و عروق در امارات

کار در رشته قلب و عروق در امارات

رشته قلب و عروق در امارات در دانشگاه های پزشکی مختلف امارات ارائه می شود. امارات متحده عربی یکی از کشورهای ثروتمند حاشیه خلیج فارس است. این کشور دارای امکانات خوبی در بیمارستان ها و دانشگاه های خود برای مطالعه و تحقیقات دروس و رشته های پزشکی است. رشته قلب و عروق از جمله تخصص های ارائه شده در این کشور و در دانشگاه های معتبر امارات متحده عربی است. دوره های تخصصی معمولا دوره های چندین ساله و معمولا 4 ساله برای کسب تخصص مدرگ دکترای پزشکی پس از تحصیل پزشکی عمومی است. به یاری همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره رشته قلب و عروق بیشتر شرح داده شده است.

تحصیل رشته قلب و عروق در امارات

در گذشته، گزینه های محدود باعث می شد که دانشجویان برای دستیابی به مدرک پزشکی مورد نظر خود، کشور را ترک کنند. این در سال های اخیر تغییر کرده است و اکنون گزینه های زیادی در امارات وجود دارد که متقاضیان ممکن است در نظر بگیرند. در دانشگاه های مختلف این کشور دوره های مختلف کارشناسی و مدرک تحصیلات تکمیلی ارائه می شود. تحصیل رشته قلب و عروق در امارات در ابتدا شامل دروس گنجانده شده در دوره پزشکی عمومی و سپس دوره های ارائه شده در تحصیلات تکمیلی است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته قلب و عروق در امارات معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه خلیفه
2دانشگاه امارات متحده عربی
3دانشگاه محمد ابن راشد
4دانشگاه عجمان

تحصیل الکتروفیزیولوژی قلب در امارات

تحصیل الکتروفیزیولوژی قلب در امارات برای آزمایش ریتم قلب در مورد آریتمی (ضربان قلب نامنظم) استفاده می شود. پزشک از کاتترها برای ارسال پالس های الکتریکی به قلب بیمار استفاده می کند و سپس سیگنال های تولید شده توسط قلب را در فرآیندی به نام نقشه برداری قلبی ثبت می کند. این آزمایش‌ها می‌توانند به شناسایی منبع آریتمی، نحوه درمان آریتمی و اینکه چه دستگاه‌های پزشکی ممکن است برای هر موقعیتی بهتر عمل کنند، کمک کند. جراحان الکتروفیزیولوژی قلب در امارات سهم عمده ای در تشخیص و درمان مطالعه الکتروفیزیولوژی قلب داشته اند.

جراحان معروف مطالعات الکتروفیزیولوژی قلب در سراسر جهان به دلیل مراقبت های تخصصی خود شناخته شده اند. آنها به عنوان یک تیم کار می کنند تا بهترین مراقبت های ممکن در مطالعه الکتروفیزیولوژی قلب را به بیماران خود ارائه دهند. تمام مطالعات الکتروفیزیولوژی قلب در جراحان امارات متحده عربی یک هدف مشترک دارند. برای هر بیمار بهترین مراقبت های مطالعاتی الکتروفیزیولوژی قلب از پیشگیری، تشخیص تا درمان یا جراحی را فراهم می کند. این جراحان از تجهیزات پیشرفته و آخرین روش های موجود در مطالعه الکتروفیزیولوژی قلب استفاده می کنند. بسیاری از این جراحان تخصص خود را در زمینه مطالعات الکتروفیزیولوژی قلب به دست آورده اند که رهبری و توانایی خود را نسبت به سایر جراحان کشورهای دیگر اثبات می کند.

رشته ژنتیک در امارات در اینجا بررسی شده است.

کار در رشته قلب و عروق در امارات

کار در رشته قلب و عروق در امارات

متخصص قلب یک متخصص دارای مجوز یا گواهی کار در رشته قلب و عروق در امارات است که نقش کلیدی را به عنوان بخشی از تیم عملیات بالینی ایفا می کند و مراقبت ها و ارزیابی های مستقیم از بیمار را در درجه اول در مرکز مراقبت های بهداشتی سرپایی ارائه می دهد. وظایف متخصص قلب شامل تشخیص و درمان انواع بیماری ها یا بیماری های قلبی عروقی مانند حملات قلبی و بیماری های عروق کرونر قلب، گرفتن سابقه پزشکی، انجام معاینات فیزیکی، تهیه برنامه مراقبتی، ارائه آموزش های بهداشتی و ارجاعات مدیریت پرونده، ارائه مراقبت های بعدی و استفاده از مستندات واضح و عمیق از طریق یادداشت ها و خلاصه های کتبی پیشرفت مطابق با استانداردهای کیفیت، خدمات، بهره وری و کار تیمی می باشد.

از جمله وظایف کار در رشته قلب و عروق در امارات:

  • مراقبت های قلبی عروقی عالی بستری و سرپایی و همچنین هماهنگی مراقبت، خواندن اکوکاردیوگرام، مدیریت جمعیت اعضای بازار و نظارت بر مهارت های قلبی عروقی PCP
  • یک تیم مراقبت قلبی عروقی را رهبری می کند که ممکن است شامل مروج مراقبت، تکنسین(های) اکوکاردیوگرام یا اشعه ایکس و غیره باشد.
  • مراقبت از بیماری های مزمن قلبی عروقی را مدیریت می کند، به عنوان مثال. بیمار را معاینه می‌کند و آزمایش‌هایی را برای تعیین شکایت اصلی انجام می‌دهد.
  • توانایی بیماران را برای تحمل استرس های ناشی از جراحی های قلبی عروقی یا سایر جراحی ها ارزیابی می کند
  • به جراحان یا متخصصان قلب تهاجمی در مدیریت استراتژی برای بیمار از جمله پاکسازی بیمار برای جراحی کمک می کند.

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در امارات در نمودار زیر آمده است:

درآمد متخصصین قلب و عروق برای کار در امارات

تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه خلیج فارس در امارات

این کارگاه فشرده آغازگر موضوعاتی مانند ارزیابی قلبی، روش‌های تشخیصی قلب، فارماکولوژی قلب و نحوه مدیریت اورژانس‌های رایج قلبی است. شرکت کنندگان یادگیری خود را در یک محیط کار شبیه سازی شده واقعی در یک محیط امن و تحت نظارت تجربه خواهند کرد.

در پایان این کارگاه، شرکت کنندگان با تحصیل رشته قلب و عروق دانشگاه خلیج فارس در امارات باید بتوانند:

  • یک شرح حال متمرکز بر سیستم قلبی عروقی و همچنین نشان دادن مراحل ارزیابی
  • انجام معاینه سیستم قلبی شامل بررسی سر تا پا در معاینه عمومی و همچنین معاینه قلبی موضعی
  • انجام و تفسیر روش های تشخیصی مرتبط با سیستم قلبی عروقی از جمله تکنیک ECG و تفسیر
  • فهرست نشانه های داروهای رایج مورد استفاده در مدیریت اورژانس های قلبی و تشریح موارد مصرف، موارد منع مصرف و عوارض آنها
  • مدیریت اورژانس های قلبی از جمله تشخیص علائم ایست قلبی قریب الوقوع و شروع اقدامات اساسی حمایت از زندگی

این دوره برای پرستاران، دستیاران پرستاری، دانشجویان در حال تحصیل پزشکی در امارات و کارورزان ارائه می شود.

استخدام در خدمات سلامت امارات

در ژوئن 2010، خدمات سلامت امارات (EHS) زیر نظر کالج پزشکی و علوم بهداشتی (CMHS) تأسیس شد. هدف کلی EHS تسهیل فعالیت بالینی و ارائه آموزش بالینی، ارزیابی، مشاوره، مدیریت و مراقبت از بیمار است. دریافت کنندگان بالقوه این خدمات عبارتند از بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی، وزارتخانه های بهداشت، مراقبت های بهداشتی و سایر صنایع، سازمان های ملی و بین المللی پزشکی و بهداشتی، و اعضای جامعه امارات متحده عربی.

استخدام در خدمات سلامت امارات (EHS) در بخش های زیر انجام می شود:

بخششغل
داخلیآلرژی، قلب، پوست، غدد درون ریز و متابولیسم، سالمندان، گوارش و کبد، هماتولوژی، بیماری های عفونی، متخصص داخلی (عمومی یا داخلی)، مراقبت های ویژه، نورولوژی، نفرولوژی، غیر تهاجمی، قلب، تنفس، روماتولوژی
زنان و زایمانپزشکی مادر یا جنین، IVF پزشکی تولید مثل، سلامت جنسی و باروری
اطفالآلرژی و ایمونولوژی، اطفال عمومی، قلب، هماتولوژی انکولوژی، بیماری های عفونی، گوارش و کبد، نوزادان، روانپزشکی، ریه
عمل جراحيجراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، جراحی پلاستیک، عروق و اندوواسکولار، اورولوژی
غیرهداروخانه، پزشکی خانواده، داروی عمومی، روانپزشکی، بیهوشی، توانبخشی،تصویربرداری تشخیصی پزشکی و آزمایشگاه پزشکی

دوره های زبان در امارات در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت معرفی شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “رشته قلب و عروق در امارات

  1. ثنا گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید برا تحصیل تخصص پزشکی در دبی باید ازمون mcat و dha رو شرکت بکنیم ؟ یا برای تحصیل فقط mcat هست؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *