مهاجرت تحصیلی فیلیپین

رشته ژنتیک در فیلپین

رشته ژنتیک در فیلپین

رشته ژنتیک در فیلپین در چند دانشگاه معتبر که وجهه بین المللی دارند در دسترس دانشجویان سراسر جهان است. تحصیل ژنتیک فرصت های شغلی متنوعی دارد. اهمیت و خاص بودن این رشته که در هر زمینه ای اعم از انسان و گیاه و حیوان کاربرد دارد موجب شده است در میان اشخاص به شدت محبوب باشد. چندین رشته و گرایش ارشد در زمینه ارشد وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص تحصیل رشته ژنتیک در فیلیپین به شما اطلاعات جدید و موثقی ارائه دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن سابقه درخشان و مشاوران با تجربه در زمینه مهاجرت تحصیلی و یا نحوه اخذ ویزای تحصیلی کشور فیلیپین به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

در نمودار زیر شاهد دانشجویانی در فیلیپین هستید که چه روند تحصیلاتی را دنبال می کنند:

مقاطع مختلف تحصیلی در فیلیپین

جایگاه رشته ژنتیک در فیلپین

بیوتکنولوژی از 2 کلمه مشتق شده است. زیست به معنای زندگی و فن آوری که به ابزارها و تکنیک هایی گفته می شود که برای رسیدن به یک هدف خاص استفاده می شوند. بیوتکنولوژی مجموعه ای از ابزارهای علمی است که با استفاده از موجودات زنده (میکروارگانیسم ها، گیاهان یا حیوانات) یا قطعات آنها برای تولید محصولات مفید برای کاربردهای پزشکی، کشاورزی، صنعتی و زیست محیطی استفاده می شود. مهندسی ژنتیک یکی از پیشرفته ترین تکنیک های علمی در بیوتکنولوژی است. این روش به کلیه تکنیک هایی گفته می شود که به طور مصنوعی ژن ها را از موجودی به موجود دیگر، غالباً از یک گونه به گونه دیگر، برای تولید ارگانیسم های جدید یا جدید منتقل می کنند. از سنین مختلف دانشجویان بین المللی در این کشور تحصیل می کنند.

در نمودار زیر شاهد نمودار سنی دانشجویان کشور فیلیپین می باشید:

نمودار سنی دانشجویان کشور فیلیپین

دانشمندان می توانند ژن های مفیدی را از میکروارگانیسم ها، سلول های گیاهی و حیوانی گرفته و آنها را به میکروارگانیسم هایی مانند مخمر و باکتری منتقل کنند که رشد آنها در مقادیر زیاد آسان است. محصولاتی که زمانی فقط از حیوان یا گیاه به مقدار کم در دسترس بودند، پس از آن در میکروبهایی که به سرعت در حال رشد هستند به مقدار زیادی در دسترس هستند. مهندسی ژنتیک همچنین اجازه می دهد ژن های مطلوب از یک گیاه، حیوان یا میکروارگانیسم در یک گونه غیر مرتبط ترکیب شود. بنابراین، طیف وسیع تری از صفات اکنون در دسترس پرورش دهنده گیاه یا حیوان قرار گرفته است. دستکاری مستقیم DNA باعث می شود صفات با سرعت بیشتری و با اطمینان بیشتر در گونه های هدف گنجانده شود تا روش های مرسوم.

دروس رشته ژنتیک در فیلپین

هدف از ارائه این رشته در کشور فیلیپین ایجاد و افزایش ظرفیت محققان محلی برای انجام تحقیقات عالی در مورد ژنوم و گسترش همکاری های موجود با شبکه مرکز ژنوم فیلیپین است که شامل موسسات CHED و دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی دولتی و خصوصی در سراسر کشور است. آزمایشگاه ژنومیک همکاری و تبادل دانش بین جوامع علمی محلی و بین المللی را افزایش می دهد. این مرکز از 7 اتاق تشکیل شده است که در آن ترتیب سنج، تجهیزات و میکروسکوپ های مربوط به NGS در آن قرار دارد و برای ارائه خدمات از جمله آماده سازی کتابخانه، تعیین توالی نسل بعدی، تعیین مقدار فلورومتری، الکتروفورز مویرگی، انتخاب اندازه قطعه، سونوگرافی متمرکز و میکروسکوپ مورد استفاده قرار می گیرد.

نام درسمحتوای درس
زیست شناسی مولکولی پیشرفتهپیشرفت در زیست شناسی مولکولی با تأکید بر ساختارها، خصوصیات، عملکردها و فعل و انفعالات مولکول های زیستی در فرآیندهای اساسی سلولی و دستکاری.
فنون تحقیق در زیست شناسی مولکولیآزمایشاتی در زیست شناسی مولکولی با تأکید بر تکنیک های DNA نوترکیب.
سیتوژنتیک پیشرفتهیشرفت های اخیر در مورد نقش کروموزوم ها در وراثت، رشد، تمایز و تکامل
ژنتیک تکاملیتجزیه و تحلیل مکانیسم های ژنتیکی موثر بر تغییر تکاملی
ژنتیک رشدکنترل ژنتیکی رشد در گیاهان و حیوانات

تحصیل رشته ژنتیک در فیلپین

کمیسیون آموزش عالی موسسات تحقیقات پیشرفته فیلیپین در این خصوص (CHED-PCARI) اذعان داشته است که آزمایشگاه هسته ژنومیک مشترک (SGCL) در دانشگاه فیلیپین در دیلیمان، شهر کوزون به محققان محلی کمک می کند عوامل بیماری زای شناخته شده و ناشناخته مورد نیاز برای واکنش سریع را شناسایی کنند، کنترل و درمان بیماری از طریق ژنومیک. ژنومیک شاخه ای از زیست شناسی مولکولی است که بر ساختار، عملکرد، تکامل و نقشه برداری از ژنوم ها یا مواد ژنتیکی تمام موجودات زنده متمرکز است. تحقیقات ژنومیک برای سلامت انسان، حیوانات و گیاهان حیاتی است. ژنومیک و تعیین توالی نسل بعدی نیز در دستیابی به داروی دقیق، جایی که ژن های بیمار دارو درمانی و دوز را تعیین می کنند، یک امر اساسی است.

یکی از مشکلاتی و مسائلی که در هنگام تحصیل در فیلیپین ممکن است در خصوص آن نگران شوید هزینه تحصیل در فیلیپین و هزینه زندگی در فیلیپین است. در جدول زیر برخی از اقلام و کالاهای اساسی را مشاهده می کنید:

کالاقیمت به پزو
آب19.49PHP
شیر 1 لیتر86.61PHP
1 قرص نان58.59PHP
پنیر323.83PHP
سیب زمینی89.64PHP
پیاز96.46PHP
کاهو70.28PHP
گوجه70.02PHP
کاپوچینو114.57PHP
تخم مرغ88.94PHP
گوشت گاو316.59PHP
مرغ199.36PHP
بلیط یک طرفه10PHP
قبوض605522PHP
بلیط سینما258.50PHP
اجاره ماهانه 1 خوابه داخل شهر1626638PHP
اجاره ماهانه 1 خوابه خارج از شهر904682PHP
اجاره ماهانه 3 خوابه داخل شهر3245423PHP
اجاره ماهانه 3 خوابه خارج شهر1820963PHP

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه معتبر فیلیپین

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه معتبر فیلیپین

تحصیل رشته ژنتیک در دانشگاه فیلیپین لوس بائوس می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. برنامه کارشناسی ارشد ژنتیک توسط بخش ژنتیک و زیست شناسی مولکولی موسسه علوم بیولوژیکی همراه با واحدهای دیگر در دانشگاه فیلیپین لوس بانوس، لاگونا ارائه می شود. این برنامه با هدف ارائه دانش آموزان با سابقه ثابت زیست شناسی با تخصص در ژنتیک و آماده سازی دانش آموزان برای مهارت در آموزش، تحقیق و گسترش است. متقاضی پذیرش در برنامه کارشناسی ارشد باید دارای مدرک کارشناسی ترجیحاً در علوم زیستی باشد. فارغ التحصیلان ژنتیک MS می توانند در امر آموزش و تحقیق نقش داشته باشند. موسسه تحقیقات بین المللی مانند IRRI و شرکت های چند ملیتی فارغ التحصیلان MS Genetics را استخدام می کنند. پذیرش فارغ التحصیلان MS برای Ph.D در دانشگاه های خارج از کشور مانند ایالات متحده و اروپا مشکلی ندارد.

در جدول زیر شاهد رتبه بندی دانشگاه های کشور برای تحصیل به زبان انگلیسی در فیلیپین می باشید:

نام دانشگاهرتبه در کشور در سال 2023
University of the Philippines1
Saint Louis University2
De La Salle University3
Ateneo de Manila University4
La Salle University5
University of Santo Tomas6
University of the Philippines Diliman7
University of San Carlos8

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار پس از تحصیل در فیلیپین به شما مشاوره می دهد و به سوالات شما در خصوص مهاجرت و تحصیل به فیلیپین شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *