مهاجرت تحصیلی اسلواکی

رشته میکروبیولوژی در اسلواکی

رشته میکروبیولوژی در اسلواکی

رشته میکروبیولوژی در اسلواکی در دانشگاه های خوب و معتبری مانند دانشگاه براتیسلاوا به دانشجویان تدریس می شود. شما می توانید با تحصیل این رشته در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی به مدرکی بسیار معتبر دست بیابید. در این کشور فرصت های شغلی مختلفی نیز در این رشته وجود دارد که مستلزم داشتن تخصص لازم می باشد. رشته میکروبیولوژی در سال های اخیر نظر بسیاری از دانشجویان را پس از پزشکی و دندانپزشکی و پرستاری جلب کرده است. اکشور اسلواکی نیز از کشورهای مناسب برای تحصیل است. زیرا هزینه های تحصیل مقرون به صرفه است و فرصت های تحصیلی متنوع می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در کشور اسلوامی مشاور و راهنمای شما در مسیر مهاجرت می باشد.

تحصیل رشته میکروبیولوژی در اسلواکی

گروه میکروبیولوژی و ویروس شناسی در دانشگاه Commenius در براتیسلاوا تنها موسسه ای در اسلواکی است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد (MSc) و دکترا ارائه می دهد. مطالعات در 2 برنامه معتبر میکروبیولوژی و ویروس شناسی به رسمیت شناخته می شود. این دپارتمان در بسیاری از پروژه های تحقیقاتی به عنوان موسسه پیشرو یا مشارکت کننده مشارکت دارد، در حالی که با سایر موسسات علمی معتبر اسلواکی و خارجی همکاری می کند. بخش میکروبیولوژی با توجه به موضوعات مورد علاقه به 3 گروه تحقیقاتی تقسیم می شود. آزمایشگاه زیست شناسی مولکولی و سلولی توسط پژوهشی به سرپرستی پروفسور ارائه شده است. آنها بر مطالعه سیستم های حمل و نقل و تنظیم آنها در سلول های مخمر به عنوان ارگانیسم نمونه متمرکز است.

مزایا تحصیل رشته میکروبیولوژی در اسلواکی

گروه میکروبیولوژی و ویروس شناسی با کیفیت بالا در آموزش و پرورش این امکان را فراهم می کند که بخش تجربی پایان نامه دیپلم در آزمایشگاه های مجهز تحقق یابد. این مطالعه همچنین سمینارهای تخصصی دانشمندان مشهور جهان و بحث در مورد مسائل جاری در میکروبیولوژی، ویروس شناسی و زیست شناسی مولکولی را ارائه می دهد. این دپارتمان برای دانشجویان تجربیاتی را در آزمایشگاه های پزشکی و مولکولی و همچنین شرکت های صنعتی و غذایی ترتیب می دهد. موفقیت در درخواست شغل بالاست، از جمله علوم آزمایشگاه های تشخیص بالینی، آزمایشگاه های تشخیص دامپزشکی، موسسات علمی داخلی و خارجی، آزمایشگاه های صنعتی تخصصی و همچنین آزمایشگاه های نظارت بر آب و غذا. برنامه های آموزشی همه آزمایشگاه ها شامل روش هایی مانند استفاده از میکروسکوپ، سیتولوژی، بافت شناسی، هیستوپاتولوژی، هیستوشیمی، روش های سرولوژی، تکنیک های  DNA نوترکیب می باشد.

در جدول زیر برخی از هزینه های تحصیل و زندیگ در کشور اسلواکی را مشاهده می کنید:

مخارجهزینه به یورو
اجاره ماهانه490-1000€
هزینه اینترنت15€
هزینه خدمات شهری109-170€
کارت ماهانه حمل و نقل30€
متوسط هزینه خوراک80-100€
پوشاک200-500€

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در اسلواکی

دانشگاه رشته میکروبیولوژی در اسلواکی

در این کشور دانشکده پزشکی رشته میکروبیولوژی را ارائه می دهد در این دانشگاه دانشجویان بین المللی از سراسر جهان در حال تحصیل هستند. هدف اصلی دانشکده ارائه آموزش درجه یک برای متخصصان مراقبت های بهداشتی آینده است. در حال حاضر این مدرسه دو برنامه اصلی تحصیلی را ارائه می دهد: پزشکی عمومی و دندانپزشکی، هر دو دوره 6 ساله دکتری روزانه به زبان اسلواکی یا به زبان انگلیسی هستند. به طور سنتی، سخنرانی ها به زبان اسلواکی بود، اما از سال 1993 هیئت علمی هر دو برنامه را به زبان انگلیسی ارائه می دهد که در درجه اول بر دانشجویان بین المللی متمرکز است. با تشکر از فارغ التحصیلان موفق براتیسلاوا و دانشکده پزشکی آن در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است.

CU  در طول 100 سال فعالیت خود (1919-2019) خود را به عنوان بزرگترین و پربازده ترین سازمان آموزش عالی تحقیقاتی در اسلواکی تأسیس کرده است. تحقیقات و فعالیت های هم افزایی یکی از اهداف اصلی استراتژیک CU است. CU آموزش گسترده ای را برای بیش از 11000 دانشجوی کارشناسی ارشد و 1000 دانشجوی دکتری ارائه می دهد. دانش آموزان در سال کارکنان CU در بسیاری از زمینه های تحقیقاتی و شرکت کنندگان فعال در چندین پروژه ملی و بین المللی فعال هستند. این دانشگاه از 12 دانشکده تشکیل شده است. CU قدیمی ترین دانشگاه اسلواکی با اعتبار با بالاترین کیفیت است و در بسیاری از پارامترها سخت ترین معیارها را برآورده می کند. این شامل مطالعات در تمام سطوح آموزشی دانشگاه است و مرکز علمی شاخه های مختلف علوم طبیعی است.

شرایط کار در رشته میکروبیولوژی در اسلواکی

آزمایشگاه میکروبیولوژی پزشکی،  بر جنبه های مختلف بیوفیلم های تشکیل شده توسط باکتری ها و مخمرهای مهم بالینی، عمدتا، بر نقش ژن های مختلف دخیل در تشکیل بیوفیلم و همچنین مکانیسم های مقاومت بیوفیلم در برابر ضد میکروب ها متمرکز شده است. این گروه کاری در جستجوی گزینه هایی برای جلوگیری و از بین بردن بیوفیلم ها با استفاده از مواد ضد میکروبی معمولی است، اما همچنین از روش های جایگزین مانند غیرفعال سازی فوتودینامیکی میکروارگانیسم ها استفاده می کند. تمرکز آزمایشگاه میکروبیولوژی محیطی تا حدی به درک خواص ضد میکروبی نانوذرات سیلیکات و همچنین عوامل چسبندگی سلول ها، که از تحقیقات بالینی نیز مهم است، کمک می کند. بررسی تنوع میکروبی و نقش میکروارگانیسم های جدا شده از محیط های شدید و مکانیسم های غیر معمول آنها که به آنها کمک می کند تا با این بیوتوپ ها سازگار شوند کاملاً متفاوت است.

شرایط کار پس از تحصیل اسلواکی قطع برای شما حائز اهمیت است. فرصت های شغلی در رشته میکروبیولوژی شامل طیف های مختلفی می شود که در لیست زیر شاهد ان هستید:

  • آزمایشگاه های مختص بیماری
  • آزمایشگاه های تغذیه و خوراک
  • آزمایشگاه های گیاهان
  • تدریس در دانشگاه ها
  • محقق

تحصیل در اسلواکی

اسلواکی در اروپای مرکزی واقع شده است و دارای 5 کشور همسایه است: اتریش، جمهوری چک، لهستان، اوکراین، مجارستان. موقعیت مناسب این هتل به دانشجویان بین المللی امکان می دهد در طول تحصیل در سراسر اروپا سفر کنند، اما همچنین با گردشگران زیادی از سراسر جهان ملاقات کنند. به لطف موقعیت مکانی، اسلواکی نیز تحت تأثیر  فرهنگ ها و مذاهب مختلف قرار گرفته است، که زندگی در آنجا را یکبار در زندگی تجربه می کند. زبان انگلیسی به طور گسترده در براتیسلاوا صحبت می شود، زیرا پایتخت اسلواکی محل فرهنگ ها و مردم مختلف از سراسر جهان است. زبان های دیگری که ممکن است به آنها گوش دهید عبارتند از آلمانی، روسی، مجارستانی. براتیسلاوا یکی از کوچکترین (با حدود 500000 نفر ساکن) اما تاریخی ترین پایتخت در اروپا است. این  منطقه در جنوب غربی اسلواکی واقع شده است، تنها یک ساعت و نیم با پایتخت اتریش، وین فاصله دارد.

در نمودار زیر شاهد میزان تحصیل به زبان انگلیسی از سوی دانشجویان بین المللی به هنگام تحصیل در اسلواکی می باشید:

تحصیل به زبان انگلیسی از سوی دانشجویان بین المللی در اسلواکیدر پایتخت می توانید از روح قرن 21 با معماری مدرن و مراکز خرید بزرگ و همچنین تاریخ شهر لذت ببرید . Stare Mesto یا شهر قدیمی پایتخت اسلواکیشما را به گذشته می برد تا فرهنگ و غذاهای حیرت انگیز اسلواکی را تجربه کنید. دانش آموزان اغلب برای پیاده روی در خیابان های قدیمی به آنجا می روند و از کنسرت های تابستانی و زمستانی در تالار شهر قدیمی لذت می برند. بسیاری از کافی شاپ های دنج، رستوران های بین المللی و کوچک نیز وجود دارد که می توانید روح اسلواکی را در آنها احساس کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در اسلواکی به سوالات و ابهامات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *