مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته گوارش در رومانی

رشته گوارش در رومانی

رومانی در میان کشورهای اروپایی رویای مهاجرت نبوده، اما اخیرا رشته گوارش در رومانی در کنار سایر رشته ها، مبنای سفر تحصیلی ایرانیان شده است. در میان کشورهای اتحادیه اروپا، رومانی برای مدت طولانی به عنوان یکی از کشورهایی که به شدت توسعه نیافته بودند در نظر گرفته می شد. برخی از بدترین شرایط مسکن در این قاره را می توان در این کشور می توان یافت، همراه با خطر بزرگ فقر. با این حال، گزارش هایی از بهبود شرایط اقتصادی و افزایش سریع درآمدها حکایت از پیشرفت مداوم دارد. چالش های بالقوه برای کشور خروج شهروندان از کشورهای مرفه تر است که در نتیجه رشد منفی جمعیت و تهدیدی برای پیشرفت اقتصادی کشور ایجاد می کند. متقاضیان سفر به رومانی از طریق تحصیل بواسطه گفتگو با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند شرایط سفر تحصیلی خود را دقیق تر بسنجند و تصمیمی دقیق تر اتخاذ کنند.

شهریه آموزش رشته گوارش در رومانی

شهریه های دانشگاه های پزشکی رومانی برای متقاضیان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا بسیار مطلوب است، زیرا به دلیل اقتصاد رومانی (خرید دستمزد خالص) در اروپا و شاید در جهان کمترین هزینه تحصیلی است. برابری قدرت نسبت به کالاها و خدمات با کیفیت). کیفیت آموزش، هزینه های پایین شهریه و هزینه مقرون به صرفه زندگی، تحصیل در رومانی را به یکی از مقاصد مورد علاقه برای تحصیل در خارج از کشور تبدیل کرده است. برنامه های پزشکی در مقطع کارشناسی که به زبان انگلیسی یا فرانسوی ارائه می شوند عبارتند از: پزشکی با شهریه 23759538RON (لئو رومانی) در سال.

شهریه دانشگاه های پزشکی رومانی به طور کامل یا حداکثر تا 3 قسط در طول سال تحصیلی مستقیماً به حساب بانکی دانشگاه پرداخت می شود، پس از ارائه نامه پذیرش توسط دانشگاه و صدور مجوز «وزارت آموزش، جوانان و علوم» برای دانشگاه، دانشجو گواهی شناسایی مطالعات برای ثبت نام یا نامه پذیرش، صادر می شود. تحصیلات تکمیلی (تخصص و مدرک دکترا) بین 143151218RON الی 33441550RON (لئو رومانی) در سال برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا هزینه دارد. دانشجویان اتحادیه اروپا نیازی به پرداخت شهریه ندارند، زیرا پس از قبولی در آزمون های اقامت منطقه ای، حقوق ماهانه 59398RON تا RON1069179 (لئو رومانی) دریافت می کنند. تمام برنامه های تحصیلات تکمیلی به زبان رومانیایی ارائه می شود، بنابراین، همه دانش آموزان باید مهارت خود را با ارائه مدرک زبان یا شرکت در یک دوره مقدماتی 9 ماهه برای یادگیری زبان اثبات کنند.

شهریه آموزش رشته گوارش در رومانی

حقایق زندگی برای متقاضیان تحصیل رشته گوارش در رومانی

در مقایسه با 23.5 % از اروپایی‌ها، حدود 25% از رومانیایی ‌ها در معرض خطر فقر هستند، از جمله بیش از نیمی از کل مردمی که در مناطق روستایی زندگی می ‌کنند. این نرخ برای بزرگسالانی که از کودکان حمایت می کنند با 42.5%، به ویژه والدین مجرد با 58.2% بیشتر است. از سوی دیگر عواملی از جمله ازدحام بیش از حد، اختلالات زیست محیطی مانند آلودگی، صدا یا خشونت و مشکلات گرم کردن خانه ها در رومانی توسط کمیسیون اروپا اندازه گیری شده است. 60% از رومانیایی ها در خانه های مجزا با یک اتاق برای هر نفر زندگی می کنند که 96% از آن ها خانه شخصی دارند و 20% از جمعیت بدون منبع بهداشتی بهبود یافته زندگی می کنند. رومانیایی ها چهارمین میزان محرومیت شدید مادی را در اروپا تجربه می کنند.

آنها از نظر تاریخی تحت آزار و شکنجه و بردگی قرار گرفته اند و همچنان از تعصب رنج می برند. حدود 42% از کولی ها توانایی پرداخت خدمات بهداشتی را ندارند و از افزایش مواجهه با بیماری های فقر رنج می برند. اشتغال برای روماها تنها 42% برای مردان و 19% برای زنان برآورد شده است، در حالی که بیش از 60% اشتغال در میان جمعیت عمومی رومانی است. بسیاری از مردم کولی در معرض نقض حقوق بشر، از جمله اخراج اجباری، با اندک کمک های رفاه اجتماعی هستند. اقتصاد رومانی در حال حاضر از کمبود نیروی کار ماهر و کاهش عرضه کارگران جوان رنج می‌ برد و این امر باعث ابتکارات دولت رومانی برای بازگرداندن شهروندان خود به کشور با انگیزه ‌هایی برای ادغام مجدد شده است.

در شکل زیر سایر حقایق زندگی در رومانی برای متقاضیان تحصیل در این کشور اشاره شده است:

حقایق زندگی در رومانی

درآمد شاغلان رشته گوارش در رومانی

شاغلانی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در رومانی کار می کنند معمولاً حدود 22500RON (لئو رومانی) در ماه درآمد دارند. البته لازم است که گفت شود حقوق متخصص گوارش در رومانی از 12200RON (لئو رومانی) در ماه (حداقل حقوق) تا 34000RON (لئو رومانی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. علی رغم وجود این تفاوت ها، حقوق متوسط ​​20700RON (لئو رومانی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 20700RON (لئو رومانی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 20700RON (لئو رومانی) درآمد دارند و 25% از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 14800RON (لئو رومانی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 14800RON (لئو رومانی) درآمد دارند و 75% پزشکان متخصص گوارش کمتر از 25200RON (لئو رومانی) درآمد دارند.

بر مبنای تجربه که موجب تغییر سطوح حقوقی متخصصان گوارش در رومانی می شود، یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 14100RON (لئو رومانی) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 17800RON (لئو رومانی) در ماه درآمد داشته باشد که 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 23500RON (لئو رومانی) در ماه دریافت می کند که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر حقوق شاغلان رشته گوارش در رومانی با تفکیک تجربه کاری اشاره شده است:

سطح حقوق بر حسب سالهای کاری در رومانیاشخاصی که در تلاشند تا در رشته گوارش در رومانی موقعیتی را پیدا کنند با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این امکان را خواهند تا داشت که ضمن کسب اطلاع در این زمینه از هزینه زندگی در رومانی نیز آگاه شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *