مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته گوارش در اروگوئه

تحصیل رشته گوارش در اروگوئه برای دانشجویانی که زبان اسپانیایی می دانند فرصت مناسبی از لحاظ هزینه های تحصیلی می باشد. شما در کشور اروگوئه می توانید برای تحصیلات تکمیلی و همچنین تخصص های پزشکی مانند رشته گوارش در دانشگاه های پزشکی تحصیل کنید. دقت داشته باشید که باید تحصیلات کارشناسی پزشکی شما توسط دانشگاه های این کشور به رسمیت شناخته شود و به عبارتی مدرک شما معتبر باشد. در اورگوئه فرصت های تحصیلی به زبان انگلیسی در حوزه رشته گوارش نیز وجود دارد. همچنین فرصت های اشتغال در بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی گوارش را دارید. برای ادامه تحصیلات در رشته گوارش در اروگوئه به ویزای دانشجویی اروگوئه نیاز دارید که در این مسیر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شما می باشد.

الزامات تحصیل رشته گوارش در اروگوئه

برای تحصیل در اروگوئه مانند هر کشور دیگری 2 ترم را می گذرانید. یک ترم تابستانی و یک ترم زمستانی. اکثر دوره ها در ترم تابستان شروع می شوند که بسته به دانشگاه، می تواند از اوایل ژانویه شروع شود، اما معمولا در ماه مارس یا آوریل و در ژوئن یا جولای به پایان می رسد. ترم زمستانی معمولاً از آگوست یا سپتامبر شروع می شود و در دسامبر به پایان می رسد. ثبت نام، پرداخت، آزمون ورودی و ثبت نام می تواند 2 یا 3 ماه قبل از شروع ترم باشد. بنابراین، توصیه می شود تاریخ ها را با هر دانشگاه به صورت جداگانه بررسی کنید. شرایط پذیرش دانشجو در اروگوئه توسط هر دانشگاه جداگانه تعیین می شود. بنابراین، رویه ها و الزامات متفاوت است. با این حال، اکثر دانشگاه های اروگوئه خصوصا پزشکی یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی دارند. در رشته گوارش هر دانشگاهی موارد آزمونی متفاوتی دارد.

در لیست زیر شاهد مدارک لازم برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی در اورگوئه می باشید:

  • فرم ثبت نام تکمیل شده از بخش خدمات دانشجویی
  • پرداخت شهریه
  • اصل گواهی مطالعات تایید شده و قانونی توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ
  • عکس رنگی
  • توصیه نامه از دانشگاه کارشناسی شما
  • کپی ریز نمرات مقطع کارشناسی
  • فتوکپی پاسپورت شما
  • عکس پاسپورت

برترین دانشگاه های رشته گوارش در اروگوئه

دانشگاه جمهوری در اروگوئه یک موسسه آموزش عالی پیشرو در آموزش متخصصان در رشته های مختلف است. این دانشگاه هر ساله میزان دانشجویانی بیشتر را پذیرش می کنند و شالبته شرایط پذیرش آن نیز معقول است. همچنین در این دانشگاه می توانید فضای بین المللی و جو سالم تحصیل را مشاهده کنید.UDELARI  یک موسسه عمومی غیر انتفاعی واقع در شهر مونته ویدئو است که در سال 1833 تاسیس شد. بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS، UDELAR در رتبه های 801-1000 در سراسر جهان قرار دارد و در آمریکای لاتین رتبه 38 را دارد.UDELAR از 15 مدرسه، 7 مدرسه و موسسه تشکیل شده است. این دانشگاه یک دانشکده پزشکی نیز دارد. 85905 دانشجو در مقطع کارشناسی و 6315 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. چس از اتمام تحصیل هم می توانید در این حوزه با گرفتن ویزای کار اروگوئه مشغول به کار شوید.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل در دانشگاه های خصوصی و دولتی در کشور اروگوئه در سال 2023 می باشید:

مزایا تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی اروگوئه

رتبه دانشگاه های رشته گوارش در اروگوئه

همچنین تحصیل پزشکی در اروگوئه در این دانشگاه یک فرصت خوب است است که در زمینه تحقیقاتی رتبه خوبی دارد. Universidad ORT Uruguay در سال 1943 شروع به کار کرد. این یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در شهر مونته ویدئو واقع شده است. دارای کل ثبت نام حدود 4900 دانش آموز است. این مدرسه متعهد به انتقال دانش بالاترین استاندارد به دانش آموزان خود برای خدمت به جامعه، ملت و همه نوع بشر است. در این دانشگاه می توانید رشته گوارش را به زبان انگلیسی در اروگوئه تحصیل کنید. هزینه های مدرسه معمولاً به تعداد واحدهایی که می گیرید بستگی دارد. علاوه بر این، ORT یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی دارد. همچنین، دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست دهند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش به همراه اطلاعات آن ها می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در کشوررتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهان
University of the RepublicMontevideo141975
Catholic University of UruguayMontevideo22543668
University of MontevideoMontevideo33224627

معتبرترین دانشگاه های بین المللی اروگوئه

یکی از بهترین دانشگاه‌های اروگوئه برای دانشجویان بین‌المللی، دانشگاه کاتولیکا دل اوروگوئه است. این یک موسسه عمومی است که در سال 1985 تاسیس شد. این مدرسه دارای حدود 5900 دانش آموز است و به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پرورش اروگوئه تایید شده است.UCUDAL دارای 21 برنامه است که رشته ژنتیک در اروگوئه نیز یکی از این رشته ها است. این مدرسه کمک قابل توجهی به توسعه علمی اروگوئه کرده است. این مدرسه همچنین به دلیل کیفیت محتوای برنامه درسی، فرآیند پذیرش رقابتی، و همچنین مرکز تحقیقات علمی شناخته شده است. دانشگاه مونته ویدئو یک دانشگاه خصوصی است که در مونته ویدئو واقع شده است. این دانشگاه در سال 1986 تاسیس شد و در مجموع 2900 دانشجو دارد. UM دارای مشاغل حرفه ای در رشته های تحصیلی است که منجر به دریافت مدارک رسمی رسمی آموزش عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود.

این مدرسه همچنین با هدف حمایت از دانش آموزانی که قادر به برآوردن نیازهای مالی خود نیستند، یک برنامه مزایای آموزشی را در قالب کمک های مالی و کمک هزینه تحصیلی اجرا می کند. یکی از معتبرترین دانشگاه های اروگوئه Universidad de la Empresa دانشگاه Enterpris است. این مدرسه در سال 1992 به عنوان یک موسسه آموزشی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری با هدف تربیت متخصصان آینده که کشور را متحول خواهند کرد شروع به کار کرد.Universidad de la Empresa (UDE) دوره‌ها و برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد که منجر به مدارک تحصیلی رسمی رسمی مانند گواهی‌های پیش‌لیسانس، دیپلم، مدرک کاردانی یا پایه، مدرک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی می‌شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل رشته گوارش در اروگوئه و رشته آنکولوژی در اروگوئه به سوالات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *