مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته چشم پزشکی در رومانی

رشته چشم پزشکی در رومانی

رشته چشم پزشکی در رومانی فرصت های شغلی خوبی برای شما در اروپا ایجاد می کند که این مزیت بزرگ در هر کشوری وجود ندارد. در رومانی شهرهای بسیار زیبا و بسیار مدرنی وجود دارند که پذیرای مهاجران بین المللی هستند. در رومانی دانشگاه های پزشکی رشته چشم پزشکی را ارائه می دهند و شما می توانید با رعایت ملزمات درخواست خود را به دانشگاه های این کشور ارسال کنید. رشته چشم پزشکی در رومانی بازار کار خوبی دارد و با فارغ التحصیلی در این کشور می توانید وارد دنیای کار در حوزه چشم پزشکی بشوید. در ادامه مقاله در مورد در خصوص تحصیلات رشته چشم پزشکی در کشور رومانی بیشتر خواهیم گفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و تحصیلات در حوزه پزشکی در رومانی به شما مشاوره تحصیلی ارائه می دهد.

تحصیل رشته چشم پزشکی در رومانی

طول تحصیل 4 سال (240 واحد) می باشد. دانش ‌آموزان شایستگی ‌های مرتبط با استفاده از تکنیک ‌ها و روش ‌های ارزیابی چشم پزشکی، تجزیه و تحلیل و تجویز سیستم‌ های تصحیح بینایی، آموزش بصری، تعمیر و نگهداری و ارگونومی دستگاه‌های پزشکی، طراحی رایانه‌ای سیستم‌های اپتیکی مختلف برای اصلاح را کسب می‌کنند. این رشته در زمینه کمک بصری برای افراد مبتلا به کمبود بینایی، به دستاوردهای تکنولوژیکی عناصر نوری برای دستگاه خاص بحث می کند. تخصص های پزشکی در رومانی به پزشکان مقیم دانش و توانایی های مورد نیاز برای متخصصان حرفه ای پزشکی بسیار ماهر را ارائه می دهد. پزشکان مقیم یا دستیاران، پزشکان دارای مجوزی هستند که در بیمارستان‌های متعلق به دانشگاه (یا در سایر بیمارستان‌ها/خدمات با توافق با دانشگاه‌ها)، تحت نظارت اساتید راهنما (رئیس گروه) متعلق به کادر پزشکی این بیمارستان‌ها (یا خدمات) دوره کارآموزی دارند.

پزشک مقیم، کارآموز رزیدنت یک پزشک فارغ التحصیل و دارای مجوز است که از طریق آموزش های درون بیمارستانی، با نظارت رئیس بخش، یک تخصص را فرا می گیرد. تخصص در پزشکی در رومانی (فوق لیسانس پزشکی، تخصص/ مطالعات رزیدنتی) شامل بیش از 80% کار بالینی است (کار بیمارستانی در تعامل با بیماران، اساتید و متخصصان بیمارستان). برای اخذ اقامت پزشکی، داوطلب باید هم شرایط آکادمیک (مدرک دکترای پزشکی یا دندانپزشکی) و هم زبان (حداقل سطح B2 زبان رومانیایی) را داشته باشد. برای تکمیل رشد شخصی خود در خارج از کلاس با مشارکت در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و در نتیجه ادغام در جامعه همراهی کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در دانشگاه های رومانی هستید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته چشم پزشکی در دانشگاه های رومانی

مدارک لازم برای تحصیل رشته چشم پزشکی در رومانی

قبل از ثبت نام نهایی در برنامه رزیدنتی در رومانی، همه دستیاران آینده تحصیلات تکمیلی پزشکی ابتدا باید برای سال آمادگی زبان رومانیایی اجباری ثبت نام کنند و این امر آنهاست. مسئولیت یادگیری زبان رومانیایی و دریافت گواهینامه پایان زبان رومانیایی برای اهداف تحصیلی از مهم ترین مدارک است. پس از دریافت گواهی زبان رومانیایی، مقیم بین‌المللی فارغ‌التحصیلان پزشکی در رومانی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا/EEA می‌توانند بر اساس نامه پذیرش، دیپلم دبیرستان و دانشگاه و سوابق تحصیلی، گواهی زبان رومانیایی، کپی پاسپورت، گواهی تولد، در تخصص ثبت نام کنند. گواهی پزشکی و پرداخت شهریه هم از دیگر مدار لازم برای تحصیل رشته چشم پزشکی در رومانی می باشد. آنها فقط در فرم تحصیلی مبتنی بر هزینه های خود پشتیبانی با انتخاب پرونده درخواست ثبت نام می کنند.

در جدول زیر شاهد هزینه تحصیل رشته چشم پزشکی در رومانی می باشید:

هزینه تحصیل به صورت کل به دلارهزینه شهریه به دلارهزینه بیمه به دلارهزینه غذا به دلارهزینه کتب به دلار
7000$4000$700$$300$2000

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در رومانی

دانشگاه پزشکی و داروسازی کارول داویلا مؤسسه علمی بهداشت عمومی که به نام دانشگاه پزشکی و داروسازی بخارست نیز شناخته می شود، یکی از قدیمی ترین مؤسسات در رومانی است. این کالج در سال 1694 قبل از اینکه در سال 1857 به UMFCD تبدیل شود به عنوان کالج سنت ساوا تأسیس شد. دانشکده پزشکی آن یک دهه پس از آن در سال 1867 افتتاح شد. دانشگاه پزشکی و داروسازی کارول داویلا بهترین دانشکده پزشکی در رومانی محسوب می شود. برنامه درسی پزشکی که به زبان انگلیسی تدریس می شود به 2 بخش آموزش پیش بالینی و بالینی تقسیم می شود. دپارتمان اول مطالعاتی را در زمینه علوم عملکردی، ریخت شناسی و تکمیلی پوشش می دهد. در زمینه آموزش بالینی، بخش های مختلف وظیفه تدریس دروس داخلی، علوم اعصاب بالینی، اطفال، رادیولوژی، پزشکی توانبخشی، جراحی، چشم پزشکی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی و زنان و زایمان را دارند.

دانشگاه پزشکی و داروسازی Grigore T. Popa یک دانشکده پزشکی دولتی واقع در مولداوی است. این دانشگاه که با نام عمومی UMF Iasi شناخته می شود، در سال 1979 تاسیس شد. در حال حاضر به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی و آموزشی پیشرفته شناخته می شود. این دانشگاه یک برنامه پزشکی 6 ساله به زبان های انگلیسی، فرانسوی و رومانیایی ارائه می دهد که هزینه آن €5000 (یورو) در سال برای دانشجویان بین المللی است. با توجه به موقعیت علمی قوی بین المللی مدرسه، پذیرش با اسلات های محدود به 200 در سال رقابتی است. دوره 360 اعتباری با غوطه ور شدن در آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و بیمارستان های دانشگاهی همراه است. چرخش بالینی در بخش های اطفال، زنان و زایمان، پوست، جراحی، روانپزشکی، پزشکی خانواده و بهداشت عمومی انجام می شود.

دانشگاه های رشته چشم پزشکی در رومانی

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در رومانی

لذت بردن از آموزش با استانداردهای بالا و نوآورانه در یک دانشگاه مشهور، در شهری که ترکیبی الهام بخش از تاریخ و مدرنیته را به نمایش می گذارد یکی از مزایا تحصیل در رومانی است. دانشجوی بین المللی تخصص در زمینه مورد نظر در تمام سطوح تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در حالی که باز بودن بین رشته ای را به دست می آورد. همچنین شما می توانید توسعه علم خود در میان دانشگاهیان ارائه کننده محتوای به روز و آموزش مبتنی بر تحقیق را حس کنید. ارتباط با رشته های علمی مورد علاقه در طول دوره دانشجویی و مشارکت در کار مشترک با نمایندگان کلیدی بازار کار و کسب آگاهی از نیازهای بازار فعلی و الزامات اشتغال از امکانات خوب تحصیل در رومانی می باشد. رشته گوارش در رومانی هم رشته پردرآمدی است که شرایط تحصیلی خوبی دارد.

در لیست زیر شاهد دیگر مزایا تحصیل در رومانی در رشته چشم پزشکی می باشید:

  • تبدیل شدن به یک حرفه ای با موضوع مرکزی، با دانش کامل، تفکر انتقادی و تحلیلی قوی، خلاقیت و مهارت های لازم برای مقابله مستقل با چالش های دنیای واقعی
  • توسعه در یک محیط دانشگاهی با استفاده از پیشرفته ترین زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و مستندسازی؛
  • ادغام در یک محیط بین المللی به سرعت در حال گسترش و متنوع؛
  • لذت بردن از یک زندگی دانشجویی شگفت انگیز، با امکانات مدرن و دائماً بهبود یافته؛

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاورانی متبحر و با اطلاعات بالا دارد که آماده پاسخگویی به سوالات شما در باب ویزای تحصیلی رومانی می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *