مهاجرت تحصیلی امارات

رشته ژنتیک در امارات

رشته ژنتیک در امارات

تحصیل در کشور عرب زبان برای دانشجویان علاقمند به زبان عربی جذاب است لذا پیشنهاد می شود در خصوص علاقه به رشته ژنتیک در امارات تحصیل کنید. زیرا این کشور هم شرایط رفاهی بسیار خوبی دارد و هم الگوهای آموزشی معتبر در آموزش و پرورش این کشور وجود دارد. امارات در میان یکی از کشورهای پر قدرت در خاورمیانه و مرفه و مدرن محسوب می شود لذا دانشجویان بین المللی در این حوزه جغرافیایی به این کشور توجه می کنند. همچنین در این کشور فرصت های کاری بسیار متنوعی برای دانشجویان فارغ التحصیل وجود دارد. رشته ژنتیک نیز در دانشگاه های این کشور در دسترس دانشجویان بین المللی می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به امارات شما را راهنمایی می کند.

تحصیل رشته ژنتیک در امارات

ژنتیک مولکولی و پزشکی رشته ای از زیست شناسی است که مبنای ژنتیکی بیماری را با هدف توسعه تشخیص های پیشرفته برای پیشگیری یا درمان اختلالات ژنتیکی بررسی می کند. لیسانس علوم ADU در ژنتیک مولکولی و پزشکی، معتبر توسط کمیسیون اعتبار سنجی دانشگاهی امارات متحده عربی (CAA) ، تجربه عملی دانشگاهی و نظارت شده را برای شما آماده می کند تا شما را برای نقش ژنتیک بالینی یا تکنسین های تحقیق آماده کنید. این برنامه شما را به دانش و مهارت های فنی مجهز می کند. در زیست شناسی مولکولی و ژنتیک انسانی برای موفقیت در زمینه ژنتیک پزشکی مورد نیاز است. این برنامه 4 ساله شامل آموزش عملی فشرده آزمایشگاهی در داخل دانشگاه و دو جایگاه تحت نظارت یکپارچه با سازمان های وابسته در امارات متحده عربی، از جمله VPS بهداشت، درمانگاه کلیولند ابوظبی (CCAD) و مراکز پزشکی منطقه ای است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رشته ژنتیک در مقطع کارشناسی در امارات می باشید:

نوع مدرکساعت اعتبارمدت زمانحالت مطالعهزبانپردیس
کارشناسی در ژنتیک مولکولی و پزشکی131 ساعت4 سالتمام وقتانگلیسیابوظبی

فرصت های شغلی در رشته ژنتیک در امارات

اهداف ویژه برنامه ژنتیک پزشکی و مولکولی در امارت، همگام سازی با این پیشرفت های علوم پزشکی برای سلامت عمومی و نیز شناخت و مقابله موثر با اجرای استراتژی های غربالگری ژنتیک ملی یا خصوصی، ضمن توزیع اطلاعات عمومی و افزایش آگاهی است. مدرک کارشناسی ژنتیک مولکولی و پزشکی این امکان را به شما می دهد تا در رشته ای که تقاضا در جامعه امروز افزایش می یابد آموزش ببینید. شما مهارت های نظری و عملی مورد نیاز برای کار در بخش های دولتی و خصوصی را کسب خواهید کرد و به طور حرفه ای در تحقیقات کاربردی و بالینی در زمینه ژنومیک ، پزشکی پزشکی ، بیوتکنولوژی یا داروسازی پیشرفت خواهید کرد. شما برای کار در دانشگاه ها، بیمارستان ها ادارات دولتی، موسسات تحقیقاتی، بیوتکنولوژی و صنایع دارویی مجهز خواهید بود.

در نمودار زیر شاهد میزان فارغ التحصیلان دانشجویان بین المللی در کشور امارات می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در امارات

برخی از پست های شغلی و فرصت ها و نقش ها در ژنتیک عبارتند از:

  • تکنسین ژنتیک مولکولی
  • تکنسین آزمایشگاه مولکولی
  • تکنسین آزمایشگاه بالینی
  • تکنسین آزمایشگاه علمی
  • متخصص سیتوژنیک
  • محقق دانشگاهی
  • بیوتکنولوژیست
  • جنین شناس
  • داروساز
  • متخصص ایمنی زایی
  • نماینده فروش پزشکی
  • دستیار پزشک
  • افسر وزارت بهداشت

مزایای تحصیل رشته ژنتیک در امارات

شما قادر خواهید بود تا مسائل مربوط به استفاده از تجزیه و تحلیل تجربی برای حل مشکلات ژنتیک را دنبال کنید، حرفه ای شامل ژنومیک و ژنتیک بالینی را دنبال کنید، و همچنین برای مطالعه پیشرفته با کارشناسی ارشد در پزشکی مولکولی و دقیق آماده خواهید شد. برنامه درسی برنامه درسی خارجی یا که برنامه درسی امارات متحده عربی پیروی نمی مورد نیاز برای ارسال یک معادل نامه صادر شده توسط وزارت امارات متحده عربی آموزش و پرورش دارد. دانشگاه ابوظبی به توانمندسازی دانشجویان برجسته و تشویق آنها برای پیگیری اهداف آموزشی خود اختصاص داده است. برنامه بورس و کمک مالی ما یک ستون اصلی در استراتژی ما برای تعالی علمی است و تعهد ما را برای حمایت از توسعه امارات نشان می دهد.

در جدول زیر شاهد شهریه و هزینه تحصیل و زندگی در امارات را مشاهده می کنید:

مقطعشهریه سالانه به درهمهزینه ثبت نام+هزینه درخواست به درهم
کارشناسی345001000
ارشد409501680

تحصیل رشته ژنتیک در امارات در مقطع ارشد

تحصیل رشته ژنتیک در امارات در مقطع ارشد

با تحصیل در امارات شما تجارب بسیار خوبی کسب می کنید. کارشناسی ارشد زیست شناسی مولکولی و ژنتیک انسانی یک برنامه تخصصی است که هدف آن فراهم کردن فرصتی عالی برای دانشجویان برای شروع حرفه ای امیدوار کننده در زمینه تحقیقات پزشکی و تشخیص است. با چشم انداز توانمند سازی دانش آموزان با دانش، مهارت ها و آخرین تحولات این علم مرزی معرفی شد. دانشکده علوم زندگی دارای آزمایشگاه بیوشیمی و میکروبیولوژی، آزمایشگاه زیست شناسی عمومی، آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی، آزمایشگاه تحقیقاتی و تحقیقات بیوانفورماتیک و فیزیک است. کارشناسی ارشد زیست شناسی مولکولی & amp؛ ژنتیک انسانی یک برنامه تخصصی است که هدف آن ایجاد فرصتی عالی برای دانشجویان جهت شروع حرفه ای امیدوار کننده در زمینه تحقیقات پزشکی و تشخیص است. با چشم انداز توانمند سازی دانش آموزان با دانش، مهارت ها و آخرین تحولات این علم مرزی معرفی شد.

گروه ژنتیک و ژنومیک اختصاص داده شده است تا اطمینان حاصل کند که همه فارغ التحصیلان خود سواد ژنومی و مهارت های بالینی را برای تأمین نیازهای پزشکی ژنومی به دست می آورند. این گروه دانشگاهیان برجسته ملی و بین المللی را گرد هم می آورد تا یک فضای یادگیری کاملاً رقابتی برای دانشجویان CMHS ایجاد کند تا بتوانند آنچه را برای آینده تشخیص و درمان بیماری هدفمند ضروری و اساسی است. علاوه بر مشارکت در آموزش پزشکی عمومی، اعضای دانشگاهی این گروه محققان برجسته ای هستند که در حین آموزش رهبران آینده در زمینه ژنتیک بالینی، تحقیقات پیشرفته ژنومی ترجمه را انجام می دهند. چشم انداز اصلی گروه ژنتیک و ژنومیک این است که از تجربه پیشرفته ژنتیک پزشکی در جامعه امارات متحده عربی به عنوان ژنتیک و ژنومیک در مراقبت های بهداشتی و پیشگیری استفاده کنند.

کار در مرکز ژنتیک در امارات

مرکز ژنتیک دبی (DGC) بالاترین کیفیت خدمات ژنتیکی پزشکی را به کل جامعه ارائه می دهد. این شرکت در تلاش است تا خدمتی ارائه دهد که به طور مداوم نیازها و انتظارات حرفه پزشکی مدرن را برآورده کند، در حالی که به رفاه بیمار، خانواده های آنها و به طور کلی جامعه کمک می کند. این مرکز با رعایت تغییرات مداوم و پیشرفت فناوری، به طور دوره ای فناوری های جدیدی را اتخاذ کرده است. این مرکز دارای متخصصان بسیار واجد شرایط و بسیار باتجربه مشاوران، متخصصان، دانشمندان و فن آوران است. این تجهیزات مجهز به مدرن ترین تجهیزات مدرن است که به ما کمک می کند تا آخرین فن آوری ها را در زمینه تشخیص ژنتیک و ژنومیک ارائه دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در امارات شما را یاری می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *