مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته آنکولوژی در اروگوئه

رشته آنکولوژی در اروگوئه

امکان تحصیل رشته آنکولوژی در اروگوئه با هزینه مقرون به صرفه وجود داشته و دانشجویان می توانند برای تحصیل در این کشور اقدام کنند. این کشور، مشهورترین مقصد گردشگرانی است که سواحل پونتا دل استه را به سواحل خود ترجیح می دهند. با وجود به رسمیت شناختن جاذبه های فرهنگی و زیبایی طبیعی این کشور، اما به اندازه سایر کشورهای اسپانیایی زبان، دانشجویان بین المللی را جذب نمی کند. این کشور هنوز یک راز محرمانه است. این کشور از شرق با برزیل، از شمال و غرب با ریودولا پلاتا و آرژانتین و از جنوب با اقیانوس اطلس همسایه است. کوچکترین کشور اسپانیایی زبان آمریکای جنوبی است. این کشور از دموکراسی در سال 1984 یکی از ثبات ترین کشورهای منطقه از نظر اقتصادی و سیاسی بوده است.

سفر در سراسر این کشور و خارج از آن راحت است. مربیان لوکس بازدیدکنندگان را به شهرهای ساحلی جذاب، از Punta del Este پر زرق و برق تا جوامع کوچکتر و عجیب و غریب تر مانند پیریپولیس می برند. شهر حاشیه رودخانه کلونیا دل ساکرامنتو زیر ساخت های دوران استعمار پرتغال و اسپانیا را حفظ کرده است و دارای گالری های هنری، خریدهای منحصر به فرد و غذاهای اصلی است. بوئنوس آیرس با یک کشتی کوتاه به راحتی قابل دسترسی است و ایالت ریو گرانده دو سول برزیل تنها یک اتوبوس با شما فاصله دارد. در ادامه اطلاعات لازم درباره رشته آنکولوژی در اروگوئه توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

معرفی رشته آنکولوژی در اروگوئه

رشته آنکولوژی در اروگوئه برنامه ای که بر مطالعه علمی مواد سرطان زا متمرکز است. دانشجویان در آخر دوره دانشجویان بر موارد زیر مسلط خواهند شد:

تسلط دانشجویان انکولوژی در اروگوئه

این رتشه شامل دستورالعمل در بیان ژن است. مواردی که باید دانشجویان مطالعه کنند عبارتند از:

  • آنکوژن ها و ژن های سرکوب کننده تومور
  • ژن های ویروسی و تکثیر سرطان
  • تنظیم انتقال سیگنال
  • پروتئین های سرطانی
  • عوامل هورمونی و رشد در سلول های سرطانی
  • ترویج ، پیشرفت و متاستاز تومور
  • گیرنده های سرطان زا و متابولیسم
  • محیط زیست سرطان زا
  • هدف گذاری ایمنی شناسی
  • مطالعات درمان های ژنتیکی، شیمیایی، رادیولوژیکی

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اروگوئه

دانشگاه جمهوری (UDELAR) یکی از دانشگاه های ارزان این کشور بوده که رشته آنکولوژی در اروگوئه را ارائه می دهد. دانشگاه جمهوری قدیمی ترین دانشگاه دولتی این کشور است. این دانشگاه به مراتب بزرگترین دانشگاه کشور و همچنین دومین دانشگاه دولتی بزرگ در آمریکای جنوبی و 57 بزرگترین دانشگاه جهان از نظر ثبت نام است. دارای 137757 دانشجوی کارشناسی و 6351 دانشجوی کارشناسی ارشد است. این دانشگاه در 18ژانویه 1849 در مونته ویدئو، جایی که هنوز اکثر ساختمان ها و تاسیسات آن در آن قرار دارند، تاسیس شد. رئیس فعلی آن رودریگو آریم است.

این دانشگاه دارای 15 دانشکده، مدرسه، موسسه و مرکز تحقیقاتی مختلف و یک بیمارستان دانشگاهی است. پردیس اصلی در پایتخت، یعنی شهر مونته ویدئو، با ساختمان هایی در سراسر شهر واقع شده است. آن ها همچنین دارای مراکز منطقه ای با پردیس هایی در شهرهای مختلف می باشند. مرکز منطقه ای دانشگاه شرق و مرکز منطقه ای ساحل شمالی وجود دارد. سومین مرکز منطقه ای در حال ساخت است.

معرفی دانشگاه های رشته آنکولوژی در اروگوئه

حرفه آنکولوژیست در اروگوئه

رشته آنکولوژی در اروگوئه اختلالات و بیماری های خون، مغز استخوان، عروق و سیستم ایمنی را بررسی و تشخیص می دهد. برای تعیین دوره درمان مناسب با بیماران مشورت می کند. آنکولوژیست ها آزمایشاتی را برای تعیین میزان بیماری یا کمک به تشخیص بیماری توصیه و سفارش می کند. به مدرک MD از یک مدرسه معتبر نیاز دارد. علاوه بر این، آنکولوژیست ها برای فعالیت نیاز به مجوز دولتی معتبر دارد. ممکن است به یک مدیر پزشکی گزارش شود. آنکولوژیست تجربه مورد نیاز ممکن است نامشخص باشد. صدور گواهینامه یا صدور مجوز در تخصص موقعیت اصلی ترین شرط است.

Hنکولوژیست پزشکی است که وظیفه آن تشخیص و درمان سرطان است. این پزشکان متخصص روند بیماری و اینکه در چه مرحله ای در زمان تشخیص است را برای بیمار توضیح می دهند. گزینه های درمانی را مورد بحث قرار می دهند و بهترین برنامه درمانی را توصیه می کنند. متخصصان انکولوژی می توانند در زمینه پزشکی، جراحی، پرتودرمانی یا اطفال تخصص داشته باشند. هر متخصص سرطان باید تخصص خود را در یکی از این زمینه ها انتخاب کند.

حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای آنکولوژیست ها در نمودار زیر نشان داده است:

حقوق ماهیانه کار در اروگوئه برای آنکولوژیست ها

تحصیل در اروگوئه

تحصیل در اروگوئه یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی می باشد که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند. با چندین گزینه جذاب از جمله خانه بین المللی مونته ویدئو، که در آن علاوه بر کلاس های زبان اسپانیایی، دانشجویان می توانند تاریخ آمریکای لاتین، ادبیات آمریکای لاتین و موسیقی را یاد بگیرند. جایی که دانشجویان خارج از کلاس درس سنتی از خود لذت می برند.

دانشگاه ها به 2 بخش دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. همچنین دانشگاه های تکنولوژیکی وجود دارد که برای کسانی که می خواهند سریع تر به بازار کار بپیوندند، گواهینامه حرفه ای ارائه می دهند. موسسات دولتی رایگان می باشند. 1 دانشگاه دولتی، 1 دانشگاه دولتی فناوری و 6 دانشگاه خصوصی وجود دارد.

جدول زیر طول دوره مقاطع مختلف در این کشور را نشان می دهد:

مقطع تحصیلیطول دوره
کارشناسیبین 4 تا 5 سال
کارشناسی ارشدبین 2 تا 2.5 سال
دکترا3 سال

هزینه زندگی در اروگوئه

تنها نقطه ضعف زندگی در این کشور این است که این کشور یکی از گران ترین کشورهای آمریکای لاتین است. واحد پول رسمی اروگوئه پزوی اروگوئه (UYU) است. 1000UYU (پزوی اروگوئه) حدود 27$ (دلار) است. جدول زیر هزینه زندگی در اروگوئه برای اجاره آپارتمان را نشان می دهد:

پارامترهزینه ماهانه به دلار
اجاره آپارتمان مرکز شهر460$
اجاره آپارتمان در خارج از مرکز شهر360$

در مورد غذا، سبد غذایی اولیه حدود 100$ (دلار) هزینه دارد. شما می توانید 10$ (دلار) برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت و 35$ (دلار) در یک رستوران متوسط برای یک وعده غذایی برای 2 نفر بپردازید. بودجه شما برای حمل و نقل باید حدود 50$ (دلار) در ماه باشد. می توانید قبل از اقدام برای مهاجرت به این کشور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از کارشناسان این موسسه راهنمایی بخواهید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *