مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته گوارش در اسلواکی

رشته گوارش در اسلواکی

رشته گوارش در اسلواکی یک رشته تخصصی است در خصوص دستگاه گوارش و اعضای آن که یکی از مهم ترین بیماری ها انسان ها را شامل می شود. اسلواکی دانشگاه ها و کالج های تخصصی پزشکی برای رشته گوارش دارد که دوره های متفاوتی از تحصیل را به علاقمندان در این بخش ارائه می دهد. تحصیل پزشکی در اسلواکی می تواند یک تجربه تحصیلی خوب برای شما فراهم کند تا درجه علمی خود را ارتقا دهید. هزینه رشته گوارش در اسلواکی نیز متوسط رو به بالا تخمین زده شده است لذا می توانید با کارهای پاره وقت دانشجویی و اخذ بورسیه به خوبی آن را مدیریت کنید. در این مقاله در خصوص شرایط و نحوه مطالعه رشته گوارش در اسلواکی بیشتر توضیح خواهیم داد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیلات پزشکی در تخصصی رشته گوارش در اسلواکی مشاور شماست.

تحصیل رشته گوارش در اسلواکی

Diploma for Doctors یک آکادمی برجسته مراقبت های بهداشتی برای پزشکان mbbs است و دوره های گواهی آنلاین و آفلاین، دوره های دیپلم، آموزش، فلوشیپ و دوره های گوارش در اسلواکی را ارائه می دهد. دیپلم برای پزشکان دوره را برای پزشکان mbbs در زمینه گوارش طراحی و توسعه داده است مانند دوره های گواهی در گوارش، دوره های گواهی پیشرفته در گوارش و کمک هزینه تحصیلی در گوارش در اسلواکی. همچنین مدرک فوق لیسانس در زمینه گوارش را در اسلواکی ارائه می شود. این آکادمی با دانشگاه های اسلواکی و همچنین دانشگاه های جهانی مرتبط است. در این کشور این آکاادمی نتایج بین المللی خوبی را برای همکاری و تحقیقات در زمینه گوارش فراهم کرده است. لذا می توانید پس از اتمام تحصیل در بخش تحقیقات مشارکت کنید.

دوره های گواهی گوارش در اسلواکی برای پزشکان MBBS و Ayush، فارغ التحصیلان سال آخر پزشکی و کارآموزان mbbs در دسترس است. این دوره گواهینامه 4 ماهه در زمینه گوارش برای mbbs است. دوره گواهی در زمینه گوارش برای پزشکان mbbs در اسلواکی طراحی شده است. در این دوره، داوطلبان گوارش با همکاری متخصصین گوارش کار می کنند. پزشکان با این اختلال رایج گوارشی و مدیریت آن آشنا خواهند شد. دوره های گواهی در زمینه گوارش، پزشکان mbbs آموزش فعال را با فیلم ها و کلاس های تعاملی طی خواهند کرد. دانشکده برجسته گوارش به شما کمک می کند تا اقدامات بالینی و عملی خود را ارتقا دهید. دیپلم برای پزشکان رشد سریعی را برای هر پزشک فراهم می کند و آنها را قادر می سازد خدمات بهتری در زندگی خود داشته باشند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات در انواع دوره های تحصیلی رشته گوارش در اسلواکی می باشید:

دوره های تحصیلی رشته گوارش در اسلواکی

دروس رشته گوارش در اسلواکی

این دوره بر حرفه مراقبت های بهداشتی تاثیر خواهد گذاشت. گواهینامه گوارش در اسلواکی جنبه‌های مختلف گوارش را پوشش می‌دهد، مانند مکانیسم‌های عملکرد طبیعی و غیرطبیعی دستگاه گوارش، رویکرد و مدیریت علائم و نشانه‌های گوارشی، تصمیم‌گیری بالینی در گوارش، تصویر، میکروبیولوژی و تفسیر بیولوژیکی و تفسیر تفسیری آزمایشگاهی در گوارش و حمایت از تغذیه و مراقبت در کنار بالین در گوارش. دوره های دیپلم و گواهی پیشرفته در گوارش در اسلواکی پیشرفته برای پزشکان طراحی شده است. این برنامه 7 ماهه دیپلم پیشرفته در زمینه گوارش برای mbbs در اسلواکی است. در این دوره پیشرفته گوارش، پزشکدانش و قضاوت بالینی خود را در مورد اختلالات بهبود می بخشد. پس از اتمام این دوره ها، پزشک به پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات گوارشی پی خواهد برد.

پزشک دوره های آموزشی گوارش را در اسلواکی تحت نظارت برترین متخصصان گوارش خواهد گذراند. کلاس های زنده مجازی تعاملی گوارش به پزشک کمک می کند تا با مرکز ارتباط برقرار کند. پزشک مهارت و دانش مربوط به گوارش و همچنین بینش بیماری های دستگاه گوارش خاص و چشم انداز اداره بخش گوارش را خواهد آموخت. در این دوره فلوشیپ در رشته گوارش، تکنیک های بنیادی و جدیدترین تحقیقات گوارشی را پوشش می دهد. در این دوره آموزشی، آموزش آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی، عوارض آندوسکوپی، جدیدترین و پیشرفته ترین آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی، اینسرت و آندوسکوپی و پردازشگر به طور موثر از جمله عملکرد دستگاه ارائه می شود. همچنین کارگاه شبیه سازی در مورد آندوسکوپی دستگاه گوارش فوقانی و همچنین آموزش شبیه سازی سونوگرافی شکم و AHA Certified BLS+ACLS را پوشش خواهیم داد. این برنامه بیش از 1 ساله برای فارغ التحصیلان MBBS است.

دروس رشته گوارش در اسلواکی

روش درخواست برای تحصیل رشته گوارش در اسلواکی

روش درخواست یا برنامه های تحصیلی با دروس تدریس شده به زبان انگلیسی، برای پذیرش، داوطلبان باید در آزمون ورودی شامل سوالات چند گزینه ای از زیست شناسی و شیمی شرکت کنند. یک آزمون کنکور شامل 100 سوال در زیست شناسی و 100 سوال در شیمی است. متقاضیان 2 ساعت و 30 دقیقه برای تکمیل آزمون فرصت دارند. برای این منظور مطالب آموزشی در اختیار شما قرار خواهیم گرفت. رئیس های دانشکده های پزشکی در اسلواکی بر اساس موفقیت در آزمون ورودی و تعداد متقاضیان برای برنامه تحصیلی مورد نظر در مورد پذیرش دانشجو تصمیم می گیرد. متقاضیانی که تحصیلات متوسطه آنها معادل تحصیلات متوسطه در جمهوری اسلواکی نیست، ملزم به گذراندن دوره آمادگی 1 ساله در زیست شناسی، شیمی، بیوفیزیک، زبان اسلواکی و زبان انگلیسی هستند. متقاضیانی که تحصیل به زبان انگلیسی را انتخاب می کنند فقط می توانند از مکان های شهریه بهره مند شوند.

در جدول زیر شاهد مدارک تحصیلی لازم برای تحصیل رشته گوارش در کشور اسلواکی می باشید:

مدارک هویتیمدارک تحصیلیمدارک مالی
پاسپورتکارشناسی پزشکیفیش پرداختی
ویزاریز نمراتمدارک بورسیه

دانشگاه رشته گوارش در اسکاتلند

دانشگاه پاول جوزف شافاریک در کوشیته دانشگاهی است که در کوشیتس، برای تحصیل پزشکی در اسلواکی واقع شده است. این دانشگاه به افتخار پاول جوزف شافاریک، فیلولوژیست، شاعر و مورخ اسلواکی قرن نوزدهم نامگذاری شده است. دانشکده پزشکی در دانشگاه Pavol Jozef Šafárik در Košice موسسه ای با بیش از 65 سال سابقه طولانی است. تدریس دانشجویان پزشکی در سپتامبر 1948 آغاز شد و از آن زمان تاکنون بیش از 12000 نفر از آنها را برای حرفه آینده خود آموزش داده است. از سال 1992، دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا تحصیلات پزشکی خود را به زبان انگلیسی تکمیل کنند. جوانان از 40 کشور جهان در حال حاضر از این فرصت استفاده می کنند. دانشکده پزشکی در دانشگاه Pavol Jozef Šafárik در Košice قدیمی ترین دانشکده این دانشگاه است.

تحصیل در مقطع دکترا در شاخه های پزشکی عمومی و دندانپزشکی و همچنین کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. برنامه های تحصیلی درجه در پرستاری، فیزیوتراپی و بهداشت عمومی و گوارش و رشته بیهوشی در اسلواکی در این دانشگاه در دسترس دانشجویان بین المللی است. این دانشگاه همچنین تحصیل در مقطع دکترا و آموزش پس از فارغ التحصیلی متخصصان بهداشت از جمله آموزش تخصصی را ارائه می دهد. این دانشکده علاوه بر فعالیت آموزشی، با استفاده از آزمایشگاه‌ ها و تجهیزات منحصر به ‌فرد خود که توسط صندوق‌های ساختاری اروپا تأمین می‌شود، به فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی فراوانی در پروژه‌های ملی و بین‌المللی مشغول است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیلات پزشکی و رشته گوارش در اسلواکی و همچنین رشته قلب و عروق در اسلواکی مشاور شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *