مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته گوارش در فیلیپین

مراحل متخصص شدن در رشته گوارش در فیلیپین

فیلیپین در میان کشورهای آسیای شرقی گرچه جذاب ترین نیست، اما همچون رشته گوارش در فیلیپین انتخاب در دسترسی است. زندگی دانشجویی در فیلیپین نسبتاً مقرون به صرفه است و طیف گسترده ای از فعالیت ها را پوشش می دهد که مطمئناً علاقه فرد را برانگیخته است. از مسکن مقرون به صرفه گرفته تا زندگی شبانه پر جنب و جوش و انتخاب های غذایی بی حد و حصر همراه با رفتار دوستانه فیلیپینی ها، صحنه دانشجویی فیلیپین قطعا تجربه ای ارزشمند است. از طریق این فعالیت ‌ها، ملاقات با افراد دیگر آسان می ‌شود، به ‌ویژه با توجه به اینکه دانشگاه‌ ها در نزدیکی یکدیگر قرار دارند و در نتیجه یک جامعه دانشجویی پر جنب و جوش را پرورش می‌ دهند. با توجه به گفته های فوق در صورت علاقه مهاجرت به فیلیپین می توانید با انتخاب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مسیر مهاجرتی خود را تسهیل نمایید.

کلیاتی پیرامون رشته گوارش در فیلیپین

برای مدرک دکترای پزشکی (M.D) در فیلیپین در رشته گوارش و سایر رشته ها، یک برنامه تحصیلات تکمیلی 5 ساله وجود دارد که هدف آن آموزش دادن به دانشجویان ضروریات یک دکتر پزشکی است. این برنامه شامل 3 سال آموزش آکادمیک، 1 سال کارآموزی بالینی و 1 سال کارآموزی در مقطع کارشناسی ارشد است. در سال اول، موضوعات ادغام شده در برنامه درسی عمدتاً از علوم پایه مانند آناتومی و فیزیولوژی انسان، بیوشیمی، پزشکی پیشگیری، سلامت جامعه، روانپزشکی و عملکرد پزشکی تشکیل شده است. سال دوم به مطالعه مفاهیم اساسی در آسیب شناسی، میکروبیولوژی می پردازد و انگل شناسی، فارماکولوژی، پزشکی و جراحی، روانپزشکی و اقتصاد پزشکی. در طول سال سوم تحصیل در رشته پزشکی، به دانشجویان موضوعاتی آموزش داده می شود که با بیماری های رایجی که در عمل بالینی با آن مواجه می شوند، و همچنین شرایط جالب یا نادر سروکار دارند.

پاتوفیزیولوژی، ویژگی‌های بالینی، رویکردهای تشخیصی و مدیریت این بیماری‌ها نیز مورد تأکید قرار می‌گیرد. سال پایانی دوره دکتری پزشکی در وظیفه بیمارستانی می گذرد. 2 سال اول برنامه دکترای پزشکی به سخنرانی های کلاسی می گذرد که از طریق رایانه با استفاده از پروژکتورهای LCD همراه با نمایش اسلاید/فیلم، کار آزمایشگاهی و بحث های گروهی تکمیل می شود. در سال سوم و چهارم، دانش آموزان شروع به ملاقات با بیماران در محیط واقعی بیمارستان می کنند. دانشجویان در بخش‌ های مختلف بیمارستان‌ ها به صورت چرخشی، جا به جا می شوند. پس از هر وظیفه بالینی، دانشجویان تحت ارزیابی دوره ای برای ارزیابی عملکرد خود قرار می گیرند. برنامه دکترای پزشکی ممکن است به ارائه و دفاع از یک پایان نامه در سطح فارغ التحصیلی، یک پروژه تحقیقاتی مستقل، یا عملکرد حرفه ای تحت نظارت به عنوان نیاز نهایی فارغ التحصیلی نیاز داشته باشد.

مراحل متخصص شدن در رشته گوارش در فیلیپین

مراحل متخصص شدن در رشته گوارش در فیلیپین

در ضمن تحصیل در فیلیپین پس از گذراندن دوره های اولیه، پزشکان مشتاق در کالج داوطلب شوند تا خود را کاندیدای جذاب ‌تری برای هیئت ‌های پذیرش دانشکده پزشکی کنند. متخصصان گوارش مشتاق می توانند در بیمارستان های محلی یا کلینیک های پزشکی داوطلب شوند تا تجربه دست اول کار در زمینه پزشکی را به دست آورند. علاوه بر این، با توجه به BLS، شرکت در فعالیت های فوق برنامه می تواند به دانشجویان کمک کند تا ویژگی های رهبری را نشان دهند. پیوستن به انجمن ‌های افتخاری، باشگاه‌ ها و تیم‌ های ورزشی می‌تواند به یک متخصص گوارش مشتاق در هنگام درخواست برای دانشکده ‌های پزشکی کمک کند. مرحله بعدی، انتخاب MCAT است. همه دانشجویان باید در آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT) شرکت کنند تا برای پذیرش در دانشکده پزشکی در نظر گرفته شوند، و هر برنامه حداقل امتیاز مورد نیاز خود را تعریف می کند.

مرحله بعدی این است که شما به عنوان یک متقاضی یک برنامه دانشکده پزشکی را کامل کنید. دانشکده پزشکی یک دوره تحصیلی چهار ساله است که به دکترای پزشکی یا دکترای پزشکی استئوپاتیک منتهی می شود. 2 سال اول به طور کلی بر آموزش کلاس و آزمایشگاه در موضوعات علوم و پزشکی، مانند آناتومی و فیزیولوژی، فارماکولوژی، تشخیص و اخلاق پزشکی متمرکز است. 2 سال آخر شامل چرخش های بالینی است که در طی آن دانشجویان تجربه عملی در چندین تخصص پزشکی کسب می کنند. پس از اتمام دانشکده پزشکی، پزشکان 2 تا 3 سال دوره رزیدنتی را در رشته پزشکی داخلی انجام می دهند. آموزش دستیاری به دانشجویان تجربه عمیقی در عملکرد داخلی بدن انسان می ‌دهد تا برای آموزش پیشرفته در گوارش آماده شوند.

در شکل زیر مراحل لازم برای شاغل شدن رشته گوارش اشاره شده است:

مراحل لازم برای شاغل شدن رشته گوارش در فیلیپین

درآمد شاغلان رشته گوارش در فیلیپین

شاغلین متخصص مشغول به کار در رشته گوارش در فیلیپین، معمولاً حدود 112000PHP (پزوی فیلیپین) در ماه دریافت می کنند. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است که از 51700PHP (پزوی فیلیپین) در ماه (حداقل حقوق) تا 179000PHP (پزوی فیلیپین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​121000PHP (پزوی فیلیپین) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 121000PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 121000PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 77900PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 77900PHP (پزوی فیلیپین) درآمد دارند. در این میان یک متغیر مهم، متغیر جنسیت است که بر این اساس پزشک مرد به طور متوسط ​​15% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارد.

علاوه بر این تجربه اثرگذار است که بر این اساس یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 58700 PHP (پزوی فیلیپین) در ماه دریافت می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 78400PHP (پزوی فیلیپین) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 11600 PHP (پزوی فیلیپین) در ماه دریافت می کند که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. پیشنهاد ما به شما بررسی هزینه های زندگی در فیلیپین در کنار درآمد این شغل است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در فیلیپین می باشد:

سطح حقوق بر حسب سالهای کاری در فیلیپینمتقاضیان تحصیل در فیلیپین طی تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از بهترین شهرهای فیلیپین برای مهاجرت تحصیلی مطلع شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *