مهاجرت کاری پاراگوئه

کار علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه

کار علوم آزمایشگاهی غذایی در پاراگوئه

کار علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه در شرکت ها و برخی از مراکز تحقیقاتی و همچنین برخی از دانشگاه های تحقیقاتی این کشور امکان پذیر است. البته به صورت کلی پاراگوئه کشوری مجهز از نظر امکانات آزمایشگاهی و کافی نیست. اما در این کشور کماکان آزمایشگاه های مختلفی در حال فعالیت هستند. برای انجام کار علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه بایستی به زبان لاتین مسلط باشید. این کشور برنامه های زیادی برای توسعه اشتغال و افزایش مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی دارد. در هر صورت پاراگوئه به عنوان یکی از کشورهای مهم منطقه آمریکای لاتین است. این کشور تولید و صادر کننده برق در منطقه است. برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

درباره پاراگوئه

پاراگوئه کشوری واقع در مرکز آمریکای جنوبی است که از شرق و شمال شرقی با برزیل، از غرب و جنوب غربی آرژانتین و از شمال غربی با بولیوی مرز مشترک دارد. این کشور در 2 منطقه غربی و شرقی تقسیم شده است که توسط رودخانه پاراگوئه از هم جدا شده اند. مناطق به نوبه خود در 17 بخش به علاوه بخش پایتخت تقسیم می شوند. مساحت کل این کشور 406.752 کیلومتر مربع است و جمعیت آن 7 میلیون نفر است. منطقه غربی 60.7%از کل سرزمین را تشکیل می دهد، اما طبق داده های سرشماری ملی سال، فقط 2.6% از جمعیت در آنجا زندگی می کردند. بنابراین، توزیع نابرابر جمعیت در طریق کشور وجود دارد و اکثریت مردم در اطراف پایتخت آسونسیون زندگی می کنند. جمعیت پاراگوئه نسبتاً جوان است و سن متوسط ​​آن 23.59 سال است.

بازار اشتغال آزمایشگاهی در پاراگوئه

پاراگوئه کشوری با درآمد متوسط است و این کشور به بخش های خارجی وابستگی زیادی دارد. نرخ بیکاری در حال حاضر پایین است اما کماکان نرخ اشتغال و بیکاری غیر رسمی پایین است. دولت پاراگوئه اقدامات زیادی را برای اشتغال و کاریابی در این کشور انجام داده است. در حال حاضر با کار در علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه به صورت متوسط می توانید 5.9 میلیون PYG (گوارانی) در ماه حقوق دریافت کنید. همچنین در کم ترین حالت حقوق ماهیانه 3.2 میلیون PYG (گوارانی) و در بیشترین حالت 9 میلیون PYG (گوارانی) است. در زمان نگارش این مقاله هر 1 میلیون PYG (گوارانی) برابر با 149$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در پاراگوئه در علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه را مشاهده کنید:

حقوق برخی از مشاغل کار در پاراگوئه

کار علوم آزمایشگاهی حیوانات در پاراگوئه

مرکز آزمایشگاه بهداشت حیوانات مرکز تحقیقات دام در ایتاپوا (CIPI) با حمایت انجمن روستایی پاراگوئه، شورای ملی علم و فناوری (CONACYT) و سرویس ملی کیفیت و بهداشت حیوانات (SENACSA) ساخته شده است، ایجاد شده است تا به عنوان مرکز تولید و ارزیابی عملکرد هم علوفه و هم رشد حیوانات باشد. این آزمایشگاه نیازهای متخصصان، تولیدکنندگان، صنایع و دانشجویان را که قادر به تحصیل در مرکز هستند، برآورده می کند. مدیر کل آزمایشگاه های SENACSA، دکتر نلی اورتیز، اذعان داشت که این موسسه پشتیبانی و همکاری مداوم را برای کمک به دستیابی به اهداف و اهداف تعیین شده، تأمین خواسته ها و نیازهای تولیدکنندگان دام و دانش و توانایی های دانشجویان گروه ایتاپوا را تقویت می کند.

تحصیل علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه

زبان تحصیلات در پاراگوئه اسپانیایی است و برای تحصیل علوم آزمایشگاهی در این کشور باید به این زبان مسلط باشید. پاراگوئه دارای دانشگاه های مختلف در شهرهای بزرگ خود است. طیف وسیعی از علوم در این کشور ارائه می شود. بسیاری از علوم برای اثبات تحقیقات نیاز به آزمایشگاه ها دارند. لذا با ورود به این رشته ها از جمله تحصیل داروسازی در پاراگوئه و تحصیل علوم شیمی، پزشکی، علم فیزیک و بسیاری دیگر علوم آزمایشگاهی را مطالعه کنید. فرصت های شغلی این رشته نیز مربوط به کار در آزمایشگاه و کارهای تحقیقاتی است.

در جدول زیر نام برخی از دانشگاه های ارائه کننده علوم آزمایشگاهی در پاراگوئه را مشاهده می کنید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ملی آسونسیون
2دانشگاه سن ایگناسیو دلویولا
3دانشگاه پلی تکنیک و هنر پاراگوئه
4دانشگاه ملی کنیندیو
5دانشگاه ماریا آخولیادورا

کار علوم آزمایشگاهی غذایی در پاراگوئه

کار علوم آزمایشگاهی غذایی در پاراگوئه

کشاورزی در پاراگوئه نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و بسیاری از نیروی کار این کشور از گذشته در صنعت کشاورزی بوده اند. پاراگوئه به تجهیزات آزمایشگاهی مدرن خود که توانایی ارائه نتایج با کیفیت بالا و اطمینان از ایمنی هر محصول را با تجزیه و تحلیل بیش از 40.000 نمونه دارند، افتخار می کند. پرسنل کاملاً تحصیل کرده و به طور مداوم به روز شده قادر به استفاده بهینه از آخرین ابزارهای فناوری هستند که در هر دو امکانات آن هستند. برخی از پارامترهای آزمایش شده را می توان در دسته های زیر تشخیص داد:

  • تجزیه و تحلیل بقایای موجود در میوه ها و سبزیجات، غذا و خوراک، سایر بسترهای تخصصی دیگر به عنوان مثال روغن زیتون
  • تجزیه و تحلیل آلاینده ها در بسترهای مختلف مانند غذا و خوراک، میوه ها و سبزیجات، تنباکو، غلات و آردها و بسیاری دیگر.
  • کمی سازی آنتی بیوتیک ها
  • تعیین سموم
  • کمی کردن مواد نگهدارنده
  • آلاینده های موجود در آب و فضولات
  • رادیواکتیویته در آب

کار علوم آزمایشگاهی فناوری در پاراگوئه

آزمایشگاه FAB LAB در سال 2018 اولین آزمایشگاه ساخت دیجیتال تلفن همراه در کشور افتتاح شد. مولفه های آن به شما امکان می دهد تا در هر کجا که باشد به کاربر نزدیک باشد، بنابراین دسترسی به ابزار، لوازم و تجربیات ارائه شده توسط آزمایشگاه Fab را گزینه عالی می کند. آزمایشگاه سیار به مجموعه ای از ابزارها مجهز است که هر ایده ای را امکان پذیر می کند. این آزمایشگاه در طول سال اول خود تأثیر زیادی در سطح اجتماعی و آموزشی در این کشور داشته است. این آزمایشگاه با حضور در کارگاه های آموزشی معرفی دیجیتال که بیش از 1000 دانشجو از آن بازدید کردند نقش مهمی در توسعه فناوری و آموزش داشته است.

آزمایشگاه به دنبال پایداری پروژه، علاوه بر خدمات اجاره ماشین آلات و آموزش استفاده از تجهیزات برای معلمان، شرکت ها و سازمان ها، خدمات کارگاه ها و دوره های تولید دیجیتال و فرهنگ سازنده را به مدارس و دانشگاه های خصوصی ارائه می دهد. جهت اخذ ویزای کار در کشور پاراگوئه می توانید در این خصوص مطالب را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دنبال کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *