مهاجرت تحصیلی فیلیپین

تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی

تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی

با توجه به امکان تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی این کشور به مقصد محبوبی برای دانشجویان بین المللی به ویژه دانشجویان آسیایی تبدیل شده است. فیلیپین به دلیل تاریخ خود و زیر سلطه بودن کشورهای آمریکا و اسپانیا تاثیرات فراوانی از فرهنگ و زبان این 2 کشور گرفته است. این در حالی است که علاوه بر زبان فیلیپینی، اکنون زبان انگلیسی در فیلیپین فراگیر است. به یک زبان رسمی تبدیل شده است. در حال حاضر در تمامی دانشگاه های فیلیپین برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می شود. دانشجویان با داشتن مدرک معتبر مهارت این زبان، می توانند به زبان انگلیسی در فیلیپین تحصیل کنند. جهت تحصیل به زبان انگلیسی در کشورهای مختلف همچنین می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی را دریافت کنید. در ادامه همچنین بررسی بیشتری در رابطه با تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی خواهیم داشت.

شرایط تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی

جهت تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی کافی است دارای مدرک معتبر زبان آیلتس یا تافل باشید. بسته به دانشگاه نمره های این زبان برای پذیرش متفاوت هستند. اما اکثر دانشگاه ها نمره حداقل 6 یا 6.5 را برای پذیرش دوره های تحصیلی دانشجوی جهت تحصیل به زبان انگلیسی در نظر می گیرند. علاوه بر این در این کشور موسسات معتبر و بسیار خوبی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. در صورت قبولی در این موسسات می توانید برای تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی اقدام کنید. لازم به ذکر است علاوه بر ارائه مدرک زبان برای تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی شرایط زیر را نیز برقرار کنید:

  • بایستی در آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر خود شرکت کرده و نمره لازم را بدست آورید.
  • مدرک پیشین تحصیلی شما نزد کمیسیون آموزش فیلیپین معتبر باشد. دانشگاه مدرک شما را به رسمیت بشناسد.
  • ویزای دانشجویی فیلیپین را دریافت کرده باشید. مخالفتی در این باب صورت نگرفته باشد.
  • توانایی مالی برای پرداخت دوره های انگلیسی در فیلیپین را داشته باشید.

مزایای تحصیلات در فیلیپین به زبان انگلیسی

سالانه، فیلیپین در بین دانشجویان بین المللی محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این یک کشور مجمع الجزایری دنج در اقیانوس آرام است. دانشجویان می توانند برنامه های زبانی و تعطیلات ساحلی را با هم ترکیب کنند. کم هزینه بودن تحصیل در این کشور باعث می شود که سالانه دانش آموزان خارجی زیادی در این کشور تحصیل کنند. بنابراین محیط بین المللی روند یادگیری یک زبان خارجی را سرعت می بخشد. فیلیپین در حال از بین بردن کلیشه بی سوادی و توسعه نیافتگی کشورهای آسیایی است. میزان سواد ساکنان محلی بسیار زیاد است. اکثر آنها به زبان انگلیسی مسلط هستند. این باعث می شود شرایط مطلوب برای تحصیل در فیلیپین برای دانشجویان خارجی به وجود آید. جهت تحصیل در این کشور مقاله تحصیل در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

همچنین نرخ تحصیل در این کشور طبق نمودار زیر می باشد:

نرخ تحصیل در فیلیپین

این کشور همچنین از شرایط عالی برای اقامت برخوردار است. این کشور دارای آب و هوای گرم، دریا، سواحل شنی، زیرساخت های توسعه یافته و فرصت هایی عالی برای زندگی با سبکی جدید و تحصیل با کیفیت بالای آموزش است. از جمله مزایای تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی شامل:

  • تحصیل با هزینه کم
  • تنوع زیاد برنامه های انگلیسی زبان
  • اساتید بسیار ماهر مسلط به زبان انگلیسی در این کشور
  • یادگیری زبان و فرهنگ فیلیپینی در کنار تحصیل
  • امکان کار پس از تحصیل در یک محیط آشنا به زبان انگلیسی
  • تسهیل یادگیری کامل زبان انگلیسی در این کشور

آموزش زبان انگلیسی در فیلیپین

همانطور که اشاره کردیم فیلیپین یکی از بهترین مکان ها برای آموزش زبان و تحصیل به زبان انگلیسی است. سالانه بسیاری از کشورهای کره و ژاپن برای آموزش زبان انگلیسی به فیلیپین می روند. موسسه های بین المللی زبان در فیلیپین بهترین معلمان را برای دانش آموزان خارجی فراهم می کند. بسته به سطح آمادگی دانش آموزان، نتایج، مقدار زمانی که افراد مایل به صرف تحصیل هستند برنامه های درسی شامل گرامر زبان، مطالعه واژگان، توسعه مهارت های ارتباطی، تلفظ صحیح، تصحیح لهجه، خواندن، نوشتن و گوش کردن را می آموزند. بسته به سطح آمادگی و نتایج مطلوب برای دانشجویان خارجی، برنامه های زیر برای آموزش زبان انگلیسی موجود است:

  • دوره های عمومی انگلیسی
  • آمادگی برای امتحانات زبان TOEFL ، IELTS ، TOEIC
  • آموزش زبان انگلیسی برای متخصصان
  • آموزش زبان انگلیسی برای معلمان
  • دوره های انگلیسی تجارت

جهت اطلاع از هزینه های مربوط به زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فیلیپین را بررسی بفرمائید.

کیفیت آموزش در فیلیپین به زبان انگلیسی

فیلیپین در سطح جهان به عنوان یکی از بزرگترین ملل انگلیسی زبان در جهان یاد می شود که اکثر مردم آن دارای حداقل تسلط در این زبان هستند. انگلیسی همیشه یکی از زبانهای رسمی فیلیپین بوده که توسط میلیون ها فیلیپینی صحبت می شود. این زبان، زبان تجارت و قانون و همچنین زبان اصلی آموزش در فیلیپین است. تسلط به زبان انگلیسی در فیلیپین همچنین یکی از نقاط قوت این کشور است که به رونق اقتصاد آن کمک کرده است. حتی فیلیپین را از کشور هند جلوتر انداخته است. بسیاری از افراد کشورهای دیگر مانند چین، ژاپن، کره جنوبی، ویتنام و غیره انگلیسی را در فیلیپین تحصیل می کنند. مردم همیشه می خواهند چیزهای جدید بیاموزند. به همین دلیل است که شهروندان کشورهای دیگر در فیلیپین به زبان انگلیسی تحصیل می کنند. همچنین اساتید این کشور به خوبی به زبان انگلیسی مسلط هستند.

همچنین گفته می شود که زبان و لهجه انگلیسی فیلیپینی به دلیل مستعمره بودن مردم این کشور تحت آمریکا، به انگلیسی آمریکایی نزدیک است. اساتید انگلیسی زبان فیلیپین می توانند در سراسر جهان تدریس کنند. اخیرا، وزارت امور خارجه اسپانیا و دولت ژاپن تصمیم گرفتند اساتید فیلیپینی را برای برنامه های آموزش دولتی انگلیسی استخدام كنند. اساتید انگلیسی زبان در مدارس و موسسات آموزشی در فیلیپین نیز همگی در دانشگاه تحصیل کرده اند. بسیاری از آنها دارای مدرک تحصیلی در آموزش هستند.

تحصیل در فیلیپین به زبان انگلیسی در مقاطع مختلف

خوشبختانه تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی در تمامی مقاطع از دبستان گرفته تا مقطع دکترا امکان پذیر است. در لیست زیر همچنین مقاطع مختلف در این کشور برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور معرفی شده است:

  • مقطع کارشناسی: تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در فیلیپین خوشبختانه در طیف وسیعی از رشته ها حتی رشته های پزشکی در این کشور ارائه می شود. به طور کلی تحصیل در این مقطع حداقل 4 سال الی 5 سال به طول می انجامد. دانشجویان برای تحصیل به زبان انگلیسی در این مقطع باید دارای آیلتس 6 باشند.
  • مقطع کارشناسی ارشد: در این مقطع تحصیل به مدت 2 سال به طول می انجامد.  تمامی برنامه های تحصیلی ارائه شده به زبان انگلیسی هستند. جهت ورود به دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان بایستی دارای آیلتس حداقل 6.5 باشند.
  • مقطع دکترا: برای تحصیل مقطع دکترا در این کشور به زبان انگلیسی دانشجویان بایستی دارای آیلتس حداقل 7 باشند. علاوه بر این مقالات ارائه شده بایستی به زبان انگلیسی باشند. تمامی دوره های این مقطع نیز در این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

موسسات زبان انگلیسی در فیلیپین

جهت آموزش زبان انگلیسی در این کشور دانشجویان می توانند در موسسات مختلف از جمله موسسات زیر اقدام نمایند:

  • آکادمی زبان EV: این آکادمی یک آموزشگاه زبان است که در شهر سبو واقع شده است. از CLT (آموزش زبان ارتباطی) به عنوان اصلی ترین روش تدریس استفاده می کند. این موسسه دارای مجوز رسمی از دولت این کشور، گواهینامه های سازمان های معتبر بین المللی، تایید کیفیت بالای خدمات ارائه شده است. انواع برنامه ها در این موسسه شامل دوره عمومی، آمادگی برای آزمون های TOEFL ، IELTS ، TOEIC، انگلیسی حرفه ای، دوره زبان برای معلمان و دوره های تجاری می باشد. شهریه این آکادمی از $560 (دلار) در هفته آغاز می شود.
  • آکادمی تسلط به زبان انگلیسی Genius: یک موسسه زبان چند ملیتی است که معلمان آمریکایی، استرالیایی، کانادایی و سایر کشورها را به کار می گیرد. این موسسه در نزدیکی ساحل واقع شده است. شهریه برنامه های زبان از 400$ (دلار) در هفته متغیر است.
  • آکادمی SMEAG Global Trainin: تنها موسسه معتبر و مورد تایید انگلیس در مرکز آزمون و یادگیری زبان آیلتس است. انواع برنامه های در دسترس شامل تافل، آیلتس، ESL کمبریج می باشد. هزینه تحصیل از 660$ (دلار) در هفته آغاز می شود.

جهت مهاجرت به فیلیپین و مهاجرت تحصیلی می توانید به دیگر مقالات ارائه شده توسط تیم ترجمه ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید. همچنین برای اطلاع از آخرین شرایط و قوانین برای مهاجرت به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی شامل آلمان، مجارستان، اتریش، فرانسه و شرایط اخذ ویزای دانشجویی فیلیپین می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *