مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی رشته ای در زمینه رعایت و اجرای معیارهای بهداشتی مختلف اعم از خانواده و مدرسه و اجتماع ها است. یکی از مواردی که از بروز بیماری های واگیردار و عفونتی و میکروبی تا حد زیادی جلوگیری می کند رعایت بهداشت عمومی فردی و اجتماعی است. افراد علاقمند به این موارد می توانند این رشته در آفریقای جنوبی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنند. رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی یک رشته خوب و مناسب برای تحصیل در حوزه زیست و رشته تجربی است که دانشجوی بالقوه باید در دروس معنی نمرات خوبی داشته باشد تا بتواند از دانشگاه های آفریقای جنوبی پذیرش اخذ کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به آفریقای جنوبی جهت تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی مشاور و راهنمای شما می باشد.

جایگاه مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

روندها و تغییرات جمعیتی قابل توجه زیادی در زمینه اقتصاد سلامت و بهداشت عمومی وجود دارد. بحث و جدل در مورد قیمت گذاری بین داروهای مختلف بسته به اثربخشی آنها در سال جاری افزایش یافته است. داروها و درمان های جدید به طور مداوم در حال توسعه هستند، اما در حال حاضر آنها همچنین سعی می کنند برای بیماران فردی شخصی تر شوند. بحث ها در مورد اینکه آیا سیستم های مراقبت های بهداشتی همگانی در ارائه مراقبت های بهتر موثرتر هستند یا نه، بیش از هر زمان دیگری ادامه دارد و مقابله با مشکل گسترده پیری جمعیت باعث افزایش سرسام آور قیمت مراقبت های بهداشتی می شود. کارگران همچنان به کشف این موضوع ادامه می دهند که چگونه مراقبت های بهداشتی را از طریق اینترنت برای همه در دسترس تر کنند و امیدوارند هزینه ها را کاهش دهند.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

مراقبت های بهداشتی قابل توجه ترین حوزه ای است که متخصصان اقتصاد سلامت و بهداشت عمومی با آن سروکار دارند. با افزایش سن جمعیت در بسیاری از اقتصادها در سراسر جهان بسیار سخت شده است. مراقبت های بهداشتی به خودی خود مقدار کافی از زمینه های مختلف مانند مدیریت و سیاست، خدمات اجتماعی، ساخت تجهیزات، تغذیه، علوم (اجتماعی، رفتاری، زیست محیطی)، اقتصاد و پزشکی را ارائه می دهد.ورود به برنامه به صورت خودکار نیست. شما باید برای برنامه MPH درخواست دهید و درخواست شما توسط یک پانل انتخاب بررسی می شود. MPH/DPH به عنوان یک برنامه بلوک پاره وقت در طول 3 سال ارائه می شود. به منظور تطبیق رابط کار/تحصیل، اکثر رشته های تحصیلی فقط به عنوان برنامه های پاره وقت ارائه می شوند.

مهم ترین اهداف و ماموریت یک متخصص مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • ترویج عدالت در سلامت
  • ایفای نقش رهبری در سلامت عمومی
  • به درک گسترده ای از رشته های اصلی بهداشت عمومی دست یابید.
  • توسعه تخصص در حداقل یک زمینه در حوزه وسیع بهداشت عمومی.
  • ایجاد درک جامع از سلامت، سیستم مراقبت های بهداشتی و مشکلات بهداشت عمومی.
  • مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی را توسعه دهید.

تحصیل ارشد مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

همچنین می توانید در مقطع ارشد در آفریقای جنوبی در رشته مدیریت بهداشت در گرایش های مختلفی تحصیل کنید. کارشناسی ارشد / MS / MBA در اقتصاد سلامت / بهداشت عمومی را دنبال کنید. دانشگاه ‌ها طیف گسترده‌ای از دوره‌ها را در برنامه‌های متعددی که شامل اقتصاد بهداشت و سلامت عمومی است ارائه می‌دهند. کلاس‌های دوره‌های پیشرفته اقتصادی و مدیریتی مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی، دوره‌های سیاست عمومی دولتی مرتبط با پزشکی، و آمار زیستی و اپیدمیولوژی بیماری‌های مزمن در میان دانشجویان آینده‌ نگر و فوق‌لیسانس محبوب هستند. ریاضیات همچنین در بسیاری از برنامه های بهداشت عمومی، به ویژه کلاس هایی که آمار، تجزیه و تحلیل داده ها و احتمالات را آموزش می دهند، استفاده می شود. علاوه بر این، آزمایشگاه ها بخش بزرگی از این برنامه ها هستند.

در نمودار زیر شاهد افزایش هزینه تحصیل رشته پزشکی در آفریقای جنوبی می باشید:

میزان افزایش هزینه های تحصیل رشته پزشکی در آفریقای جنوبی

فرصت های شغلی مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

از آنجایی که پزشکی و به طور کلی مراقبت های بهداشتی دائما در حال گسترش است، فرصت های شغلی مانند کار علوم آزمایشگاهی در آفریقای جنوبی نیز افزایش می یابد. خصوصا در وضعیت حال در دوران کرونا و پس از آن افراد باید همچنان پروتکل ها را رعایت نمایند. با مدرک اقتصاد سلامت، شخصی می تواند به عنوان اقتصاددان سلامت، تحلیلگر داده های سلامت، یا مدیر برنامه های پرستاری یا تحقیقاتی کار کند. با داشتن مدرک بهداشت عمومی، مشاغل می توانند شامل متخصصان برنامه های سلامت، هماهنگ کننده های پروژه، متخصصان مشارکت جامعه و متخصصان ابتکار راهبردی سلامت رفتار باشند. مددکاران اجتماعی، متخصصان اطلاعات بهداشت عمومی، افسران خدمات بالینی، و کارکنان پشتیبانی امداد نیز واجد شرایط این مدارک هستند. لذا می توان گفت این رشته طیف وسیعی برای اشتغال دارد.

دانشکده بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

دانشگاه کیپ غربی در کیپ تاون، آفریقای جنوبی یک ارائه دهنده آموزش عالی معتبر است. دانشکده بهداشت عمومی آن از سال 1993 وجود داشته است. چشم انداز SoPH تبدیل بخش بهداشت از یک خدمات درمانی، بیمارستان محور به یک سیستم با کیفیت، جامع و مبتنی بر جامعه، از طریق توسعه و تقویت عملکرد بهداشت عمومی است. حوزه‌های اصلی تمرکز مدرسه تا به امروز عبارت‌اند از: مراقبت‌های بهداشتی اولیه، مدیریت بهداشت منطقه، توسعه منابع انسانی، ارتقای سلامت، سیستم‌های اطلاعات سلامت، آب و بهداشت، تغذیه، HIV/AIDS و سل، و بهداشت مدارس.SOPH/UWC یک دوره کارشناسی ارشد و دکترا در بهداشت عمومی و همچنین دوره های آموزش مداوم متعددی را در مدارس زمستانی و تابستانی خود ارائه می دهد که تا به امروز نزدیک به 8000 ارائه دهنده و مدیر مراقبت های بهداشتی در آن شرکت کرده اند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در بین دانشگاه های بهداشت عمومیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه کیپ تاون651096670
دانشگاه ویت واترسرند1162125863
دانشگاه استلنبوش2213174858
دانشگاه ژوهانسبورگ2314174955

دانشکده رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

دانشکده رشته مدیریت بهداشت عمومی در آفریقای جنوبی

این دانشکده در حال حاضر یک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی با چندین تخصص، از جمله در حوزه منابع انسانی ارائه می دهد. در سال 2008، 275 دانشجوی کارشناسی ارشد در SOPH ثبت نام کرده اند که تنها %30 آنها از آفریقای جنوبی آمده اند. 70٪ از حدود 12 کشور آفریقایی در شمال آفریقای جنوبی آمده اند. این برنامه غیرمسکونی است و از طریق یک حالت تحویل ترکیبی، از جمله یادگیری مبتنی بر منابع و جلسات تماس اختیاری در دانشگاه کیپ غربی، ارائه می‌شود. این یک مزیت برای متخصصان بهداشتی است که نیاز به مطالعه در عین حفظ کار، خانواده و سایر تعهدات دارند. این دانشکده برای سال‌ها با دفتر مرکزی WHO و دفتر منطقه‌ای AFRO همکاری نزدیک داشته است موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل در این کشور و رشته بیهوشی در آفریقای جنوبی و رشته گوارش نیز مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *