مهاجرت تحصیلی اسلوونی

رشته میکروبیولوژی در اسلوونی

رشته میکروبیولوژی در اسلوونی

رشته میکروبیولوژی در اسلوونی ممکن اس یک انتخاب دور از ذهن اما در واقع خوب و مناسب باشد. اسلوونی کشوری است که در اروپا واقع شده است. این کشور با برترین کشورهای جهان مانند ایتالیا و اتریش و کرواسی همسایه است و شما با تحصیل در این کشور فرصت های تحصیل و ادامه تحصیل و مشاغل خوب را در دیگر کشورهای جهان خواهید داشت. این کشور به دلیل قرار گرفت در این موقعیت جغرافیایی از نظر تحصیل و آموزش بسیار غنی و عالی است و دانشکاه های خوب و معتبری دارد. این دانشگاه های مناسب اعم از دولتی و خصوصی در رتبه بندی های جهانی حضور دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط و نحوه مهاجرت تحصیلی به اسلوونی مشاور و راهنمای متقاضیان می باشد.

تحصیل در اسلوونی

اسلوونی مکانی است که به ارائه و دریافت آموزش با کیفیت و فرصت های معادل اهمیت زیادی می دهد. همچنین، این کشور اروپایی جذاب یک مقصد است که مرکز موسسات علمی و تحقیقاتی است که به انتخاب دانشجویان در سراسر جهان تبدیل می شوند. دلیل اصلی که تحصیل در اسلوونی را ارزشمند می سازد، فرصت های جابجایی است که دانشجویان دریافت می کنند. همچنین کیفیت آموزشی که موسسات اسلوونی ارائه می دهند به مراتب بهتر از سایر کشورها است. اگر در حال جستجوی تحصیل در اسلوونی مشاوران آموزشی در کوچی ارناکولام در کرالا هستید، در مکان مناسب هستید. دلیل اصلی که تحصیل در اسلوونی را ارزشمند می سازد، فرصت های جابجایی است که دانشجویان دریافت می کنند. همچنین کیفیت آموزشی که موسسات اسلوونی ارائه می دهند به مراتب بهتر از سایر کشورها است.

یکی از مزایا تحصیل در این کشور اخذ بورسیه است. بورسیه مبلغ 700$ تا 1000$ (دلار) در ماه به متقاضیان خود ارائه می دهد.. همراه داشتن کپی نمرات TOEFL و IELTS برای ارزیابی نیز ضروری است. دولت اسلوونی از برنامه های آموزشی پشتیبانی می کند و حداکثر کمک را برای آن ارائه می دهد. علاوه بر این، مکانی است که حمل و نقل مقرون به صرفه و در دسترس را فراهم می کند و امکان سفر گروهی را فراهم می کند. علاوه بر این، فرهنگ اسلوونی همه حرفه ها را با شأن یکسان ترویج و در نظر می گیرد، که باعث می شود زندگی حرفه ای فرد در اسلوونی بهتر شود. از دیگر مزایا می توان امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه ها و امکان تحصیل در مقاطع مختلف را نام برد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اسلوونی

میکروبیولوژی دانش آموزان را در معرض طیف وسیعی از تکنیک های تجربی و تحلیلی قرار می دهد که برای تحقیق در سطح مولکولی و سلولی ضروری است. این رشته دانش آموزان را در فرایند تحقیق، از مفهوم سازی و طراحی پروژه گرفته تا اجرا و انتشار و بحث در مورد یافته های آن، قرار می دهد. به دانش آموزان کمک می کند تا محققان مستقل شوند و نگرش ها و مهارت های حرفه ای را توسعه دهند. دانشکده زیست شناسی مولکولی و سلولی از این نظر منحصر به فرد است که در زمینه تحصیلات تکمیلی و تحقیق در زمینه های مختلف از جمله: بیوشیمی پروتئین، زیست شناسی سلولی و تکاملی، میکروبیولوژی غذایی و صنعتی، ایمونولوژی، کنترل بیولوژیکی میکروبی، حشرات، برتری دارد. آسیب شناسی، ژنتیک مولکولی، بیولوژی میکوریزا، آسیب شناسی گیاهان، مهندسی ژنتیک گیاهان، بیوانفورماتیک کاربردی و شامل واحد تحقیقات ساختار و عملکرد پروتئین است.

در لیست زیر شاهد برخی از دروس رشته میکروبیولوژی در اسلوونی می باشید:

  • توسعه حرفه ای و شخصی
  • آناتومی-فیزیولوژی
  • شیمی و اصول کار آزمایشگاهی
  • محیط کار در آزمایشگاه
  • مطالعه بیماری ها
  • میکروبیولوژی
  • ایمونولوژی
  • پاتولوژی
  • شیمی بالینی
  • خون شناسی
  • داروسازی و سم شناسی
  • بیولوژی سلولی، مبانی تشخیص مولکولی و ژنتیک
  • سلامت عمومی

در نمودار زیر شاهد گرایش های جذاب رشته میکروبیولوژی که در این کشور بیشتر جلب توجه می کند می باشید:

گرایش های میکروبیولوژی در اسلوونی

تحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع دکترا در اسلوونی

برنامه دکترا در میکروبیولوژی است که در آماده محققان در زمینه میکروب شناسی، با تاکید بر کسب تفکر انتقادی و، به ویژه، کسب مهارت های فنی و فکری لازم برای یک دکترای آینده به برنامه ریزی و انجام پروژه های تحقیقاتی پیچیده است. داوطلب دکترا باید یک پروژه تحقیقاتی تجربی اصلی را انجام دهد که در نگارش و دفاع عمومی پایان نامه دکتری به اوج خود می رسد. برنامه دکترا در میکروبیولوژی تحکیم طیف وسیعی از تمرکز پیشنهاد و روش و تعادل بین تحقیقات پایه و کاربردی است که ارائه یک فضای فکری غنی و متنوع برای تحقیقات با کیفیت ضروری است. برنامه دکترا در میکروبیولوژی است به فارغ التحصیلان در میکروبیولوژی شرایط دسترسی به برنامه های دکترا و افرادی که مایل به کسب مهارت های پیشرفته در تحقیقات میکروبیولوژی هستند را ارائه می دهد. کار علوم آزمایشگاهی در اسلوونی یکی از فرصت های شغلی این می باشد.

در جدول زیر شاهد هزینه تحصیل در مقاطع مختلف رشته میکروبیولوژی در کشور اسلوونی می باشید:

مقطع تحصیلیهزینه به یورو
کارشناسی1000€-1250€
ارشد1850€=2300€
دکترا2700€-3200€

دانشگاه های رشته میکروبیولوژی در اسلوونی

دانشگاه های رشته میکروبیولوژی در اسلوونی

اسلوونی یکی از بسیاری از کشورهایی است که شهروندانش به طور رقابتی تحصیلات عالی را انتخاب می کنند. این حقایق برخی از دلایل اصلی محبوبیت تحصیل در اسلوونی هستند. دانشگاه ماریبور همچنین بزرگترین و دومین دانشگاه بزرگ اسلوونی است که در سال 1975 تاسیس شد. سالانه حدود 18000 دانش آموز در سراسر جهان برای تکمیل برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود از این موسسه دیدن می کنند. این دانشگاه معتقد به ترویج زبان اسلوونیایی و گسترش آن در انجمن های بین المللی است. فارغ التحصیلان از UM به دلیل تجربیات یادگیری خود که از طریق یادگیری جمع آوری می کنند شناخته می شوند. دانشگاه لیوبلیانا در سال 1919 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه هایی است که در اسلوونی وجود دارد. کار ضمن تحصیل در اسلونی برای دانشجویان بین المللی بسیار مهم است.

این دانشگاه در بین 3 درصد برتر دانشگاه های جهان قرار دارد. این دانشگاه با انتخاب گسترده ای به برنامه های بین رشته ای و چند رشته ای می پردازد. اجتماعات دانشجویی در اینجا از طریق آموزش در فعالیت های دانشگاهی، اجتماعی، فرهنگی و تفریحی متحد می شوند. این دانشگاه همچنین از دانشجویان خود با چندین برنامه آموزشی پشتیبانی می کند. مدرسه بین المللی مطالعات اجتماعی و تجاری در سال 2016 تأسیس شد و بهترین ها را در زمینه های برتر ارائه می دهد. این موسسه برای دانشگاهیان با کیفیت بالا و حرفه بین المللی خود در مطالعه و تحقیق برجسته می شود. این یکی از آن دانشگاه هایی است که برنامه های تحرک را از طریق متخصصان خارجی، رویدادهای LLS و برنامه های تبلیغاتی اجرا می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در اسلوونی مشاور و یاری رسان شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *