مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته گوارش در تایلند

یکی از انتخاب های دانشجویان در پزشکی تحصیل رشته گوارش در تایلند می باشد زیرا این کشور می تواند نتایج خوبی را در حوزه پزشکی نشان دهد. با اینکه تایلند کشوری است آسیایی و شرایط خاص و فرهنگ و زبان خاصی دارد اما بسیاری از دانشجویان برای تحصیل در این کشور خود را آماده می کنند. برای تحصیلات در تایلند در دانشگاه ها می توانید زبان انگلیسی را انتخاب کنید. خصوصا در رشته های پزشکی که تدریس اساتید بین المللی است می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. در تایلند می توانید در دانشگاه های معتبر مدارک معتبر نیز اخذ کنید که مقدمه تحصیلات بین المللی شما در اروپا باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران متخصص و با تجربه ای در زمینه مهاجرت و تحصیل رشته گوارش در تایلند دارد.

مرکز آموزشی رشته گوارش در تایلند

مرکز آموزشی در بانکوک، تایلند، در 20 مارس 2006 افتتاح شد. این مرکز در بیمارستان سیریرج، یکی از بزرگترین امکانات در منطقه با 2500 تخت و یک دانشکده پزشکی مستقر است. دانشیار Sathaporn Manatsathit مدیر این مرکز است. برای آموزش پزشکان و پرستاران از کشورهای محلی و اطراف (به عنوان مثال، تایلند، لائوس، میانمار، کامبوج، ویتنام، سریلانکا، اندونزی، مالزی، برونئی، سنگاپور، و غیره) در آندوسکوپی GI و رشته های مرتبط به این مرکز مراجعه می کنند. برای اجرای کلاس های مستر در آندوسکوپی GI و معرفی تکنیک های جدید به منطقه و همچنین برای کمک به جوامع محلی و منطقه ای گوارش با برنامه آموزشی خود و برای برقراری ارتباط با WGO در ترتیب آموزش های بین المللی در سایر جنبه های گوارش خود را آماده می کنند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش در کشور تایلند به همراه مشخصات مرتبط با آن ها می باشید:

نام دانشگاهرتبه در تایلندرتبه در آسیارتبه در جهان
Mahidol University144151
Chulalongkorn University2107322
Chiang Mai University3142419
Khon Kaen University4148443
Prince of Songkla University5188543
Thammasat University6345920
Srinakharinwirot University7360948

مزایا تحصیل در رشته گوارش در تایلند

با توجه به اینکه همه کارآموزان باید در طول دوره آموزشی خود تمرین عملی داشته باشند، چندین سایت آموزشی در منطقه کلانشهر بانکوک گنجانده شده است تا تعداد مناسبی از بیماران و رویدادهای آندوسکوپی را در خود جای دهد. این مرکز به موسسه پیشرو گوارش تایلند در تحقیقات و مراقبت از بیمار تبدیل خواهد شد و راهنمایی هایی را برای عموم مردم در مورد مسائل مربوط به گوارش ارائه خواهند داد. بخش گوارش با انجمن های حرفه ای محلی و بین المللی در پیشبرد تحقیقات و مراقبت از بیمار برای منافع مردم تایلند همکاری خواهد کرد. اعضای کارکنان بخش با همکاری دپارتمان پاتولوژی و دپارتمان جراحی در تدریس دوره های علائم شناسی و بیماری محور به دانشجویان پزشکی شرکت می کنند.

مرکز بین المللی در رشته گوارش در تایلند

کارآموزان کارشناسی ارشد اعضای کارکنان تجربیات آموزشی و بالینی را به دستیاران داخلی و همکاران متخصص گوارش ارائه می دهند. فعالیت های آموزشی شامل بحث های موردی، باشگاه های مجلات و کنفرانس های پزشکی-جراحی-رادیولوژی می باشد. کارکنان بخش در دوره های مختلف در موسسات خارجی متعددی از جمله دانشکده پرستاری، دانشگاه ماهیدل و دیگران تدریس می کنند. کارآموزان و دانش پژوهان بین المللی. این بخش میزبان دانش پژوهان مهمان از سراسر جهان، مانند کارآموزانی از اتحادیه اروپا، هند و میانمار بوده است. مراقبت از بیمار در کلینیک های گوارش و خدمات مشاوره بستری گوارش مهم ترین وظیفه و مهم ترین هدف در این مرکز می باشد. خدمات درمانی متفاوت از درمان دارویی گرفته تا درمان جراحی در این مرکز انجام می شود.

پروسه های درمانی زیر در این مرکز برای بیماران اجرا و نظارت می شود:

  • بیوپسی معده برای زخم معده، پروب هیتر
  • تزریق الکل برای خونریزی زخم معده
  • تست عفونت هلیکوباکتر پیلوری
  • کولونوسکوپی
  • پلی پکتومی، بیوپسی
  • سیگموئیدوسکوپی
  • بیوپسی و تزریق هموروئید
  • استخراج سنگ مجرای صفراوی مشترک، تخلیه صفراوی از طریق اندوپرتز صفراوی و لوله بینی صفراوی
  • بیوپسی از کبد، صفاق

تحصیل دکترا در تایلند موجب افزایش حقوق در بخش های دولتی و خصوصی پزشکی می شود. در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق پزشکان در سال های اخیر در تایلند هستید:

میزان افزایش حقوق پزشکان در تایلند

تحقیقات در رشته گوارش در تایلند

کارکنان بخش به دلیل کار خود در زمینه های تحقیقاتی متعدد در سطح محلی و بین المللی شناخته شده اند. این بخش دارای سابقه طولانی در تحقیقات در مورد کارسینوم سلولی کبدی است. کارآموزشی رشته گوارش در تایلند بیش از 12 هفته طول می‌کشد، برای کمک به دانش‌آموزان در شناخت، درک، تفسیر و اعمال روش‌های مورد استفاده در تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی و ارزیابی انتقادی روش‌های مختلف خاص برای تحقیقات گوارش طراحی شده است. تسلط به زبان انگلیسی و تایلندی نیز برای تکمیل دوره های کارآموزی ضروری است زیرا با بیماران بومی و افراد بین المللی این کشور رو به رو هستید. همچنین در این کشور تحقیقات بیشتر بر روی کبد انجام می شود. به دلیل مشکلات بسیار کبدی در مردمان این کشور.

زمینه های تحقیقاتی مربوط به سلول های کبدی که در حال حاضر به طور فعال دنبال می شوند عبارتند از:

  • تاریخ طبیعی، تشخیص زودهنگام، درمان و پیشگیری از سرطان کبد.
  • شیمی درمانی در سرطان کبد، هم درمان سیستمیک و هم درون شریانی.
  • پاتوژنز و درمان سرطان سلول های کبدی پاره شده.

گواهی رشته گوارش در تایلند

هزینه تحصیل پزشکی در تایلند ممکن است در سال تحصیلی 2024-2023 افزایش یابد. تخصص انجام شده برای اتباع بین الکللی مربوط به کسب یک تخصص است که در فهرست تخصص ها در سیستم بهداشت و درمان طبق برنامه های آموزشی تایید شده برای مدت زمان معین و با امتحانات در کمیسیون آزمون دولتی به پایان می رسد. کمیسیون در بخش آموزش تحصیلات تکمیلی و هماهنگی بیمارستان آموزشی که به دستور رئیس دانشگاه منصوب می شود، فقط داوطلبانی را که برنامه های درسی را تکمیل کرده اند، در آزمون تخصصی دولتی می پذیرد. متخصصان عالی پزشکی و غیرپزشکی که با موفقیت آزمون دولتی تخصص را گذرانده اند گواهی یک تخصص شناخته شده را با امضای رئیس مربوطه دریافت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به تایلند و همچنین تحصیل رشته گوارش و رشته بیهوشی در تایلند مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *