مهاجرت به کشور فیلیپین

بهترین شهرهای فیلیپین

بهترین شهرهای فیلیپین

در این مقاله به بررسی بهترین شهرهای فیلیپین پرداخته شده که حاوی اطلاعاتی برای متقاضیانی است که تمایل به زندگی در این کشور را دارند. فیلیپین یکی از کشورهای پرجمعیت در قاره آسیا و جهان بوده که شهر مانیل نیز به عنوان شهری شلوغ در این کشور شناخته می شود. به طور کلی زندگی در فیلیپین می تواند برای مهاجرین جذابیت های زیادی را به همراه داشته باشد. این کشور دارای شهرهای مختلف با طبیعتی جذاب است. تمامی شهرهای فیلیپین بر روی جزایر بزرگ این کشور واقع شده اند. به طور کلی با توجه به هدف افراد می توان شهرهای مختلفی را در فیلیپین برای زندگی نام برد. برای مثال افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند زندگی در شهر شلوغ و آلوده مانیل توصیه نمی شود. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بهترین شهرهای فیلیپین را معرفی کرده اند.

معرفی بهترین شهرهای فیلیپین

فیلیپین یک کشور بسیار زیبا است که هزاران جزیره گرمسیری، سواحل خیره کننده و انبوهی از شهرهای جالب را در خود جای داده است. با وجود افزایش ناامنی در مناطق خاصی از فیلیپین، این کشور مقصد بسیار محبوبی مهاجران و بازنشستگان است. مهاجرین در واقع به دلایل هزینه پایین زندگی، سواحل زیبا و استقبال خوب مردم فیلیپین به این کشور مهاجرت می کنند. به طور کلی زندگی در شهرهای مختلف فیلیپین با توجه به اهداف مهاجرین تعیین می شود. برای مثال افرادی که خواهان کار و تجارت در فیلیپین هستند بیشتر به سمت شهر پایتخت و یا شهر بونیفاسیو مهاجرت می کنند. افرادی که خواهان زندگی در دوران بازنشستگی هستند شهرهای کوچک و آرام و ساحلی فیلیپین را انتخاب می کنند. هزینه زندگی در شهرهای فیلیپین به طور کلی نسبت به دیگر کشورها ارزان است. شهرهای مانیل و ماکاتی از شهرهای گران فیلیپین می باشند.

در اینجا از جمله بهترین شهرهای فیلیپین معرفی شده اند:

  • ماکاتی (Makati)
  • بونیفاسیو (Bonifacio)
  • باگویو (Baguio)
  • تاگایتای (Tagaytay)
  • سانتا روزا (Santa Rosa)
  • لیپا (Lipa City)
  • سبو (Cebu)
  • مانیل (Manila)
  • سوبیک (Subic)
  • باکولود (Bacolod)

شهر ماکاتی از بهترین شهرهای فیلیپین

در میان ترافیک زیاد مانیل، شهر تجاری ماکاتی یک شهر ممتاز در منطقه پایتخت فیلیپین است. جدا از ارائه همه چیزهایی که فرد در مراکز تجاری و تجاری گسترده نیاز دارد، مهاجرین و سرمایه گذاران مشتاق سرمایه گذاری و زندگی در این شهر هستند. برای متقاضیان خانه، آپارتمان های با کیفیتی در این شهر دسترس است. بنابراین، برای کسانی که در این منطقه کار می کنند راحتی را فراهم می کنند. همچنین افرادی که خواهان لذت بردن از زندگی شهری هستند ماکاتی ترجیح می دهند. بعلاوه، دولت ماكاتی به طور جدی قوانین امنیتی و راهنمایی و رانندگی را اجرا می كند. ایمنی شهروندان را تضمین می كند. جهت اطلاع از هزینه زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

اطلاعاتی درباره شهر ماکاتی فیلیپین:

  • شهر ماکاتی مرتفع ترین منطقه واقع در مترو مانیل بزرگ است.
  • از مراکز خرید سطح بالا، رستوران های خوب ناهارخوری گرفته تا هتل های مجلل 5 ستاره، ماکاتی را تبدیل به شهر لوکس فیلیپین کرده است.
  • ماکاتی همچنین به عنوان مرکز تجاری، مالی و اقتصادی فیلیپین در نظر گرفته می شود.
  • ماکاتی میزبان بسیاری از شرکت های چند ملیتی و بین المللی است.
  • تنها نکته منفی درباره شهر ماکاتی هزینه بالای زندگی در آن نسبت به دیگر شهرها می باشد.

جهت زندگی در این کشور بهتر است ابتدا با نرخ بیکاری در این کشور آشنا شوید:

نرخ بیکاری در فیلیپینبونیفاسیو از بهترین شهرهای فیلیپین

شهر بونیفاسیو که با نام BGC یا The Fort نیز شناخته می شود، یک مرکز اقتصادی در مترو مانیل است. به مناطق تجاری مرکزی ماکاتی و اورتیگاس به راحتی قابل دسترسی است. شهر بونیفاسیو رشد تجاری سریعی را تجربه کرده است. بسیاری از مراکز خرید و رستوران ها و غذاخوری های در این شهر افتتاح شده اند. بونیفاسیو یکی از بهترین شهرهای منطقه مانیل برای زندگی در فیلیپین است. این شهر دارای دارای چندین مجتمع آپارتمان مسکونی مانند Essensa ، The Luxe Residences و Regent Parkway است. خانه های این شهر بسیار لوکس و در کیفیت بسیار بالایی قرار دارند. همچنین این شهر محل ساختمان های شرکتی مانند مرکز فناوری بونیفاسیو می باشد.

خیابان بزرگ این شهر مکان مناسبی برای خرید است. برخی از مراکز تجاری مانند Pier One، کباب ایرانی حسین و مرکز پزشکی سنت لوک وجود دارد. مرکز پزشکی سنت لوک، یکی از موسسات برتر مراقبت های بهداشتی در کشور، نیز در مجاورت این شهر قرار دارد. این شهر محل استقرار موسسات آموزشی خوب مانند مدرسه مانیل بریتانیا، مدرسه بین المللی مانیل، مدرسه بین المللی کره ای، آکادمی اورست، مدرسه بین المللی مسیحیان و غیره است. جهت کار در این کشور مقاله کار در فیلیپین را مطالعه بفرمائید.

شهر باگویو از بهترین شهرهای فیلیپین

این شهر در شمال لوزون واقع شده است و یک شهر زیبا بر روی تپه باگیو است. باگیو همچنین با نام پایتخت تابستانی فیلیپین شناخته می شود که به دلیل آب و هوای معتدل و خنک در ارتفاعات این شهر است که تقریبا 1466 متر از سطح دریا قرار دارد. مردم در سراسر جهان برای گذراندن تابستان در فیلیپین برای لذت بردن از هوای تازه، جو آرام و زیبایی از منظره او به شهر باگویو می روند. این شهر دارای مرکز خرید و سوپر مارکت های معروف مانند رابینسون است. مردم محلی و گردشگران نیز به بازار عمومی مشهور شهر باگیو می روند که در آن می توانند تازه ترین محصولات را با قیمت های بسیار پایین را پیدا کنند.

علاوه بر این شهر باگیو دارای:

  • این شهر از نظر فرهنگی بسیار غنی است. رخدادهای فرهنگی با هنر و فرهنگ بومیان و هنرمندان محلی برگزار می شود.
  • بخش مراقبت های بهداشتی باگیو تحت سلطه بیمارستان های خصوصی مانند نوتردام، بیمارستان سکرد هارت و بیمارستان عمومی فیلیپین، چین و غیره است.
  • موسسات آموزشی و دانشگاه هایی نیز مانند فرهنگستان نظامی فیلیپین، دانشگاه سنت لوئیس و دانشگاه مرکزی باگیو در این شهر حضور دارند.

جهت اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور ابتدا مقاله تحصیل در فیلیپین را مطالعه بفرمائید.

تاگایتای از بهترین شهرهای فیلیپین

تاگایتای از بهترین شهرهای فیلیپین

تاگایتای به دلیلی مناظر دیدنی، دسترسی آسان و آب و هوای معتدل به مکانی محبوب برای ساکنین مانیل تبدیل شده است. تاگایتای که به عنوان دومین پایتخت تابستانی کشور شناخته می شود، ترکیبی از فضای شهری و روستایی را به خود اختصاص داده است. با وجود شهرنشینی سریع، کشاورزی بخش مهمی از توسعه اقتصادی شهر تاگایتای است. این شهر تعداد زیادی از مجتمع های آپارتمانی را در خود جای داده است. پیدا کردن یک ملک مسکونی در این شهر کار سختی نیست.

این شهر همچنین به دلیل داشتن مناظر زیبا مانند دریاچه تال و طبیعت اطراف و مناظر شهری مشهور است. این شهر به عنوان یک مقصد محبوب برای تفریحات بوده و محل استقرار تعداد زیادی از مراکز محلی بوده است که هم از محلی ها و هم از گردشگران پذیرایی می کند. از دیدنی ها و جاذبه های اصلی این منطقه می توان به پارک مردم در آسمان، پیک نیک گرو و صومعه خواهران صورتی اشاره کرد.

زندگی در شهر سانتا روزا کشور فیلیپین

سانتا روزا یک شهر عالی در استان لاگونا است که با شهر مانیل فاصله بسیار کمی دارد. در ابتدا این شهر محلی برای کارخانه های بزرگ تولیدی بوده است و یک شهر صنعتی بوده است. اما تحولات بی شمار ساخت و ساز، مراکز تجاری پر جنب و جوش و پارک های مختلفی این شهر را از حالت صنعتی خارج کرده است. اکنون به دلیل ترکیب کاملی از زندگی شهری و جذابیت های روستایی، این شهر به مکانی ایده آل برای زندگی تبدیل شده است. سانتا روزا اکنون دارای مناطق تجاری پر رونق است که میزبان دفاتر، رستوران ها و مراکز خرید بسیاری است. پیشرفت این شهر همچنین منجر به افزایش تحولات مسکونی در این منطقه، از آپارتمان های مشترک و مجتمع ها گرفته تا املاک لوکس شده است. این شهر قطب اصلی تجاری لوزون جنوبی است و دارای پارک های صنعتی بزرگی می باشد.

سبو از بهترین شهرهای فیلیپین

سبو یکی از معروف ترین و شلوغ ترین بندرگاه کشور فیلیپین است که به نام ملکه شهر جنوبی لقب گرفته است. سبو به عنوان قطب اصلی تجارت جزیره ویسایاس شناخته می شود. از این رو دارای ترکیب کاملی از جاذبه های شهری و طبیعی است. به راحتی می توانید در فاصله کمی از غذاهای خوب، سرگرمی، فرهنگ غنی و سواحل کلاس جهانی مانند سواحل مالاپاسوا، سومیلون و بانتایان در این شهر لذت ببرید. گذشته از این سبو محل برگزاری جشنواره بزرگ سینولگ و معروف به غذاهای بومی است. تعداد زیاد مراکز و صنایع اقتصادی در حال رشد این شهر را به یک شهر مناسب برای فرصت های شغلی جدید خارج از منطقه مانیل تبدیل کرده است.

این شهر گزیده ای از سواحل کلاس جهانی و همچنین مکانهای غذاخوری و تفریحی و گردشگری را دارا می باشد. همچنین دارای جاذبه های طبیعی و فرهنگی مانند موزه خوزه آر، روستای کاپیتول، آبشار سانتا روزا و معبد تائوئیست است. شهر سبو همچنین دارای موسسات آموزشی معتبر مانند دانشگاه فنی سبو و دانشگاه سبو می باشد.

زندگی در باکولود فیلیپین

باکولود شهری کاملا استاندارد است که در آن هزینه زندگی هنوز هم نسبتا پایین است. این شهر این امکان را فراهم می کند که مهاجرین بتوانند در یک منطقه شهری اما بدون مشکلات ترافیکی و آلودگی زندگی کنند. در نتیجه، بسیاری از افراد، به ویژه مهاجرین، ترجیح می دهند در این شهر زیبا و آرام ساکن شوند. بومیان محلی نیز به دلیل دوستانه بودن و استقبال خوب شهرت دارند. به همین دلیل است که باکلود نام مستعار “شهر لبخندها” را بدست آورده است. این شهر با همه چیزهایی که همراه دارد. به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین مکان های کشور برای زندگی معرفی می شود.

باکولود، شهری که دارای ارزش فرهنگ و سنت است. محل مکان های مهم تاریخی و مذهبی است. همچنین میزبان جشنواره سالانه MassKara، یکی از تماشایی ترین و رنگارنگ ترین جشنواره های فیلیپین است که توسط افراد محلی و گردشگرانی که می خواهند شاهد استعداد و خلاقیت مردم باکلود باشند، برگزار می شود. امیدواریم با مطالعه این نگارش که به قلم مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درآمده با بهترین شهرهای فیلیپین آشنا شده باشید. برای مهاجرت به فیلیپین می توانید مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *