مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته مهندسی کشاورزی در نروژ

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نروژ

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نروژ می تواند انتخاب عاقلانه ای برای مهاجرت تحصیلی دانشجویان علاقه مند به این رشته باشد. شما می توانید با تکمیل مدارک خود و تحقیق و بررسی و مشاوره با متخصصان در این خصوص تصمیم نهایی خود را اخذ کنید. در این کشور دانشجویان بین المللی می توانند در مسکن های دانشگاهی که از طریق هر دانشگاه به دانشجویان اختصاص داده می شود اسکان داده شوند. در این کشور دانشجویان در شرایط مناسبی تحصیل می کنند و هر ساله به تعداد آن ها افزوده می شود. دانشگاه های این کشور دانشجویان بین المللی را ارج می نهند و برای راحتی آنان امکانات تحصیلی خوبی نظیر تحصیل به زبان انگلیسی و بورسیه و مواردی از این قبیل را فراهم می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به کشور نروژ و کار در این کشور مشاور شماست.

دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی در نروژ

دانشگاه کشاورزی نروژ به دلیل تخصص خود در کشاورزی و مدیریت منابع طبیعی و محیط زیست در سطح بین المللی شناخته شده است. تعامل گسترده بین علوم طبیعی، فناوری و علوم اجتماعی، پایه محکمی برای تحقیق و آموزش در دانشگاه فراهم می کند. مطالعات دانشگاه کشاورزی نروژ (NLH) بالاترین سطح آموزش کشور را در زمینه کشاورزی، علوم غذایی، مدیریت و حفاظت از منابع طبیعی، برنامه ریزی چشم انداز و جامعه و آبزی پروری ارائه می دهد. هدف NLH کمک به حفاظت از تولید مواد غذایی برای نسل های آینده بدون تضعیف پایه طبیعی چنین تولیدی یا ایجاد زوال محیطی است. فعالیت های بین المللی برنامه استراتژیک NLH تصریح می کند که NLH: بهبود شرایط برای تبادل دانشجو در موسسات آموزشی نروژی و خارجی شرایط خوبی را فراهم کرده است.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در دانشگاه علوم زیستی نروژ

در NLH میزان بالایی از تبادل دانشجو وجود دارد. تقریباً %20 درصد از دانشجویان NLH بخشی از تحصیل خود را در خارج از کشور می گذرانند. با این حال، هنوز فاصله زیادی برای رسیدن به همان تعداد دانشجوی خارج از کشور که مایل به آمدن به NLH هستند وجود دارد. دانشگاه‌های جنگلداری، دامپزشکی و کشاورزی شمال اروپا که در سال 1996 تأسیس شد. هدف ایجاد اشکال همکاری بین دانشگاه‌های کشاورزی شمال اروپا است که منجر به استفاده مشترک بهتر از منابع می‌شود. همکاری تحقیقاتی در ارتباط با اتحادیه اروپا برنامه چارچوب و کمیته توسعه دانشگاه های نروژ (NUFU)، تحقیق و آموزش در سال 1998 ادامه یافت. نسبت زنانی که در دوره های آموزش مداوم شرکت می کنند حدود %34 د بوده است. دوره های نسبتاً گسترده جدیدی در حال برنامه ریزی است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه نروژ می باشید:

نام دانشگاهرتیه در میان دانشگاه رشته مهندسی کشاورزیرتبه در جهانامتیاز موضوعیامتیاز جهانی
دانشگاه علوم زیستی نروژ13267552%47%

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نروژ

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نروژ

تحقیقات این دانشگاه تحقیقات پایه ای گسترده ای را در زمینه بیوتکنولوژی، زیست شناسی، مدیریت منابع طبیعی، فناوری سبز و مدل سازی ریاضی فرآیندهای بیولوژیکی و تغییرات آب و هوایی انجام می دهد. سایر پروژه های تحقیق و توسعه در زمینه دانشگاه با علم کاربردی سروکار دارند. تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه علوم دامی، مهندسی کشاورزی، معماری منظر و برنامه ریزی منظر، علوم گیاهی، غذا، جنگل، خاک و آب را پوشش می دهد. رویکردهای زیست محیطی بخش بزرگی از آموزش در NLH مشخصات محیطی مشخصی دارد. حوزه های مورد مطالعه مدیریت طبیعت، فیزیک محیط زیست، شیمی محیطی، فناوری طبیعی و زیست محیطی، منابع خاک، منابع آب، جنگلداری و محیط زیست و اقتصاد منابع عمدتاً به سمت مسائل زیست محیطی گرایش دارند.

برای کار و تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در نروژ بر تجارب و مهارت های زیر تاکید خواهد شد:

  • بینش در مکانیزاسیون کشاورزی نروژ و وضعیت هنر کشاورزی دقیق
  • دانش گیاه و خاک از دیدگاه زراعی
  • مهارت های شخصی مورد نیاز
  • درجه بالایی از انگیزه
  • کنجکاوی
  • توانایی کار و همکاری در یک گروه بین رشته ای
  • توانایی کار مستقل
  • مهارت های ارتباطی خوب
  • مسلط به زبان انگلیسی (کتبی و شفاهی)

حقوق فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در نروژ

حقوق متوسط ​​554000 NOK در سال است، به این معنی که نیمی 50% از افرادی که به عنوان مهندس کشاورزی کار می کنند کمتر از 554000 NOK درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 554000 NOK درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. به طور کلی، شما نیز مانند دیگران می خواهید در سمت راست نمودار قرار بگیرید و گروهی که درآمد بیشتری از حقوق متوسط ​​دارد. 2 مقدار با میانه ارتباط نزدیک دارند: صدک 25 و 75. 25% از مهندسان کشاورزی کمتر از 356000 NOK درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 356000 NOK درآمد دارند. همچنین 25% از مهندسان کشاورزی کمتر از 740000 NOK درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 740000 NOK درآمد دارند.

یک مهندس کشاورزی با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 268000 NOK در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 358000 NOK در سال درآمد داشته باشد که34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از دو سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 529000 NOK در سال دارد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. علاوه بر این، مهندس(های) کشاورزی که دامنه تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 654000 (کرون) در سال دریافت می کنند که 22% بیشتر از فردی با 5 تا 10 سال تجربه است. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد مورد انتظار سالانه 703000 NOK است که 9% بیشتر از فردی با 10 تا 15 سال سابقه است.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق کارمندان رشته مهندسی کشاورزی در نروژ می باشید:

میزان افزایش حقوق کارمندان رشته مهندسی کشاورزی در نروژ

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نروژ در مقطع دکترا

دانشکده علوم و فناوری (REALTEK) در دانشگاه علوم زیستی نروژ (NMBU) دارای یک موقعیت 3 ساله دکتری خالی در ارتباط با فناوری حسگر و روش شناسی در کشاورزی دقیق است. انتظار می‌رود جمعیت 7.6 میلیارد نفری جهان در سال 2030 به 8.6 میلیارد نفر و در سال 2050 به 9.8 میلیارد نفر برسد. علاوه بر این، تولیدات کشاورزی باید سازگار با محیط زیست باشد، از جمله مهاجرت معادل های CO2 و استفاده از کود و آفت کش در میان سایر موارد. برای بهره مندی از کشاورزی دقیق، حسگر کافی و فن آوری جمع آوری داده که برای کشاورزی و شرایط نروژی اقتباس شده است از اهمیت بالایی برخوردار است. روش ها با اجرای آزمایش های میدانی همراه با اندازه گیری های آزمایشگاهی مورد مطالعه و ارزیابی قرار خواهند گرفت. تحصیل در مقاطع مختلف نروژ شرایط متفاوتی را برای آینده شما رقم می زند.

مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های زیر در حوزه کشاورزی در دانشگاه ها قابلیت تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی را دارد:

  • مهندسی و پردازش
  • مهندسی کنترل
  • تکنولوژی سنسور
  • کشاورزی دقیق
  • تصویربرداری و تحلیل طیفی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اعزام دانشجو به نروژ مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *