مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته ژنتیک در پاراگوئه

رشته ژنتیک در پاراگوئه

رشته ژنتیک در پاراگوئه در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دسترس است و شرایط و امکانات آن برای دانشجویان بین المللی بسیار مهم است.  زیرا این افراد نیمی از زندگی خود را در دانشگاه ها سپی می کنند.Universidad Nacional de Asunción  دانشگاه ملی آسونسیون در شهر سن لورنزو پاراگوئه واقع شده است، قدیمی ترین دانشگاه پاراگوئه است. این دانشگاه در سال 1889 تاسیس شد و شامل 12 مدرسه مختلف شد. در ابتدا فقط به حقوق، پزشکی، ریاضیات داروسازی و زایمان و یک مدرسه روحانیت توجه داشت. این دانشگاه دارای پردیس های گسترده در کل پاراگوئه است، با بیش از 12 مکان اضافی که دانشگاه اصلی را در سن لورنزو تکمیل می کنند. در حال حاضر تقریبا 40000 دانشجو در این دانشگاه ثبت نام می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به پاراگوئه مشاور شماست.

در جدول زیر شاهد مشخصاتی در خصوص این دانشگاه در کشور پاراگوئه می باشید:

نام دانشگاهکشوررتبه در جهانپذیرشنوع دانشگاهتعداد دانشجویان بین المللی
دانشگاه ملی آسونسیونپاراگوئه1000-1200از سراسر جهاندولتی531

دانشگاه های تحصیل رشته ژنتیک در پاراگوئه

دانشگاه ملی ایتاپوآ (UNI) یک دانشگاه برجسته پاراگوئه است که در اصل در سال 1996 تاسیس شده است. این دانشگاه بخصوص در زمینه آموزش موضوعات در زمینه های مهندسی، پزشکی، بازرگانی، علوم و فنون، مطالعات محیطی ، علوم انسانی و اجتماعی متمرکز است. این دانشگاه در شهر Encarnación ، مرکز پایتخت گروه ایتاپا واقع شده است. سومین شهر بزرگ کشور، کل جمعیت نزدیک به 100000 نفر است.این شهر به دلیل داشتن بزرگترین محل استقرار اوکراینی ها در کشور قابل توجه است. دانش آموزان مستقر به احتمال زیاد توسط سواحل وسیع و پیاده روی کنار دریا، دو جنبه ای که به گردشگری در شهر کمک کرده است، علاقه مند خواهند شد. یکی دیگر از جنبه های زندگی در Encarnación که احتمالاً مورد توجه دانشجویان قرار خواهد گرفتCarnaval Encarnaceno است که معمولاً در فوریه برگزار می شود.

در نمودار زیر شاهد افزایش مهاجرت ها در کشور پاراگوئه در چند سال اخیر هستید:

افزایش مهاجرت ها در کشور پاراگوئه

تحصیل در پاراگوئه

افرادی که مایل به تحصیل در این کشور زیبا هستند، دیگر نمی توانند به سادگی بین دانشگاه های محلی، بلکه دانشگاه های برجسته در سراسر جهان یکی را انتخاب کنند. این بدان معنی است که پاراگوئه ها و خارجیانی که در اینجا تحصیل می کنند می توانند در کلاس جهانی تحصیل کنند، در عین حال در کنار خانواده و دوستان خود بمانند. این کشور شگفت انگیز و ارزان قیمت را ترک نکنند. این کشور یک سیستم درخواست آنلاین برای همه برنامه ها ارائه می دهیم که به دانشجویان مشتاق کمک می کند موانع مطالعه همه چیز را از بین متعادل سازی تعهدات حرفه ای و دانشگاهی تا جلوگیری از ازدحام ترافیک هنگام رفت و آمد به دانشگاه برای استفاده، از بین ببرند.

موسساتی که لیست بهترین دانشگاههای ما در  پاراگوئه را تشکیل می دهند عبارتند از:

  • دانشگاه ملی آسونسیون
  • دانشگاه خودمختار آسونسیون
  • دانشگاه کاتولیک بانوی ما از فرض
  • دانشگاه شمال ، پاراگوئه
  • دانشگاه کلمبیا پاراگوئه
  • دانشگاه آمریکایی
  • دانشگاه کاتولیک بانوی ما از فرض
  • دانشگاه خودمختار Encarnacion
  • دانشگاه ادغام قاره آمریکا
  • دانشگاه ملی شرق
  • دانشگاه ملی ایتاپوا
  • دانشگاه پلی تکنیک و هنر پاراگوئه
  • دانشگاه بین المللی قاره ای
  • دانشگاه ایبروآمریکایی پاراگوئه
  • دانشگاه مخروط جنوبی قاره آمریکا
  • دانشگاه اقیانوس آرام ، پاراگوئه
  • دانشگاه ملی ویارریکا دل اسپیریتو سانتو
  • دانشگاه فنی بازاریابی و توسعه
  • دانشگاه متروپولیتن آسونسیون
  • دانشگاه ملی پیلار

تحصیل رشته ژنتیک در پاراگوئه در مقطع ارشد و دکترا

دانشگاه های معتبر کشور پاراگوئه در مسیر جذب دانشجویان بین الملیلی هرساله مزایای خوبی را به دانشگاه های خود اضافه می کنند. در این کشور کسانی که در مقطع ارشد و دکترا تحصیل می کنند و دانشجوی بین المللی هستند کم نیستند. کسانی که علاقه مند به ثبت نام در رشته ژنتیک در مقطع تحصیلات تکمیلی در کشور پاراگوئه هستند باید حداقل یک مدرک کارشناسی را در زمینه علوم زندگی (زیست شناسی، بیوتکنولوژی، داروسازی، پزشکی، محاسبات) گذرانده باشند و یا دارای مدرک لیسانس زیست شناسی، بیوشیمی، بیوتکنولوژی، داروسازی باشند. دانشجویان بالقوه علاقه مند به تولید علمی هستند، زیرا آنها در تیم های تحقیقاتی فعالیت خواهند کرد. یک مولفه حرفه ای قوی برای تکمیل این دکترا در زمینه موضوعات علمی تخصصی فعلی که ایجاد مشاغل با مهارت بالا است، ضروری است.

برای واجد شرایط بودن برای پذیرش در مقطع دکترا رسمی لازم است حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

  • دارندگان یکی از مدارک رسمی کارشناسی معتبر یا معادل آن و یک مدرک کارشناسی ارشد دانشگاهی یا معادل آن، به شرطی که حداقل 300 اعتبار ECTS در کل کسب شده باشد.
  • دارندگان مدرک دانشگاهی رسمی از هر کشور دیگر که دارندگان دوره های کارشناسی ارشد را واجد شرایط می کند، مشروط بر اینکه حداقل 300 اعتبار ECTS تحصیلات دانشگاهی به طور کلی کسب شده باشد. حداقل 60 مورد باید در سطح کارشناسی ارشد باشد.
  • دارندگان مدرک دانشگاهی که پس از گذراندن آزمون ورودی آموزش پزشکی خاص، حداقل 2 سال از یک دوره آموزشی را گذرانده اند که منجر به مدرک رسمی در یک رشته علوم پزشکی می شود.

تحصیل رشته ژنتیک در پاراگوئه در مقطع ارشد و دکترافرصت های شغلی رشته ژنتیک در پاراگوئه

کار پس از تحصیل در پاراگوئه برای دانشجویان بین المللی یک سوال بزرگ است. علاوه بر پروژه های تحقیقاتی، توسعه خدمات ژنتیکی پزشکی از طریق مشارکت فعال در یک شبکه یکپارچه برای مطالعه ژنوم انسان و آزمایش ژنتیکی انجام می شود. هدف آن ایجاد ابزارها و پایگاه داده های داده های ژنتیکی و بهبود زیرساخت ها و خدمات ژنتیکی مولکولی و ژنومی و سیتوژنتیک و بیوشیمیایی می باشد. پیشرفت های تحقیقاتی CMG مبتنی بر دستاوردهای مطالعه ژنوم انسان است که به طور گسترده ای برای مطالعه ماهیت مولکولی، تشخیص دقیق و به موقع، پیشگیری و درمان طیف وسیعی از بیماری های ارثی استفاده می شود. هر بخش گروه های تحقیقاتی خود را دارد. این گروه ها در 5 آزمایشگاه تحقیقاتی (زیست شناسی عمومی ، بیوشیمی ترکیبات حاوی نیتروژن، زیست شناسی قارچ ها و بیوتکنولوژی، بیوفیزیک سازه های زیر سلول و همچنین آزمایشگاه بیوفیزیک رایج هستند.

قسمت بزرگی از فارغ التحصیلان این رشته به کار علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه روی می آورند. حدود یک سوم از فارغ التحصیلان رشته های به مشاوره ژنتیک علاقه مند هستند. تقریبا تعداد مساوی علاقه مند به تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی برای دریافت دوره کارشناسی ارشد یا دکترا هستند. یا به مدرسه حرفه ای (دانشکده دستیار پزشک، دانشکده پزشکی و دانشکده دامپزشکی شایع ترین است). بقیه علاقمند هستند بلافاصله پس از دریافت مدرک لیسانس خود به کار بپردازند. بسیاری از این دانشجویان به عنوان Associate Research در تحقیقات بیوتکنولوژی یا زیست پزشکی یا در NH یا در منطقه بوستون کار می کنند  در حالی که دیگران در فروش علمی کار می کنند یا با غیر انتفاعی مرتبط با علم شغل می گیرند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اقامت پاراگوئه از طریق تحصیل به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *