مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته ژنتیک در اروگوئه

رشته ژنتیک در اروگوئه

رشته ژنتیک در اروگوئه در چند دانشگاه این کشور به دانشجویان ارائه می شود زیرا رشته ژنتیک در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا به زبان انگلیسی در دسترس است. شما می توانید با احراز شرایط و آگاهی از شرایط مهاجرت به راحتی اقدام کنید. تحصیل و مهاجرت به یک کشور اروپایی موجب می شود تا شما با دنیایی متفاوت از آنچه که در آن بوده اید تحصیل کنید. زندگی و تجربه منحصر به فرد کمک می کند تا شما با یک کوله بار تجربه ارزشمند در مسیر مهاجرت و تحصیل قدم بردارید. اگر علاقه به رشته ژنتیک دارید و دوست دارید سریع پیشرفت کنید و با هزینه های مناسب و مقرون به صرفه تحصیل کنید به اروگوئه فکر کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور اروگوئه و شرایط آن به شما مشاوره می دهد.

تحصیل رشته ژنتیک در اوروگوئه

اگر به پدیده های بیولوژیکی مانند DNA علاقه دارید یا به مدیریت طبیعت علاقه دارید یا می خواهید مسائلی را که خود زندگی هر روز با آنها روبرو می شود، در رشته زیست شناسی دنبال کنید. اگر شما نوعی هستید که دوست دارید هنگام پوشیدن لباس آزمایشگاه انگشتان خود را در حوضچه ها فرو ببرید یا با پازل های ژنتیکی دست و پنجه نرم کنید، زیست شناسی برای شما مناسب است. این یک برنامه است که در آن تئوری با کارهای عملی در زمینه، آزمایشگاه یا هر 2 جایگزین می شود. طیف گسترده ای از دوره های موجود در برنامه این فرصت را به شما می دهد تا در یکی از رشته های مختلف در زمینه زیست شناسی تخصص داشته باشید. در نتیجه تحصیلات خود را متناسب با علایق و رویاهای خود برای آینده تنظیم کنید.

این رشته با زبان انگلیسی و زبان اسپانیایی به حوزه ژنتیک تمرکز دارد. در فرهنگ غنی منطقه معروف به ریو د لا پلاتا، رودخانه و خور که مرز بین آرژانتین و اروگوئه را تشکیل می دهد، کاوش کنید. البته که دوره های زبان اسپانیایی به شما امکان می دهد. از این رو تا یک سال دوره های زبان اسپانیایی را در یک ترم یا در جلسات تابستانی 8 هفته ای بگذرانید. اروگوئه که در آمریکای لاتین به عنوان یک جامعه مترقی شناخته می شود، مکان مناسبی برای مطالعه جنسیت و فعالیت است. شما می توانید دوره های جالب و عملی در زمینه تجارت و مدیریت بهداشت را بگذرانید. این برنامه در مونته ویدئو، پایتخت اروگوئه و یک شهر بندری با یک تفرجگاه ساحلی گسترده قرار دارد که در آن مردم محلی از قدم زدن، ورزش و معاشرت لذت می برند.

در نمودار زیر شاهد تحصیل به زبان انگلیسی در اروگوئه هستید:

تحصیل به زبان انگلیسی و اسپانیایی در اروگوئه

شرایط تحصیل رشته ژنتیک در اوروگوئه

مونته ویدئو که به دلیل سبک زندگی پر جنب و جوش و آرام خود شناخته شده است. همچنین یک موسیقی قوی، تئاتر و صحنه های هنری را ارائه می دهد که در آن بسیاری از اجراها در تئاتر سولیس، تئاتر مشهور مونته ویدئو ساخته شده در سال 1856 یا در جشنواره های عمومی در پارک ها، میادین یا لا رامبلا USAC به دلیل امنیت، ثبات سیاسی، مالی و اقتصادی برنامه خود را در اروگوئه قرار داد.ORT-Pocitos دانشگاه میزبان است و در محله ای از طبقه متوسط ​​واقع شده است. این دانشگاه بین المللی و غیرفرقه ای، اولین و بزرگترین دانشگاه خصوصی کشور با 10000 دانشجو است. دانشگاه جدیدتر، مدرن و بسیار زیبا است. این مکان مناسب دسترسی آسان به سالن های بدنسازی، La Rambla ، پارک ها، بسیاری از فروشگاه ها، سفره خانه ها و بانک را فراهم می کند.

می توانید در هر ترم 12 تا 18 واحد ثبت نام کنید. USAC دوره های فشرده زبان را در گروه هایی که در آن دوره ها به صورت پشت سر هم در یک ترم تدریس می شوند، ارائه می دهد. اگر قبلا دوره اول را در یک پیست گذرانده اید، مجبور نیستید برای اعتبار دوباره آن را بگذرانید، اما باید آن را حسابرسی کنید تا برای موفقیت در سطح بعدی آماده شوید. بسیاری از سفرهای مرتبط با دوره ، تورها و مطالعات در طول تحصیل شما در خارج از کشور برای تقویت یادگیری شما سازمان یافته است. برخی از سفرهای میدانی، تورهای اختیاری و مطالعات میدانی شامل پاتاگونیا، بوینس آیرس، کلونیا دل ساکرامنتو، آبشارهای ایگوازو، پیریاپولیس و پونتا دل استه است. همچنین فعالیت های فوق برنامه و بدون هزینه برای غرق شدن و گشت و گذار در شما برگزار می شود.

مزایا تحصیل رشته ژنتیک در اروگوئه

با تحصیل رشته ژنتیک در اوروگوئه فرصتی بی نظیر را برای مطالعه و گشت و گذار در منطقه ریو د لا پلاتا در اروگوئه و آرژانتین، از جمله تأثیرات فرهنگی اسپانیا، ایتالیا و آفریقا تجربه کنید. دوره های اسپانیایی و مطالعات آمریکای لاتین، بازرگانی، زراعت انگور و تجارت کشاورزی را در یکی از مهمترین دانشگاه های کشور بگذرانید. در صحنه پر رونق مونته ویدئو زندگی و لذت ببرید. این شهر مرتبا دارای بالاترین کیفیت زندگی از هر شهر در آمریکای لاتین است. شیوه زندگی بیرونی در مونته ویدئو، مخصوصاً در امتداد La Rambla ، با چندین سواحل، جشنواره های عمومی و ورزش را کشف کنید. مدیر و کارکنان مقیم USAC به طور تمام وقت در محل حضور دارند تا از شما در طول مدت کار در خارج از کشور استقبال و پشتیبانی کنند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور اروگوئه و رتبه های آنان در سال اخیر برای تحصیل در اروگوئه هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
Universidad de la República11738
Universidad Católica del Uruguay23389
Universidad ORT Uruguay34096
Universidad de la República Facultad de Ingeniería44888

مزایا تحصیل رشته ژنتیک در اروگوئه

فرصت های شغلی رشته ژنتیک در اروگوئه

کار در اروگوئه برای دانشجویان فارغ التحصیل حائز اهمیت است. یک مدرک تحصیلات تکمیلی پایه قدرتمندی برای تسلط بر تکنیک های مهم علمی به شما ارائه می دهد. در طول تحصیل خود در این کشور برنامه تحصیلات تکمیلی را با مهارت های قابل استفاده در طبیعت و همچنین در آزمایشگاه درک خواهید کرد. فارغ التحصیل زیست شناسی فارغ از تخصص انتخاب شده، شایستگی های عمومی مهمی را کسب کرده است. پیشرفته ترین تخصص در زمینه زیست شناسی و مشکلات بیولوژیکی کنونی مربوط به صنعت می باشد. متخصصان در محیط های مختلف شغلی کار می کنند. برنامه کارشناسی ارشد ژنیتک مجموعه گسترده ای از مهارت ها را پوشش می دهد. بنابراین چشم اندازهای شغلی فوری خوب است. همچنین، تحصیلات و آموزش های شما می تواند به راحتی متناسب با اهداف خاص شغلی هدف قرار گیرد.

اغلب متخصصان ژنتیک در موارد زیر شغل خوبی پیدا می کنند:

  • بیوتکنولوژی
  • شرکت های دارویی
  • وزارتخانه های دولتی
  • شهرداری ها
  • دانشگاه ها
  • مدارس متوسطه عالی
  • مشاوره های مالکیت معنوی
  • سازمان های محیط زیست
  • رسانه
  • شرکت های نوپای بیوتکنولوژی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اروگوئه به شما اطلاعات کاملی را ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *